Jawel dat is ook lullig. Het kan toch beide lullig zijn? Het hoeft toch niet het een of het ander te zijn hehe.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 01:04 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Nee, zo'n naïef gozertje laten affakkelen door 30 lelijke oppervlakkige wijven met als reden "z'n kleren zijn lelijk", "z'n kapsel is lelijk", "z'n neus is te groot" op tv is niet lullig..
*Zucht*quote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 01:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
Even een samenvatting:
[ afbeelding ]
Oke dit had echt niet (alleen) met zn uiterlijk te maken. Hij kwam gewoon zo zenuwachtig over en wtf kwam die aanlopen? Echt zo een onzeker typetje..en oja zn humor = NIET leuk.quote:
zoek haar op hyves en sla je slag zou ik zeggenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 01:09 schreef CP69 het volgende:
[..]
*Zucht*
Ik doe het wel.
Uit liefde voor mijn medemens neuk ik haar naar ongekende hoogtepunten ....
MAAR WEL VOOR 1 NACHT ALLEEN HOOR !!!
Edit. Ze ziet er eigenlijk helemaal niet slecht uit .... , maak er maar 1 maandje van ....![]()
Ten eerste het was niet zielig, omdat ie idd zo lelijke arrogante rotkop trok..quote:
Echt niet? Je krijgt er wel betaald voor hoor!!!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 01:08 schreef Tassiepassie het volgende:
Ik ga er iig nooit staan als vrouw zijnde
zn humor is fucking geniaal.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 01:11 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Oke dit had echt niet (alleen) met zn uiterlijk te maken. Hij kwam gewoon zo zenuwachtig over en wtf kwam die aanlopen? Echt zo een onzeker typetje..en oja zn humor = NIET leuk.
Arme knulquote:
Eh...nee....ik wil er niet TE VEEL MOEITE voor hoeve doen ...quote:Op donderdag 29 oktober 2009 01:11 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
zoek haar op hyves en sla je slag zou ik zeggenze is vast nog single
Hij is fijnquote:Op donderdag 29 oktober 2009 01:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
Even een samenvatting:
[ afbeelding ]
zelfs dan nietquote:Op donderdag 29 oktober 2009 01:12 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Echt niet? Je krijgt er wel betaald voor hoor!!!
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 01:15 schreef CP69 het volgende:
[..]
Eh...nee....ik wil er niet TE VEEL MOEITE voor hoeve doen ...
misschien later ...
beter dat dan iets anders stijf met 30 onwillige damesquote:Op donderdag 29 oktober 2009 01:13 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Arme knul![]()
Staat die daar stijf van de onzekerheid...
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 01:16 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
beter dat dan iets anders stijf met 30 onwillige dames
Onwillig? hangt van de prijs af...quote:Op donderdag 29 oktober 2009 01:16 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
beter dat dan iets anders stijf met 30 onwillige dames
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |