Alles kan kapot toch?quote:
erg fruitig jaquote:Op donderdag 29 oktober 2009 01:18 schreef Shoombak het volgende:
[ afbeelding ]
Zij was zo gruwelijk lekker in S1
Ze krijgt er gewoon geld voor, dus ze wil heus wel in het programma blijven..quote:Op donderdag 29 oktober 2009 01:35 schreef L0t.. het volgende:
Maar hoe zit het nu met die vrouw, moet die nu in het programma blijven?
Is er nog leven na een pittig kort kapsel? #2quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:31 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Wat is er mis met een vrouw met kort haar.
Ga toch weg. Ze is hartstikke lekker. Je mocht willen dat je haar mocht doen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:38 schreef de_boswachter het volgende:
[..].!!!
Die liet ik nog niet neuken door mijn twee goudvissen
Gatsie!
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 01:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
Even een samenvatting:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 01:18 schreef Shoombak het volgende:
[ afbeelding ]
Zij was zo gruwelijk lekker in S1
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 01:24 schreef Shoombak het volgende:
[..]
Valt wel mee volgens mij
[ afbeelding ]
Een collega van een vriend van mij deed een keer mee dus zo nep zal het wel niet zijn.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:31 schreef wise het volgende:
waarom kijken mensen deze voorgekauwde en opgezette show
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:49 schreef prupke het volgende:
[..]
AIDS is geen spel he!!!
take me out is gewoon een vleeskeuring....
(met aids moet en mag je niet spotten.... )
FOEI!!!
Whehehe jij hebt een kort pittig vlot rood kapsel en een uitgedoofd huwelijk hé?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:08 schreef Xs2Shanna het volgende:
Leuk al die reacties van die stoere mannetjes hier..... Dat ze zo lelijk is...
Terwijl de helft nog nieteens hoi tegen een vrouw durft te zeggen, en alleen maar achter zijn computertje zit te fokken...
shanna is een blonde milfquote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:21 schreef Smolderbeard het volgende:
[..]
Whehehe jij hebt een kort pittig vlot rood kapsel en een uitgedoofd huwelijk hé?![]()
Hé?!
Ja toch?!
HÉ!?!?
Dan pas ik de vraag aan.quote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:21 schreef Smolderbeard het volgende:
[..]
Whehehe jij hebt een kort pittig vlot rood blond kapsel en een uitgedoofd huwelijk hé?![]()
Hé?!
Ja toch?!
HÉ!?!?
ze heeft lang haarquote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:27 schreef Smolderbeard het volgende:
[..]
Dan pas ik de vraag aan.
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |