Niet verkeerd nee, als ik haar in me bed zou vinden zou ik haar er niet uittrappen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:14 schreef krioro het volgende:
Carien is één van de weinige meiden daar die me wel leuk lijkt.
Vind ik ook.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:14 schreef krioro het volgende:
Carien is één van de weinige meiden daar die me wel leuk lijkt.
Daar ben ik blij om.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:36 schreef Crientje87 het volgende:
dit was mijn laatste uitzending helaas, dus maandag staat er een ander grietje op m'n plekje
Niet overdrijven, dat accent is niet stoer. Het is schattig.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:36 schreef Crientje87 het volgende:
en mijn accent is gewoon super stoer!
Welk accent heb jequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:36 schreef Crientje87 het volgende:
haha ik zeg niks meer over een goeie beurt want dan word ik uitgescholden voor hoer
maar ehh...dat onzekere uit zich in nergens, want dat laat ik liever niet zien![]()
ik ben absoluut niet arrogant, maar ik vind eigenlijk zelf ook wel dat ik 1 van de leukste was daar...ik had tenminste originele antwoorden....en mijn accent is gewoon super stoer!
dit was mijn laatste uitzending helaas, dus maandag staat er een ander grietje op m'n plekje
Da's kut, wilde ik me net inschrijven om een keer mee te doen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:36 schreef Crientje87 het volgende:
haha ik zeg niks meer over een goeie beurt want dan word ik uitgescholden voor hoer
maar ehh...dat onzekere uit zich in nergens, want dat laat ik liever niet zien![]()
ik ben absoluut niet arrogant, maar ik vind eigenlijk zelf ook wel dat ik 1 van de leukste was daar...ik had tenminste originele antwoorden....en mijn accent is gewoon super stoer!
Bah, nog een tegenvallerquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:45 schreef Crientje87 het volgende:
haha dat zou weinig zin hebben want de opnames zijn al 3 weken afgelopen
ok...ik heb een schattig accent
Heldquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:39 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Nou
korte vlotte rode kapsels bij dikkere vrouwen
Ruzie op straat vanwege pittig vlot kapsel
Pittige vlotte kapsels op school
Pittig kort koppie niet pittig in bed
Is er nog leven na een pittig kort kapsel?
Korte 'vlotte' kapsels bij vrouwen
De nieuwe generatie vlotte, korte, rode kapsels
Korte, evt rode, pittige kapsels :r
Vrouwen met een pittig kort kapsel
Vrouwen met kort haar
Ik heb een 'lekker vlot' en 'heerlijk praktisch' kapsel
Vrouwen met vlotte kapsels
Pittig kort kapsel, wat vinden jullie [poll]?
Vrouwen met korte kapsels (inclusief KLEURPLAAT!)
Hebben ze niet een soort TMO op de regionale zender ofzoquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:31 schreef Crientje87 het volgende:
hmm dan heb je niet alles gezien want 2 weken terug kwam dat al ter sprake![]()
ik kom idd uit twente...zelfde plaatsje waar het blonde zangertje thomas berge ook vandaag komt
en ik geef toe...het is niet het meest aantrekkelijke accent wat er ismaar ja...ik hoor niet anders
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:04 schreef Crientje87 het volgende:
ik weet niet meer wie de groeten wilde doen aan gwendolyn, maar je krijgt iig de groetjes terug van haar
En die vrouwen die een man live allemaal tegelijk voor lul zetten om hem weg te klikken ?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:31 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Die gozer die vandeweek welgeteld 1 match overhield aan het eind, en dat hij dus met haar op date moest.
Maar hij wilde niet met haar![]()
Wat is er mis met een vrouw met kort haar. Niet elke vrouw is knap en heeft lang haar.
Zeg dat dan NA de show en speel het spelletje mee.
BOTTE HARK DAT IE IS
Goh mijn moeder tegenwoordig ook mooi plaatsje he hoakseboargen ofzo ietsquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:31 schreef Crientje87 het volgende:
hmm dan heb je niet alles gezien want 2 weken terug kwam dat al ter sprake![]()
ik kom idd uit twente...zelfde plaatsje waar het blonde zangertje thomas berge ook vandaag komt
en ik geef toe...het is niet het meest aantrekkelijke accent wat er ismaar ja...ik hoor niet anders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |