Ik heb zo'n vermoeden...quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:21 schreef MissHobje het volgende:
Ben benieuwd of ze alle mensen die later dan het bepaalde tijdstip besteld hebben nog geld gaan vragen 1 dezer dagen!
Denk het niet, ze hebben zelf tenslotte die actie open laten staan en wij hebben niks moeten "hacken" of iets, wat bij dat andere geval wel het geval wasquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:21 schreef MissHobje het volgende:
Ben benieuwd of ze alle mensen die later dan het bepaalde tijdstip besteld hebben nog geld gaan vragen 1 dezer dagen!
Er staat wel ''Actie verlengd!'' op de site.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:24 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Als ik jullie was zou ik stoppen met bestellen. Dit om eventuele claim te voorkomen. Je kunt je namelijk niet beroepen op een aanbod. Aangezien de voorwaarden ervan al lang verstreken zijn.
Even gebeld natuurlijk en de spareribs zijn onderweg hoorquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:19 schreef Crientj het volgende:
[..]
Really? Dan denk ik ergens dat ze het niet meer gaan bezorgen. ;o
Dat ziet er HEEL smerig uitquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:26 schreef Ufo_wei het volgende:
[ afbeelding ]
Pizza döner
Turkse pizza
Kapsalon
Was het druk daar dan?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Even gebeld natuurlijk en de spareribs zijn onderweg hoor.
echt he, net poepquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:28 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
[..]
Dat ziet er HEEL smerig uit
Jij ook alquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:27 schreef Henk-B het volgende:
Waar blijft die spare rib express nou?????
UUR geleden besteld!!!
Ik had die melding ook en geen bevestigingsmailtje gehad, maar wel me eten gekregen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:25 schreef Rotter het volgende:
Actie verlengd? Amehoela... Ik krijg niks.
Ik heb schijnbaar al besteld... Ja (dat is nieuw?)
Heb niks.... je reinste onzin.
Ik ookquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:27 schreef bijderechter het volgende:
Ik heb mijn gratis bestelling net achter de kiezen
Gratis is geen optie meer.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:29 schreef FastFox91 het volgende:
Nu dat systeem toch al faalt, hoe groot is de kans dat je moet betalen als je nog een keer besteld?
Echt hé.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:28 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
[..]
Dat ziet er HEEL smerig uit
Ik wel een bevestiging en wacht nu al 1 uur.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jij ook al. Ik heb geen bevestiging binnen gehad per email ofzo, jij?
Zou ik wel doen jaquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:29 schreef Fredmeister het volgende:
Nu snap ik het niet, domino's gast kwam langs en zei dat ik toch moest betalen omdat ik te laat was voor de actie en thuisbezorgd verantwoordelijk is daar voor, heb ik net mijn pizza op zie ik PAID op de doos staan.
Ben ik nu afgezet door de bezorger en moet ik gaan klagen bij domino's?
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:29 schreef TommyGun het volgende:
Deze week krijgt iedereen 'n accept giro
In de voorwaarden staat duidelijk tot 19:09. Ongeacht of de optie gratis er nog is of niet.
Gatverdamme, wat ziet dat er ranzig uit. Alsof er een dozijn katten hebben zitten schijten op die pizza van je.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:26 schreef Ufo_wei het volgende:
[ afbeelding ]
Pizza döner
Turkse pizza
Kapsalon
JA wel van thuisbezorgd een mail!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jij ook al. Ik heb geen bevestiging binnen gehad per email ofzo, jij?
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:26 schreef Ufo_wei het volgende:
[ afbeelding ]
Pizza döner
Turkse pizza
Kapsalon
Ja 1 iemand, ik nog niet.. Wacht nu 40 min. o.Oquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:32 schreef Cahir het volgende:
Iemand al ontvangen van sparerib expres?
inderdaad jaquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:30 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Gatverdamme, wat ziet dat er ranzig uit. Alsof er een dozijn katten hebben zitten schijten op die pizza van je.
haha je bent gewoon genaaid door die gastquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:29 schreef Fredmeister het volgende:
Nu snap ik het niet, domino's gast kwam langs en zei dat ik toch moest betalen omdat ik te laat was voor de actie en thuisbezorgd verantwoordelijk is daar voor, heb ik net mijn pizza op zie ik PAID op de doos staan.
Ben ik nu afgezet door de bezorger en moet ik gaan klagen bij domino's?
Ip-adres...rest wordt niet naar gekeken.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:32 schreef Razor21 het volgende:
Er is al een GRATIS bestelling vanaf dit adres geplaatst. Er kan maximaal 1 keer besteld worden vanaf hetzelfde adres.
Wat als ik nu 1 letter weghaal uit mijn adres....? Dan herkend het systeem het niet?
Gaat om IPquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:32 schreef Razor21 het volgende:
Er is al een GRATIS bestelling vanaf dit adres geplaatst. Er kan maximaal 1 keer besteld worden vanaf hetzelfde adres.
Wat als ik nu 1 letter weghaal uit mijn adres....? Dan herkend het systeem het niet?
kan die in de OP?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:34 schreef PiRANiA het volgende:
Poll: Bestelling gehad?Ja, 1-5 euro Ja, 5-10 euro Ja, 10-15 euro Ja, meerdere bestellingen Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
De Beerquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:33 schreef Slurpgeit het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Omnomnom:Y)
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:34 schreef J_CDA het volgende:
Net gebeld met spareribs express. Bestelling is onderweg, een koerier schijnt voor z'n bek gereden te zijn vandaar dat het zo lang duurt. LOL sure.
Kan wel zien dat het van een echte Turk komt, Colla!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:34 schreef TJDoornbos het volgende:
[ afbeelding ]
bingo 2 kapsalon en 2 cola
quote:MSN LOG
Er stond actie verlengdquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:37 schreef PeRi het volgende:
Zijn jullie niet bang dat je later alsnog een rekeningetje thuis krijgt, voor de bestellingen na 19.09u?
Door de doorgedraaide directeur van Thuisbezorgdquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:34 schreef J_CDA het volgende:
Bestelling is onderweg, een koerier schijnt voor z'n bek gereden te zijn
Daarom heb ik niet besteldquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:37 schreef PeRi het volgende:
Zijn jullie niet bang dat je later alsnog een rekeningetje thuis krijgt, voor de bestellingen na 19.09u?
Bij mij was er maar 1 tent die bezorgd, maar niet onder de 15 euro exclusief bezorgkostenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:35 schreef bijderechter het volgende:
Zó balen dat er hier maar 1 tent was die aangesloten was en die had geen desserts!
Maar goed, ik moet niet klagen, 15,- euro gratis vreten is prima
De actie was verlengd volgens die enorme aandacht-trekkende banner, daar heb ik een print screen van gemaakt. Dus BRING IT ON, als dat het geval zou zijn.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:37 schreef PeRi het volgende:
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:37 schreef Rowinvd het volgende:
Ondertussen lijkt het over te zijn, het lukt niet meer bij iemand.
Waar het nog wel gelukt was, is ie beetje hard geownd:
[..]
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:37 schreef PeRi het volgende:
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:38 schreef Eegee het volgende:
Poll: Thuisbezorgd.nl succes?Netjes tussen 19:00 en 19:09, echt gratis (NIET de baas betaalt) plus een bevestiging. Na 19:09, echt gratis (NIET de baas betaalt) plus een bevestiging. Na 19:09, echt gratis (NIET de baas betaalt) maar GEEN bevestiging. Na 19:09, de baas betaalt en wel bevestiging. Na 19:09, de baas betaalt maar GEEN bevestiging. Een andere combinatie die kennelijk ook kon. Stelletje paupers/Ik haat polls/Flikker op.
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Oh dat heb ik niet gezien. Is dat nog? Dan kan ik het weer proberen, want ik heb vanaf mijn ip niks besteldquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:38 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
De actie was verlengd volgens die enorme aandacht-trekkende banner, daar heb ik een print screen van gemaakt. Dus BRING IT ON, als dat het geval zou zijn.
BWHEHEHE JE BENT TE LAATquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:38 schreef Quyxz_ het volgende:
WTF is dit nou, kan je gratis eten halen ofzo?
Waarom geen duidelijke OP?![]()
heb het zelfde helaas , uur geleden al maar nog steeds niets binnen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:37 schreef Mr.Noodle het volgende:
Kak, 3 orderbevestigingen gehad op de site, maar nog niet in de Mailbox. Wat moet ik er nou van verwachten?
Sjonge wat een berg friet leveren ze daarquote:
ik heb ze al gehadquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:16 schreef Qunix het volgende:
[..]
FUCK!
Ik wacht nog steeds
(amsterdam oost was het toch?)
ja, dat is wel slecht van zequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:39 schreef Naamah het volgende:
Was trouwens misschien handig geweest als thuisbezorgd z'n restaurants even had ingelicht....
Ja wtf boeit mij dat nou ik kan zelf wel voor mijn eten zorgen maar ik zie hier op FOK 12 topics zonder een duidelijke OP of uitleg dat vind ik veul erger.. pauper zooiquote:
Hier geen probleem met Dominos, besteld om 19.40.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:38 schreef Fredmeister het volgende:
Net gebeld naar domino's en ze "zeggen" contact op te nemen met thuisbezorgd.nl of het nou door hun betaald is of niet.
Heeft iemand anders een probleem gehad met een domino's bezorger?
Die restaurants zien helemaal niks. Zij zien gewoon dat het betaald is, niet of dat geld van de site of van de klant af komt. Zij krijgen hun geld gewoon van de site.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:38 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Daarom heb ik niet besteld. Kan me sowieso niet voorstellen dat die restaurants ervan wisten dat 't na 19.09 nog door zou gaan.
jaloers, zooo jaloersquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:40 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ja wtf boeit mij dat nou ik kan zelf wel voor mijn eten zorgen maar ik zie hier op FOK 12 topics zonder een duidelijke OP of uitleg dat vind ik veul erger.. pauper zooi
wtf is een kapsalon..'t ziet r iig ranzig uit...quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:34 schreef TJDoornbos het volgende:
[ afbeelding ]
bingo 2 kapsalon en 2 cola
Hmm door die postcode werkt het niet.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:35 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Dan nog een keer zo bestellen : http://anonymouse.org/anonwww.html
![]()
19.12, geen enkel probleem. Er stond op mijn scherm ook dat ie gratis was, dus ze moeten achteraf niet gaan piepen dat het in de voorwaarden stond, bla bla bla.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:40 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
[..]
Hier geen probleem met Dominos, besteld om 19.40.
Dat heeft iedereen. Aap.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:41 schreef portabel het volgende:
Ik heb half 8 iets besteld, alleen het rare is, in de mail staat dat de baas 't betaald. nog niemand gezien...
ja iedereen nerdquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:41 schreef portabel het volgende:
Ik heb half 8 iets besteld, alleen het rare is, in de mail staat dat de baas 't betaald. nog niemand gezien...
Thuisbezorgd.nl is een baas, die betaalt.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:41 schreef portabel het volgende:
quote:
friet en vlees met groente in de oven met een laag kaas erover...goed te vreten!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:41 schreef Make-Yourself het volgende:
[..]
wtf is een kapsalon..'t ziet r iig ranzig uit...
kapsalon is BAZEN lekkerquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:41 schreef Make-Yourself het volgende:
[..]
gratis bezorgkostenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:42 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
waarop?
jullie eten met gratis bezorgkosten ofzo?
nergens zie ik het staan
quote:
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:42 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik heb nog nooit zo van een pizza genieten als van mijn pizza salami nu.
Nee, je besteld eten. Dat eten krijg je + plus de kosten. Dus zegmaar 2 pizza's en dan 14,50 euro extra.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:42 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
waarop?
nergens zie ik het staan
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:38 schreef Quyxz_ het volgende:
WTF is dit nou, kan je gratis eten halen ofzo?
Waarom geen duidelijke OP?![]()
bakje met alles op elkaar: vlees, friet, saus, kaas, slaquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:41 schreef Make-Yourself het volgende:
[..]
Er was een actie van thuisbezorgd waarbij je tot 15 euro gratis eten kon bestellenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:42 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
waarop?
nergens zie ik het staan
Jup. Check m'n eerdere post.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:40 schreef Shoombak het volgende:
Zijn er hier meer mensen die bij All-in-One in Utrecht hebben besteld?
Dat is normaal, heb geduldquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:41 schreef portabel het volgende:
een van de weinige dingen waarvan ik zeg dat ik snel vol zit. normaal heb ik daar 2 pizzas voor nodig.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:44 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
bakje met alles op elkaar: vlees, friet, saus, kaas, sla
ziet er vaak niet uit maar het is echt een heerlijke vullende snack
dik en breed te laat ouwequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:45 schreef Zwansen het volgende:
Welke site is het? Thuisbezorgd.nl? Ik zie niks over die actie?
Morgen in de Telegraaf na DSB vraagt een volgend bedrijf een faillissement aan.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:45 schreef Asskicker14 het volgende:
Morgen de hoofdkop van de Telegraaf: Nederland eet massaal gratis pizza.
Maurice de Hond doet morgen een peiling.. hoe gezond heeft u gisteren gegeten?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:45 schreef Asskicker14 het volgende:
Morgen de hoofdkop van de Telegraaf: Nederland eet massaal gratis pizza.
je bent te laat.. je hoort helemaal geen optie te krijgenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:45 schreef PeRi het volgende:
Ik kan kiezen de baas betaalt; ideal of contant. Als ik kies voor de baas betaalt dan krijg ik:
Accountnaam:
Wachtwoord:
Eigen kenmerk/dossiernr/kostenpost:
Ehmmm.
TE LAAAAATquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:45 schreef PeRi het volgende:
Ik kan kiezen de baas betaalt; ideal of contant. Als ik kies voor de baas betaalt dan krijg ik:
Accountnaam:
Wachtwoord:
Eigen kenmerk/dossiernr/kostenpost:
Ehmmm.
mwa dat was wel flauw geweest want die site is een half uur niet bereikbaar geweest hehehquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:46 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Hulde voor Thuisbezorgd.nl, ze hadden die actie ook kunnen kappen om 9 over 7, maar ze zijn er goed mee doorgegaan
Maar goed dat ik niet op bestellen heb gedrukt net, kon ik bij de deur afrekenen..quote:U kunt niet meer gratis bestellen. De actie 'Gratis bestellen' liep tot en met 20.30 uur.
Of de admins konden niet meer bij de control panel.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:46 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Hulde voor Thuisbezorgd.nl, ze hadden die actie ook kunnen kappen om 9 over 7, maar ze zijn er goed mee doorgegaan
en terecht. Om 7 over 7was het onbereikbaarquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:46 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Voor die site idd. Erg goedkope reclame aangezien dit nog wel groot gaat worden uitgemeten in de media.quote:
Mja ik zie het, nu enkel voor bedrijven dit. Nouja prima ook, heb toch al een gratis pizza achter de kiezenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:46 schreef MilaNL het volgende:
[..]
je bent te laat.. je hoort helemaal geen optie te krijgen
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:47 schreef Jawoeii het volgende:
[..]
en terecht. Om 7 over 7was het onbereikbaar
Lekker Indiaas zo!quote:U kunt niet meer gratis bestellen. De actie 'Gratis bestellen' liep tot en met 20.30 uur.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:47 schreef Sanderrrr het volgende:
kut die tent waar ik het heb besteld is vandaag gesloten zie ik nu![]()
Als je mijn buurmeisje was geweest, had ik jou mijn overgebleven pizza geschonken, mijn buik staat figuurlijk op ontploffen.quote:
Je kunt nog steeds bestellen hoor!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:47 schreef gerbenp het volgende:
U kunt niet meer gratis bestellen. De actie 'Gratis bestellen' liep tot en met 20.30 uur.had net bijna wat kunnen bestellen
Gerben, als de actie officieel liep van 19:00-19:09 , wat wil je dan.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:47 schreef gerbenp het volgende:
U kunt niet meer gratis bestellen. De actie 'Gratis bestellen' liep tot en met 20.30 uur.had net bijna wat kunnen bestellen
Nee, gewoon veel te veel Thais eten gegeten. Was goed en lekker.. maar ik had beter wat kunnen bewaren voor een ander of voor morgen.quote:
nou, win winquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:47 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Voor die site idd. Erg goedkope reclame aangezien dit nog wel groot gaat worden uitgemeten in de media.
Was van te voren bedacht, anders maak je geen flash banner, ik heb hem even decompiled, maar die tekst was niet dynamisch dat ze hem even snel via het CMS konden aanpassen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:47 schreef tralalala het volgende:
[..]
Of de admins konden niet meer bij de control panel.
Toch fraai opgelost.quote:U kunt niet meer gratis bestellen. De actie 'Gratis bestellen' liep tot en met 20.30
Toch handig dat je je postcode weg hebt gehaald, het is niet alsof ie nog een 2e keer op die afbeelding staatquote:
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:49 schreef Latz het volgende:
LOL mijn bezorger komt net aan de deur en drukt die zak met vreten in m'n handen en zegt "alsublieft" en rent naar zijn auto toe.![]()
Ik maak die zak open met voedsel, is het steenkoud![]()
Neem aan dat ze het erg druk hebben?!
achquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:50 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Toch handig dat je je postcode weg hebt gehaald, het is niet alsof ie nog een 2e keer op die afbeelding staat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |