haha je bent gewoon genaaid door die gastquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:29 schreef Fredmeister het volgende:
Nu snap ik het niet, domino's gast kwam langs en zei dat ik toch moest betalen omdat ik te laat was voor de actie en thuisbezorgd verantwoordelijk is daar voor, heb ik net mijn pizza op zie ik PAID op de doos staan.
Ben ik nu afgezet door de bezorger en moet ik gaan klagen bij domino's?
Ip-adres...rest wordt niet naar gekeken.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:32 schreef Razor21 het volgende:
Er is al een GRATIS bestelling vanaf dit adres geplaatst. Er kan maximaal 1 keer besteld worden vanaf hetzelfde adres.
Wat als ik nu 1 letter weghaal uit mijn adres....? Dan herkend het systeem het niet?
Gaat om IPquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:32 schreef Razor21 het volgende:
Er is al een GRATIS bestelling vanaf dit adres geplaatst. Er kan maximaal 1 keer besteld worden vanaf hetzelfde adres.
Wat als ik nu 1 letter weghaal uit mijn adres....? Dan herkend het systeem het niet?
kan die in de OP?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:34 schreef PiRANiA het volgende:
Poll: Bestelling gehad?Ja, 1-5 euro Ja, 5-10 euro Ja, 10-15 euro Ja, meerdere bestellingen Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
De Beerquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:33 schreef Slurpgeit het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Omnomnom:Y)
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:34 schreef J_CDA het volgende:
Net gebeld met spareribs express. Bestelling is onderweg, een koerier schijnt voor z'n bek gereden te zijn vandaar dat het zo lang duurt. LOL sure.
Kan wel zien dat het van een echte Turk komt, Colla!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:34 schreef TJDoornbos het volgende:
[ afbeelding ]
bingo 2 kapsalon en 2 cola
quote:MSN LOG
Er stond actie verlengdquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:37 schreef PeRi het volgende:
Zijn jullie niet bang dat je later alsnog een rekeningetje thuis krijgt, voor de bestellingen na 19.09u?
Door de doorgedraaide directeur van Thuisbezorgdquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:34 schreef J_CDA het volgende:
Bestelling is onderweg, een koerier schijnt voor z'n bek gereden te zijn
Daarom heb ik niet besteldquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:37 schreef PeRi het volgende:
Zijn jullie niet bang dat je later alsnog een rekeningetje thuis krijgt, voor de bestellingen na 19.09u?
Bij mij was er maar 1 tent die bezorgd, maar niet onder de 15 euro exclusief bezorgkostenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:35 schreef bijderechter het volgende:
Zó balen dat er hier maar 1 tent was die aangesloten was en die had geen desserts!
Maar goed, ik moet niet klagen, 15,- euro gratis vreten is prima
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |