Door de doorgedraaide directeur van Thuisbezorgdquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:34 schreef J_CDA het volgende:
Bestelling is onderweg, een koerier schijnt voor z'n bek gereden te zijn
Daarom heb ik niet besteldquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:37 schreef PeRi het volgende:
Zijn jullie niet bang dat je later alsnog een rekeningetje thuis krijgt, voor de bestellingen na 19.09u?
Bij mij was er maar 1 tent die bezorgd, maar niet onder de 15 euro exclusief bezorgkostenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:35 schreef bijderechter het volgende:
Zó balen dat er hier maar 1 tent was die aangesloten was en die had geen desserts!
Maar goed, ik moet niet klagen, 15,- euro gratis vreten is prima
De actie was verlengd volgens die enorme aandacht-trekkende banner, daar heb ik een print screen van gemaakt. Dus BRING IT ON, als dat het geval zou zijn.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:37 schreef PeRi het volgende:
Zijn jullie niet bang dat je later alsnog een rekeningetje thuis krijgt, voor de bestellingen na 19.09u?
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:37 schreef Rowinvd het volgende:
Ondertussen lijkt het over te zijn, het lukt niet meer bij iemand.
Waar het nog wel gelukt was, is ie beetje hard geownd:
[..]
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:37 schreef PeRi het volgende:
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:38 schreef Eegee het volgende:
Poll: Thuisbezorgd.nl succes?Netjes tussen 19:00 en 19:09, echt gratis (NIET de baas betaalt) plus een bevestiging. Na 19:09, echt gratis (NIET de baas betaalt) plus een bevestiging. Na 19:09, echt gratis (NIET de baas betaalt) maar GEEN bevestiging. Na 19:09, de baas betaalt en wel bevestiging. Na 19:09, de baas betaalt maar GEEN bevestiging. Een andere combinatie die kennelijk ook kon. Stelletje paupers/Ik haat polls/Flikker op.
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Oh dat heb ik niet gezien. Is dat nog? Dan kan ik het weer proberen, want ik heb vanaf mijn ip niks besteldquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:38 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
De actie was verlengd volgens die enorme aandacht-trekkende banner, daar heb ik een print screen van gemaakt. Dus BRING IT ON, als dat het geval zou zijn.
BWHEHEHE JE BENT TE LAATquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:38 schreef Quyxz_ het volgende:
WTF is dit nou, kan je gratis eten halen ofzo?
Waarom geen duidelijke OP?![]()
heb het zelfde helaas , uur geleden al maar nog steeds niets binnen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:37 schreef Mr.Noodle het volgende:
Kak, 3 orderbevestigingen gehad op de site, maar nog niet in de Mailbox. Wat moet ik er nou van verwachten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |