Maar goed dat ik niet op bestellen heb gedrukt net, kon ik bij de deur afrekenen..quote:U kunt niet meer gratis bestellen. De actie 'Gratis bestellen' liep tot en met 20.30 uur.
Of de admins konden niet meer bij de control panel.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:46 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Hulde voor Thuisbezorgd.nl, ze hadden die actie ook kunnen kappen om 9 over 7, maar ze zijn er goed mee doorgegaan
en terecht. Om 7 over 7was het onbereikbaarquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:46 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Hulde voor Thuisbezorgd.nl, ze hadden die actie ook kunnen kappen om 9 over 7, maar ze zijn er goed mee doorgegaan
Voor die site idd. Erg goedkope reclame aangezien dit nog wel groot gaat worden uitgemeten in de media.quote:
Mja ik zie het, nu enkel voor bedrijven dit. Nouja prima ook, heb toch al een gratis pizza achter de kiezenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:46 schreef MilaNL het volgende:
[..]
je bent te laat.. je hoort helemaal geen optie te krijgen
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:47 schreef Jawoeii het volgende:
[..]
en terecht. Om 7 over 7was het onbereikbaar
Lekker Indiaas zo!quote:U kunt niet meer gratis bestellen. De actie 'Gratis bestellen' liep tot en met 20.30 uur.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:47 schreef Sanderrrr het volgende:
kut die tent waar ik het heb besteld is vandaag gesloten zie ik nu![]()
Als je mijn buurmeisje was geweest, had ik jou mijn overgebleven pizza geschonken, mijn buik staat figuurlijk op ontploffen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |