Jup. Check m'n eerdere post.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:40 schreef Shoombak het volgende:
Zijn er hier meer mensen die bij All-in-One in Utrecht hebben besteld?
Dat is normaal, heb geduldquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:41 schreef portabel het volgende:
Ik heb half 8 iets besteld, alleen het rare is, in de mail staat dat de baas 't betaald. nog niemand gezien...
een van de weinige dingen waarvan ik zeg dat ik snel vol zit. normaal heb ik daar 2 pizzas voor nodig.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:44 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
bakje met alles op elkaar: vlees, friet, saus, kaas, sla
ziet er vaak niet uit maar het is echt een heerlijke vullende snack
dik en breed te laat ouwequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:45 schreef Zwansen het volgende:
Welke site is het? Thuisbezorgd.nl? Ik zie niks over die actie?
Morgen in de Telegraaf na DSB vraagt een volgend bedrijf een faillissement aan.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:45 schreef Asskicker14 het volgende:
Morgen de hoofdkop van de Telegraaf: Nederland eet massaal gratis pizza.
Maurice de Hond doet morgen een peiling.. hoe gezond heeft u gisteren gegeten?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:45 schreef Asskicker14 het volgende:
Morgen de hoofdkop van de Telegraaf: Nederland eet massaal gratis pizza.
je bent te laat.. je hoort helemaal geen optie te krijgenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:45 schreef PeRi het volgende:
Ik kan kiezen de baas betaalt; ideal of contant. Als ik kies voor de baas betaalt dan krijg ik:
Accountnaam:
Wachtwoord:
Eigen kenmerk/dossiernr/kostenpost:
Ehmmm.
TE LAAAAATquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:45 schreef PeRi het volgende:
Ik kan kiezen de baas betaalt; ideal of contant. Als ik kies voor de baas betaalt dan krijg ik:
Accountnaam:
Wachtwoord:
Eigen kenmerk/dossiernr/kostenpost:
Ehmmm.
mwa dat was wel flauw geweest want die site is een half uur niet bereikbaar geweest hehehquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:46 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Hulde voor Thuisbezorgd.nl, ze hadden die actie ook kunnen kappen om 9 over 7, maar ze zijn er goed mee doorgegaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |