Voor die site idd. Erg goedkope reclame aangezien dit nog wel groot gaat worden uitgemeten in de media.quote:
Mja ik zie het, nu enkel voor bedrijven dit. Nouja prima ook, heb toch al een gratis pizza achter de kiezenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:46 schreef MilaNL het volgende:
[..]
je bent te laat.. je hoort helemaal geen optie te krijgen
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:47 schreef Jawoeii het volgende:
[..]
en terecht. Om 7 over 7was het onbereikbaar
Lekker Indiaas zo!quote:U kunt niet meer gratis bestellen. De actie 'Gratis bestellen' liep tot en met 20.30 uur.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:47 schreef Sanderrrr het volgende:
kut die tent waar ik het heb besteld is vandaag gesloten zie ik nu![]()
Als je mijn buurmeisje was geweest, had ik jou mijn overgebleven pizza geschonken, mijn buik staat figuurlijk op ontploffen.quote:
Je kunt nog steeds bestellen hoor!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:47 schreef gerbenp het volgende:
U kunt niet meer gratis bestellen. De actie 'Gratis bestellen' liep tot en met 20.30 uur.had net bijna wat kunnen bestellen
Gerben, als de actie officieel liep van 19:00-19:09 , wat wil je dan.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:47 schreef gerbenp het volgende:
U kunt niet meer gratis bestellen. De actie 'Gratis bestellen' liep tot en met 20.30 uur.had net bijna wat kunnen bestellen
Nee, gewoon veel te veel Thais eten gegeten. Was goed en lekker.. maar ik had beter wat kunnen bewaren voor een ander of voor morgen.quote:
nou, win winquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:47 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Voor die site idd. Erg goedkope reclame aangezien dit nog wel groot gaat worden uitgemeten in de media.
Was van te voren bedacht, anders maak je geen flash banner, ik heb hem even decompiled, maar die tekst was niet dynamisch dat ze hem even snel via het CMS konden aanpassen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:47 schreef tralalala het volgende:
[..]
Of de admins konden niet meer bij de control panel.
Toch fraai opgelost.quote:U kunt niet meer gratis bestellen. De actie 'Gratis bestellen' liep tot en met 20.30
Toch handig dat je je postcode weg hebt gehaald, het is niet alsof ie nog een 2e keer op die afbeelding staatquote:
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:49 schreef Latz het volgende:
LOL mijn bezorger komt net aan de deur en drukt die zak met vreten in m'n handen en zegt "alsublieft" en rent naar zijn auto toe.![]()
Ik maak die zak open met voedsel, is het steenkoud![]()
Neem aan dat ze het erg druk hebben?!
achquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:50 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Toch handig dat je je postcode weg hebt gehaald, het is niet alsof ie nog een 2e keer op die afbeelding staat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |