Vet dat ze doorgaanquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:16 schreef TwyLight het volgende:
Wat een bazenactie dit, ik voelde me toestraks wel kanker toen ik er om 19:00 tot 19:10 niet doorkwam maar weer helemaal goed gemaakt toen ik om 19:23 mijn bestelling plaatste en alsnog mijn eten kreeg
fix je link ffquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:17 schreef UncleSam het volgende:
Geplaatste foto's komen ook terecht op: Thuisbezorgd.nl bedankt!
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:17 schreef UncleSam het volgende:
quote:There are no items matching your criteria
Niet een klootzak. Eerder ongelofelijk stupide.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:17 schreef 9611Niels het volgende:
Mijn kebab kostte ¤ 8.10
Ik heb de bezorger ¤ 8.10 gegeven.
Ben ik nu een klootzak?
Als ze je traceren ben je net zo hard de sjaak als die studenten die gratis bestelden een paar weken geledenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:16 schreef Mirjam het volgende:
[..]
jaik wel iig
zit nog steeds te twijfelen om gewoon nog wat te bestellen
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:17 schreef UncleSam het volgende:
stel je toch eens voorquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:18 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Ik ga niet alles opslaan als en uploaden op de FOK!server
Hier precies hetzelfdequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:15 schreef OldJeller het volgende:
Die jongeman verwachtte niet eens fooi, dus was wel verbaasd toen ik zei "maar wacht eens even." en hem twee euro in z'n hand drukte.
noobquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:17 schreef 9611Niels het volgende:
Mijn kebab kostte ¤ 8.10
Ben ik nu een klootzak?
Niet via Thuisbezorgd besteldquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:17 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Niet een klootzak. Eerder ongelofelijk stupide.
in elk geval niet goed bij je hoofdquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:17 schreef 9611Niels het volgende:
Mijn kebab kostte ¤ 8.10
Ben ik nu een klootzak?
Waar woon je dan, Friesland?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ze mogen wel opschieten met die spareribs @ Spareribs Express, die toko is tot 21:00u open geloof ik.
Ach joh, één keer extra kan hoogstens 15 euro kosten.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:18 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Als ze je traceren ben je net zo hard de sjaak als die studenten die gratis bestelden een paar weken geleden
jij bent de enige die moet betalen vandaagquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:18 schreef littledrummergirl het volgende:
net nog pizza besteld, kon online niet betalen maar neem aan dat dat ook niet hoeft, ook al valt het buiten de tijden... toch?
Ze hebben waarschijnlijk gewoon een limiet, als die bereikt is sluit de actie...quote:
Really? Dan denk ik ergens dat ze het niet meer gaan bezorgen. ;oquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ze mogen wel opschieten met die spareribs @ Spareribs Express, die toko is tot 21:00u open geloof ik.
Ah, dat geeft hoop. Euh, dan heb ik nog zo'n 30 minuten te gaan xDquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:19 schreef larry_flynt het volgende:
IK HEB HET BINNEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 23 over 7 besteld:D
Spareribs Express Utrecht!
Ik denk omdat veel tenten boos waren, thuis bezorgd had beloofd dat alles zou lukken en niets werkte om 19:00.quote:
quote:Vier ons 9-jarig bestaan met ons mee en maak gebruik van onze 9 minuten lange Gratis-Pizza-Actie. De bestelling dient geplaatst te worden op www.thuisbezorgd.nl op dinsdag 27 oktober, tussen 19:00 en 19:09 uur. Bestellingen op andere tijdstippen en data kunnen nooit gratis geplaatst worden.
Alle grote ketens (NYP, Domino's etc.) zitten allemaal in de deal, dus zal wel niet zo'n vaart lopen.quote:
SPANNENDquote:
Gratis en dan nog klagenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:20 schreef egeltje1985 het volgende:
Mensenkinders, ik had beter voor een pizza kunnen gaan. Slome American Spareribs zeg. Ongeveer een uur geleden besteld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |