Luxe probleemquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:10 schreef renwan het volgende:
[..]
Hier nog een, nu kijken wat ik ermee moet. Had allang gegeten
Ik kan hier alleen een Multi-Vlaai bestellenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:08 schreef famousje het volgende:
zwolle ligt al vanaf 18.50 eruit verd*mme
Zelfde postcode kan ookquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:10 schreef tralalala het volgende:
[..]
Kan je niet via een proxyserver bestellen, verkeerde postcode invullen en dan bij opmerkingen de juiste postcode neerzetten?![]()
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:11 schreef TheDutchguy het volgende:
[..]
Ik kan hier alleen een Multi-Vlaai bestellen
eet smakelijkquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:10 schreef muts88 het volgende:
Geprobeerd te bestellen en was bij stap 5, toen vloog de verbinding eruit.
Ging net de bel, staat er een vriendelijke meneer met een mooi wit plastic tasje en zei "eet smakelijk"
Voila!
[ afbeelding ]
haha lekker veel, succesquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:10 schreef muts88 het volgende:
Ging net de bel, staat er een vriendelijke meneer met een mooi wit plastic tasje en zei "eet smakelijk"
Voila!
[ afbeelding ]
Ga je dat allemaal in je eentje opeten?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:10 schreef muts88 het volgende:
Voila!
[ afbeelding ]
Die krijgen de schrik van het bestaan van hunquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:10 schreef Henk-B het volgende:
Heeft er iemand al iets binnen van SPARE RIB EXPRESS????
Duurt wel lang daar!!
Die fernandez smaak is echt kankerviesquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:12 schreef robert-dirksen het volgende:
[ afbeelding ]
was wel blij met zn euro fooi
Wat denk je zelfquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:12 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Ga je dat allemaal in je eentje opeten?
Nope nog niksquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:12 schreef VASND het volgende:
Iemand iets binnen van Sparerib expresse?
Nog steeds nietsquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:12 schreef VASND het volgende:
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:12 schreef VASND het volgende:
Dát ziet er lekker en royaal uitquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:10 schreef muts88 het volgende:
Voila!
[ afbeelding ]
Ghe, die droplul bij mij zei het inderdaad ook al.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:13 schreef OppClone het volgende:
Krijg net mn pizza binnen die ik om 19:48 besteld had.
De bezorger vroeg wel om ¤14,- maar toen ik zei dat ik al betaald had zei die "o ja" en ging weer weg. Zal wel geprobeerd hebben om wat extra's te verdienen, want er stond in lettertypegrootte 20 dat er al betaald was op de bon.
Ik, maar dat ging per ongeluk omdat ik dacht dat de 1e bestelling mislukt wasquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:12 schreef Mirjam het volgende:
wie heeft er al meerdere malen op hetzelfde adres besteld ondertussen?
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:14 schreef RodeNek het volgende:
[ afbeelding ]
1 bestelling die eigenlijk betaald moest worden maar pizzaria dacht gratis
en 1 bestelling van een andere pizzaria die wel gewoon gratis was..
hoe dan ook 0 euro betaald voor 4 pizza's en 1 cola.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:15 schreef Sheepcidus het volgende:
gratis brownies gekregen omdat het zo lang duurde.
Lievvvvquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:15 schreef OldJeller het volgende:
Die jongeman verwachtte niet eens fooi, dus was wel verbaasd toen ik zei "maar wacht eens even." en hem twee euro in z'n hand drukte.
whehe ik gaf em ook 2 euri.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:15 schreef OldJeller het volgende:
Die jongeman verwachtte niet eens fooi, dus was wel verbaasd toen ik zei "maar wacht eens even." en hem twee euro in z'n hand drukte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |