Ik heb zo'n vermoeden...quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:21 schreef MissHobje het volgende:
Ben benieuwd of ze alle mensen die later dan het bepaalde tijdstip besteld hebben nog geld gaan vragen 1 dezer dagen!
Denk het niet, ze hebben zelf tenslotte die actie open laten staan en wij hebben niks moeten "hacken" of iets, wat bij dat andere geval wel het geval wasquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:21 schreef MissHobje het volgende:
Ben benieuwd of ze alle mensen die later dan het bepaalde tijdstip besteld hebben nog geld gaan vragen 1 dezer dagen!
Er staat wel ''Actie verlengd!'' op de site.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:24 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Als ik jullie was zou ik stoppen met bestellen. Dit om eventuele claim te voorkomen. Je kunt je namelijk niet beroepen op een aanbod. Aangezien de voorwaarden ervan al lang verstreken zijn.
Even gebeld natuurlijk en de spareribs zijn onderweg hoorquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:19 schreef Crientj het volgende:
[..]
Really? Dan denk ik ergens dat ze het niet meer gaan bezorgen. ;o
Dat ziet er HEEL smerig uitquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:26 schreef Ufo_wei het volgende:
[ afbeelding ]
Pizza döner
Turkse pizza
Kapsalon
Was het druk daar dan?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Even gebeld natuurlijk en de spareribs zijn onderweg hoor.
echt he, net poepquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:28 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
[..]
Dat ziet er HEEL smerig uit
Jij ook alquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:27 schreef Henk-B het volgende:
Waar blijft die spare rib express nou?????
UUR geleden besteld!!!
Ik had die melding ook en geen bevestigingsmailtje gehad, maar wel me eten gekregen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:25 schreef Rotter het volgende:
Actie verlengd? Amehoela... Ik krijg niks.
Ik heb schijnbaar al besteld... Ja (dat is nieuw?)
Heb niks.... je reinste onzin.
Ik ookquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:27 schreef bijderechter het volgende:
Ik heb mijn gratis bestelling net achter de kiezen
Gratis is geen optie meer.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:29 schreef FastFox91 het volgende:
Nu dat systeem toch al faalt, hoe groot is de kans dat je moet betalen als je nog een keer besteld?
Echt hé.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:28 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
[..]
Dat ziet er HEEL smerig uit
Ik wel een bevestiging en wacht nu al 1 uur.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jij ook al. Ik heb geen bevestiging binnen gehad per email ofzo, jij?
Zou ik wel doen jaquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:29 schreef Fredmeister het volgende:
Nu snap ik het niet, domino's gast kwam langs en zei dat ik toch moest betalen omdat ik te laat was voor de actie en thuisbezorgd verantwoordelijk is daar voor, heb ik net mijn pizza op zie ik PAID op de doos staan.
Ben ik nu afgezet door de bezorger en moet ik gaan klagen bij domino's?
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:29 schreef TommyGun het volgende:
Deze week krijgt iedereen 'n accept giro
In de voorwaarden staat duidelijk tot 19:09. Ongeacht of de optie gratis er nog is of niet.
Gatverdamme, wat ziet dat er ranzig uit. Alsof er een dozijn katten hebben zitten schijten op die pizza van je.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:26 schreef Ufo_wei het volgende:
[ afbeelding ]
Pizza döner
Turkse pizza
Kapsalon
JA wel van thuisbezorgd een mail!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jij ook al. Ik heb geen bevestiging binnen gehad per email ofzo, jij?
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:26 schreef Ufo_wei het volgende:
[ afbeelding ]
Pizza döner
Turkse pizza
Kapsalon
Ja 1 iemand, ik nog niet.. Wacht nu 40 min. o.Oquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:32 schreef Cahir het volgende:
Iemand al ontvangen van sparerib expres?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |