quote:
Eigenlijk krijg ik een nu een antipsychoticum + een hypnoticum i.p.v. lithium, vanwege (een verleden van) ernstige manische episodes gepaard gaand met motorische hyperactiviteit & psychotische symptomen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:19 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Gast, het is de bedoeling om je lithium trouw in te nemen en met regelmaat de spiegel te laten controleren.
Succesquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:48 schreef Pluizel het volgende:
sjongejonge, 3 dagen weg en ik loop 3 pagina's achter! stelletje spammerts!
Maandag begin ik dan toch echt met mijn eerste co-schap
Als je geen klinische stage naast je standaard curriculum doet, kom je als geneeskundestudent nauwelijks in aanraking met onderzoek.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:53 schreef Repeat het volgende:
[..]
Beroepsopleiding.Heb je enig idee hoeveel onderzoek er in de geneeskunde gedaan wordt? Daar komt denk ik geen enkel ander vakgebied bij in de buurt...
KNO, martini, grunn. Verwachtingen: as always het grote incapabel voelen (maar het schijnt dat dat nooit helemaal weggaat) en hopelijk nog wat leuke dingen zelf mogen doen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
SuccesHoe/Wat/Waar & wat verwacht je ervan?
Hier lopen artsen (in spe), deze kunnen diagnoses stellen. (het was wel een grove gok)quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 05:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Eigenlijk krijg ik een nu een antipsychoticum + een hypnoticum i.p.v. lithium, vanwege (een verleden van) ernstige manische episodes gepaard gaand met motorische hyperactiviteit & psychotische symptomen.
Ik wist niet eens dat mijn stoornis zo duidelijk merkbaar is. Ik ben ook weer eens vergeten dat ik moet gaan slapen![]()
Wat dacht je van de onderzoekstage?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:01 schreef EricT het volgende:
Maar even hier:
[..]
Als je geen klinische stage naast je standaard curriculum doet, kom je als geneeskundestudent nauwelijks in aanraking met onderzoek.
je hebt wel wat anders te doen.. reflecteren enzo
Klinische stage? Ik doe niet anders... Maar goed ook dat er verder geen onderzoek is buiten de wetenschapsstage, ik kan me weinig saaiers bedenken.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:01 schreef EricT het volgende:
Maar even hier:
[..]
Als je geen klinische stage naast je standaard curriculum doet, kom je als geneeskundestudent nauwelijks in aanraking met onderzoek.
je hebt wel wat anders te doen.. reflecteren enzo
In hoeverre steunt het dan je argumentatie dat geneeskunde geen beroepsopleiding is?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:40 schreef Repeat het volgende:
[..]
Klinische stage? Ik doe niet anders... Maar goed ook dat er verder geen onderzoek is buiten de wetenschapsstage, ik kan me weinig saaiers bedenken.
Congratulations, waar heb je je scriptie over geschreven?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:11 schreef dotKoen het volgende:
Ik heb een 8 voor mijn scriptie gehaald en waarschijnlijk ook wel een voldoende voor mijn bloktoets, beide cijfers worden gemiddeld. Kortom: nooit meer een vak uit de reeks Medische Professionele Vorming!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |