Nou dat had je heel goed geraden juffiequote:
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:22 schreef Ml-etje het volgende:
Hihi las de laatste post en kon de TT al verzinnenen jahoor Qwea is voorspelbaar
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:22 schreef Ml-etje het volgende:
Hihi las de laatste post en kon de TT al verzinnenen jahoor Qwea is voorspelbaar
Je hebt me niet eens op msnquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:23 schreef oh-oh het volgende:
Ik wilde t mss wel net op msn aan je gaan vertellen maar ik weet hoe onzorgvuldig jij met msn gesprekken om gaat dus ook dat niet
You'll never know sweetiequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Je hebt me niet eens op msn
Maar geen vinger(s) dus dan blijft er niet zoveel over.
Piemel, komkommer, vibo.
Ik neem niet aan dat je een cola fles hebt gebruikt
Zeg had al hoofdpijn..quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Je hebt me niet eens op msn
Maar geen vinger(s) dus dan blijft er niet zoveel over.
Piemel, komkommer, vibo.
Ik neem niet aan dat je een cola fles hebt gebruikt
Kweetnieteenswatdatisjohquote:
Dat mag ik niet posten, dan heb ik een banquote:
Ik mis Nonneke. Subtle heeft dat erin gezet denkquote:
Als je 11 bent is dat interessant jaquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:28 schreef oh-oh het volgende:
Dat lijstje vind ik dan wel weer schattig.
Mss wil ik wel van niet naar wel!
Non, bende ge dr nog?
Hmm tja, ik zat dat nooit weten en jij dit niet, zo is het leven nou eenmaalquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat mag ik niet posten, dan heb ik een ban
Ik leg me dr wel bij neerquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hmm tja, ik zat dat nooit weten en jij dit niet, zo is het leven nou eenmaal
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:30 schreef Qwea het volgende:
http://www.nu.nl/economie(...)t-meer-mogelijk.html
oi
Pfieuw!quote:
Details, detailsquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
DSB bank klanten
![]()
Overigens staat mijn naam gewoon verkeerd in de TT, kdoe geen hoofdletters dummie!
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:28 schreef oh-oh het volgende:
Dat lijstje vind ik dan wel weer schattig.
Mss wil ik wel van niet naar wel!
Non, bende ge dr nog?
Ik stond het gistermiddag al bij de pomp te proberen en toen al niet meer anders had ik 'm mooi helemaal leeggetrokken.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:30 schreef Qwea het volgende:
http://www.nu.nl/economie(...)t-meer-mogelijk.html
oi
Kan je niet bij je geld?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:33 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik stond het gistermiddag al bij de pomp te proberen en toen al niet meer anders had ik 'm mooi helemaal leeggetrokken.
De laatste 750 euro krijg ik denk ik ooit nog eens terugquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:37 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Kan je niet bij je geld?
Mijn god, dat zoiets nog voorkomt tegenwoordig. Ik heb wel vertrouwen in mijn eigen bank dat dat nooit zover zal gaan komen (Rabobank), maargoed, dat hadden de klanten van de DSB vast ook wel (tot een paar weken geleden).
Getsiederrie! Wat is dat toch, zou ze nu zelf niet in de gaten hebben dat dat niet goed zit? Dat voel je toch?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:38 schreef Ml-etje het volgende:
Ieks http://www.telegraaf.nl/p(...)t_jurk__.html?p=15,1
Hoezo "bijna"?quote:
ewwquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:38 schreef Ml-etje het volgende:
Ieks http://www.telegraaf.nl/p(...)t_jurk__.html?p=15,1
Ze komt vanavond pasquote:
Ohhh, ik dacht dat ze vanmiddag al zou komen, omdat je zo op tijd stond.. Maar dat was voor het opruimen dus.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:48 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ze komt vanavond paseerst even opruimen, koken (kip tandori
) en dan mag ze komen
Ik had eigenlijk veel file verwacht, en ik had zin om uitgebreid te koken. Maar ben nu al thuis, dus de file was er niet...quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:50 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ohhh, ik dacht dat ze vanmiddag al zou komen, omdat je zo op tijd stond.. Maar dat was voor het opruimen dus.
Oh da's wel een goede reden jaquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:50 schreef oh-oh het volgende:Kip tandoori
![]()
Nou je weet toch dat we niet van het trouwen zijn MrS!
Oh nou zo was het niet bedoeld heur.. om uit te horen bedoel ik dan.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:51 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk veel file verwacht, en ik had zin om uitgebreid te koken. Maar ben nu al thuis, dus de file was er niet...
Ik hou jullie op de hoogte
Dat doe jij snel, woon je boven de Wibra of zo?quote:
ik was niet beledigd hoorquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:52 schreef Morretje het volgende:
[..]
Oh nou zo was het niet bedoeld heur.. om uit te horen bedoel ik dan.
Nee, hemelsbreed 300 meter er voorquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:53 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Dat doe jij snel, woon je boven de Wibra of zo?
Ooh, nou dan heb ik een misdaad begaan in het verledenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:55 schreef Morretje het volgende:
nou jaaaaaaaa zeg.
Oprah nu: (sorry ik zapte langs) Een tienerstel wil seks hebben, maar ouders zijn het daar niet mee eens. Oprah en het hele publiek ook niet. Achterliggende idee seks is voor volwassenen..
Jamaar, 14-jarigen in Amerika zien er toch altijd uit alsof ze 23 zijn?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:55 schreef Morretje het volgende:
nou jaaaaaaaa zeg.
Oprah nu: (sorry ik zapte langs) Een tienerstel, 14 jaar oud, wil seks hebben, maar ouders zijn het daar niet mee eens. Oprah en het hele publiek ook niet. Achterliggende idee seks is voor volwassenen..
Moeder van de jongen heeft wel condooms gekocht trouwens![]()
ja ik zapte er net ook weer langs, maar had hem al eens gezien.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:55 schreef Morretje het volgende:
nou jaaaaaaaa zeg.
Oprah nu: (sorry ik zapte langs) Een tienerstel, 14 jaar oud, wil seks hebben, maar ouders zijn het daar niet mee eens. Oprah en het hele publiek ook niet. Achterliggende idee seks is voor volwassenen..
Hihihi naïefquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:58 schreef Nonneke het volgende:
[..]
ja ik zapte er net ook weer langs, maar had hem al eens gezien.
die jongen ook na de vraag hoelang ze denken bij elkaar te blijven "mwoah 6 maanden tot een jaar vind ik wel lang" dat meisje ging vannaar
![]()
Home made tandoori?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:48 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ze komt vanavond paseerst even opruimen, koken (kip tandori
) en dan mag ze komen
Van die jongen ja! Maar dat heeft toch feitelijk niets met seks te maken? Ik zeg niet dat ouders vooral maar moeten zeggen: joh, ga je gang, maar doe het veilig. Voorlichting is wel belangrijk, maar als ze dan desondanks nog steeds willen hou je ze toch niet tegen.quote:
Wel realistisch... Hoeveel 14-jarige school liefjes zijn op hun 83ste nog samen?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:58 schreef Nonneke het volgende:
"mwoah 6 maanden tot een jaar vind ik wel lang" dat meisje ging vannaar
![]()
Ook een hapje begrijp ik?quote:
Nee heb bloemkoolquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:02 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ook een hapje begrijp ik?
't wordt hier druk vanavond...
Leed vd 100 euro geleden? Haal dan voor die 50 maar wat kluifjesquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:03 schreef Qwea het volgende:
Hij ligt zo poepig op zn matraswat een dropje ist ook
Leed niet, maar het is wel stom en zondequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:04 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Leed vd 100 euro geleden? Haal dan voor die 50 maar wat kluifjes
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:58 schreef Nonneke het volgende:
[..]
ja ik zapte er net ook weer langs, maar had hem al eens gezien.
die jongen ook na de vraag hoelang ze denken bij elkaar te blijven "mwoah 6 maanden tot een jaar vind ik wel lang" dat meisje ging vannaar
![]()
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Leed niet, maar het is wel stom en zonde
ja klopt. Maar ik pleur hem dan nog liever in de vuilnis emmer dan dat ik zo'n marktplaats graaier er mee aan de haal laat gaanquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:06 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
helaas is ik bied de helft nogal hollands.
ja inderdaad..quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:06 schreef Goodbye het volgende:
[..]
![]()
Ik heb een hekel aan die betuttelende tieners afleveringen van Oprah trouwens.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja klopt. Maar ik pleur hem dan nog liever in de vuilnis emmer dan dat ik zo'n marktplaats graaier er mee aan de haal laat gaan
Ik haat marktplaats graaiers![]()
En als ik terug mail dat ik met 75 wel akkoord ga want er zit zelfs extra vulling twv 30 euro bij... wat samen 130 euro maakt, ben ik een dikke afzetter. Die dingen kosten nu inc extra vulling 110 euro ofzo
Toen ik net vertrok richting huis was ik nog van plan 'm zelf te maken... maar inmiddels zit ik lekker en roept Knorr dat het ook makkelijk kanquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:04 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nee heb bloemkoolmaar zat te denken heeft ie daar een pak bij nodig of draait ie dat zelf in elkaar
Nee dat zeggen zijquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:11 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
ik gooi niets weg.
Sterker nog heb alle oude meuk uit ons huis verkocht
Maar zeggen ze dat je een afzetter bent die bieders?
Of vindt je dat zelf?
Ik geef het meestal uiteindelijk gewoon weg als ik me realiseerd dat ik ergens toch maar 10 euro voor krijgquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja klopt. Maar ik pleur hem dan nog liever in de vuilnis emmer dan dat ik zo'n marktplaats graaier er mee aan de haal laat gaan
Helaasquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:12 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Toen ik net vertrok richting huis was ik nog van plan 'm zelf te maken... maar inmiddels zit ik lekker en roept Knorr dat het ook makkelijk kan
Nou, ik denk dat ik hem maar aan mn zus ga geven ofzo die ook een golden heeft met artrose. Vraag is of die er wel op wil liggenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:14 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik geef het meestal uiteindelijk gewoon weg als ik me realiseerd dat ik ergens toch maar 10 euro voor krijgdan liever aan iemand die 't financieel niet zo fijn heeft (zoals m'n buuv) en dan maar zonder 10 euro
WTF zijn die een haartje betoeterd.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee dat zeggen zijals je terug mail op een bod van 50 euro dat het te laag is, maar 75 euro een prima prijs is.
Dan ben ik een afzetter
Goed idee!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat ik hem maar aan mn zus ga geven ofzo die ook een golden heeft met artrose. Vraag is of die er wel op wil liggen
MM wilde hem bewaren voor een volgend hondje. Maar dat gaat nog keilang duren en dan istie al verstaft
Kleding die mensen die het minder hebben kunnen gebruiken gaat daarheen dat weer wel.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:14 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik geef het meestal uiteindelijk gewoon weg als ik me realiseerd dat ik ergens toch maar 10 euro voor krijgdan liever aan iemand die 't financieel niet zo fijn heeft (zoals m'n buuv) en dan maar zonder 10 euro
De teleurstelling is killingquote:
Het druipt vh sarcasmequote:
Ik heb laatst mijn Senseo weggegeven aan d'r en mezelf wijsgemaakt dat ik een nieuw model wildequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:18 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Kleding die mensen die het minder hebben kunnen gebruiken gaat daarheen dat weer wel.
Ach hier op het softie-watjes-forum durf ik het wel toe te gevenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:23 schreef oh-oh het volgende:
En MrSubtle wordt ondanks prutjes uit pak () steeds aantrekkelijker
Lief hoor! En ben bang dat ik niet voor softie door kan gaan, ja zo 2x p jr heeel misschienquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:24 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ach hier op het softie-watjes-forum durf ik het wel toe te geven
Jij durft!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:24 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ach hier op het softie-watjes-forum durf ik het wel toe te geven
Als mn zus niet wil dan geef ik hem wel aan shirley meer voor DTHquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:23 schreef oh-oh het volgende:
Oh en ik zou dat kussen dus gewoon aan de volgende asielactie geven of idd aan iemand die het goed kan gebruiken![]()
En MrSubtle wordt ondanks prutjes uit pak () steeds aantrekkelijker
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Als mn zus niet wil dan geef ik hem wel aan shirley meer voor DTH
Ik hoor het al, je bent een combinatie van Ron Jeremy en Moeder Theresaquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:20 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik heb laatst mijn Senseo weggegeven aan d'r en mezelf wijsgemaakt dat ik een nieuw model wildemaar eigenlijk wilde ik haar gewoon de Senseo geven want ze had geen fatsoenlijk koffie-zet-apparaat
ja ik ben een watje
.
edit: en dan te bedenken dat ik geen koffie lust
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik hoor het al, je bent een combinatie van Ron Jeremy en Moeder Theresa
"Van harte met jullie lieve zoon/dochter, geniet van de mooie momentjes samen" ? (of zo)quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:46 schreef Loveless85 het volgende:
Hihi
Wat schrijf je trouwens op een geboortekaartje?
'Gefeliciteerd met je kind' klinkt ook zo alsof ze een nieuwe auto hebben.
Meestal hou ik al die neefjes en nichtjes die beginnen te fokken niet zo bij, maar deze wil ik wel ff kaartje sturen. Heb het kaartje al (unisex omdat ik was vergeten of het zoon/dochter was) maarja wat schrijf je er dan op...
'Een lang en gezond leven gewenst' klinkt ook zo cliche
RAOK (sorry geen zin in googlen)quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:44 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
ik geloof gewoon in de RAOK bewegingmaar beide vergelijkingen hierboven zijn (gelukkig) niet heel juist
of:quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:46 schreef Loveless85 het volgende:
Hihi
Meestal hou ik al die neefjes en nichtjes die beginnen te fokken niet zo bij, maar deze wil ik wel ff kaartje sturen. Heb het kaartje al (unisex omdat ik was vergeten of het zoon/dochter was) maarja wat schrijf je er dan op...
Das nou weer jammer ditquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:49 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
of:
"ik hoop dat je niet te ver bent ingescheurd, want da's niet leuk voor je man" ?
Sterktequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:51 schreef Nonneke het volgende:
belt mn wederhelft me op "jaha wanneer kan je ?" ehm wat ? "Nou leuk naar slagharen met zwager schoonzus en de kids"
....![]()
![]()
Die tweede zin deed niet veel goed he?quote:
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:51 schreef Nonneke het volgende:
belt mn wederhelft me op "jaha wanneer kan je ?" ehm wat ? "Nou leuk naar slagharen met zwager schoonzus en de kids"
....![]()
![]()
Zeg dat jij nou zo denkt... en ik hem snapquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:51 schreef Nonneke het volgende:
....![]()
![]()
en mn schoonmoeder gaat ook meequote:
Grinnquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:53 schreef Nonneke het volgende:
[..]
en mn schoonmoeder gaat ook mee![]()
ik ben heel erg stout geweest geloof ik, waar heb ik dit in godsnaam aan verdiend ?
Tsjonge ondertussen ook even die blommige kool hier scalperen?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:50 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
ik was al aan het opzoeken intussen
RAOK
Believe me, je bent zéker niet de eerste!quote:
Ik weet 't welquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:00 schreef Goodbye het volgende:
Oh, wat betreft dat kaartje Loveless. Aangezien je het geslacht van het kind niet weet () zou ik er iets van maken als 'heel veel geluk samen'. Kan je niet gauw iets fout doen!
Die heeft d'r eigen serie, joh. En die is leuk!quote:
Nouja, je hoeft echt niet iets spectaculairs van zo'n kaartje te maken was mijn punt. Als je nou een hele goede band hebt met die mensen is het weer een ander verhaal, maar dat lijkt me in deze niet het gevalquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik weet 't wel![]()
Het stond in m'n mail, en die had ik ff niet bij in de supermarkt
Citroen: heerlijke auto'squote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:02 schreef Pagan het volgende:
![]()
![]()
![]()
Net even naar de winkel, kom ik terug bij de auto, ligt 'ie met zijn buik op de grond (de auto, niet ik). Hydraulisch systeem kapot. Zie hem dan maar eens op een bergingsvoertuig te krijgen. Verkeersopstopping, liters olie op straat (ook op de uitlaat, roken als een gek) enz. enz. enz.
Nu staat hij bij de garage, het lijkt een lekke leiding, hopelijk niet te duur dit grapje. Net een slechte financieële periode achter de rug, komt nu weer verbetering in, en dan dit.
Hoera voor de tandeloze man van het bergingsbedrijf, vriendelijke vent.
Niet een handige kennis ofzo die dat kan? Scheelt vaak enorm in de kosten...quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:02 schreef Pagan het volgende:![]()
![]()
![]()
Net even naar de winkel, kom ik terug bij de auto, ligt 'ie met zijn buik op de grond (de auto, niet ik). Hydraulisch systeem kapot. Zie hem dan maar eens op een bergingsvoertuig te krijgen. Verkeersopstopping, liters olie op straat (ook op de uitlaat, roken als een gek) enz. enz. enz.
Nu staat hij bij de garage, het lijkt een lekke leiding, hopelijk niet te duur dit grapje. Net een slechte financieële periode achter de rug, komt nu weer verbetering in, en dan dit.
Private practice. Met Naomi enzo. I know. Maar ik wil dr terug in GAquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:03 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Die heeft d'r eigen serie, joh. En die is leuk!
Hallo ei'tjequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:09 schreef Eisoep het volgende:
Hooi Kipjuuuuhhhsshaha nou wat denk je ik ben weer gezakt OMG nu gaa ik dat boek letterlijk overschrijven!
Ja, en ik vond the season finale en de start van het nieuwe seizoen echt goed!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Private practice. Met Naomi enzo. I know. Maar ik wil dr terug in GA
Ik moet maar eens weer PP gaan downen. Volgens mij was ik aan het eind van het vorige seizoen. Ist nieuwe seizoen alweer te downloaden?
Welk seizoen zijn we?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:13 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, en ik vond the season finale en de start van het nieuwe seizoen echt goed!
Hier stuitte ik ook nog op:
Net ff Strega gevraagd, vlg. haar is het nog niet bekend.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:04 schreef JJH het volgende:
[..]
Citroen: heerlijke auto's
Trouwens was al bekend van wij het pakketje bij Greys was?Ben heel snel dit topiv doorgevlogen nemelijk.
De eerste 2 afleveringen van seizoen 3 zijn net geweest. Heb je het einde gezien van seizoen 2?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Welk seizoen zijn we?
Ga ik gelijk downloaden
Einde van seizoen 2 was toch met die psych (ik ben dr naam kwijt) die op de vloer lag en opengesneden zou worden omdat dat gekke wijf het kind wilde?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:17 schreef Goodbye het volgende:
[..]
De eerste 2 afleveringen van seizoen 3 zijn net geweest. Heb je het einde gezien van seizoen 2?
Nee, helaas niet. Mrs. P zit in een rolstoel en we wonen in the fucking middle of nowhere, de voiture moet ASAP klaar.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Niet een handige kennis ofzo die dat kan? Scheelt vaak enorm in de kosten...
Die is goed inderdaad. Herinnert me weer een beetje aan de voorgaande seizoenen, nu heb ik weer zin om terug te gaan kijkenquote:
9quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hallo ei'tje![]()
Hoeveel vautjes dit keer?
Gefeliciteerd met de geboorte van *insert naam*quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:46 schreef Loveless85 het volgende:
Hihi
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:09 schreef Eisoep het volgende:
Hooi Kipjuuuuhhhsshaha nou wat denk je ik ben weer gezakt OMG nu gaa ik dat boek letterlijk overschrijven!
ik bedoel 8quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:23 schreef Eisoep het volgende:
[..]
9kk dom njj ik moet de 27e weer 3 keer is scheepsrecht!!
En gaat je vader je nu echt opvreten?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:09 schreef Eisoep het volgende:
zou willen missen bedoel je!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:28 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb ff geen tijd om bij te lezen maar ik wil nog ff dag zeggen, vanavond ben ik niet thuis en dus niet online![]()
En MrSbtle, voorzichtig met de poetsvrouw he
![]()
En mensjes, post niks wat ik niet zou posten![]()
wondertje?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:25 schreef Ynske het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met de geboorte van *insert naam*
Geniet van t kleine wondertje
voor de verse ouders, is en blijft t een wonderquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:31 schreef Goodbye het volgende:
[..]
wondertje?Er worden zat kinderen geboren elke dag
Maar niet elke dag bij *betreffende persoon*quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:31 schreef Goodbye het volgende:
[..]
wondertje?Er worden zat kinderen geboren elke dag
je kunt er ook altijd nog een gedichtje op gooien mocht je dat willenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:33 schreef Loveless85 het volgende:
Pagan: succes ermee dan
Ynske: Leuk idd, al vind ik het 'wondertje' gedeelte een beetje too much / te christelijk klinken
Nah vorige keer was het een doodgeboren kindje (wat ze niet wisten dus pas bij de bevalling achter kwamen)quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:33 schreef Burdie het volgende:
[..]
Maar niet elke dag bij *betreffende persoon*.
Hoop ik.
Hahaha, dat hoop ik ook!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:33 schreef Burdie het volgende:
[..]
Maar niet elke dag bij *betreffende persoon*.
Hoop ik.
He getver, ik ken een soortgelijke ervaring in mijn omgeving en dat wens je niemand toe.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nah vorige keer was het een doodgeboren kindje (wat ze niet wisten dus pas bij de bevalling achter kwamen)![]()
Dus vandaar dat dit nichtje wel een kaartje gaat krijgen nu, omdat ze 't nogal spannend vonden aangezien autopsie op hun vorige kindje niets opleverde waarom het zo vlak voor het einde van was overleden
Jee, heavy is dat he... misschien wel fijn om daar toch op de een of andere manier aan te refereren dan op het kaartje?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nah vorige keer was het een doodgeboren kindje (wat ze niet wisten dus pas bij de bevalling achter kwamen)![]()
Dus vandaar dat dit nichtje wel een kaartje gaat krijgen nu, omdat ze 't nogal spannend vonden aangezien autopsie op hun vorige kindje niets opleverde waarom het zo vlak voor het einde van was overleden
Najah precies, das ook gewoon niet iets wat ik zou zeggen, net zoals een gedichtje ( sorry Ynsquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:36 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hahaha, dat hoop ik ook!
Nouja, ik krijg een beetje jeuk van woorden zoals 'wondertje'. En ik ben niet eens anti-kind ofzo
iets aanhalen dat hij/zij een broertje/zusje heeft dat vanuit de wolken naar hem/haar kijkt?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Najah precies, das ook gewoon niet iets wat ik zou zeggen, net zoals een gedichtje ( sorry Yns). Wil gewoon een leuke 'oneliner' d'r op smijten, maar ook niet te cliche of zo'n zinnetje wat iedereen erop zet
Schrijf er gewoon op wat je voelt, wat je vindt, wat je denkt.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Najah precies, das ook gewoon niet iets wat ik zou zeggen, net zoals een gedichtje ( sorry Yns). Wil gewoon een leuke 'oneliner' d'r op smijten, maar ook niet te cliche of zo'n zinnetje wat iedereen erop zet
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:49 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
of:
"ik hoop dat je niet te ver bent ingescheurd, want da's niet leuk voor je man" ?
"Gefeliciteerd met de kleine spruit!"quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik had het nog niet gelezen, maar dat klopt inderdaad!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:42 schreef Qwea het volgende:
Goodbye! Had je nog op de vorige pagina mn einde van seizoen 2 gelezen? Klopt toch?
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:02 schreef Pagan het volgende:![]()
![]()
![]()
En dan lezen ze er ook nog dwars overheen!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:22 schreef Barbaaf het volgende:
D"r zou eigenlijk een soort van F&F-slowchat moeten zijn waar je kleine, leuke (of niet natuurlijk) dingetjes kwijt kan die je meemaakt met planten of dieren en die gewoon niet belangrijk genoeg zijn om een topic over te openen. Daar zou ik dan bijvoorbeeld kunnen schrijven over het miniscule, pasgeborenspinnetje
(3 mm, zo groot als een mier) dat ik vandaag uit de kuif van een collega, die net van buiten kwam, plukte. Daar zou ik dan beschrijven hoe het diertje steeds probeerde zo hoog mogelijk in mijn hand te klimmen om zich mee te laten voeren door de wind, klaar om de wijde wereld te ontdekken. Dat zou ik ook hier kunnen doen maar dit topic is toch over tien minuten dicht om daarna voor eeuwig in het archief te verdwijnen, vooropgesteld dat het sowieso nog open is als ik m'n post af heb.
zucht
Pas als ze groot en 16 zijn mogen ze roze pumpjes.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:47 schreef Greys het volgende:
[..]
En dan lezen ze er ook nog dwars overheen!
Spinnetje
(Nou ja, zolang ze nog zo klein zijn dan)
Mooi, zo maar eens het nieuwe seizoen downloaden danquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:45 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik had het nog niet gelezen, maar dat klopt inderdaad!
Het was iets met de harem van McSubtle geloof ik.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:53 schreef nokwanda het volgende:
Waar ging dat over dan? Ik kon het niet eens goed terugvinden in het vorige topic. Niet dat ik dat nou bericht voor bericht heb gelezen.
Kusjesquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:52 schreef Greys het volgende:
Oh en mag ik uit dat lijstje in de OP?
Weet niet eens meer waar het over ging
Maar even duimen dat de kosten binnen de perken blijven. Autorijden kost nou eenmaal geld en kosten komen nou eenmaal nooit gelegen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:47 schreef nokwanda het volgende:
[..]lekker handig als je een immobiele dame hebt en in the friggin middle of nowhere woont. Soms zit ut mee en soms zit ut tegen.
wrom kon hij niet naar je eigen garage gebracht worden?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:00 schreef Pagan het volgende:
[..]
Maar even duimen dat de kosten binnen de perken blijven. Autorijden kost nou eenmaal geld en kosten komen nou eenmaal nooit gelegen.
Gelukkig kan ik zo bij de buurtjes een auto lenen als ze die zelf niet nodig hebben. 't Is alleen jammer dat hij niet bij onze eigen garage staat nu, daar heb ik toch wat meer vertrouwen in, de Francofiele monteur.
Typ dan toch ook snellerquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:22 schreef Barbaaf het volgende:
D"r zou eigenlijk een soort van F&F-slowchat moeten zijn waar je kleine, leuke (of niet natuurlijk) dingetjes kwijt kan die je meemaakt met planten of dieren en die gewoon niet belangrijk genoeg zijn om een topic over te openen. Daar zou ik dan bijvoorbeeld kunnen schrijven over het miniscule, pasgeborenspinnetje
(3 mm, zo groot als een mier) dat ik vandaag uit de kuif van een collega, die net van buiten kwam, plukte. Daar zou ik dan beschrijven hoe het diertje steeds probeerde zo hoog mogelijk in mijn hand te klimmen om zich mee te laten voeren door de wind, klaar om de wijde wereld te ontdekken. Dat zou ik ook hier kunnen doen maar dit topic is toch over tien minuten dicht om daarna voor eeuwig in het archief te verdwijnen, vooropgesteld dat het sowieso nog open is als ik m'n post af heb.
zucht
Ik ben altijd lief voor d'rquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:28 schreef oh-oh het volgende:
En MrSbtle, voorzichtig met de poetsvrouw he
![]()
In dat geval was het van mijquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:48 schreef Greys het volgende:
En ik weet nog steeds niet van wie het kadootje is
Het is MrSubtlequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Het was iets met de harem van McSubtle geloof ik.
Maar ik hou niet van harems en delen en al helemaal niet van lijstjes (oke, dat laatste lieg ik).
Strengerd!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:06 schreef Loveless85 het volgende:
Jup, ik vond het een beetje onzin om de mooie OP die we eindelijk hebben te gaan verzieken met nutteloze opsommingen. Was leuk in dat topic, maar om het nou in de OP te mikken
Ik weet niet eens meer wie daar precies in stonden. En zó bijzonder is het tegenwoordig toch niet meer? Iedere vrouw van mij generatie is wel 'bi' of heeft weleens voor de lol met een vrouw gezoend. Tis mode ofzo schijnbaarquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Strengerd!
Maar je hebt gelijk hoor![]()
Ik deed mijn kleine biecht van gisteravond ook niet om in een lijstje in de OP te komen![]()
Maar nu de echte reden: jij wilt alle wellers uit het lijstje gewoon voor jezelf houden, toch?![]()
Mooiquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:22 schreef Barbaaf het volgende:
zucht
Ow, sorryquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:07 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Het is MrSubtle
(en het waren dames die al eens met dames hadden gezoend... was maar als gimmick, niet bedoeld als blijvertje)
Bovag pechhulp brengt je naar de dichtstbijzijnde deelnemende bovag garage. Op zich geen onaardige mensen bij de dorpsgarage, maar de hydrauliek van Citroën is wel een vakgebied op zich. Eerst morgen maar eens afwachten.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
wrom kon hij niet naar je eigen garage gebracht worden?
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:10 schreef Greys het volgende:
En wat ik nog tegen je wilde zeggen: Emmah!![]()
![]()
Van mij ook!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:10 schreef Goodbye het volgende:
Jammer dat je het nog niet weet Greys! Degene die het verstuurt heeft krijgt van mij in ieder geval een dikke veer in zijn of haar reet, leuk idee. Moet zo leuk zijn om zomaar iets te krijgen.oet inspiratie op
Eensch. Een garpje is leuk af en toe, maar we moeten ons niet verlagen tot rariteitenkabinet. Lekker belangrijk dat ik een meisje (quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:10 schreef Greys het volgende:
Ow, sorry
(Weet ik, geen drama, echt niet, ik wilde gewoon even zeuren, ben niet voor niets een vrouw).
En wat ik nog tegen je wilde zeggen: Emmah!![]()
![]()
Het zou pas een interessant lijstje worden als jij bij NIET had gestaan!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:12 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Eensch. Een garpje is leuk af en toe, maar we moeten ons niet verlagen tot rariteitenkabinet. Lekker belangrijk dat ik een meisje () heb gezoend
Ach nee! Arm kind!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:06 schreef Greys het volgende:Net dat meisje op het journaal! Die zou de 26e naar Zuid-Afrika vertrekken en heeft net haar baan opgezegd. Alleen nu heeft ze nog maar 250 euro in de hand en de rest van haar geld zit bij de DSB achter slot en grendel. En ze kan ook geen nieuwe rekening openen ivm geen inkomen. Terwijl ze geld zat heeft. Maar daar kan ze niet bij
Lekker makkelijk ticket boeken en naar Z-Afrika gaan zo
Dat was pas raar geweestquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:13 schreef Goodbye het volgende:
Het zou pas een interessant lijstje worden als jij bij NIET had gestaan!
Wat is jouw generatie (voor ik wat roep)?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik weet niet eens meer wie daar precies in stonden. En zó bijzonder is het tegenwoordig toch niet meer? Iedere vrouw van mij generatie is wel 'bi' of heeft weleens voor de lol met een vrouw gezoend. Tis mode ofzo schijnbaar
Ik zou gisteravond naar bed gaan, bedacht me 'Had ik die harempipo nou ooit al eerder op FOK! of in F&F gespot vóór de asielactie en waar komt ie in godesnaam zo ineens vandaan?' (niet lelijk bedoeld hoorquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:11 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik denk dat de meesten geen ideeeee hebben waar je het nu over hebt
Ik ben 24. En het 'iedere vrouw' was schromelijk overdreven, maar wel véélquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:16 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Wat is jouw generatie (voor ik wat roep)?
Heb jij wel eens een meisje gezoend?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:12 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Eensch. Een garpje is leuk af en toe, maar we moeten ons niet verlagen tot rariteitenkabinet. Lekker belangrijk dat ik een meisje () heb gezoend
Had jij toen niet nog een Emmah-fan topic geopend later?quote:
Ah dan val ik in de categorie en nee behalve de felicitatiekussen op de wang niets te meldenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik ben 24. En het 'iedere vrouw' was schromelijk overdreven, maar wel véél
Broekie!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik ben 24. En het 'iedere vrouw' was schromelijk overdreven, maar wel véél
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zou gisteravond naar bed gaan, bedacht me 'Had ik die harempipo nou ooit al eerder op FOK! of in F&F gespot vóór de asielactie en waar komt ie in godesnaam zo ineens vandaan?' (niet lelijk bedoeld hoor) en toen stuitte ik op dat topic en heb ik het uitgelezen. En mijn drankje kwam mijn neus uit bij de Emmah post.
(En nogmaals toen ik las dat je het woord klessebessen gebruikte, maar dat terzijde).
Voor de nieuwsgierigen: Het dagboek van een konijn...
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:21 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Had jij toen niet nog een Emmah-fan topic geopend later?
Geld willen besparen is goed maar je gaat zelf ook naar de huisarts..(sorry het is je zus, no offence).quote:
Sorry, nee het was Murpquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:23 schreef Nonneke het volgende:
[..]
echt ? niet dat ik me kan herinneren
Doei!quote:
Oh ik zie je reactie nu pas op dat ik 24 benquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Moet je niet nog even 'oma' tegen me roepen?
had em al gevondenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:25 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Sorry, nee het was Murp
adoratie topic O+ Emmah O+
Ach. Ik zou je doenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh ik zie je reactie nu pas op dat ik 24 ben![]()
Ach ja, ik kan het je niet kwalijk nemen dat je niet meer weet dat k geen broekie meer ben. Op jouw leeftijd word je nu eenmaal wat vergeetachtig
HIhihihihihihi, twijfel je aan de kwaliteiten van Ll?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ach. Ik zou je doen
Maar het waarschijnlijk de volgende dag niet meer weten
Nou, dat zij ik dus ook al. En ze haat die wachttijdenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:24 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Geld willen besparen is goed maar je gaat zelf ook naar de huisarts..(sorry het is je zus, no offence).
Nee, maar hij wel aan mijn geheugen las ik netquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:28 schreef Goodbye het volgende:
[..]
HIhihihihihihi, twijfel je aan de kwaliteiten van Ll?
Ohzo!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, maar hij wel aan mijn geheugen las ik net
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zou gisteravond naar bed gaan, bedacht me 'Had ik die harempipo nou ooit al eerder op FOK! of in F&F gespot vóór de asielactie en waar komt ie in godesnaam zo ineens vandaan?' (niet lelijk bedoeld hoor) en toen stuitte ik op dat topic en heb ik het uitgelezen. En mijn drankje kwam mijn neus uit bij de Emmah post.
(En nogmaals toen ik las dat je het woord klessebessen gebruikte, maar dat terzijde).
Voor de nieuwsgierigen: Het dagboek van een konijn...
Die vind je niet meer zodra je gehusseld hebt op je bord he?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:35 schreef Goodbye het volgende:
Ik had een bakje griekse salade gehaald bij de AH, zag er wel lekker uit. Ze zijn alleen koning in de lekkere dingen boven op leggen, want zes stukjes feta en één olijf leuken komkommer en paprika nou net niet genoeg op
Ze zijn een paar maanden geleden opgehaald door m'n ex en wonen nu bij haarquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:40 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ik was nieuwsgierig..
Wat een tof topic!
Is alles nog steeds ok met MrBunny en Blanch, MrSubtle?
Ach... Wat jammer.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:42 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ze zijn een paar maanden geleden opgehaald door m'n ex en wonen nu bij haar
Oorspronkelijk was MrBunny van haar, en toen ze 'm kwam opeisen (nadat ze haar tuin eindelijk op orde had) hebben we uiteraard besloten MrB en Blanche niet te scheiden.
(en ik mis ze![]()
)
Nou ken ik mijn hond ook haske goed, en ik heb er idd nog nooit voor niks gezetenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:40 schreef Ml-etje het volgende:
Haha dat topic MrSubtle, grappig!
Maarehh Qea zoalng de DA niet zegt dat je voor niets komt, kom je niet voor niets
Nee, echt schandalig. Heb de helft laten liggen zo ongeveerquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Die vind je niet meer zodra je gehusseld hebt op je bord he?
Ohhhhh, dat echtpaar dat even tijdelijk meer dan een miljoen (!) euro op de DSB rekening had vanwege de verkoop van hun koopvaardijschipMet als bedoeling er een nieuw bedrijf mee op te starten. Alles weg!
Wel nagedacht, maar ik ben vreselijk allergisch voor konijnen dus ik doe het maar niet nog eens. Inmiddels is de tuin verbouwd en heb ik geen ren meer.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:44 schreef Morretje het volgende:
Ach... Wat jammer.En dan de onvermijdelijke stomme vraag: nog niet nagedacht over andere konijntjes?
Oef das wel echt lullig (tot 100.000 was het hé?), waar zie je dat eigenlijk?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ohhhhh, dat echtpaar dat even tijdelijk meer dan een miljoen (!) euro op de DSB rekening had vanwege de verkoop van hun koopvaardijschipMet als bedoeling er een nieuw bedrijf mee op te starten. Alles weg!
Och..*** is datquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:42 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ze zijn een paar maanden geleden opgehaald door m'n ex en wonen nu bij haar
Oorspronkelijk was MrBunny van haar, en toen ze 'm kwam opeisen (nadat ze haar tuin eindelijk op orde had) hebben we uiteraard besloten MrB en Blanche niet te scheiden.
(en ik mis ze![]()
)
Ik 1 keer en dan de volgende keer maar uitstellen héquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou ken ik mijn hond ook haske goed, en ik heb er idd nog nooit voor niks gezeten
Ow ok, helaas dan.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:46 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Wel nagedacht, maar ik ben vreselijk allergisch voor konijnen dus ik doe het maar niet nog eens. Inmiddels is de tuin verbouwd en heb ik geen ren meer.
Nah kom op. Die mensen zijn ook wel OERDOM. Eerst heb je ijsland, dan heb je fortis die gered wordt... dan heb je een negatieve geruchtenstroom al een poosje over de dsb... dan roept een idioot op tot een run op de bank, dan komt er in het nieuws dat er een run is op de bank, website plat e.d, en dan nog meeeeeeeeeeer negatieve berichten... en in die tijd hebben ze niet even gedacht het geld eraf te halenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat is wel wat stom ja je kent de grens van de DNB toch wel.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nah kom op. Die mensen zijn ook wel OERDOM. Eerst heb je ijsland, dan heb je fortis die gered wordt... dan heb je een negatieve geruchtenstroom al een poosje over de dsb... dan roept een idioot op tot een run op de bank, dan komt er in het nieuws dat er een run is op de bank, website plat e.d, en dan nog meeeeeeeeeeer negatieve berichten... en in die tijd hebben ze niet even gedacht het geld eraf te halen
EN sowieso. Wie zet nou 1 MILJOEN bij 1 bank
Het is notabene breed in het nieuws geweest dat het DGS is verhoogd van 20.000 euro naar 100.000 en dat alles boven de ton weg is. Kijk dat je dat risico neemt met 150.000 euro is al dom, zeker na al die media aandacht over de dsb... maar met een miljoen?!!?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:55 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja dat is wel wat stom ja je kent de grens van de DNB toch wel.
Ik heb ook 11 jaar schildpadden gehad, maar die heb ik helaas in januari weg moeten doen omdat ze te agressief werdenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:50 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ow ok, helaas dan.
En andere dieren?
Lezen mensen dan tegenwoordig niet meer vraag ik me af.quote:DSB Bank Achtergesteld Deposito
Voor sparen met een extra hoog rendement op uw spaargeld biedt DSB Bank nu een achtergesteld deposito met een spaarrente tot maar liefst 6,5% per jaar! Heeft u een deel van uw spaargeld voorlopig niet nodig, en wilt u een vaste spaarrente van 6,5% ontvangen? Dan is Achtergesteld Deposito Sparen van DSB Bank beslist iets voor u!
Indien u een achtergesteld deposito van DSB Bank opent, krijgt u een vordering op DSB Bank, die achtergesteld is ten opzichte van alle andere crediteuren van de bank. Achtergesteld houdt in dat u bij een eventueel faillissement van uw bank als laatste het geld terugkrijgt. U loopt hierdoor het risico dat u uw (volledige) spaarbedrag misschien niet terugkrijgt. Daarnaast is het belangrijk om te vermelden dat het Achtergesteld Deposito niet valt onder het Depositogarantiestelsel van De Nederlandsche Bank. Dit betekent dat wanneer sprake is van een noodregeling of van een faillissement van DSB Bank, u voor dit product niet kunt terugvallen op het Depositogarantiestelsel.
Het DSB Achtergesteld Deposito Sparen is een initiatief van DSB Bank N.V. DSB Bank N.V. is een Nederlandse Bank die ingeschreven staat als Algemene Bank in het Bankenregister.
Ze hadden info ingewonnen en kwamen ECHT niet als stommelingen over (al was jouw reactie ook mijn eerste reactie hoor). En laten we wel zijn, zelfs Bos had gezegd dat je gewoon je geld kon laten staan. Je zou op zich toch op de minister van financiën moeten kunnen vertrouwen zou je zeggenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nah kom op. Die mensen zijn ook wel OERDOM. Eerst heb je ijsland, dan heb je fortis die gered wordt... dan heb je een negatieve geruchtenstroom al een poosje over de dsb... dan roept een idioot op tot een run op de bank, dan komt er in het nieuws dat er een run is op de bank, website plat e.d, en dan nog meeeeeeeeeeer negatieve berichten... en in die tijd hebben ze niet even gedacht het geld eraf te halen
DAT HEP YOLANTHE GEDAAN. ZE KWAM MET EEN ONDERBROEK EN SMEERDE ONS DE DSB AAN.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:58 schreef Qwea het volgende:
Trouwens. Michael dacht dat die vrouw die op dat bankje zat te vertellen over dr miljoen gerda smit was
Ik herken wel dezelfde stem enzo erin eigenlijk. Maar die zal toch niet zo dom zijn enzo
Het had gekund, maar deze mensen kwamen uit het Noorden van het land.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:58 schreef Qwea het volgende:
Trouwens. Michael dacht dat die vrouw die op dat bankje zat te vertellen over dr miljoen gerda smit was
Ik herken wel dezelfde stem enzo erin eigenlijk. Maar die zal toch niet zo dom zijn enzo
De juiste vraag is: wie zet een miljoen bij welke bank of hoeveelheid banken dan ookquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:53 schreef Qwea het volgende:
Wij hadden het er vandaag nog over of betaalrekeningen ook onder dat DGS vallen, konden het niet expliciet vinden.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Het is notabene breed in het nieuws geweest dat het DGS is verhoogd van 20.000 euro naar 100.000 en dat alles boven de ton weg is. Kijk dat je dat risico neemt met 150.000 euro is al dom, zeker na al die media aandacht over de dsb... maar met een miljoen?!!?
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:01 schreef Goodbye het volgende:
[..]
DAT HEP YOLANTHE GEDAAN. ZE KWAM MET EEN ONDERBROEK EN SMEERDE ONS DE DSB AAN.
Nee, niet dat ik me kan herinneren en dfat zou ik ook niet doen, want dat is heul tegennatuurlijkquote:
quote:
Ik had natuurlijk moeten zeggen: doe nou maar niet of je het niet meer weetquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:07 schreef ElisaB het volgende:
Nee, niet dat ik me kan herinneren en dfat zou ik ook niet doen, want dat is heul tegennatuurlijk
Hoowmoows
Is die blonde snolLiza nou zwanger of heeft ze gewoon te zwaar getafeld?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:07 schreef Goodbye het volgende:
[..]
De palinggate zit nog iets te vers in m'n geheugen, vrees ik.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:08 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik had natuurlijk moeten zeggen: doe nou maar niet of je het niet meer weet
Ik denk dat ze zwanger is. En als het niet zo is, dan zorgt ze er wel voor dat dat heel snel gaat gebeurenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Is die blonde snolLiza nou zwanger of heeft ze gewoon te zwaar getafeld?
[..]![]()
![]()
Zulke dingen bedenk je altijd te laat he?
Maar welke sukkel laat bij zo'n negatieve berichtgeving en run op de bank nou zijn 1 miljoen staan! Ik heb mijn geld er pas vorige week weggehaald, ik was op tijd. En dan was ik aan de erge late kant. Ik heb express tot het allerlaatste moment gewacht omdat ik niet mee wilde doen aan die run. Op een gegeven moment waren die berichten zo negatief dat je op je vingers wel kon natellen dat dat niet goed ging.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:00 schreef Greys het volgende:
[..]
[Quote]Ze hadden info ingewonnen en kwamen ECHT niet als stommelingen over (al was jouw reactie ook mijn eerste reactie hoor).
En sinds wanneer zijn politici te vertrouwen? Ik hoop serieus niet (Nofi verder hoorquote:En laten we wel zijn, zelfs Bos had gezegd dat je gewoon je geld kon laten staan. Je zou op zich toch op de minister van financiën moeten kunnen vertrouwen zou je zeggenOok die kerel van de Nederlandsche Bank heeft vrijdag nog geroepen dat je gewoon je geld kon laten staan volgens mij. Dus nee, die mensen hebben het er in het weekend niet afgehaald. Dom of niet, klote blijft het wel
Ik schaam mij hier als mens gewoon voor, voor dit soort sukkelsquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:58 schreef MikeyMo het volgende:
Nou ze zullen niet allemaal dezelfde karakter-eigenschappen hebben maar als ik in mijn omgeving zie hoe dat gaat.
Oh, wie kun'n dat geld nie meer opbreng'n
*man in pak met mooie auto komt voorrijden en presenteert dat ze wel 80 euro per maand minder gaan betalen, moeten ze alleen even een krabbel zetten.
Ja die man zal wel weten waarover hij praat en jhe gaat toch minder betalen per maand, dan ben je gek als je het niet doet toch? Die krabbel wordt direct gezet.
Een half jaar later komt dochterlief erachter dat ze helemaal niets afbetalen maar investeren in aandelen
Als zo'n knakker maar zegt dat je per maand minder betaalt dan zet iedereen direct een krabbel lijkt wel. Daar adverteren ze ook mee, met lagere rentes e.d. dus daar klopt iedereen ook voor bij ze aan.
Je hoorde ook in de Nova uitzending dat mensen net voor 80.000 euro koopsompolissen hebben afgesloten en de verkoper nog bedankte ook omdat ze toch minder gingen betalen in de maand.
Ptwish vs Eddem #15 - Waar volwassen gelyncht wordtquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:12 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik denk dat ze zwanger is. En als het niet zo is, dan zorgt ze er wel voor dat dat heel snel gaat gebeuren![]()
Hee, ik ben het Ptwish topic kwijt trouwens. Even zoeken.
En weer in MyATquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ptwish vs Eddem #15 - Waar volwassen gelyncht wordt
Ja. Spaar en betaalrekeningen vallen onder het DGS.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:02 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Wij hadden het er vandaag nog over of betaalrekeningen ook onder dat DGS vallen, konden het niet expliciet vinden.
http://www.dnb.nl/over-dn(...)banken/dnb148053.jspquote:Welke producten vallen onder het depositogarantiestelsel?
Geld dat op lopende rekeningen, spaarrekeningen of bijzondere spaarrekeningen zoals termijndeposito's staat, vallen onder het depositogarantiestelsel. Aandelen of obligaties aan toonder vallen niet onder het depositogarantiestelsel. Of achtergestelde deposito's onder het depositogarantiestelsel vallen, moet per geval beoordeeld worden. Uw bank kan u over een specifiek product meer informatie geven.
quote:Welk bedrag wordt door het depositogarantiestelsel gegarandeerd?
Het depositogarantiestelsel garandeert een bedrag van EUR 100.000 per persoon per instelling (ongeacht het aantal rekeningen). In het geval van een en/of rekening van twee personen geldt dit per persoon.
Ja maar lieverd, het is toch van de zotte dat mensen zomaar dingen aannemen. Zonder enig onderzoek te doen?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:15 schreef Greys het volgende:
Q, ik geloof het zelf niet, maar ik snap wél dat er mensen zijn die er in geloven.
Net als dat er bejaarden zijn die in zulke dingen trappen, dat vind ik niet direct kneuzen en sukkels.
De mensen die dat soort mensen bedriegen, dát zijn de kneuzen en de sukkels.
Zo eensquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:15 schreef Greys het volgende:
Q, ik geloof het zelf niet, maar ik snap wél dat er mensen zijn die er in geloven.
Net als dat er bejaarden zijn die in zulke dingen trappen, dat vind ik niet direct kneuzen en sukkels.
De mensen die dat soort mensen bedriegen, dát zijn de kneuzen en de sukkels.
Pff, wat een verhaal! Maar je hebt wel gelijk!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar welke sukkel laat bij zo'n negatieve berichtgeving en run op de bank nou zijn 1 miljoen staan! Ik heb mijn geld er pas vorige week weggehaald, ik was op tijd. En dan was ik aan de erge late kant. Ik heb express tot het allerlaatste moment gewacht omdat ik niet mee wilde doen aan die run. Op een gegeven moment waren die berichten zo negatief dat je op je vingers wel kon natellen dat dat niet goed ging.
[..]
En sinds wanneer zijn politici te vertrouwen? Ik hoop serieus niet (Nofi verder hoor) dat je in zo'n droom wereldje leeft. "Oooooh wouter bos zegt dat er niks aan de hand is! Dan ist goed" En Nout Wellink
die kerel zit ook vuistdiep in deze affaire. Als die zn werk goed had gedaan bij DNB dan had hij al lang en breed ingegrepen.
Het is erg zuur voor die mensen, abslouut. Maar als mensen nou gewoon een beetje nadenken.
Netzoals met die tokkies (ja echt ik vind het tokkies sorry) die nou janken dat ze een koopsompolis en een hypotheek van 160% hebben. Ja HALLO?! JIJ zet daar toch je krabbel onder. JIJ laat je dingen aansmeren. Kom op, je mag toch verwachten dat mensen tenminste een béétje onderzoek doen naar wat ze aflsuiten.
Zelfde verhaal als met die paupers die bij de MediaMarkt een tv op afbetaling gaan doen via primeline. En dan achteraf janken dat ze 18% rente moeten betalen
Als consument heb je onderzoeksrecht voor consumenten aankopen, dat zouden ze op dit soort dingen ook moeten laten gelden. Want al die tokkies die bij Lakeman aan zijn gesloten en nou lopen te miepen, die laten de belastingbetaler en de andere banken (wat zij weer door berekenen aan hun klanten) opdraaien voor het DGS. Terwijl ZIJ de kneus moesten uithangen.
Wil je een leuk voorbeeld?
Exacta (ja die oplichters heb je wel eens van gehoord denk? Zijn veelvuldig bij radar geweest) komt bij mijn zus aan de deur.
"ja ik zie dat uw kozijnen verrot zijn! U moet nieuwe (kunstof )kozijnen"
En wat doet ze? Ze gaat er blind in mee. Ooh zegt die kerel, als je dan toch kozijnen laat doen, dan zou ik ook gelijk een dakkapel doen. Heb je meer ruimte boven! En wij regelen een hele mooie hypotheek voor je!
En je krijgt ook nog eens 3000 euro ofzo terug van ons!
Afijn, exacta failliet, en waar hebben ze die 50.000 euro van die kozijnen ondergebracht? Bij PRIMELINE
En NIEMAND daar zal even denken van "nou dat klinkt te mooi om waar te zijn! Ik ga dat uitzoeken!"
Idem dito met mn ouders. MM omschreef het treffend ergens, ff zoeken ;
[..]
Ik schaam mij hier als mens gewoon voor, voor dit soort sukkels
Er zijn mensen die alles voor waar aannemen en die kunnen andere dingen weer heel goedquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja maar lieverd, het is toch van de zotte dat mensen zomaar dingen aannemen. Zonder enig onderzoek te doen?
Of ben ik echt de enige die deze mening heeft?
Smakelijkquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:17 schreef Greys het volgende:
Sorry voor het niet al te uitgebreide antwoord op je uitgebreide betoog Q, maar ik ben ff aan het eten
Dan zit het vast in de luchtquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:19 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Zo eens![]()
Ik ben in een jankbui volgensmij, want van dat laatste zinnetje kreeg ik al natte ogen. En ik ben allemaal nummer op youtube aan het luisteren waar ik ook telkens BIJNA van moet janken.
Die bejaarden die niet eens een computer kunnen aanzetten bedoel je?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja maar lieverd, het is toch van de zotte dat mensen zomaar dingen aannemen. Zonder enig onderzoek te doen?
Er zijn nog steeds mensen die er vanuitgaan dat anderen het beste met hen voor hebben. Ik denk dat dat ook 1 van de dingen is waarom mensen dat doen. Een ander is, dat veel mensen niet weten dat ze dat zelf kunnen uitzoeken. Echt! Iets heel kleins, maar mams heeft na het vrijgeven van de energiemarkt of toen er verschillende telefoonaanbieders kwamen, nooit verder gekeken dan KPN en Essent. 'Want die had ik eerder ook, en dat bevalt ook', niet beseffend dat marktwerking best wat doet...quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja en nee. er zijn nog altijd mensen die enorm goedgelovig zijn, of gewoonweg de kennis niet hebbenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, dat laatste sowieso. Maar goed, leningen vinden nou eenmaal gretig aftrek. Maar als mensen nou eerst een keken WAAR en WAT ze precies afsluiten ipv blind op iemand van de bank te vertrouwen die écht niet het beste met je voorheeft.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:20 schreef JJH het volgende:
[..]
Pff, wat een verhaal! Maar je hebt wel gelijk!
Mijn moeder zegt altijd; je moet het geld eerst hebben, voordat je het uit kunt geven.
Ja, jammer is dat hequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:10 schreef Greys het volgende:![]()
![]()
Zulke dingen bedenk je altijd te laat he?
Dan denk ik van, vraag iemand met kennis van zaken om mee te kijken. In elke familie is er wel iemand die handig is met centen. Net zoals als bij een tweedehands auto gaan kijken. Als je het verschil tussen een velg en wiellager niet weet, neem iemand mee.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:24 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja en nee. er zijn nog altijd mensen die enorm goedgelovig zijn, of gewoonweg de kennis niet hebben
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:42 schreef Strega het volgende:
God, we weten allemaal dat je door politici genaaid word, maar dit slaat alles:
![]()
Las net in de nieuwsrubriek van de nieuwe Landleven:
In het tv programma "Lekker ite mei Reitse", van Omrup Fryslän, blijkt de CDA politicus Joop Atsma, de trotse bezitter te zijn van Friese Hoenders. Voor het programma verdwijt hij in het hok en haalt er wat eieren uit. Pikant detail: er zitten stempels op de eieren. Nog pikanter detail: er lopen alleen hanen in het hok
graagquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:28 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan denk ik van, vraag iemand met kennis van zaken om mee te kijken. In elke familie is er wel iemand die handig is met centen. Net zoals als bij een tweedehands auto gaan kijken. Als je het verschil tussen een velg en wiellager niet weet, neem iemand mee.
Het enige waar ik ooit geld voor zal lenen is een huis. En dan lekker vertrouwd bij een grote (al is dat tegenwoordig ook geen garantie meer) maatschappij. Met een normaal rentepercentage en normale voorwaarden.
Schopje WGR anyone?
Waarom sluit je iets af waar je geen kennis van hebt. Dan vraag je toch iemand die er wél kennis van heeft. En iedereen heeft in zijn of haar vriendenkring / familie wel iemand zitten die dat soort dingen een stukje beter begrijpt dan jijzelf.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:24 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja en nee. er zijn nog altijd mensen die enorm goedgelovig zijn, of gewoonweg de kennis niet hebben
In de catagorie "Hier kijken alleen intellectuele kantoormensen naar die het verschil tussen een koe en een schaap nog niet weten.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:28 schreef nokwanda het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hilaaaaaaarisch gewoon.
Het is gewoon grappig om te bedenken dat men mensen blijkbaar zo dom acht. Vooral in zo'n nieuwsrubriek.
Ik vroeg me eigenlijk al af of je het hele bericht had gelezenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:17 schreef Greys het volgende:
Sorry voor het niet al te uitgebreide antwoord op je uitgebreide betoog Q, maar ik ben ff aan het eten
Zat ik me net ook te bedenkenquote:
Onderzoeksplichtquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:29 schreef Qwea het volgende:
Dat zeg ik, als consument heb je onderzoekrecht bij consumenten aankopen. Als je een auto koopt wordt er van je verwacht dat je onderzoek naar die auto hebt gedaan. Is de bodem verrot? Is de accu dood? Dat soort dingen.
Hihi je spreekt jezelf tegen nuquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:30 schreef ElisaB het volgende:
Ik neem niet zo makkelijk meer iemand iets kwalijk sinds ik met mijn dubbele titel in aquisitiefraude ben gestonken. Vooral hard roepen dat het aan jezelf ligt als je ergens instinkt, dan kun je jje wentelen in het veilige gevoel dat jou zoiets nooit overkomt
Googled aquisitiefraude.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:30 schreef ElisaB het volgende:
Ik neem niet zo makkelijk meer iemand iets kwalijk sinds ik met mijn dubbele titel in aquisitiefraude ben gestonken. Vooral hard roepen dat het aan jezelf ligt als je ergens instinkt, dan kun je jje wentelen in het veilige gevoel dat jou zoiets nooit overkomt
Ik zeg niet dat ze grondig dingen moeten uitzoeken, ik zeg dat ze navraag moeten doen. Navraag houdt in dat ze niet gelijk hun krabbel ergens onderzetten, maar even familie vragen wat die ervan vinden.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Die bejaarden die niet eens een computer kunnen aanzetten bedoel je?
Hoe moeten die dingen grondig uitzoeken? Die mensen zijn nog van de generatie dat je klakkeloos kon geloven wat je wordt verteld. Ik neem ze dat niet kwalijk, zij kunnen er niets aan doen dat het inmiddels zo'n dievenbende is geworden wat er bij je aan de deur of aan de telefoon komt. Niet iedereen heeft mensen die dat voor je kunnen en willen uitzoeken.
Hou toch op! Mensen die erop uit zijn om anderen op te lichten, zijn altijd slimmer dan de mensen die opgelicht worden. Al was het alleen al omdat het voor eerstgenoemden een way of life is.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:35 schreef Qwea het volgende:
Ik zeg niet dat ze grondig dingen moeten uitzoeken, ik zeg dat ze navraag moeten doen. Navraag houdt in dat ze niet gelijk hun krabbel ergens onderzetten, maar even familie vragen wat die ervan vinden.
Q, sommige mensen vertrouwen nog in wat hen verteld wordt. Dat is geen kwestie van een tokkie zijn. Dat het niet al te slim is ben ik met je eens, maar om over die mensen nou zo tekeer te gaan vind ik niet helemaal terecht. Wat Greys al zei: de mensen die een ander oplichten... dat zijn de sukkels.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Sodeju!quote:
ja ach, je snapt toch wat ik bedoel?quote:
En dat voor een Tokkiequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |