abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 18:29:48 #226
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_73655046
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 18:24 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Geld willen besparen is goed maar je gaat zelf ook naar de huisarts..(sorry het is je zus, no offence).
Nou, dat zij ik dus ook al. En ze haat die wachttijden

belt ze net weeeer

" ja er komt etter uit"
-
"Van hoelaat tot hoelaat is dat inloopspreekuur?"
(valt het al op dat ik zelf ook keivaak bij shirley kom en steeds als vraagbaak fungeer? )
-19:00 tot 20:00. Als je niet er tot 23:00 wilt zitten mag je nu wel heengaan
" hmm zie wel even dan, er komt etter uit"
-Ja, of je loopt heen, schrijft je in, vraagt aan daphne, tamara, miranda hoelang het duurt en dan ben je binnen die tijd terug
" ooh ja! oke is goed. doei"

Als het Baloe was had ik allaaaaaaaaaaaang bij de DA gezeten Maar goed, misschien ga ik wel wat te vaak
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 13 oktober 2009 @ 18:31:01 #227
163650 Greys
pi_73655081
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 18:28 schreef Goodbye het volgende:

[..]

HIhihihihihihi, twijfel je aan de kwaliteiten van Ll?
Nee, maar hij wel aan mijn geheugen las ik net
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_73655122
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 18:31 schreef Greys het volgende:

[..]

Nee, maar hij wel aan mijn geheugen las ik net
Ohzo! Durftie wel, schavuit!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_73655222
Ik had een bakje griekse salade gehaald bij de AH, zag er wel lekker uit. Ze zijn alleen koning in de lekkere dingen boven op leggen, want zes stukjes feta en één olijf leuken komkommer en paprika nou net niet genoeg op
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_73655343
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 18:17 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik zou gisteravond naar bed gaan, bedacht me 'Had ik die harempipo nou ooit al eerder op FOK! of in F&F gespot vóór de asielactie en waar komt ie in godesnaam zo ineens vandaan?' (niet lelijk bedoeld hoor ) en toen stuitte ik op dat topic en heb ik het uitgelezen. En mijn drankje kwam mijn neus uit bij de Emmah post.
(En nogmaals toen ik las dat je het woord klessebessen gebruikte, maar dat terzijde).

Voor de nieuwsgierigen: Het dagboek van een konijn...
Ik was nieuwsgierig.. Wat een tof topic! Is alles nog steeds ok met MrBunny en Blanch, MrSubtle?
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_73655356
Haha dat topic MrSubtle, grappig!
Maarehh Qea zoalng de DA niet zegt dat je voor niets komt, kom je niet voor niets
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 13 oktober 2009 @ 18:40:50 #232
163650 Greys
pi_73655365
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 18:35 schreef Goodbye het volgende:
Ik had een bakje griekse salade gehaald bij de AH, zag er wel lekker uit. Ze zijn alleen koning in de lekkere dingen boven op leggen, want zes stukjes feta en één olijf leuken komkommer en paprika nou net niet genoeg op
Die vind je niet meer zodra je gehusseld hebt op je bord he?

Ohhhhh, dat echtpaar dat even tijdelijk meer dan een miljoen (!) euro op de DSB rekening had vanwege de verkoop van hun koopvaardijschip Met als bedoeling er een nieuw bedrijf mee op te starten. Alles weg!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † dinsdag 13 oktober 2009 @ 18:42:35 #233
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_73655404
God, we weten allemaal dat je door politici genaaid word, maar dit slaat alles:

Las net in de nieuwsrubriek van de nieuwe Landleven:
In het tv programma "Lekker ite mei Reitse", van Omrup Fryslän, blijkt de CDA politicus Joop Atsma, de trotse bezitter te zijn van Friese Hoenders. Voor het programma verdwijt hij in het hok en haalt er wat eieren uit. Pikant detail: er zitten stempels op de eieren. Nog pikanter detail: er lopen alleen hanen in het hok
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 18:42:56 #234
28375 MrSubtle
Toe aan vakantie!
pi_73655413
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 18:40 schreef Morretje het volgende:

[..]

Ik was nieuwsgierig.. Wat een tof topic! Is alles nog steeds ok met MrBunny en Blanch, MrSubtle?
Ze zijn een paar maanden geleden opgehaald door m'n ex en wonen nu bij haar
Oorspronkelijk was MrBunny van haar, en toen ze 'm kwam opeisen (nadat ze haar tuin eindelijk op orde had) hebben we uiteraard besloten MrB en Blanche niet te scheiden.

(en ik mis ze )
Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
China verslagje: [sc] 611 Waar Geer een lijk probeert te verbergen...
pi_73655480
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 18:42 schreef MrSubtle het volgende:

[..]

Oorspronkelijk was MrBunny van haar, en toen ze 'm kwam opeisen (nadat ze haar tuin eindelijk op orde had) hebben we uiteraard besloten MrB en Blanche niet te scheiden.

(en ik mis ze )
Ach... Wat jammer. En dan de onvermijdelijke stomme vraag: nog niet nagedacht over andere konijntjes?

Strega! Echt? Wat belachelijk!
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 18:44:58 #236
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_73655484
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 18:40 schreef Ml-etje het volgende:
Haha dat topic MrSubtle, grappig!
Maarehh Qea zoalng de DA niet zegt dat je voor niets komt, kom je niet voor niets
Nou ken ik mijn hond ook haske goed, en ik heb er idd nog nooit voor niks gezeten
pi_73655506
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 18:40 schreef Greys het volgende:

[..]

Ohhhhh, dat echtpaar dat even tijdelijk meer dan een miljoen (!) euro op de DSB rekening had vanwege de verkoop van hun koopvaardijschip Met als bedoeling er een nieuw bedrijf mee op te starten. Alles weg!
Nee, echt schandalig. Heb de helft laten liggen zo ongeveer

Oh, ik kan niet tegen dat soort verhalen. Zo zielig vind ik dat. Nu moet ik zeggen dat met alle berichten rondom DSB ik daar allang mijn geld had weggehaald. Maargoed, misschien was dat in sommige gevallen niet zo makkelijk als gezegd.
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 18:46:07 #238
28375 MrSubtle
Toe aan vakantie!
pi_73655518
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 18:44 schreef Morretje het volgende:
Ach... Wat jammer. En dan de onvermijdelijke stomme vraag: nog niet nagedacht over andere konijntjes?
Wel nagedacht, maar ik ben vreselijk allergisch voor konijnen dus ik doe het maar niet nog eens. Inmiddels is de tuin verbouwd en heb ik geen ren meer.
Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
pi_73655598
quote:

[..]

Oef das wel echt lullig (tot 100.000 was het hé?), waar zie je dat eigenlijk?
pi_73655639
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 18:42 schreef MrSubtle het volgende:

[..]

(en ik mis ze )
Och..*** is dat
En nieuwe konijntjes? 2 babies of zoiets?
pi_73655666
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 18:44 schreef Qwea het volgende:

[..]

Nou ken ik mijn hond ook haske goed, en ik heb er idd nog nooit voor niks gezeten
Ik 1 keer en dan de volgende keer maar uitstellen hé
pi_73655692
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 18:46 schreef MrSubtle het volgende:

[..]

Wel nagedacht, maar ik ben vreselijk allergisch voor konijnen dus ik doe het maar niet nog eens. Inmiddels is de tuin verbouwd en heb ik geen ren meer.
Ow ok, helaas dan.
En andere dieren?
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 18:53:43 #243
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_73655783
quote:

[..]

Nah kom op. Die mensen zijn ook wel OERDOM. Eerst heb je ijsland, dan heb je fortis die gered wordt... dan heb je een negatieve geruchtenstroom al een poosje over de dsb... dan roept een idioot op tot een run op de bank, dan komt er in het nieuws dat er een run is op de bank, website plat e.d, en dan nog meeeeeeeeeeer negatieve berichten... en in die tijd hebben ze niet even gedacht het geld eraf te halen

EN sowieso. Wie zet nou 1 MILJOEN bij 1 bank
pi_73655842
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 18:53 schreef Qwea het volgende:

[..]

Nah kom op. Die mensen zijn ook wel OERDOM. Eerst heb je ijsland, dan heb je fortis die gered wordt... dan heb je een negatieve geruchtenstroom al een poosje over de dsb... dan roept een idioot op tot een run op de bank, dan komt er in het nieuws dat er een run is op de bank, website plat e.d, en dan nog meeeeeeeeeeer negatieve berichten... en in die tijd hebben ze niet even gedacht het geld eraf te halen

Ja dat is wel wat stom ja je kent de grens van de DNB toch wel.
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 18:57:34 #245
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_73655895
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 18:55 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Ja dat is wel wat stom ja je kent de grens van de DNB toch wel.
Het is notabene breed in het nieuws geweest dat het DGS is verhoogd van 20.000 euro naar 100.000 en dat alles boven de ton weg is. Kijk dat je dat risico neemt met 150.000 euro is al dom, zeker na al die media aandacht over de dsb... maar met een miljoen?!!?
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 18:58:30 #246
28375 MrSubtle
Toe aan vakantie!
pi_73655937
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 18:50 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Ow ok, helaas dan.
En andere dieren?
Ik heb ook 11 jaar schildpadden gehad, maar die heb ik helaas in januari weg moeten doen omdat ze te agressief werden

Nu hoef ik even geen dieren meer, want ik wil eerst zeker weten dat ik ze kan houden van baby tot oud. Ik ben nu single, maar straks heb ik weer een partner die misschien niet van dieren houdt en zo... ik wacht dat dus eerst allemaal maar even af
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 18:58:39 #247
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_73655940
Trouwens. Michael dacht dat die vrouw die op dat bankje zat te vertellen over dr miljoen gerda smit was

Ik herken wel dezelfde stem enzo erin eigenlijk. Maar die zal toch niet zo dom zijn enzo
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 19:00:44 #248
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_73656010
En dan ook mensen die miepen dat ze hun achtergestelde deposito kwijt zijn

Terwijl er zelfs nu nog op de website van DSB dit staat
quote:
DSB Bank Achtergesteld Deposito

Voor sparen met een extra hoog rendement op uw spaargeld biedt DSB Bank nu een achtergesteld deposito met een spaarrente tot maar liefst 6,5% per jaar! Heeft u een deel van uw spaargeld voorlopig niet nodig, en wilt u een vaste spaarrente van 6,5% ontvangen? Dan is Achtergesteld Deposito Sparen van DSB Bank beslist iets voor u!

Indien u een achtergesteld deposito van DSB Bank opent, krijgt u een vordering op DSB Bank, die achtergesteld is ten opzichte van alle andere crediteuren van de bank. Achtergesteld houdt in dat u bij een eventueel faillissement van uw bank als laatste het geld terugkrijgt. U loopt hierdoor het risico dat u uw (volledige) spaarbedrag misschien niet terugkrijgt. Daarnaast is het belangrijk om te vermelden dat het Achtergesteld Deposito niet valt onder het Depositogarantiestelsel van De Nederlandsche Bank. Dit betekent dat wanneer sprake is van een noodregeling of van een faillissement van DSB Bank, u voor dit product niet kunt terugvallen op het Depositogarantiestelsel.

Het DSB Achtergesteld Deposito Sparen is een initiatief van DSB Bank N.V. DSB Bank N.V. is een Nederlandse Bank die ingeschreven staat als Algemene Bank in het Bankenregister.
Lezen mensen dan tegenwoordig niet meer vraag ik me af.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 13 oktober 2009 @ 19:00:55 #249
163650 Greys
pi_73656015
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 18:53 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ze hadden info ingewonnen en kwamen ECHT niet als stommelingen over (al was jouw reactie ook mijn eerste reactie hoor). En laten we wel zijn, zelfs Bos had gezegd dat je gewoon je geld kon laten staan. Je zou op zich toch op de minister van financiën moeten kunnen vertrouwen zou je zeggen Ook die kerel van de Nederlandsche Bank heeft vrijdag nog geroepen dat je gewoon je geld kon laten staan volgens mij. Dus nee, die mensen hebben het er in het weekend niet afgehaald. Dom of niet, klote blijft het wel
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_73656043
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 18:58 schreef Qwea het volgende:
Trouwens. Michael dacht dat die vrouw die op dat bankje zat te vertellen over dr miljoen gerda smit was

Ik herken wel dezelfde stem enzo erin eigenlijk. Maar die zal toch niet zo dom zijn enzo
DAT HEP YOLANTHE GEDAAN. ZE KWAM MET EEN ONDERBROEK EN SMEERDE ONS DE DSB AAN.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')