Nou dat had je heel goed geraden juffiequote:
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:22 schreef Ml-etje het volgende:
Hihi las de laatste post en kon de TT al verzinnenen jahoor Qwea is voorspelbaar
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:22 schreef Ml-etje het volgende:
Hihi las de laatste post en kon de TT al verzinnenen jahoor Qwea is voorspelbaar
Je hebt me niet eens op msnquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:23 schreef oh-oh het volgende:
Ik wilde t mss wel net op msn aan je gaan vertellen maar ik weet hoe onzorgvuldig jij met msn gesprekken om gaat dus ook dat niet
You'll never know sweetiequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Je hebt me niet eens op msn
Maar geen vinger(s) dus dan blijft er niet zoveel over.
Piemel, komkommer, vibo.
Ik neem niet aan dat je een cola fles hebt gebruikt
Zeg had al hoofdpijn..quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Je hebt me niet eens op msn
Maar geen vinger(s) dus dan blijft er niet zoveel over.
Piemel, komkommer, vibo.
Ik neem niet aan dat je een cola fles hebt gebruikt
Kweetnieteenswatdatisjohquote:
Dat mag ik niet posten, dan heb ik een banquote:
Ik mis Nonneke. Subtle heeft dat erin gezet denkquote:
Als je 11 bent is dat interessant jaquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:28 schreef oh-oh het volgende:
Dat lijstje vind ik dan wel weer schattig.
Mss wil ik wel van niet naar wel!
Non, bende ge dr nog?
Hmm tja, ik zat dat nooit weten en jij dit niet, zo is het leven nou eenmaalquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat mag ik niet posten, dan heb ik een ban
Ik leg me dr wel bij neerquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hmm tja, ik zat dat nooit weten en jij dit niet, zo is het leven nou eenmaal
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:30 schreef Qwea het volgende:
http://www.nu.nl/economie(...)t-meer-mogelijk.html
oi
Pfieuw!quote:
Details, detailsquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
DSB bank klanten
![]()
Overigens staat mijn naam gewoon verkeerd in de TT, kdoe geen hoofdletters dummie!
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:28 schreef oh-oh het volgende:
Dat lijstje vind ik dan wel weer schattig.
Mss wil ik wel van niet naar wel!
Non, bende ge dr nog?
Ik stond het gistermiddag al bij de pomp te proberen en toen al niet meer anders had ik 'm mooi helemaal leeggetrokken.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:30 schreef Qwea het volgende:
http://www.nu.nl/economie(...)t-meer-mogelijk.html
oi
Kan je niet bij je geld?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:33 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik stond het gistermiddag al bij de pomp te proberen en toen al niet meer anders had ik 'm mooi helemaal leeggetrokken.
De laatste 750 euro krijg ik denk ik ooit nog eens terugquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:37 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Kan je niet bij je geld?
Mijn god, dat zoiets nog voorkomt tegenwoordig. Ik heb wel vertrouwen in mijn eigen bank dat dat nooit zover zal gaan komen (Rabobank), maargoed, dat hadden de klanten van de DSB vast ook wel (tot een paar weken geleden).
Getsiederrie! Wat is dat toch, zou ze nu zelf niet in de gaten hebben dat dat niet goed zit? Dat voel je toch?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:38 schreef Ml-etje het volgende:
Ieks http://www.telegraaf.nl/p(...)t_jurk__.html?p=15,1
Hoezo "bijna"?quote:
ewwquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:38 schreef Ml-etje het volgende:
Ieks http://www.telegraaf.nl/p(...)t_jurk__.html?p=15,1
Ze komt vanavond pasquote:
Ohhh, ik dacht dat ze vanmiddag al zou komen, omdat je zo op tijd stond.. Maar dat was voor het opruimen dus.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:48 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ze komt vanavond paseerst even opruimen, koken (kip tandori
) en dan mag ze komen
Ik had eigenlijk veel file verwacht, en ik had zin om uitgebreid te koken. Maar ben nu al thuis, dus de file was er niet...quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:50 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ohhh, ik dacht dat ze vanmiddag al zou komen, omdat je zo op tijd stond.. Maar dat was voor het opruimen dus.
Oh da's wel een goede reden jaquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:50 schreef oh-oh het volgende:Kip tandoori
![]()
Nou je weet toch dat we niet van het trouwen zijn MrS!
Oh nou zo was het niet bedoeld heur.. om uit te horen bedoel ik dan.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:51 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk veel file verwacht, en ik had zin om uitgebreid te koken. Maar ben nu al thuis, dus de file was er niet...
Ik hou jullie op de hoogte
Dat doe jij snel, woon je boven de Wibra of zo?quote:
ik was niet beledigd hoorquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:52 schreef Morretje het volgende:
[..]
Oh nou zo was het niet bedoeld heur.. om uit te horen bedoel ik dan.
Nee, hemelsbreed 300 meter er voorquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:53 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Dat doe jij snel, woon je boven de Wibra of zo?
Ooh, nou dan heb ik een misdaad begaan in het verledenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:55 schreef Morretje het volgende:
nou jaaaaaaaa zeg.
Oprah nu: (sorry ik zapte langs) Een tienerstel wil seks hebben, maar ouders zijn het daar niet mee eens. Oprah en het hele publiek ook niet. Achterliggende idee seks is voor volwassenen..
Jamaar, 14-jarigen in Amerika zien er toch altijd uit alsof ze 23 zijn?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:55 schreef Morretje het volgende:
nou jaaaaaaaa zeg.
Oprah nu: (sorry ik zapte langs) Een tienerstel, 14 jaar oud, wil seks hebben, maar ouders zijn het daar niet mee eens. Oprah en het hele publiek ook niet. Achterliggende idee seks is voor volwassenen..
Moeder van de jongen heeft wel condooms gekocht trouwens![]()
ja ik zapte er net ook weer langs, maar had hem al eens gezien.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:55 schreef Morretje het volgende:
nou jaaaaaaaa zeg.
Oprah nu: (sorry ik zapte langs) Een tienerstel, 14 jaar oud, wil seks hebben, maar ouders zijn het daar niet mee eens. Oprah en het hele publiek ook niet. Achterliggende idee seks is voor volwassenen..
Hihihi naïefquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:58 schreef Nonneke het volgende:
[..]
ja ik zapte er net ook weer langs, maar had hem al eens gezien.
die jongen ook na de vraag hoelang ze denken bij elkaar te blijven "mwoah 6 maanden tot een jaar vind ik wel lang" dat meisje ging vannaar
![]()
Home made tandoori?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:48 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ze komt vanavond paseerst even opruimen, koken (kip tandori
) en dan mag ze komen
Van die jongen ja! Maar dat heeft toch feitelijk niets met seks te maken? Ik zeg niet dat ouders vooral maar moeten zeggen: joh, ga je gang, maar doe het veilig. Voorlichting is wel belangrijk, maar als ze dan desondanks nog steeds willen hou je ze toch niet tegen.quote:
Wel realistisch... Hoeveel 14-jarige school liefjes zijn op hun 83ste nog samen?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:58 schreef Nonneke het volgende:
"mwoah 6 maanden tot een jaar vind ik wel lang" dat meisje ging vannaar
![]()
Ook een hapje begrijp ik?quote:
Nee heb bloemkoolquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:02 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ook een hapje begrijp ik?
't wordt hier druk vanavond...
Leed vd 100 euro geleden? Haal dan voor die 50 maar wat kluifjesquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:03 schreef Qwea het volgende:
Hij ligt zo poepig op zn matraswat een dropje ist ook
Leed niet, maar het is wel stom en zondequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:04 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Leed vd 100 euro geleden? Haal dan voor die 50 maar wat kluifjes
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:58 schreef Nonneke het volgende:
[..]
ja ik zapte er net ook weer langs, maar had hem al eens gezien.
die jongen ook na de vraag hoelang ze denken bij elkaar te blijven "mwoah 6 maanden tot een jaar vind ik wel lang" dat meisje ging vannaar
![]()
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Leed niet, maar het is wel stom en zonde
ja klopt. Maar ik pleur hem dan nog liever in de vuilnis emmer dan dat ik zo'n marktplaats graaier er mee aan de haal laat gaanquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:06 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
helaas is ik bied de helft nogal hollands.
ja inderdaad..quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:06 schreef Goodbye het volgende:
[..]
![]()
Ik heb een hekel aan die betuttelende tieners afleveringen van Oprah trouwens.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja klopt. Maar ik pleur hem dan nog liever in de vuilnis emmer dan dat ik zo'n marktplaats graaier er mee aan de haal laat gaan
Ik haat marktplaats graaiers![]()
En als ik terug mail dat ik met 75 wel akkoord ga want er zit zelfs extra vulling twv 30 euro bij... wat samen 130 euro maakt, ben ik een dikke afzetter. Die dingen kosten nu inc extra vulling 110 euro ofzo
Toen ik net vertrok richting huis was ik nog van plan 'm zelf te maken... maar inmiddels zit ik lekker en roept Knorr dat het ook makkelijk kanquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:04 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nee heb bloemkoolmaar zat te denken heeft ie daar een pak bij nodig of draait ie dat zelf in elkaar
Nee dat zeggen zijquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:11 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
ik gooi niets weg.
Sterker nog heb alle oude meuk uit ons huis verkocht
Maar zeggen ze dat je een afzetter bent die bieders?
Of vindt je dat zelf?
Ik geef het meestal uiteindelijk gewoon weg als ik me realiseerd dat ik ergens toch maar 10 euro voor krijgquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja klopt. Maar ik pleur hem dan nog liever in de vuilnis emmer dan dat ik zo'n marktplaats graaier er mee aan de haal laat gaan
Helaasquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:12 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Toen ik net vertrok richting huis was ik nog van plan 'm zelf te maken... maar inmiddels zit ik lekker en roept Knorr dat het ook makkelijk kan
Nou, ik denk dat ik hem maar aan mn zus ga geven ofzo die ook een golden heeft met artrose. Vraag is of die er wel op wil liggenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:14 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik geef het meestal uiteindelijk gewoon weg als ik me realiseerd dat ik ergens toch maar 10 euro voor krijgdan liever aan iemand die 't financieel niet zo fijn heeft (zoals m'n buuv) en dan maar zonder 10 euro
WTF zijn die een haartje betoeterd.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee dat zeggen zijals je terug mail op een bod van 50 euro dat het te laag is, maar 75 euro een prima prijs is.
Dan ben ik een afzetter
Goed idee!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat ik hem maar aan mn zus ga geven ofzo die ook een golden heeft met artrose. Vraag is of die er wel op wil liggen
MM wilde hem bewaren voor een volgend hondje. Maar dat gaat nog keilang duren en dan istie al verstaft
Kleding die mensen die het minder hebben kunnen gebruiken gaat daarheen dat weer wel.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:14 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik geef het meestal uiteindelijk gewoon weg als ik me realiseerd dat ik ergens toch maar 10 euro voor krijgdan liever aan iemand die 't financieel niet zo fijn heeft (zoals m'n buuv) en dan maar zonder 10 euro
De teleurstelling is killingquote:
Het druipt vh sarcasmequote:
Ik heb laatst mijn Senseo weggegeven aan d'r en mezelf wijsgemaakt dat ik een nieuw model wildequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:18 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Kleding die mensen die het minder hebben kunnen gebruiken gaat daarheen dat weer wel.
Ach hier op het softie-watjes-forum durf ik het wel toe te gevenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:23 schreef oh-oh het volgende:
En MrSubtle wordt ondanks prutjes uit pak () steeds aantrekkelijker
Lief hoor! En ben bang dat ik niet voor softie door kan gaan, ja zo 2x p jr heeel misschienquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:24 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ach hier op het softie-watjes-forum durf ik het wel toe te geven
Jij durft!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:24 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ach hier op het softie-watjes-forum durf ik het wel toe te geven
Als mn zus niet wil dan geef ik hem wel aan shirley meer voor DTHquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:23 schreef oh-oh het volgende:
Oh en ik zou dat kussen dus gewoon aan de volgende asielactie geven of idd aan iemand die het goed kan gebruiken![]()
En MrSubtle wordt ondanks prutjes uit pak () steeds aantrekkelijker
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Als mn zus niet wil dan geef ik hem wel aan shirley meer voor DTH
Ik hoor het al, je bent een combinatie van Ron Jeremy en Moeder Theresaquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:20 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik heb laatst mijn Senseo weggegeven aan d'r en mezelf wijsgemaakt dat ik een nieuw model wildemaar eigenlijk wilde ik haar gewoon de Senseo geven want ze had geen fatsoenlijk koffie-zet-apparaat
ja ik ben een watje
.
edit: en dan te bedenken dat ik geen koffie lust
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik hoor het al, je bent een combinatie van Ron Jeremy en Moeder Theresa
"Van harte met jullie lieve zoon/dochter, geniet van de mooie momentjes samen" ? (of zo)quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:46 schreef Loveless85 het volgende:
Hihi
Wat schrijf je trouwens op een geboortekaartje?
'Gefeliciteerd met je kind' klinkt ook zo alsof ze een nieuwe auto hebben.
Meestal hou ik al die neefjes en nichtjes die beginnen te fokken niet zo bij, maar deze wil ik wel ff kaartje sturen. Heb het kaartje al (unisex omdat ik was vergeten of het zoon/dochter was) maarja wat schrijf je er dan op...
'Een lang en gezond leven gewenst' klinkt ook zo cliche
RAOK (sorry geen zin in googlen)quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:44 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
ik geloof gewoon in de RAOK bewegingmaar beide vergelijkingen hierboven zijn (gelukkig) niet heel juist
of:quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:46 schreef Loveless85 het volgende:
Hihi
Wat schrijf je trouwens op een geboortekaartje?
'Gefeliciteerd met je kind' klinkt ook zo alsof ze een nieuwe auto hebben.
Meestal hou ik al die neefjes en nichtjes die beginnen te fokken niet zo bij, maar deze wil ik wel ff kaartje sturen. Heb het kaartje al (unisex omdat ik was vergeten of het zoon/dochter was) maarja wat schrijf je er dan op...
'Een lang en gezond leven gewenst' klinkt ook zo cliche
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |