Nee dat zeggen zijquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:11 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
ik gooi niets weg.
Sterker nog heb alle oude meuk uit ons huis verkocht
Maar zeggen ze dat je een afzetter bent die bieders?
Of vindt je dat zelf?
Ik geef het meestal uiteindelijk gewoon weg als ik me realiseerd dat ik ergens toch maar 10 euro voor krijgquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja klopt. Maar ik pleur hem dan nog liever in de vuilnis emmer dan dat ik zo'n marktplaats graaier er mee aan de haal laat gaan
Helaasquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:12 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Toen ik net vertrok richting huis was ik nog van plan 'm zelf te maken... maar inmiddels zit ik lekker en roept Knorr dat het ook makkelijk kan
Nou, ik denk dat ik hem maar aan mn zus ga geven ofzo die ook een golden heeft met artrose. Vraag is of die er wel op wil liggenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:14 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik geef het meestal uiteindelijk gewoon weg als ik me realiseerd dat ik ergens toch maar 10 euro voor krijgdan liever aan iemand die 't financieel niet zo fijn heeft (zoals m'n buuv) en dan maar zonder 10 euro
WTF zijn die een haartje betoeterd.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee dat zeggen zijals je terug mail op een bod van 50 euro dat het te laag is, maar 75 euro een prima prijs is.
Dan ben ik een afzetter
Goed idee!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat ik hem maar aan mn zus ga geven ofzo die ook een golden heeft met artrose. Vraag is of die er wel op wil liggen
MM wilde hem bewaren voor een volgend hondje. Maar dat gaat nog keilang duren en dan istie al verstaft
Kleding die mensen die het minder hebben kunnen gebruiken gaat daarheen dat weer wel.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:14 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik geef het meestal uiteindelijk gewoon weg als ik me realiseerd dat ik ergens toch maar 10 euro voor krijgdan liever aan iemand die 't financieel niet zo fijn heeft (zoals m'n buuv) en dan maar zonder 10 euro
De teleurstelling is killingquote:
Het druipt vh sarcasmequote:
Ik heb laatst mijn Senseo weggegeven aan d'r en mezelf wijsgemaakt dat ik een nieuw model wildequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:18 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Kleding die mensen die het minder hebben kunnen gebruiken gaat daarheen dat weer wel.
Ach hier op het softie-watjes-forum durf ik het wel toe te gevenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:23 schreef oh-oh het volgende:
En MrSubtle wordt ondanks prutjes uit pak () steeds aantrekkelijker
Lief hoor! En ben bang dat ik niet voor softie door kan gaan, ja zo 2x p jr heeel misschienquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:24 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ach hier op het softie-watjes-forum durf ik het wel toe te geven
Jij durft!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:24 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ach hier op het softie-watjes-forum durf ik het wel toe te geven
Als mn zus niet wil dan geef ik hem wel aan shirley meer voor DTHquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:23 schreef oh-oh het volgende:
Oh en ik zou dat kussen dus gewoon aan de volgende asielactie geven of idd aan iemand die het goed kan gebruiken![]()
En MrSubtle wordt ondanks prutjes uit pak () steeds aantrekkelijker
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Als mn zus niet wil dan geef ik hem wel aan shirley meer voor DTH
Ik hoor het al, je bent een combinatie van Ron Jeremy en Moeder Theresaquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:20 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik heb laatst mijn Senseo weggegeven aan d'r en mezelf wijsgemaakt dat ik een nieuw model wildemaar eigenlijk wilde ik haar gewoon de Senseo geven want ze had geen fatsoenlijk koffie-zet-apparaat
ja ik ben een watje
.
edit: en dan te bedenken dat ik geen koffie lust
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik hoor het al, je bent een combinatie van Ron Jeremy en Moeder Theresa
"Van harte met jullie lieve zoon/dochter, geniet van de mooie momentjes samen" ? (of zo)quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:46 schreef Loveless85 het volgende:
Hihi
Wat schrijf je trouwens op een geboortekaartje?
'Gefeliciteerd met je kind' klinkt ook zo alsof ze een nieuwe auto hebben.
Meestal hou ik al die neefjes en nichtjes die beginnen te fokken niet zo bij, maar deze wil ik wel ff kaartje sturen. Heb het kaartje al (unisex omdat ik was vergeten of het zoon/dochter was) maarja wat schrijf je er dan op...
'Een lang en gezond leven gewenst' klinkt ook zo cliche
RAOK (sorry geen zin in googlen)quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:44 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
ik geloof gewoon in de RAOK bewegingmaar beide vergelijkingen hierboven zijn (gelukkig) niet heel juist
of:quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:46 schreef Loveless85 het volgende:
Hihi
Wat schrijf je trouwens op een geboortekaartje?
'Gefeliciteerd met je kind' klinkt ook zo alsof ze een nieuwe auto hebben.
Meestal hou ik al die neefjes en nichtjes die beginnen te fokken niet zo bij, maar deze wil ik wel ff kaartje sturen. Heb het kaartje al (unisex omdat ik was vergeten of het zoon/dochter was) maarja wat schrijf je er dan op...
'Een lang en gezond leven gewenst' klinkt ook zo cliche
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |