Nee, hemelsbreed 300 meter er voorquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:53 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Dat doe jij snel, woon je boven de Wibra of zo?
Ooh, nou dan heb ik een misdaad begaan in het verledenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:55 schreef Morretje het volgende:
nou jaaaaaaaa zeg.
Oprah nu: (sorry ik zapte langs) Een tienerstel wil seks hebben, maar ouders zijn het daar niet mee eens. Oprah en het hele publiek ook niet. Achterliggende idee seks is voor volwassenen..
Jamaar, 14-jarigen in Amerika zien er toch altijd uit alsof ze 23 zijn?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:55 schreef Morretje het volgende:
nou jaaaaaaaa zeg.
Oprah nu: (sorry ik zapte langs) Een tienerstel, 14 jaar oud, wil seks hebben, maar ouders zijn het daar niet mee eens. Oprah en het hele publiek ook niet. Achterliggende idee seks is voor volwassenen..
Moeder van de jongen heeft wel condooms gekocht trouwens![]()
ja ik zapte er net ook weer langs, maar had hem al eens gezien.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:55 schreef Morretje het volgende:
nou jaaaaaaaa zeg.
Oprah nu: (sorry ik zapte langs) Een tienerstel, 14 jaar oud, wil seks hebben, maar ouders zijn het daar niet mee eens. Oprah en het hele publiek ook niet. Achterliggende idee seks is voor volwassenen..
Hihihi naïefquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:58 schreef Nonneke het volgende:
[..]
ja ik zapte er net ook weer langs, maar had hem al eens gezien.
die jongen ook na de vraag hoelang ze denken bij elkaar te blijven "mwoah 6 maanden tot een jaar vind ik wel lang" dat meisje ging vannaar
![]()
Home made tandoori?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:48 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ze komt vanavond paseerst even opruimen, koken (kip tandori
) en dan mag ze komen
Van die jongen ja! Maar dat heeft toch feitelijk niets met seks te maken? Ik zeg niet dat ouders vooral maar moeten zeggen: joh, ga je gang, maar doe het veilig. Voorlichting is wel belangrijk, maar als ze dan desondanks nog steeds willen hou je ze toch niet tegen.quote:
Wel realistisch... Hoeveel 14-jarige school liefjes zijn op hun 83ste nog samen?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:58 schreef Nonneke het volgende:
"mwoah 6 maanden tot een jaar vind ik wel lang" dat meisje ging vannaar
![]()
Ook een hapje begrijp ik?quote:
Nee heb bloemkoolquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:02 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ook een hapje begrijp ik?
't wordt hier druk vanavond...
Leed vd 100 euro geleden? Haal dan voor die 50 maar wat kluifjesquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:03 schreef Qwea het volgende:
Hij ligt zo poepig op zn matraswat een dropje ist ook
Leed niet, maar het is wel stom en zondequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:04 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Leed vd 100 euro geleden? Haal dan voor die 50 maar wat kluifjes
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:58 schreef Nonneke het volgende:
[..]
ja ik zapte er net ook weer langs, maar had hem al eens gezien.
die jongen ook na de vraag hoelang ze denken bij elkaar te blijven "mwoah 6 maanden tot een jaar vind ik wel lang" dat meisje ging vannaar
![]()
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Leed niet, maar het is wel stom en zonde
ja klopt. Maar ik pleur hem dan nog liever in de vuilnis emmer dan dat ik zo'n marktplaats graaier er mee aan de haal laat gaanquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:06 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
helaas is ik bied de helft nogal hollands.
ja inderdaad..quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:06 schreef Goodbye het volgende:
[..]
![]()
Ik heb een hekel aan die betuttelende tieners afleveringen van Oprah trouwens.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja klopt. Maar ik pleur hem dan nog liever in de vuilnis emmer dan dat ik zo'n marktplaats graaier er mee aan de haal laat gaan
Ik haat marktplaats graaiers![]()
En als ik terug mail dat ik met 75 wel akkoord ga want er zit zelfs extra vulling twv 30 euro bij... wat samen 130 euro maakt, ben ik een dikke afzetter. Die dingen kosten nu inc extra vulling 110 euro ofzo
Toen ik net vertrok richting huis was ik nog van plan 'm zelf te maken... maar inmiddels zit ik lekker en roept Knorr dat het ook makkelijk kanquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:04 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nee heb bloemkoolmaar zat te denken heeft ie daar een pak bij nodig of draait ie dat zelf in elkaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |