Maar niet elke dag bij *betreffende persoon*quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:31 schreef Goodbye het volgende:
[..]
wondertje?Er worden zat kinderen geboren elke dag
je kunt er ook altijd nog een gedichtje op gooien mocht je dat willenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:33 schreef Loveless85 het volgende:
Pagan: succes ermee dan
Ynske: Leuk idd, al vind ik het 'wondertje' gedeelte een beetje too much / te christelijk klinken
Nah vorige keer was het een doodgeboren kindje (wat ze niet wisten dus pas bij de bevalling achter kwamen)quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:33 schreef Burdie het volgende:
[..]
Maar niet elke dag bij *betreffende persoon*.
Hoop ik.
Hahaha, dat hoop ik ook!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:33 schreef Burdie het volgende:
[..]
Maar niet elke dag bij *betreffende persoon*.
Hoop ik.
He getver, ik ken een soortgelijke ervaring in mijn omgeving en dat wens je niemand toe.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nah vorige keer was het een doodgeboren kindje (wat ze niet wisten dus pas bij de bevalling achter kwamen)![]()
Dus vandaar dat dit nichtje wel een kaartje gaat krijgen nu, omdat ze 't nogal spannend vonden aangezien autopsie op hun vorige kindje niets opleverde waarom het zo vlak voor het einde van was overleden
Jee, heavy is dat he... misschien wel fijn om daar toch op de een of andere manier aan te refereren dan op het kaartje?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nah vorige keer was het een doodgeboren kindje (wat ze niet wisten dus pas bij de bevalling achter kwamen)![]()
Dus vandaar dat dit nichtje wel een kaartje gaat krijgen nu, omdat ze 't nogal spannend vonden aangezien autopsie op hun vorige kindje niets opleverde waarom het zo vlak voor het einde van was overleden
Najah precies, das ook gewoon niet iets wat ik zou zeggen, net zoals een gedichtje ( sorry Ynsquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:36 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hahaha, dat hoop ik ook!
Nouja, ik krijg een beetje jeuk van woorden zoals 'wondertje'. En ik ben niet eens anti-kind ofzo
iets aanhalen dat hij/zij een broertje/zusje heeft dat vanuit de wolken naar hem/haar kijkt?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Najah precies, das ook gewoon niet iets wat ik zou zeggen, net zoals een gedichtje ( sorry Yns). Wil gewoon een leuke 'oneliner' d'r op smijten, maar ook niet te cliche of zo'n zinnetje wat iedereen erop zet
Schrijf er gewoon op wat je voelt, wat je vindt, wat je denkt.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Najah precies, das ook gewoon niet iets wat ik zou zeggen, net zoals een gedichtje ( sorry Yns). Wil gewoon een leuke 'oneliner' d'r op smijten, maar ook niet te cliche of zo'n zinnetje wat iedereen erop zet
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:49 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
of:
"ik hoop dat je niet te ver bent ingescheurd, want da's niet leuk voor je man" ?
"Gefeliciteerd met de kleine spruit!"quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik had het nog niet gelezen, maar dat klopt inderdaad!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:42 schreef Qwea het volgende:
Goodbye! Had je nog op de vorige pagina mn einde van seizoen 2 gelezen? Klopt toch?
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:02 schreef Pagan het volgende:![]()
![]()
![]()
Net even naar de winkel, kom ik terug bij de auto, ligt 'ie met zijn buik op de grond (de auto, niet ik). Hydraulisch systeem kapot. Zie hem dan maar eens op een bergingsvoertuig te krijgen. Verkeersopstopping, liters olie op straat (ook op de uitlaat, roken als een gek) enz. enz. enz.
Nu staat hij bij de garage, het lijkt een lekke leiding, hopelijk niet te duur dit grapje. Net een slechte financieële periode achter de rug, komt nu weer verbetering in, en dan dit.
Hoera voor de tandeloze man van het bergingsbedrijf, vriendelijke vent.
En dan lezen ze er ook nog dwars overheen!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:22 schreef Barbaaf het volgende:
D"r zou eigenlijk een soort van F&F-slowchat moeten zijn waar je kleine, leuke (of niet natuurlijk) dingetjes kwijt kan die je meemaakt met planten of dieren en die gewoon niet belangrijk genoeg zijn om een topic over te openen. Daar zou ik dan bijvoorbeeld kunnen schrijven over het miniscule, pasgeborenspinnetje
(3 mm, zo groot als een mier) dat ik vandaag uit de kuif van een collega, die net van buiten kwam, plukte. Daar zou ik dan beschrijven hoe het diertje steeds probeerde zo hoog mogelijk in mijn hand te klimmen om zich mee te laten voeren door de wind, klaar om de wijde wereld te ontdekken. Dat zou ik ook hier kunnen doen maar dit topic is toch over tien minuten dicht om daarna voor eeuwig in het archief te verdwijnen, vooropgesteld dat het sowieso nog open is als ik m'n post af heb.
zucht
Pas als ze groot en 16 zijn mogen ze roze pumpjes.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:47 schreef Greys het volgende:
[..]
En dan lezen ze er ook nog dwars overheen!
Spinnetje
(Nou ja, zolang ze nog zo klein zijn dan)
Mooi, zo maar eens het nieuwe seizoen downloaden danquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:45 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik had het nog niet gelezen, maar dat klopt inderdaad!
Het was iets met de harem van McSubtle geloof ik.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:53 schreef nokwanda het volgende:
Waar ging dat over dan? Ik kon het niet eens goed terugvinden in het vorige topic. Niet dat ik dat nou bericht voor bericht heb gelezen.
Kusjesquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:52 schreef Greys het volgende:
Oh en mag ik uit dat lijstje in de OP?
Weet niet eens meer waar het over ging
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |