Het zou pas een interessant lijstje worden als jij bij NIET had gestaan!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:12 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Eensch. Een garpje is leuk af en toe, maar we moeten ons niet verlagen tot rariteitenkabinet. Lekker belangrijk dat ik een meisje () heb gezoend
Ach nee! Arm kind!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:06 schreef Greys het volgende:Net dat meisje op het journaal! Die zou de 26e naar Zuid-Afrika vertrekken en heeft net haar baan opgezegd. Alleen nu heeft ze nog maar 250 euro in de hand en de rest van haar geld zit bij de DSB achter slot en grendel. En ze kan ook geen nieuwe rekening openen ivm geen inkomen. Terwijl ze geld zat heeft. Maar daar kan ze niet bij
Lekker makkelijk ticket boeken en naar Z-Afrika gaan zo
Dat was pas raar geweestquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:13 schreef Goodbye het volgende:
Het zou pas een interessant lijstje worden als jij bij NIET had gestaan!
Wat is jouw generatie (voor ik wat roep)?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik weet niet eens meer wie daar precies in stonden. En zó bijzonder is het tegenwoordig toch niet meer? Iedere vrouw van mij generatie is wel 'bi' of heeft weleens voor de lol met een vrouw gezoend. Tis mode ofzo schijnbaar
Ik zou gisteravond naar bed gaan, bedacht me 'Had ik die harempipo nou ooit al eerder op FOK! of in F&F gespot vóór de asielactie en waar komt ie in godesnaam zo ineens vandaan?' (niet lelijk bedoeld hoorquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:11 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik denk dat de meesten geen ideeeee hebben waar je het nu over hebt
Ik ben 24. En het 'iedere vrouw' was schromelijk overdreven, maar wel véélquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:16 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Wat is jouw generatie (voor ik wat roep)?
Heb jij wel eens een meisje gezoend?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:12 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Eensch. Een garpje is leuk af en toe, maar we moeten ons niet verlagen tot rariteitenkabinet. Lekker belangrijk dat ik een meisje () heb gezoend
Had jij toen niet nog een Emmah-fan topic geopend later?quote:
Ah dan val ik in de categorie en nee behalve de felicitatiekussen op de wang niets te meldenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik ben 24. En het 'iedere vrouw' was schromelijk overdreven, maar wel véél
Broekie!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik ben 24. En het 'iedere vrouw' was schromelijk overdreven, maar wel véél
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zou gisteravond naar bed gaan, bedacht me 'Had ik die harempipo nou ooit al eerder op FOK! of in F&F gespot vóór de asielactie en waar komt ie in godesnaam zo ineens vandaan?' (niet lelijk bedoeld hoor) en toen stuitte ik op dat topic en heb ik het uitgelezen. En mijn drankje kwam mijn neus uit bij de Emmah post.
(En nogmaals toen ik las dat je het woord klessebessen gebruikte, maar dat terzijde).
Voor de nieuwsgierigen: Het dagboek van een konijn...
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:21 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Had jij toen niet nog een Emmah-fan topic geopend later?
Geld willen besparen is goed maar je gaat zelf ook naar de huisarts..(sorry het is je zus, no offence).quote:
Sorry, nee het was Murpquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:23 schreef Nonneke het volgende:
[..]
echt ? niet dat ik me kan herinneren
Doei!quote:
Oh ik zie je reactie nu pas op dat ik 24 benquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Moet je niet nog even 'oma' tegen me roepen?
had em al gevondenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:25 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Sorry, nee het was Murp
adoratie topic O+ Emmah O+
Ach. Ik zou je doenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh ik zie je reactie nu pas op dat ik 24 ben![]()
Ach ja, ik kan het je niet kwalijk nemen dat je niet meer weet dat k geen broekie meer ben. Op jouw leeftijd word je nu eenmaal wat vergeetachtig
HIhihihihihihi, twijfel je aan de kwaliteiten van Ll?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ach. Ik zou je doen
Maar het waarschijnlijk de volgende dag niet meer weten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |