abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 13 oktober 2009 @ 19:02:38 #251
163650 Greys
pi_73656078
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 18:58 schreef Qwea het volgende:
Trouwens. Michael dacht dat die vrouw die op dat bankje zat te vertellen over dr miljoen gerda smit was

Ik herken wel dezelfde stem enzo erin eigenlijk. Maar die zal toch niet zo dom zijn enzo
Het had gekund, maar deze mensen kwamen uit het Noorden van het land.
Volendam, Noorden, neh.... ik denk dat ze nog iets meer noordelijk bedoelden
Ma Gleuflip, eerst d'r gastendoekjes, nu d'r miljoen kwijt
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 19:02:43 #252
28375 MrSubtle
Toe aan vakantie!
pi_73656083
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 18:53 schreef Qwea het volgende:
EN sowieso. Wie zet nou 1 MILJOEN bij 1 bank
De juiste vraag is: wie zet een miljoen bij welke bank of hoeveelheid banken dan ook
Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
China verslagje: [sc] 611 Waar Geer een lijk probeert te verbergen...
pi_73656085
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 18:57 schreef Qwea het volgende:

[..]

Het is notabene breed in het nieuws geweest dat het DGS is verhoogd van 20.000 euro naar 100.000 en dat alles boven de ton weg is. Kijk dat je dat risico neemt met 150.000 euro is al dom, zeker na al die media aandacht over de dsb... maar met een miljoen?!!?
Wij hadden het er vandaag nog over of betaalrekeningen ook onder dat DGS vallen, konden het niet expliciet vinden.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 13 oktober 2009 @ 19:03:54 #254
163650 Greys
pi_73656121
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 19:01 schreef Goodbye het volgende:

[..]

DAT HEP YOLANTHE GEDAAN. ZE KWAM MET EEN ONDERBROEK EN SMEERDE ONS DE DSB AAN.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 19:07:08 #255
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_73656208
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 18:19 schreef Greys het volgende:
Heb jij wel eens een meisje gezoend?
Nee, niet dat ik me kan herinneren en dfat zou ik ook niet doen, want dat is heul tegennatuurlijk

Hoowmoows
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_73656223
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 19:03 schreef Greys het volgende:

[..]

De palinggate zit nog iets te vers in m'n geheugen, vrees ik.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 19:08:35 #257
202014 JJH
Knetter. O+
pi_73656250
Hoi. Was ik weer.
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 19:08:48 #258
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_73656257
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 19:07 schreef ElisaB het volgende:
Nee, niet dat ik me kan herinneren en dfat zou ik ook niet doen, want dat is heul tegennatuurlijk

Hoowmoows
Ik had natuurlijk moeten zeggen: doe nou maar niet of je het niet meer weet
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 13 oktober 2009 @ 19:10:34 #259
163650 Greys
pi_73656310
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 19:07 schreef Goodbye het volgende:

[..]

De palinggate zit nog iets te vers in m'n geheugen, vrees ik.
Is die blonde snolLiza nou zwanger of heeft ze gewoon te zwaar getafeld?
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 19:08 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Ik had natuurlijk moeten zeggen: doe nou maar niet of je het niet meer weet

Zulke dingen bedenk je altijd te laat he?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_73656368
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 19:10 schreef Greys het volgende:

[..]

Is die blonde snolLiza nou zwanger of heeft ze gewoon te zwaar getafeld?
[..]

Zulke dingen bedenk je altijd te laat he?
Ik denk dat ze zwanger is. En als het niet zo is, dan zorgt ze er wel voor dat dat heel snel gaat gebeuren

Hee, ik ben het Ptwish topic kwijt trouwens. Even zoeken.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 19:13:36 #261
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_73656415
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 19:00 schreef Greys het volgende:

[..]

[Quote]Ze hadden info ingewonnen en kwamen ECHT niet als stommelingen over (al was jouw reactie ook mijn eerste reactie hoor).
Maar welke sukkel laat bij zo'n negatieve berichtgeving en run op de bank nou zijn 1 miljoen staan! Ik heb mijn geld er pas vorige week weggehaald, ik was op tijd. En dan was ik aan de erge late kant. Ik heb express tot het allerlaatste moment gewacht omdat ik niet mee wilde doen aan die run. Op een gegeven moment waren die berichten zo negatief dat je op je vingers wel kon natellen dat dat niet goed ging.

quote:
En laten we wel zijn, zelfs Bos had gezegd dat je gewoon je geld kon laten staan. Je zou op zich toch op de minister van financiën moeten kunnen vertrouwen zou je zeggen Ook die kerel van de Nederlandsche Bank heeft vrijdag nog geroepen dat je gewoon je geld kon laten staan volgens mij. Dus nee, die mensen hebben het er in het weekend niet afgehaald. Dom of niet, klote blijft het wel
En sinds wanneer zijn politici te vertrouwen? Ik hoop serieus niet (Nofi verder hoor ) dat je in zo'n droom wereldje leeft. "Oooooh wouter bos zegt dat er niks aan de hand is! Dan ist goed" En Nout Wellink die kerel zit ook vuistdiep in deze affaire. Als die zn werk goed had gedaan bij DNB dan had hij al lang en breed ingegrepen.

Het is erg zuur voor die mensen, abslouut. Maar als mensen nou gewoon een beetje nadenken.

Netzoals met die tokkies (ja echt ik vind het tokkies sorry) die nou janken dat ze een koopsompolis en een hypotheek van 160% hebben. Ja HALLO?! JIJ zet daar toch je krabbel onder. JIJ laat je dingen aansmeren. Kom op, je mag toch verwachten dat mensen tenminste een béétje onderzoek doen naar wat ze aflsuiten.

Zelfde verhaal als met die paupers die bij de MediaMarkt een tv op afbetaling gaan doen via primeline. En dan achteraf janken dat ze 18% rente moeten betalen

Als consument heb je onderzoeksrecht voor consumenten aankopen, dat zouden ze op dit soort dingen ook moeten laten gelden. Want al die tokkies die bij Lakeman aan zijn gesloten en nou lopen te miepen, die laten de belastingbetaler en de andere banken (wat zij weer door berekenen aan hun klanten) opdraaien voor het DGS. Terwijl ZIJ de kneus moesten uithangen.

Wil je een leuk voorbeeld?

Exacta (ja die oplichters heb je wel eens van gehoord denk? Zijn veelvuldig bij radar geweest) komt bij mijn zus aan de deur.

"ja ik zie dat uw kozijnen verrot zijn! U moet nieuwe (kunstof )kozijnen"

En wat doet ze? Ze gaat er blind in mee. Ooh zegt die kerel, als je dan toch kozijnen laat doen, dan zou ik ook gelijk een dakkapel doen. Heb je meer ruimte boven! En wij regelen een hele mooie hypotheek voor je!

En je krijgt ook nog eens 3000 euro ofzo terug van ons!

Afijn, exacta failliet, en waar hebben ze die 50.000 euro van die kozijnen ondergebracht? Bij PRIMELINE

En NIEMAND daar zal even denken van "nou dat klinkt te mooi om waar te zijn! Ik ga dat uitzoeken!"

Idem dito met mn ouders. MM omschreef het treffend ergens, ff zoeken ;
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 10:58 schreef MikeyMo het volgende:
Nou ze zullen niet allemaal dezelfde karakter-eigenschappen hebben maar als ik in mijn omgeving zie hoe dat gaat.

Oh, wie kun'n dat geld nie meer opbreng'n

*man in pak met mooie auto komt voorrijden en presenteert dat ze wel 80 euro per maand minder gaan betalen, moeten ze alleen even een krabbel zetten.

Ja die man zal wel weten waarover hij praat en jhe gaat toch minder betalen per maand, dan ben je gek als je het niet doet toch? Die krabbel wordt direct gezet.

Een half jaar later komt dochterlief erachter dat ze helemaal niets afbetalen maar investeren in aandelen

Als zo'n knakker maar zegt dat je per maand minder betaalt dan zet iedereen direct een krabbel lijkt wel. Daar adverteren ze ook mee, met lagere rentes e.d. dus daar klopt iedereen ook voor bij ze aan.

Je hoorde ook in de Nova uitzending dat mensen net voor 80.000 euro koopsompolissen hebben afgesloten en de verkoper nog bedankte ook omdat ze toch minder gingen betalen in de maand.
Ik schaam mij hier als mens gewoon voor, voor dit soort sukkels
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 13 oktober 2009 @ 19:14:00 #262
163650 Greys
pi_73656424
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 19:12 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ik denk dat ze zwanger is. En als het niet zo is, dan zorgt ze er wel voor dat dat heel snel gaat gebeuren

Hee, ik ben het Ptwish topic kwijt trouwens. Even zoeken.
Ptwish vs Eddem #15 - Waar volwassen gelyncht wordt
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 13 oktober 2009 @ 19:15:43 #263
163650 Greys
pi_73656483
Q, ik geloof het zelf niet, maar ik snap wél dat er mensen zijn die er in geloven.
Net als dat er bejaarden zijn die in zulke dingen trappen, dat vind ik niet direct kneuzen en sukkels.
De mensen die dat soort mensen bedriegen, dát zijn de kneuzen en de sukkels.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_73656497
quote:
En weer in MyAT

Nu even het epistel van Qwea lezen
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 19:16:31 #265
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_73656504
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 19:02 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Wij hadden het er vandaag nog over of betaalrekeningen ook onder dat DGS vallen, konden het niet expliciet vinden.
Ja. Spaar en betaalrekeningen vallen onder het DGS.
quote:
Welke producten vallen onder het depositogarantiestelsel?

Geld dat op lopende rekeningen, spaarrekeningen of bijzondere spaarrekeningen zoals termijndeposito's staat, vallen onder het depositogarantiestelsel. Aandelen of obligaties aan toonder vallen niet onder het depositogarantiestelsel. Of achtergestelde deposito's onder het depositogarantiestelsel vallen, moet per geval beoordeeld worden. Uw bank kan u over een specifiek product meer informatie geven.
http://www.dnb.nl/over-dn(...)banken/dnb148053.jsp
quote:
Welk bedrag wordt door het depositogarantiestelsel gegarandeerd?

Het depositogarantiestelsel garandeert een bedrag van EUR 100.000 per persoon per instelling (ongeacht het aantal rekeningen). In het geval van een en/of rekening van twee personen geldt dit per persoon.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 13 oktober 2009 @ 19:17:45 #266
163650 Greys
pi_73656548
Sorry voor het niet al te uitgebreide antwoord op je uitgebreide betoog Q, maar ik ben ff aan het eten
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 19:17:49 #267
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_73656550
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 19:15 schreef Greys het volgende:
Q, ik geloof het zelf niet, maar ik snap wél dat er mensen zijn die er in geloven.
Net als dat er bejaarden zijn die in zulke dingen trappen, dat vind ik niet direct kneuzen en sukkels.
Ja maar lieverd, het is toch van de zotte dat mensen zomaar dingen aannemen. Zonder enig onderzoek te doen?

Of ben ik echt de enige die deze mening heeft?
pi_73656594
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 19:15 schreef Greys het volgende:
Zo eens

Ik ben in een jankbui volgensmij, want van dat laatste zinnetje kreeg ik al natte ogen. En ik ben allemaal nummer op youtube aan het luisteren waar ik ook telkens BIJNA van moet janken.
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 19:20:53 #269
202014 JJH
Knetter. O+
pi_73656658
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 19:13 schreef Qwea het volgende:

[..]

Maar welke sukkel laat bij zo'n negatieve berichtgeving en run op de bank nou zijn 1 miljoen staan! Ik heb mijn geld er pas vorige week weggehaald, ik was op tijd. En dan was ik aan de erge late kant. Ik heb express tot het allerlaatste moment gewacht omdat ik niet mee wilde doen aan die run. Op een gegeven moment waren die berichten zo negatief dat je op je vingers wel kon natellen dat dat niet goed ging.

[..]

En sinds wanneer zijn politici te vertrouwen? Ik hoop serieus niet (Nofi verder hoor ) dat je in zo'n droom wereldje leeft. "Oooooh wouter bos zegt dat er niks aan de hand is! Dan ist goed" En Nout Wellink die kerel zit ook vuistdiep in deze affaire. Als die zn werk goed had gedaan bij DNB dan had hij al lang en breed ingegrepen.

Het is erg zuur voor die mensen, abslouut. Maar als mensen nou gewoon een beetje nadenken.

Netzoals met die tokkies (ja echt ik vind het tokkies sorry) die nou janken dat ze een koopsompolis en een hypotheek van 160% hebben. Ja HALLO?! JIJ zet daar toch je krabbel onder. JIJ laat je dingen aansmeren. Kom op, je mag toch verwachten dat mensen tenminste een béétje onderzoek doen naar wat ze aflsuiten.

Zelfde verhaal als met die paupers die bij de MediaMarkt een tv op afbetaling gaan doen via primeline. En dan achteraf janken dat ze 18% rente moeten betalen

Als consument heb je onderzoeksrecht voor consumenten aankopen, dat zouden ze op dit soort dingen ook moeten laten gelden. Want al die tokkies die bij Lakeman aan zijn gesloten en nou lopen te miepen, die laten de belastingbetaler en de andere banken (wat zij weer door berekenen aan hun klanten) opdraaien voor het DGS. Terwijl ZIJ de kneus moesten uithangen.

Wil je een leuk voorbeeld?

Exacta (ja die oplichters heb je wel eens van gehoord denk? Zijn veelvuldig bij radar geweest) komt bij mijn zus aan de deur.

"ja ik zie dat uw kozijnen verrot zijn! U moet nieuwe (kunstof )kozijnen"

En wat doet ze? Ze gaat er blind in mee. Ooh zegt die kerel, als je dan toch kozijnen laat doen, dan zou ik ook gelijk een dakkapel doen. Heb je meer ruimte boven! En wij regelen een hele mooie hypotheek voor je!

En je krijgt ook nog eens 3000 euro ofzo terug van ons!

Afijn, exacta failliet, en waar hebben ze die 50.000 euro van die kozijnen ondergebracht? Bij PRIMELINE

En NIEMAND daar zal even denken van "nou dat klinkt te mooi om waar te zijn! Ik ga dat uitzoeken!"

Idem dito met mn ouders. MM omschreef het treffend ergens, ff zoeken ;
[..]

Ik schaam mij hier als mens gewoon voor, voor dit soort sukkels
Pff, wat een verhaal! Maar je hebt wel gelijk!

Mijn moeder zegt altijd; je moet het geld eerst hebben, voordat je het uit kunt geven.
pi_73656728
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 19:17 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ja maar lieverd, het is toch van de zotte dat mensen zomaar dingen aannemen. Zonder enig onderzoek te doen?

Er zijn mensen die alles voor waar aannemen en die kunnen andere dingen weer heel goed maar begrijp me goed er zijn er ook die te beroerd zijn om te lezen en alleen $ zien.
pi_73656732
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 19:17 schreef Greys het volgende:
Sorry voor het niet al te uitgebreide antwoord op je uitgebreide betoog Q, maar ik ben ff aan het eten
Smakelijk

Ik eet voor de verandering gewoon eens op de bank
pi_73656739
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 19:19 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Zo eens

Ik ben in een jankbui volgensmij, want van dat laatste zinnetje kreeg ik al natte ogen. En ik ben allemaal nummer op youtube aan het luisteren waar ik ook telkens BIJNA van moet janken.
Dan zit het vast in de lucht
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 13 oktober 2009 @ 19:23:53 #273
163650 Greys
pi_73656748
quote:

[..]

Die bejaarden die niet eens een computer kunnen aanzetten bedoel je?
Hoe moeten die dingen grondig uitzoeken? Die mensen zijn nog van de generatie dat je klakkeloos kon geloven wat je wordt verteld. Ik neem ze dat niet kwalijk, zij kunnen er niets aan doen dat het inmiddels zo'n dievenbende is geworden wat er bij je aan de deur of aan de telefoon komt. Niet iedereen heeft mensen die dat voor je kunnen en willen uitzoeken.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_73656754
quote:

[..]

Er zijn nog steeds mensen die er vanuitgaan dat anderen het beste met hen voor hebben. Ik denk dat dat ook 1 van de dingen is waarom mensen dat doen. Een ander is, dat veel mensen niet weten dat ze dat zelf kunnen uitzoeken. Echt! Iets heel kleins, maar mams heeft na het vrijgeven van de energiemarkt of toen er verschillende telefoonaanbieders kwamen, nooit verder gekeken dan KPN en Essent. 'Want die had ik eerder ook, en dat bevalt ook', niet beseffend dat marktwerking best wat doet...
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 13 oktober 2009 @ 19:24:09 #275
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_73656760
quote:

[..]

ja en nee. er zijn nog altijd mensen die enorm goedgelovig zijn, of gewoonweg de kennis niet hebben
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')