Niet een handige kennis ofzo die dat kan? Scheelt vaak enorm in de kosten...quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:02 schreef Pagan het volgende:![]()
![]()
![]()
Net even naar de winkel, kom ik terug bij de auto, ligt 'ie met zijn buik op de grond (de auto, niet ik). Hydraulisch systeem kapot. Zie hem dan maar eens op een bergingsvoertuig te krijgen. Verkeersopstopping, liters olie op straat (ook op de uitlaat, roken als een gek) enz. enz. enz.
Nu staat hij bij de garage, het lijkt een lekke leiding, hopelijk niet te duur dit grapje. Net een slechte financieėle periode achter de rug, komt nu weer verbetering in, en dan dit.
Hoera voor de tandeloze man van het bergingsbedrijf, vriendelijke vent.
Private practice. Met Naomi enzo. I know. Maar ik wil dr terug in GAquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:03 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Die heeft d'r eigen serie, joh. En die is leuk!
Hallo ei'tjequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:09 schreef Eisoep het volgende:
Hooi Kipjuuuuhhhsshaha nou wat denk je ik ben weer gezakt OMG nu gaa ik dat boek letterlijk overschrijven!
Ja, en ik vond the season finale en de start van het nieuwe seizoen echt goed!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Private practice. Met Naomi enzo. I know. Maar ik wil dr terug in GA
Ik moet maar eens weer PP gaan downen. Volgens mij was ik aan het eind van het vorige seizoen. Ist nieuwe seizoen alweer te downloaden?
Welk seizoen zijn we?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:13 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, en ik vond the season finale en de start van het nieuwe seizoen echt goed!
Hier stuitte ik ook nog op:
Net ff Strega gevraagd, vlg. haar is het nog niet bekend.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:04 schreef JJH het volgende:
[..]
Citroen: heerlijke auto's
Trouwens was al bekend van wij het pakketje bij Greys was?Ben heel snel dit topiv doorgevlogen nemelijk.
De eerste 2 afleveringen van seizoen 3 zijn net geweest. Heb je het einde gezien van seizoen 2?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Welk seizoen zijn we?
Ga ik gelijk downloaden
Einde van seizoen 2 was toch met die psych (ik ben dr naam kwijt) die op de vloer lag en opengesneden zou worden omdat dat gekke wijf het kind wilde?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:17 schreef Goodbye het volgende:
[..]
De eerste 2 afleveringen van seizoen 3 zijn net geweest. Heb je het einde gezien van seizoen 2?
Nee, helaas niet. Mrs. P zit in een rolstoel en we wonen in the fucking middle of nowhere, de voiture moet ASAP klaar.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Niet een handige kennis ofzo die dat kan? Scheelt vaak enorm in de kosten...
Die is goed inderdaad. Herinnert me weer een beetje aan de voorgaande seizoenen, nu heb ik weer zin om terug te gaan kijkenquote:
9quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hallo ei'tje![]()
Hoeveel vautjes dit keer?
Gefeliciteerd met de geboorte van *insert naam*quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:46 schreef Loveless85 het volgende:
Hihi
Wat schrijf je trouwens op een geboortekaartje?
'Gefeliciteerd met je kind' klinkt ook zo alsof ze een nieuwe auto hebben.
Meestal hou ik al die neefjes en nichtjes die beginnen te fokken niet zo bij, maar deze wil ik wel ff kaartje sturen. Heb het kaartje al (unisex omdat ik was vergeten of het zoon/dochter was) maarja wat schrijf je er dan op...
'Een lang en gezond leven gewenst' klinkt ook zo cliche
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:09 schreef Eisoep het volgende:
Hooi Kipjuuuuhhhsshaha nou wat denk je ik ben weer gezakt OMG nu gaa ik dat boek letterlijk overschrijven!
ik bedoel 8quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:23 schreef Eisoep het volgende:
[..]
9kk dom njj ik moet de 27e weer 3 keer is scheepsrecht!!
En gaat je vader je nu echt opvreten?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:09 schreef Eisoep het volgende:
zou willen missen bedoel je!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:28 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb ff geen tijd om bij te lezen maar ik wil nog ff dag zeggen, vanavond ben ik niet thuis en dus niet online![]()
En MrSbtle, voorzichtig met de poetsvrouw he
![]()
En mensjes, post niks wat ik niet zou posten![]()
wondertje?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:25 schreef Ynske het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met de geboorte van *insert naam*
Geniet van t kleine wondertje
voor de verse ouders, is en blijft t een wonderquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:31 schreef Goodbye het volgende:
[..]
wondertje?Er worden zat kinderen geboren elke dag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |