Das nou weer jammer ditquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:49 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
of:
"ik hoop dat je niet te ver bent ingescheurd, want da's niet leuk voor je man" ?
Sterktequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:51 schreef Nonneke het volgende:
belt mn wederhelft me op "jaha wanneer kan je ?" ehm wat ? "Nou leuk naar slagharen met zwager schoonzus en de kids"
....![]()
![]()
Die tweede zin deed niet veel goed he?quote:
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:51 schreef Nonneke het volgende:
belt mn wederhelft me op "jaha wanneer kan je ?" ehm wat ? "Nou leuk naar slagharen met zwager schoonzus en de kids"
....![]()
![]()
Zeg dat jij nou zo denkt... en ik hem snapquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:51 schreef Nonneke het volgende:
....![]()
![]()
en mn schoonmoeder gaat ook meequote:
Grinnquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:53 schreef Nonneke het volgende:
[..]
en mn schoonmoeder gaat ook mee![]()
ik ben heel erg stout geweest geloof ik, waar heb ik dit in godsnaam aan verdiend ?
Tsjonge ondertussen ook even die blommige kool hier scalperen?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:50 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
ik was al aan het opzoeken intussen
RAOK
Believe me, je bent zéker niet de eerste!quote:
Ik weet 't welquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:00 schreef Goodbye het volgende:
Oh, wat betreft dat kaartje Loveless. Aangezien je het geslacht van het kind niet weet () zou ik er iets van maken als 'heel veel geluk samen'. Kan je niet gauw iets fout doen!
Die heeft d'r eigen serie, joh. En die is leuk!quote:
Nouja, je hoeft echt niet iets spectaculairs van zo'n kaartje te maken was mijn punt. Als je nou een hele goede band hebt met die mensen is het weer een ander verhaal, maar dat lijkt me in deze niet het gevalquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik weet 't wel![]()
Het stond in m'n mail, en die had ik ff niet bij in de supermarkt
Citroen: heerlijke auto'squote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:02 schreef Pagan het volgende:
![]()
![]()
![]()
Net even naar de winkel, kom ik terug bij de auto, ligt 'ie met zijn buik op de grond (de auto, niet ik). Hydraulisch systeem kapot. Zie hem dan maar eens op een bergingsvoertuig te krijgen. Verkeersopstopping, liters olie op straat (ook op de uitlaat, roken als een gek) enz. enz. enz.
Nu staat hij bij de garage, het lijkt een lekke leiding, hopelijk niet te duur dit grapje. Net een slechte financieële periode achter de rug, komt nu weer verbetering in, en dan dit.
Hoera voor de tandeloze man van het bergingsbedrijf, vriendelijke vent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |