Das nou weer jammer ditquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:49 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
of:
"ik hoop dat je niet te ver bent ingescheurd, want da's niet leuk voor je man" ?
Sterktequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:51 schreef Nonneke het volgende:
belt mn wederhelft me op "jaha wanneer kan je ?" ehm wat ? "Nou leuk naar slagharen met zwager schoonzus en de kids"
....![]()
![]()
Die tweede zin deed niet veel goed he?quote:
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:51 schreef Nonneke het volgende:
belt mn wederhelft me op "jaha wanneer kan je ?" ehm wat ? "Nou leuk naar slagharen met zwager schoonzus en de kids"
....![]()
![]()
Zeg dat jij nou zo denkt... en ik hem snapquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:51 schreef Nonneke het volgende:
....![]()
![]()
en mn schoonmoeder gaat ook meequote:
Grinnquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:53 schreef Nonneke het volgende:
[..]
en mn schoonmoeder gaat ook mee![]()
ik ben heel erg stout geweest geloof ik, waar heb ik dit in godsnaam aan verdiend ?
Tsjonge ondertussen ook even die blommige kool hier scalperen?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:50 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
ik was al aan het opzoeken intussen
RAOK
Believe me, je bent zéker niet de eerste!quote:
Ik weet 't welquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:00 schreef Goodbye het volgende:
Oh, wat betreft dat kaartje Loveless. Aangezien je het geslacht van het kind niet weet () zou ik er iets van maken als 'heel veel geluk samen'. Kan je niet gauw iets fout doen!
Die heeft d'r eigen serie, joh. En die is leuk!quote:
Nouja, je hoeft echt niet iets spectaculairs van zo'n kaartje te maken was mijn punt. Als je nou een hele goede band hebt met die mensen is het weer een ander verhaal, maar dat lijkt me in deze niet het gevalquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik weet 't wel![]()
Het stond in m'n mail, en die had ik ff niet bij in de supermarkt
Citroen: heerlijke auto'squote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:02 schreef Pagan het volgende:
![]()
![]()
![]()
Net even naar de winkel, kom ik terug bij de auto, ligt 'ie met zijn buik op de grond (de auto, niet ik). Hydraulisch systeem kapot. Zie hem dan maar eens op een bergingsvoertuig te krijgen. Verkeersopstopping, liters olie op straat (ook op de uitlaat, roken als een gek) enz. enz. enz.
Nu staat hij bij de garage, het lijkt een lekke leiding, hopelijk niet te duur dit grapje. Net een slechte financieële periode achter de rug, komt nu weer verbetering in, en dan dit.
Hoera voor de tandeloze man van het bergingsbedrijf, vriendelijke vent.
Niet een handige kennis ofzo die dat kan? Scheelt vaak enorm in de kosten...quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:02 schreef Pagan het volgende:![]()
![]()
![]()
Net even naar de winkel, kom ik terug bij de auto, ligt 'ie met zijn buik op de grond (de auto, niet ik). Hydraulisch systeem kapot. Zie hem dan maar eens op een bergingsvoertuig te krijgen. Verkeersopstopping, liters olie op straat (ook op de uitlaat, roken als een gek) enz. enz. enz.
Nu staat hij bij de garage, het lijkt een lekke leiding, hopelijk niet te duur dit grapje. Net een slechte financieële periode achter de rug, komt nu weer verbetering in, en dan dit.
Private practice. Met Naomi enzo. I know. Maar ik wil dr terug in GAquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:03 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Die heeft d'r eigen serie, joh. En die is leuk!
Hallo ei'tjequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:09 schreef Eisoep het volgende:
Hooi Kipjuuuuhhhsshaha nou wat denk je ik ben weer gezakt OMG nu gaa ik dat boek letterlijk overschrijven!
Ja, en ik vond the season finale en de start van het nieuwe seizoen echt goed!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Private practice. Met Naomi enzo. I know. Maar ik wil dr terug in GA
Ik moet maar eens weer PP gaan downen. Volgens mij was ik aan het eind van het vorige seizoen. Ist nieuwe seizoen alweer te downloaden?
Welk seizoen zijn we?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:13 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, en ik vond the season finale en de start van het nieuwe seizoen echt goed!
Hier stuitte ik ook nog op:
Net ff Strega gevraagd, vlg. haar is het nog niet bekend.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:04 schreef JJH het volgende:
[..]
Citroen: heerlijke auto's
Trouwens was al bekend van wij het pakketje bij Greys was?Ben heel snel dit topiv doorgevlogen nemelijk.
De eerste 2 afleveringen van seizoen 3 zijn net geweest. Heb je het einde gezien van seizoen 2?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Welk seizoen zijn we?
Ga ik gelijk downloaden
Einde van seizoen 2 was toch met die psych (ik ben dr naam kwijt) die op de vloer lag en opengesneden zou worden omdat dat gekke wijf het kind wilde?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:17 schreef Goodbye het volgende:
[..]
De eerste 2 afleveringen van seizoen 3 zijn net geweest. Heb je het einde gezien van seizoen 2?
Nee, helaas niet. Mrs. P zit in een rolstoel en we wonen in the fucking middle of nowhere, de voiture moet ASAP klaar.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Niet een handige kennis ofzo die dat kan? Scheelt vaak enorm in de kosten...
Die is goed inderdaad. Herinnert me weer een beetje aan de voorgaande seizoenen, nu heb ik weer zin om terug te gaan kijkenquote:
9quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hallo ei'tje![]()
Hoeveel vautjes dit keer?
Gefeliciteerd met de geboorte van *insert naam*quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:46 schreef Loveless85 het volgende:
Hihi
Wat schrijf je trouwens op een geboortekaartje?
'Gefeliciteerd met je kind' klinkt ook zo alsof ze een nieuwe auto hebben.
Meestal hou ik al die neefjes en nichtjes die beginnen te fokken niet zo bij, maar deze wil ik wel ff kaartje sturen. Heb het kaartje al (unisex omdat ik was vergeten of het zoon/dochter was) maarja wat schrijf je er dan op...
'Een lang en gezond leven gewenst' klinkt ook zo cliche
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:09 schreef Eisoep het volgende:
Hooi Kipjuuuuhhhsshaha nou wat denk je ik ben weer gezakt OMG nu gaa ik dat boek letterlijk overschrijven!
ik bedoel 8quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:23 schreef Eisoep het volgende:
[..]
9kk dom njj ik moet de 27e weer 3 keer is scheepsrecht!!
En gaat je vader je nu echt opvreten?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:09 schreef Eisoep het volgende:
zou willen missen bedoel je!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:28 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb ff geen tijd om bij te lezen maar ik wil nog ff dag zeggen, vanavond ben ik niet thuis en dus niet online![]()
En MrSbtle, voorzichtig met de poetsvrouw he
![]()
En mensjes, post niks wat ik niet zou posten![]()
wondertje?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:25 schreef Ynske het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met de geboorte van *insert naam*
Geniet van t kleine wondertje
voor de verse ouders, is en blijft t een wonderquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:31 schreef Goodbye het volgende:
[..]
wondertje?Er worden zat kinderen geboren elke dag
Maar niet elke dag bij *betreffende persoon*quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:31 schreef Goodbye het volgende:
[..]
wondertje?Er worden zat kinderen geboren elke dag
je kunt er ook altijd nog een gedichtje op gooien mocht je dat willenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:33 schreef Loveless85 het volgende:
Pagan: succes ermee dan
Ynske: Leuk idd, al vind ik het 'wondertje' gedeelte een beetje too much / te christelijk klinken
Nah vorige keer was het een doodgeboren kindje (wat ze niet wisten dus pas bij de bevalling achter kwamen)quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:33 schreef Burdie het volgende:
[..]
Maar niet elke dag bij *betreffende persoon*.
Hoop ik.
Hahaha, dat hoop ik ook!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:33 schreef Burdie het volgende:
[..]
Maar niet elke dag bij *betreffende persoon*.
Hoop ik.
He getver, ik ken een soortgelijke ervaring in mijn omgeving en dat wens je niemand toe.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nah vorige keer was het een doodgeboren kindje (wat ze niet wisten dus pas bij de bevalling achter kwamen)![]()
Dus vandaar dat dit nichtje wel een kaartje gaat krijgen nu, omdat ze 't nogal spannend vonden aangezien autopsie op hun vorige kindje niets opleverde waarom het zo vlak voor het einde van was overleden
Jee, heavy is dat he... misschien wel fijn om daar toch op de een of andere manier aan te refereren dan op het kaartje?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nah vorige keer was het een doodgeboren kindje (wat ze niet wisten dus pas bij de bevalling achter kwamen)![]()
Dus vandaar dat dit nichtje wel een kaartje gaat krijgen nu, omdat ze 't nogal spannend vonden aangezien autopsie op hun vorige kindje niets opleverde waarom het zo vlak voor het einde van was overleden
Najah precies, das ook gewoon niet iets wat ik zou zeggen, net zoals een gedichtje ( sorry Ynsquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:36 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hahaha, dat hoop ik ook!
Nouja, ik krijg een beetje jeuk van woorden zoals 'wondertje'. En ik ben niet eens anti-kind ofzo
iets aanhalen dat hij/zij een broertje/zusje heeft dat vanuit de wolken naar hem/haar kijkt?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Najah precies, das ook gewoon niet iets wat ik zou zeggen, net zoals een gedichtje ( sorry Yns). Wil gewoon een leuke 'oneliner' d'r op smijten, maar ook niet te cliche of zo'n zinnetje wat iedereen erop zet
Schrijf er gewoon op wat je voelt, wat je vindt, wat je denkt.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Najah precies, das ook gewoon niet iets wat ik zou zeggen, net zoals een gedichtje ( sorry Yns). Wil gewoon een leuke 'oneliner' d'r op smijten, maar ook niet te cliche of zo'n zinnetje wat iedereen erop zet
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:49 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
of:
"ik hoop dat je niet te ver bent ingescheurd, want da's niet leuk voor je man" ?
"Gefeliciteerd met de kleine spruit!"quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik had het nog niet gelezen, maar dat klopt inderdaad!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:42 schreef Qwea het volgende:
Goodbye! Had je nog op de vorige pagina mn einde van seizoen 2 gelezen? Klopt toch?
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:02 schreef Pagan het volgende:![]()
![]()
![]()
En dan lezen ze er ook nog dwars overheen!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:22 schreef Barbaaf het volgende:
D"r zou eigenlijk een soort van F&F-slowchat moeten zijn waar je kleine, leuke (of niet natuurlijk) dingetjes kwijt kan die je meemaakt met planten of dieren en die gewoon niet belangrijk genoeg zijn om een topic over te openen. Daar zou ik dan bijvoorbeeld kunnen schrijven over het miniscule, pasgeborenspinnetje
(3 mm, zo groot als een mier) dat ik vandaag uit de kuif van een collega, die net van buiten kwam, plukte. Daar zou ik dan beschrijven hoe het diertje steeds probeerde zo hoog mogelijk in mijn hand te klimmen om zich mee te laten voeren door de wind, klaar om de wijde wereld te ontdekken. Dat zou ik ook hier kunnen doen maar dit topic is toch over tien minuten dicht om daarna voor eeuwig in het archief te verdwijnen, vooropgesteld dat het sowieso nog open is als ik m'n post af heb.
zucht
Pas als ze groot en 16 zijn mogen ze roze pumpjes.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:47 schreef Greys het volgende:
[..]
En dan lezen ze er ook nog dwars overheen!
Spinnetje
(Nou ja, zolang ze nog zo klein zijn dan)
Mooi, zo maar eens het nieuwe seizoen downloaden danquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:45 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik had het nog niet gelezen, maar dat klopt inderdaad!
Het was iets met de harem van McSubtle geloof ik.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:53 schreef nokwanda het volgende:
Waar ging dat over dan? Ik kon het niet eens goed terugvinden in het vorige topic. Niet dat ik dat nou bericht voor bericht heb gelezen.
Kusjesquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:52 schreef Greys het volgende:
Oh en mag ik uit dat lijstje in de OP?
Weet niet eens meer waar het over ging
Maar even duimen dat de kosten binnen de perken blijven. Autorijden kost nou eenmaal geld en kosten komen nou eenmaal nooit gelegen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:47 schreef nokwanda het volgende:
[..]lekker handig als je een immobiele dame hebt en in the friggin middle of nowhere woont. Soms zit ut mee en soms zit ut tegen.
wrom kon hij niet naar je eigen garage gebracht worden?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:00 schreef Pagan het volgende:
[..]
Maar even duimen dat de kosten binnen de perken blijven. Autorijden kost nou eenmaal geld en kosten komen nou eenmaal nooit gelegen.
Gelukkig kan ik zo bij de buurtjes een auto lenen als ze die zelf niet nodig hebben. 't Is alleen jammer dat hij niet bij onze eigen garage staat nu, daar heb ik toch wat meer vertrouwen in, de Francofiele monteur.
Typ dan toch ook snellerquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:22 schreef Barbaaf het volgende:
D"r zou eigenlijk een soort van F&F-slowchat moeten zijn waar je kleine, leuke (of niet natuurlijk) dingetjes kwijt kan die je meemaakt met planten of dieren en die gewoon niet belangrijk genoeg zijn om een topic over te openen. Daar zou ik dan bijvoorbeeld kunnen schrijven over het miniscule, pasgeborenspinnetje
(3 mm, zo groot als een mier) dat ik vandaag uit de kuif van een collega, die net van buiten kwam, plukte. Daar zou ik dan beschrijven hoe het diertje steeds probeerde zo hoog mogelijk in mijn hand te klimmen om zich mee te laten voeren door de wind, klaar om de wijde wereld te ontdekken. Dat zou ik ook hier kunnen doen maar dit topic is toch over tien minuten dicht om daarna voor eeuwig in het archief te verdwijnen, vooropgesteld dat het sowieso nog open is als ik m'n post af heb.
zucht
Ik ben altijd lief voor d'rquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:28 schreef oh-oh het volgende:
En MrSbtle, voorzichtig met de poetsvrouw he
![]()
In dat geval was het van mijquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:48 schreef Greys het volgende:
En ik weet nog steeds niet van wie het kadootje is
Het is MrSubtlequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Het was iets met de harem van McSubtle geloof ik.
Maar ik hou niet van harems en delen en al helemaal niet van lijstjes (oke, dat laatste lieg ik).
Strengerd!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:06 schreef Loveless85 het volgende:
Jup, ik vond het een beetje onzin om de mooie OP die we eindelijk hebben te gaan verzieken met nutteloze opsommingen. Was leuk in dat topic, maar om het nou in de OP te mikken
Ik weet niet eens meer wie daar precies in stonden. En zó bijzonder is het tegenwoordig toch niet meer? Iedere vrouw van mij generatie is wel 'bi' of heeft weleens voor de lol met een vrouw gezoend. Tis mode ofzo schijnbaarquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Strengerd!
Maar je hebt gelijk hoor![]()
Ik deed mijn kleine biecht van gisteravond ook niet om in een lijstje in de OP te komen![]()
Maar nu de echte reden: jij wilt alle wellers uit het lijstje gewoon voor jezelf houden, toch?![]()
Mooiquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:22 schreef Barbaaf het volgende:
zucht
Ow, sorryquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:07 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Het is MrSubtle
(en het waren dames die al eens met dames hadden gezoend... was maar als gimmick, niet bedoeld als blijvertje)
Bovag pechhulp brengt je naar de dichtstbijzijnde deelnemende bovag garage. Op zich geen onaardige mensen bij de dorpsgarage, maar de hydrauliek van Citroën is wel een vakgebied op zich. Eerst morgen maar eens afwachten.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
wrom kon hij niet naar je eigen garage gebracht worden?
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:10 schreef Greys het volgende:
En wat ik nog tegen je wilde zeggen: Emmah!![]()
![]()
Van mij ook!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:10 schreef Goodbye het volgende:
Jammer dat je het nog niet weet Greys! Degene die het verstuurt heeft krijgt van mij in ieder geval een dikke veer in zijn of haar reet, leuk idee. Moet zo leuk zijn om zomaar iets te krijgen.oet inspiratie op
Eensch. Een garpje is leuk af en toe, maar we moeten ons niet verlagen tot rariteitenkabinet. Lekker belangrijk dat ik een meisje (quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:10 schreef Greys het volgende:
Ow, sorry
(Weet ik, geen drama, echt niet, ik wilde gewoon even zeuren, ben niet voor niets een vrouw).
En wat ik nog tegen je wilde zeggen: Emmah!![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |