The XX al geprobeerd? Niet echt slowcore (er komt wel wat electro bij kijken), maar qua lateavondmuziek zijn er momenteel niet veel betere. To Kill a Petty Bourgeoisie is ook wel okay. En verder waarschijnlijk nog heel veel meer namen waar ik nu even niet op kom...quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:59 schreef Intxaurraga het volgende:
Wat zijn nou de Red House Painters en Low van dit decennium? Bon Iver is leuk bezig, en Great Lake Swimmers hebben hun uitschieters, wordt er nog meer mooie kleine lateavondmuziek gemaakt door hedendaagse genieën?
Nope, die avond zit ik in Merleyn (Roosje dependence) bij The Madd achter de draaitafel. Ook leuk, allemaal oude beat draaien en zo... Al had ik me in eerste instantie wel voor Bowerbirds / Plants & Animals opgegeven.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:44 schreef frame-saw het volgende:
Och arme. Maar wel tof dat je bij Portugal. The Man enzo mag draaienOok gratis drank en vrouwen neem ik aan?
Moet je niet toevallig bij Bowerbirds draaien? Dan kom ik wel hoi zeggen
Jap, maar ik ben niet zo van de zoete samenzangen. Oja, wel van Low trouwens. En van Belle & Sebastian. Maar The XX en Stars en Postal Service werken me op het glazuur, waarschijnlijk maakt de combinatie van lieve liedjes en electro het een al te groot konijnenwonderland in mijn beleving.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:01 schreef Grobbel het volgende:
[..]
The XX al geprobeerd? Niet echt slowcore (er komt wel wat electro bij kijken), maar qua lateavondmuziek zijn er momenteel niet veel betere. To Kill a Petty Bourgeoisie is ook wel okay. En verder waarschijnlijk nog heel veel meer namen waar ik nu even niet op kom...
Ik heb goede tips voor je maar kan ze zo niet bedenkenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:59 schreef Intxaurraga het volgende:
Wat zijn nou de Red House Painters en Low van dit decennium? Bon Iver is leuk bezig, en Great Lake Swimmers hebben hun uitschieters, wordt er nog meer mooie kleine lateavondmuziek gemaakt door hedendaagse genieën?
To Kill an Indie Bourgeoisiequote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:02 schreef Maisnon het volgende:
Lees wel even de tweede post
Die TT is vast nog kneedbaar.
Verzin er zelf op losjullie zijn er meer mee bezig dan ik, maar ik moest wel vanwege de etiquette
Ik ga hollen. Kozelek is ook zo een held.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:06 schreef emokid het volgende:
[..]
Ik heb goede tips voor je maar kan ze zo niet bedenken, ik weet nog wel dat ik nieuwe albums tegenkwam en aan Low en RHP moest denken.
Anders neem je gewoon de twee liveplaten die Mark Kozelek uitgebracht heeft dit jaar, Find Me, Ruben Olivares en Lost Verses Live, de laatstgenoemde is vooral érg goed. De Red House Painters essentie is nog volop aanwezig.
'Indie Skipped a Beat' of zo? Ofquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:03 schreef Maisnon het volgende:
Fuck it ik had gewoon een TT over the XX moeten maken
Ik vind Wind Phoenix gaaf, maar vind het moeilijk om aan de rest te beginnen, kom er niet lekker inquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:14 schreef emokid het volgende:
Jawel! De tweede, dat moet 'm worden. Ik gooi er even een video tegenaan anders wordt dit slowchatten.
Ik begin deze band steeds meer te waarderen, het zou eigenlijk ook moeten. Ze klinken als mijn favoriete bands, en doen het ook niet eens zo slecht..
Die is er al toch, zo'n live albumquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:14 schreef Intxaurraga het volgende:
Staar jullie nu eens niet blind op woordgrapjes en ga gewoon de nieuwe Built To Spill luisteren. Dát is er nog eens een voor jaarlijstjes.
Waar blijft de nieuwe The Fall van dit jaar trouwens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |