abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73451633
Zwangerschap en geboorte 573

09 oktober 2009: Sorbootje (meisje)
10 oktober 2009: het-is-mij
11 oktober 2009: Martine1984 (jongen)
13 oktober 2009: Rubey (meisje)
16 oktober 2009: Sproet-je (meisje)
27 oktober 2009: lunastar
03 november 2009: Troel en Bert (jongen)
03 november 2009: Twinkly (jongen)
11 november 2009 DutchieBre (papa)
14 november 2009: ziggyziggyziggy (papa)
16 november 2009: WupWup (meisje)
29 november 2009: Poppejans (jongen)
03 december 2009: Aoraki (jongen)
04 december 2009: Incantrix (jongen)
05 december 2009: Groofsken (jongen)
06 december 2009: Meimeltje (jongen)
12 december 2009: Bucko
12 december 2009: Amaranta
22 december 2009: Lijnloos (meisje)
26 december 2009: Sidn3y
27 december 2009: lily
30 december 2009: Vlindur (jongen)
31 december 2009: Beessie-Jen

2010

01 januari 2010 DaviniaHR en PhysicsRules (meisje)
04 januari 2010: Tan
09 januari 2010: CalamityJane
12 januari 2010: Faja-lobi (jongen)
26 januari 2010: flowerbox
29 januari 2010: Reintji (papa) (tweeling)
05 februari 2010: Co_OL (papa)
11 februari 2010: sindell (meisje)
14 februari 2010: octopussy (meisje)
14 februari 2010: mama_papa (meisje)
15 februari 2010: Ymme (jongen)
15 februari 2010: DJRandall
17 februari 2010: Sc0rPi0n (papa)
18 februari 2010: Asyniur
*** 19 februari 2010: Happyme28 en Marky ***
20 februari 2010: freecell
01 maart 2010: Leonieke
07 maart 2010: Chantal20
09 maart 2010: Webkim
07 april 2010: _NIKKI_
26 april 2010: sterrenmunt
26 april 2010: kwib (papa)
-- mei 2010: Keshet
22 mei 2010: Baldria
31 mei 2010: CrazyPrincess
07 juni 2010: PinkPrincess
11 juni 2010: Becky1983

***vermeldingen zijn (as) officiele fokbaby's(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

Over tikkers en tellers en babybanners.
Als jouw naam nog niet blauw is, maar je wil wel met je tellertje in de Openings Post dan moet je hem hier even in het topic neergooien, dan kan een van de modjes het aanpassen.

De laatste posts:
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 11:24 schreef Asyniur het volgende:

[..]

ow en ik heb (hele kleine) aambeien
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 11:26 schreef Sorbootje het volgende:
Mijn moeder belt nu elke dag, minimaal één keer. Ze is echt nog nerveuzer dan ik.. zo lief!
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 11:26 schreef octopussy het volgende:
Keshet, beterschap. Lekker veel slapen en veel thee/water drinken doet wonderen voor je lichaam.

Oh en over het geslacht. Het lijkt me zo moeilijk om het stil te houden als je het zelf weet. Waarom wil Tara het eigenlijk geheim houden? Ik vind het zo fijn om het nu over 'mijn meisje' te hebben

Xenia, ik had nog niet gereageerd op de foto van je dochter. Wat een plaatje is het zeg
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 11:32 schreef WupWup het volgende:
Leonieke, ik blijf me erover verbazen dat je nog niet één duidelijke uitgerekende datum hebt gekregen. Hoe berekent je gynaecoloog dan iedere keer je zwangerschapsduur

Freecell wat fijn een goede 20-wekenecho En je kan gewoon de ooglens zien op die foto, echt mooi!

Xenia welkom thuis (toch?)! Mooi meisje heb je daar hoor!

Incantrix is het niet een idee om je slaapkamerdeur eens dicht te gaan gooien, zodat de katten niet meer komen zeuren? Het is even een weekje door de klaagzangen heen (avond, nacht en ochtend ), maar daarna heb je wel rust.. (hier 3 katten die voorheen ook bij ons op de kamer sliepen, maar sinds een paar maanden dus niet meer)

Martine volgens mij is iedereen verloskundige als je zwanger bent Je krijgt dát geslacht want je draagt zo-en-zo; je gaat zóveel dagen overtijd of je bevalt juist veel te vroeg want dat was bij die-en-die ook het geval; en je bevalling gaat op die-en-die manier verlopen want de goudvis zwom linksom in z'n kom.
pi_73451924
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 11:32 schreef WupWup het volgende:
Leonieke, ik blijf me erover verbazen dat je nog niet één duidelijke uitgerekende datum hebt gekregen. Hoe berekent je gynaecoloog dan iedere keer je zwangerschapsduur
Misschien wel even vermelden dat ik naar een universitair ziekenhuis ga en de drie uitgerekende data er zijn gekomen omdat drie mensen er zich over uitgesproken hebben:
1. dokter op fertiliteit (op basis van datum inseminatie)
2. echoscopiste (op basis van echo)
3. gynaecologe van op dienst gynaecologie (op basis van ...? )

Nu is het gewoon spannend of ik vandaag een andere echoscopiste krijg of niet En dus misschien een vierde datum
quote:
Martine volgens mij is iedereen verloskundige als je zwanger bent Je krijgt dát geslacht want je draagt zo-en-zo; je gaat zóveel dagen overtijd of je bevalt juist veel te vroeg want dat was bij die-en-die ook het geval; en je bevalling gaat op die-en-die manier verlopen want de goudvis zwom linksom in z'n kom.
En dit vind ik nu eens een schitterende uitspraak Volgens heel veel mensen wordt het bij mij een jongen, maar vraag me niet waar ze dat idee vandaan gehaald hebben.
Soit, als het een jongen wordt, wil ik wel weten waarom iedereen dat dacht en als het een meisje is wil ik hun gezicht zien als ik het vertel

De echo is trouwens pas om 15u40 (maar damn, het is een utopie om nog maar te denken dat ik iets van werk ging verzet krijgen vandaag )
pi_73452086
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 11:48 schreef leonieke het volgende:

[..]

Misschien wel even vermelden dat ik naar een universitair ziekenhuis ga en de drie uitgerekende data er zijn gekomen omdat drie mensen er zich over uitgesproken hebben:
1. dokter op fertiliteit (op basis van datum inseminatie)
2. echoscopiste (op basis van echo)
3. gynaecologe van op dienst gynaecologie (op basis van ...? )

Nu is het gewoon spannend of ik vandaag een andere echoscopiste krijg of niet En dus misschien een vierde datum
[..]

En dit vind ik nu eens een schitterende uitspraak Volgens heel veel mensen wordt het bij mij een jongen, maar vraag me niet waar ze dat idee vandaan gehaald hebben.
Soit, als het een jongen wordt, wil ik wel weten waarom iedereen dat dacht en als het een meisje is wil ik hun gezicht zien als ik het vertel

De echo is trouwens pas om 15u40 (maar damn, het is een utopie om nog maar te denken dat ik iets van werk ging verzet krijgen vandaag )
Misschien dan maar het beste uitgaan van de datum van de gyn, aangezien die ook gaat beslissen wanneer je te vroeg bevalt of overtijd loopt

Ach, bij mij zei ook íedereen dat het een jongen zou zijn (inclusief wijzelf) en het bleek toch echt een dame. En nog steeds komen onbekenden me vertellen dat ik een jongen krijg, want ik draag zo naar voren...
pi_73452125
Over voorspellen.... de huisarts die de bevallingen deed toen mijn moeder zwanger was (jaren 60 dus), was daar zogenaamd erg goed in:

Tijdens de zwangerschap zei hij bijvoorbeeld dat het een jongetje zou worden en dat hij dat ook even bij de uitgerekende datum in zijn agenda zou zetten, en schreef vervolgens in bijzijn van de aanstaande moeder wat in zijn agenda.

Als het idd een jongentje was dan wisten mensen nog dat de dokter het goed voorspeld had, als het toch een meisje bleek te zijn dan kon hij in zijn agenda laten zien dat hij het wel goed voorspeld had.
Hij zei dus het een, en schreef het ander op
pi_73452430
Hallo iedereen...

Ben even een paar dagen niet online geweest. We hebben kermis gehad in ons dorp. En dus 3 dagen feest in een feesttent (zaal) met liveband etc etc.

Ga straks eens bij lezen.
pi_73452510
Ik zou juist uitgaan van de datum van de echoscopiste. Een meting is volgens mij toch nog het nauwkeurigst.
pi_73452621
Veel plezier vanmiddag Leonieke!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_73452851
Keshet wat een mega post weer! beterschap...
Leonieke veel plezier straks... ik ben benieuwd of jij op een blauwe of een roze wolk gaat zweven.
Sorbootje vandaag is nog niet voorbij, dus wie weet komt je kleintje vandaag nog. Mijn schoonmoeder zegt dat Puk vandaag geboren wordt... maar ik geloof er niet in. ( nog maar max 18 dagen voor dat ik mama ben.. en voor jou nog maar 16 toch?)

Hier toch terug naar bed gegaan en pas net 20 minuten geleden er weer geklauterd... weer een halve dag voorbij. Nog maar hooguit 6 uurtjes te gaan voor dat mn lief weer thuis is uit zn werk. Maar voel me toch weer iets beter dan vanmorgen... slapen heeft me goed gedaan. Straks een warme douche en dan met een boek op de bank.
pi_73452889
Leonieke, succes straks bij je echo...
(maar je kan toch ook uitgaan van de datum vanaf je IUI/KI 40 weken verder? toch?)

Wordt dit jouw topic Sorbootje? Ik ben benieuwd!
pi_73452932
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 12:18 schreef martine1984 het volgende:
Keshet wat een mega post weer! beterschap...
Leonieke veel plezier straks... ik ben benieuwd of jij op een blauwe of een roze wolk gaat zweven.
Sorbootje vandaag is nog niet voorbij, dus wie weet komt je kleintje vandaag nog. Mijn schoonmoeder zegt dat Puk vandaag geboren wordt... maar ik geloof er niet in. ( nog maar max 18 dagen voor dat ik mama ben.. en voor jou nog maar 16 toch?)

Hier toch terug naar bed gegaan en pas net 20 minuten geleden er weer geklauterd... weer een halve dag voorbij. Nog maar hooguit 6 uurtjes te gaan voor dat mn lief weer thuis is uit zn werk. Maar voel me toch weer iets beter dan vanmorgen... slapen heeft me goed gedaan. Straks een warme douche en dan met een boek op de bank.
De laatste loodjes zijn het zwaarst..

4 jaar geleden was ik precies zover als jij nu bent! Ik was van Amber ook op 11 oktober uitgerekend.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_73452967
Leonieke succes bij de echo zo dadelijk.

Freecell mooie echo en een goede ook, gelukkig! Wat is het geslacht eigenlijk of weten jullie dat niet?
  woensdag 7 oktober 2009 @ 12:26:47 #12
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_73453058
Net naar de VK geweest, helemaal goed gekeurd!
Ik ga toch voor de thuisbevalling en voor borstvoeding en voor 3 uur per dag kraamzorg
Ben nu 3 kg aangekomen (in 4 weken tijd!) Vind het een hoop, maar daarvoor was ik nog steeds op hetzelfde gewicht

05-02-2010 00:58 is onze dochter Tessa geboren!!!
26-05-2010 gaan we trouwen!!!!!!!
  woensdag 7 oktober 2009 @ 12:35:33 #13
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_73453282
Free, wat fijn dat de 20-wk echo goed was!!! Toch wel een wonder iedere keer
En hier lijkt het wel te kloppen, dat de pijn redelijk stabiel is, mits ik me zeer koest hou. Groeispurtdagen daargelaten, maar dat was bij eli ook niet helemaal relaxed.

Ach, en het “je bent openbaar bezit als je zwanger bent” kan ook wel geestig zijn, ergens. En als je dan een keer superbot reageert, kan je het op de hormonen gooien!

Leonieke, succes met je echo vanmiddag!

Vlindur, 28 weken! Mijlpaal!!

Mn kraampakket is binnen!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_73453543
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 12:05 schreef octopussy het volgende:
Ik zou juist uitgaan van de datum van de echoscopiste. Een meting is volgens mij toch nog het nauwkeurigst.
niet als je geinsemineerd bent...

mama_papa goedgekeurd
  woensdag 7 oktober 2009 @ 12:46:11 #15
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_73453603
Word ik net gebeld door het Fontys Paramedische Hogeschool, mag ik gewoon vrijdag om 10:00 een gratis echo laten maken!!!!!
Ik krijg nog een presentje en wat foto's mee als dank dat ik mee wil doen, WAUW wat gaaaaaf!!

Succes met de echo leonieke!
pi_73453860
Wat leuk mama_papa! Voor een gratis echo zou ik ook wel proefkonijn willen zijn

Vlindur, mijlpaal Je kindje is levensvatbaar!

Davinia al het kraampakket, ik heb hem vluchtig bekeken en gauw weer weggezet haha

Leonieke, heeeel veel plezier, ben reuzebenieuwd! Hopelijk kom je terug met heel goed nieuws en mooie fotootjes

Ik ben net weer terug van vk, bloeddruk prima en Poppejantje groeit nog steeds volgens het boekje.
Alleen lag hij nu in stuit, met zn billen onderin. Dus spannend of hij nog de goede kant op zal draaien, maar daar maak ik mezelf absoluut niet druk om.
Mocht hij de eerstvolgende keer nog in stuit liggen, krijg ik een echo en eventueel draaipoging en gesprek bij gyn. We zien wel! Komt hoe dan ook vast wel goed, zou me geel fluit uitmaken als het toch een keizersnee moet worden.

Heb heel vaak een hikbuik, echt dagelijks! Net alweer, die stuitligging klopt wel want ik voel het hikken ook hoog in buik.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  woensdag 7 oktober 2009 @ 12:56:24 #17
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_73453945
Het babybedje waar mijn man nog in heeft gelegen is terecht!
pi_73454024
Lol maffe dokter Soneal, zo kan ik het ook

Succes bij de echo straks Leonieke. Het lijkt mij ook dat de echoscopiste het nauwkeurigst kan zien hoever het kindje in de ontwikkeling is want tot een bepaalde week (weet ik zo niet meer welke) groeien alle embryo's in hetzelfde tempo.

Asyniur wat gaaf!!!

Iedereen met stickertjes:

Ik ben echt uit mijn hum, kan om alles wel huilen. Kan nu ook niet gaan slapen want mijn tante komt zo langs.
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  woensdag 7 oktober 2009 @ 13:02:42 #19
35189 Troel
scherp en bot
pi_73454172
Twinkly, als het echt niet gaat: afbellen!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 7 oktober 2009 @ 13:02:59 #20
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_73454188
Wat leuk mama_papa, wat gaan zij er mee doen dan? Kijken naar specifieke ontwikkelingen van de baby?

Asyniur, wat leuk zeg! Ik hoop ons bedje ook lang door te geven. We hebben nog wel de reiswieg waar mijn pop van vroeger in heeft gelegen. Mijn babypop had gewone babymaten (zelfs kledingmaat 62), dus vandaar dat ik ook een echte reiswieg had, die wieg is dus ooit ook gekocht voor die pop. Er hebben inmiddels al heel veel kinderen in gelegen... al mijn eigen kinderen, die van vriendinnen, van familie en van de achterburen van vroeger
Ik heb nog niet gekeken op zolder, ik hoop dat 'ie inmiddels nog in goede staat is.

@Twinkly... soms ook lekker om eens aan toe te geven... huildagen (en wat Troel zegt, gewoon afbellen als het niet gaat en lekker met een kop warme choco met slagroom in bed duiken )
  woensdag 7 oktober 2009 @ 13:05:16 #21
35189 Troel
scherp en bot
pi_73454264
Ik ben echt helemaal hyper. Probeer al tijden een keukentje van de IKEA te pakken te krijgen, meerdere malen voor niets geweest en nu is er dan iemand onderweg naar Amsterdam om er eentje op te halen

Ik hoop zo dat ze op tijd is

*duim duim duim*

Ik hoef denk ik niet te zeggen dat mijn middagdutje niet veel waard zal zijn vandaag
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 7 oktober 2009 @ 13:06:38 #22
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_73454319
Tan: Het zijn studenten die het gaan doen, die moeten dus nog alles leren. De mevrouw aan de telefoon zei ook dat het soms wat klungelig eraan toe kan gaan, maar daar heb ik totaal geen problemen mee Kan ik onze kleine meid weer even zien en dan gewoon ook nog wat foto's mee krijgen is natuurlijk helemaal leuk!
  woensdag 7 oktober 2009 @ 13:08:39 #23
35189 Troel
scherp en bot
pi_73454398
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 12:58 schreef Twinkly het volgende:
Succes bij de echo straks Leonieke. Het lijkt mij ook dat de echoscopiste het nauwkeurigst kan zien hoever het kindje in de ontwikkeling is want tot een bepaalde week (weet ik zo niet meer welke) groeien alle embryo's in hetzelfde tempo.
Ware het niet dat er een afwijkingskans van zoveel % op echo's zit

Ik zou gewoon de data middelen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_73454647
Heb nog weer een heel deel v vorig topic gemist:
Freecell, wat een gave echofoto jammer dat je niet mag verklappen wat het geslacht is, ben erg benieuwd!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_73454828
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 13:08 schreef Troel het volgende:

[..]

Ja ok, maar ze kunnen volgens mij tot een week of 12 wel uitgaan van de gemiddelden. Een week verschil in dat vroege stadium is in verhouding een behoorlijk verschil in grootte dus lijkt me dat ze wel goed kunnen inschatten in welke week je zit.

Maar ach, een uitgerekende datum is ook maar voor 5% van de vrouwen van toepassing.
  woensdag 7 oktober 2009 @ 13:27:25 #26
35189 Troel
scherp en bot
pi_73455026
Zelfs een geplande keizersnee zegt niets
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_73455200
Twinkly als je zo beroerd voelt gewoon afbellen meid... kruip met een boek op de bank en doe t lekker rustig aan.

mama_papa wat leuk dat je een school project kunt zijn... een keertje extra naar je kleine meisje kijken is nooit weg. ik heb Puk al 20 weken niet meer gezien en dat is veel te lang.
  woensdag 7 oktober 2009 @ 13:33:23 #28
35189 Troel
scherp en bot
pi_73455245
Nou, ik weet hoe moeilijk het is om af te bellen enzo, maar ik ben echt nog steeds erg blij dat ik zaterdag die beslissing genomen heb voor het bezoek wat 's avonds zou komen. Ik zou niets waard geweest zijn en op de zondagmiddag was het erg gezellig en zo hebben we tenminste allemaal wat aan het bezoek gehad
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 7 oktober 2009 @ 13:35:32 #29
35189 Troel
scherp en bot
pi_73455323
Stuiter stuiter stuiter we hebben een keuken
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_73455407
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 13:35 schreef Troel het volgende:
Stuiter stuiter stuiter we hebben een keuken
  woensdag 7 oktober 2009 @ 13:39:05 #31
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_73455451
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 13:02 schreef Tan het volgende:
Asyniur, wat leuk zeg! Ik hoop ons bedje ook lang door te geven. We hebben nog wel de reiswieg waar mijn pop van vroeger in heeft gelegen. Mijn babypop had gewone babymaten (zelfs kledingmaat 62), dus vandaar dat ik ook een echte reiswieg had, die wieg is dus ooit ook gekocht voor die pop. Er hebben inmiddels al heel veel kinderen in gelegen... al mijn eigen kinderen, die van vriendinnen, van familie en van de achterburen van vroeger
Ik heb nog niet gekeken op zolder, ik hoop dat 'ie inmiddels nog in goede staat is.

Wat leuk!
Ik ben ook benieuwd in welke staat het bedje is en hoe het er uit ziet...
Maar ik vind het wel een tof idee dat het er nog is
  woensdag 7 oktober 2009 @ 13:40:15 #32
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_73455489
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 13:06 schreef mama_papa het volgende:
Tan: Het zijn studenten die het gaan doen, die moeten dus nog alles leren. De mevrouw aan de telefoon zei ook dat het soms wat klungelig eraan toe kan gaan, maar daar heb ik totaal geen problemen mee Kan ik onze kleine meid weer even zien en dan gewoon ook nog wat foto's mee krijgen is natuurlijk helemaal leuk!
Oh wat leuk zeg Dat geklungel lijkt me juist erg grappig

@Troel, zo reden wij maandag voor niets heen voor een 'Lack' plank (niet die grote, maar een nieuwe, variant, heel klein). Op de site stond dat ze er 65 hadden, maar er bleek een leveringsprobleem te zijn. Dat keukentje is trouwens wel heel leuk, je bedoelt toch dat houten kinderkeukentje?

Pff, zit hier even helemaal confuus. Ik zocht voor mijn web-log een oud logje dat ik schreef na het overlijden van Ayden. Toen stuitte ik ook op een oud log waarop de video's te zien zijn waarop hij nog leefde. En ik was zo stom om ze te gaan bekijken, hetgeen ik dus niet meer gedaan heb sinds ik dat logje over die video's plaatste. De combinatie van beelden van mijn eigen zoontje dat daar vocht voor zijn leven - met geluiden van zijn huiltje, dat ik zelf nooit heb gehoord - en de zwangerschapshormonen die mijn emoties volledig beheersen, is niet echt ideaal te noemen Anderzijds doet het me beseffen hoe blij en dankbaar ik ben dat dit kindje nu helemaal gezond lijkt te zijn.
  woensdag 7 oktober 2009 @ 13:40:25 #33
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_73455498
Leuk Troel!

Twinkly, ik zou ook gewoon afbellen en lekker met een boek op de bank kruipen... of in bed
  woensdag 7 oktober 2009 @ 13:40:28 #34
35189 Troel
scherp en bot
pi_73455502
De kleine hier komt de eerste tijd in het wiegje te liggen waar ook Bert en zijn vader in gelegen hebben.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 7 oktober 2009 @ 13:41:20 #35
35189 Troel
scherp en bot
pi_73455543
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 13:40 schreef Tan het volgende:

[..]

Oh wat leuk zeg Dat geklungel lijkt me juist erg grappig

@Troel, zo reden wij maandag voor niets heen voor een 'Lack' plank (niet die grote, maar een nieuwe, variant, heel klein). Op de site stond dat ze er 65 hadden, maar er bleek een leveringsprobleem te zijn. Dat keukentje is trouwens wel heel leuk, je bedoelt toch dat houten kinderkeukentje?

Mijn mams heeft er zelfs voor de zekerheid 2 meegenomen (je weet nooit of er een beschadiging opzit ) en als het niet nodig is kunnen we altijd terugbrengen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 7 oktober 2009 @ 13:42:16 #36
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_73455583
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 13:40 schreef Tan het volgende:
Pff, zit hier even helemaal confuus. Ik zocht voor mijn web-log een oud logje dat ik schreef na het overlijden van Ayden. Toen stuitte ik ook op een oud log waarop de video's te zien zijn waarop hij nog leefde. En ik was zo stom om ze te gaan bekijken, hetgeen ik dus niet meer gedaan heb sinds ik dat logje over die video's plaatste. De combinatie van beelden van mijn eigen zoontje dat daar vocht voor zijn leven - met geluiden van zijn huiltje, dat ik zelf nooit heb gehoord - en de zwangerschapshormonen die mijn emoties volledig beheersen, is niet echt ideaal te noemen Anderzijds doet het me beseffen hoe blij en dankbaar ik ben dat dit kindje nu helemaal gezond lijkt te zijn.
Ach meissie toch
Ik moest toen al huilen bij het horen van je huilende ventje dat zo zijn best deed...
Ik kan me niet eens voorstellen hoe jij je moet voelen...
ik heb ook even terug gezocht en het verhaal van zijn geboorte nog eens gelezen. Je hebt het toen zo mooi opgeschreven en wat was is het toch een mooi manneke!

[ Bericht 8% gewijzigd door Asyniur op 07-10-2009 13:56:34 ]
  woensdag 7 oktober 2009 @ 13:44:52 #37
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_73455660
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 13:08 schreef Troel het volgende:

[..]

Jamaar, jamaar, met drie uitgerekende data heb je wel meer kans om op de uitgerekende datum te bevallen!

asy, wat leuk dat het wiegje terecht is (of was het iemand anders? )
en geniet van je eerste "ik hoef vandaag niks"-dag! Voor zover mogelijk

Tan, wat heftig zo weer ineens! Dikke voor jou!
  woensdag 7 oktober 2009 @ 14:26:25 #38
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_73456906
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 13:27 schreef Troel het volgende:
Zelfs een geplande keizersnee zegt niets
Krijg jij een geplande keizersnee? Of doel je op Xenia, die dus eerder beviel en ehm... die andere schat laatst.
pi_73456924
Tan
  woensdag 7 oktober 2009 @ 14:28:07 #40
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_73456950
Tan ik zit al met tranen in mn ogen van je bericht. Hoe moet jij je dan voelen. Dikke knuffel liieverd.
  woensdag 7 oktober 2009 @ 14:31:31 #41
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_73457036
Jullie zijn lief

Ach, het gaat ook wel hoor Het zijn dan even van die momenten. Die video's komen nu gewoon zoveel harder aan dan toen het nog zo pas gebeurd was. De foto's heb ik heel vaak nog weer opnieuw bekeken, maar die video's zijn zoveel confronterender!

Fijn Troel dat het keukentje is gelukt (allebei de keukentjes ). Hout is mooi En staat ook veel leuker dan die plastik keukentjes. Wij hebben hier ook een houten, al is die wel rood (zo'n ouderwets model, van Brio), maar daar wordt nog steeds bijna dagelijks mee gespeeld!
pi_73457165
Tan
  woensdag 7 oktober 2009 @ 14:39:57 #43
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_73457284
Ik wil eigenlijk zo'n basisschool keukentje. En dan het liefst met alles erbij. Dus de wasmachine en de hele mikmak. Maar daar heb ik natuurlijk geen plaats voor.
Maargoe, IN IEDER geval wel een houten keukentje.
  woensdag 7 oktober 2009 @ 14:41:48 #44
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_73457344
Maar die van de Ikea is ook gaaf, heb net ff zitten blieken.

Mama-Papa wat leuk van die echo, toen ik belde was ik al te laat ofja, als ik 20 weken was ofzo dan waren er geen lessen of wat dan ook.
Moet je in Eindhoven?

Ymme, had je al gemist, was het leuk?
  woensdag 7 oktober 2009 @ 14:43:39 #45
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_73457410
BJ, betaal jij voor die zw.gym? De cursus die ik doe is namelijk gratis. En als het niet leuk is dan zou ik gewoon niet meer gaan. Het is geen verplichting. Ik wil je ook wel vertellen hoe je moet puffen, want de-ze-wee-komt-nooit-meer-te-rug en al-tijd-is-kort-jak-je-ziek.
En zoals een kind laatst zei: baren doet pijn juf.
En: nee, het is niet leuk om op je eigen verjaardag pijn te hebben (toenik zei dat ik de 24ste jarig was en zij op de poll had geschreven dat ik op die dag zou bevallen)
  woensdag 7 oktober 2009 @ 14:44:37 #46
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_73457436
amaranta: ik dacht dat de mevrouw aan de telefoon zei dat dit het hele jaar was??? Ik ga inderdaad naar Eindhoven, maak er meteen een shop dag van met mn moeder
  woensdag 7 oktober 2009 @ 14:48:34 #47
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_73457561
Mijn 20 weken vielen in de zomervakantie. Dus dan zijn er waarschijnlijk geen lessen

Eindhoven als je nog tips wilt.....
pi_73459005
He bollies, goeiedag allemaal...
Net thuis van een dagje cursus en behoorlijk op nu, maar wel bijgelezen!

Tan, wat een emoties zeg... Ik heb jouw verhaal en dat van ayden nooit helemaal meegekregen, maar het klinkt zo wel heel heftig hoor. Ik heb er wel respect voor hoe makkelijk en open jij daarover post.

Twinkly en davinia (toch) voor de baaldag! Maar goed, ook die mogen gewoon hoor. En dan mag je ook best je bezoek afbellen en lekker op bank of in bed kruipen!

LLM's... Tja, nog niet echt beweging geloof ik, maar jullie tijd komt echt... Nog ff en je hebt die kleine hummel in je handen

Trix toch weer aan het nachtbraken... Bah zeg. ook voor jou.

En keshet ook beterschap vanaf hier!

Tara moet gewoon vrij baan geven zodat freecell kan zeggen wat ze gaan krijgen!

En Leo veel plezier/succes bij het gluren zo! En wel melden met pics erna!

ik ga mijn middagdutje doen!
  woensdag 7 oktober 2009 @ 16:04:42 #49
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_73459836
Lijnloos, ik heb een prima dag, hoor!
Vanochtend is mn vader meegegaan met babyzwemmen. was leuk.

keshet, beterschap!
  woensdag 7 oktober 2009 @ 16:07:41 #50
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_73459933
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 12:46 schreef mama_papa het volgende:
Word ik net gebeld door het Fontys Paramedische Hogeschool, mag ik gewoon vrijdag om 10:00 een gratis echo laten maken!!!!!
Ik krijg nog een presentje en wat foto's mee als dank dat ik mee wil doen, WAUW wat gaaaaaf!!

Succes met de echo leonieke!
Oh, dat is echt zo heerlijk mama_papa. Vorige zwangerschap heb ik daar twee keer een uur gelegen, alleen maar genieten inderdaad. Ik dacht alleen maar: "Neem de tijd jongens, oefen maar goed ". En het was nog interessant ook. Heel veel plezier. Helaas valt mijn termijn dit keer niet goed met de periode van de cursus anders had ik het zeker weer gedaan .

Ze zijn in september weer begonnen met een nieuwe groep en ze willen mensen die inderdaad om en nabij de 20 weken zwanger zijn. Ik ben alweer bijna 32 weken, wat dat betreft wel jammer .
  woensdag 7 oktober 2009 @ 16:10:55 #51
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_73460032
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 16:07 schreef Groofsken het volgende:

[..]

Oh, dat is echt zo heerlijk mama_papa. Vorige zwangerschap heb ik daar twee keer een uur gelegen, alleen maar genieten inderdaad. Ik dacht alleen maar: "Neem de tijd jongens, oefen maar goed ". En het was nog interessant ook. Heel veel plezier. Helaas valt mijn termijn dit keer niet goed met de periode van de cursus anders had ik het zeker weer gedaan .

Ze zijn in september weer begonnen met een nieuwe groep en ze willen mensen die inderdaad om en nabij de 20 weken zwanger zijn. Ik ben alweer bijna 32 weken, wat dat betreft wel jammer .
Joh wat leuk dat jij al geweest ben Nog 2 keer ook! Wauw!
Heb je nog wat info erover, hoeveel foto's je mee krijgt bv, wat ze precies gaan doen enzo
pi_73460059
Tan dat moet moeilijk zijn, die filmpjes. Dat je kindje nu gezond lijkt te zijn is geweldig, maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat dit geen pijn meer doet!
pi_73460090
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 14:43 schreef amaranta het volgende:
Ik wil je ook wel vertellen hoe je moet puffen, want de-ze-wee-komt-nooit-meer-te-rug en al-tijd-is-kort-jak-je-ziek.
En zoals een kind laatst zei: baren doet pijn juf.
Ik denk dat ik mijn cursus ga afbellen. Ik heb 'm niet meer nodig

Beetje druk vandaag, dus weinig tijd om te reageren.

Leo, je ligt nu te kijken naar je kleintje. Ik denk aan je Ik denk voor jullie ook een jongetje
  woensdag 7 oktober 2009 @ 16:15:41 #54
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_73460162
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 16:10 schreef mama_papa het volgende:

[..]

Joh wat leuk dat jij al geweest ben Nog 2 keer ook! Wauw!
Heb je nog wat info erover, hoeveel foto's je mee krijgt bv, wat ze precies gaan doen enzo
Ik kreeg twee foto's mee, en ik ben geweest met 18 weken en met 22 weken geloof ik ongeveer. De eerste keer waren ze minder ver in de cursus, dus hoefden ze ook minder te doen. Ze hebben een opdrachtenblaadje en bij mij moesten twee studenten na elkaar al die opdrachten uitvoeren, omtrek hoofdje meten, lengte bovenbeenbot , dat soort dingen. Je ligt met een aantal mensen op dezelfde kamer en bij elk bed zitten dan dus twee studenten en er lopen twee docenten ofzo rond om te helpen (en kritiek te leveren soms ook ). En jij kunt gewoon ongegeneerd naar het scherm staren, naar je beebje . Aan het einde mocht ik inderdaad een klein cadeautje uitzoeken. de eerste keer had ik een slabbertje en de tweede keer een knuffeltje. Dat stelt niks voor hoor, maar was wel een leuke verrassing die jij nu al weet . Ik heb bij beide keren twee foto's meegekregen. Volgens mij heb ik zelfs gevraagd of ze van een bepaald beeld een fotootje wilde maken .
  woensdag 7 oktober 2009 @ 16:20:17 #55
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_73460291
jeeeeh Vlinder 28 weken mijlpaal!!!

@icantrix; dus toch stiekem weer wakker geweest wat enorm jammer.... en ik heb vrij redelijk geslapen, bedankt voor het vragen,lief van je

@lijnloos; nu lekker ff relaxen dan? benen omhoog en bijkomen???

@Tan, een dikke , wat een moeilijk moment..... en ik vind het vogelhuisje echt een hele lieve gedachte...

@LLM's ; alles nog rustig begrijp ik..... *gaat weer in de afwachtmodus*

ik ben weer uitgewerkt... nu zo lekker ff met de beentjes omhoog op de bank vanavond lekker helemaal vrij..

en over de zwangerschapsgym, niet gratis, maar wel heel goedkoop (30 euro totaal) en ik denk dat ik die 7 lessen nog wel ga redden... en sommige tips zijn wel handig...
maja echt leuk is anders

Ik heb vandaag lekker dagen weggestreept in mijn agenda (ivm het minder gaan werken)...
wta een heeeeeeeeeeeeeeerlijk gevoel zeg! het wordt ineens een stuk overzichtelijker!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  woensdag 7 oktober 2009 @ 16:22:18 #56
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_73460351
pffff, ik ben ook aan het aftellen...

Nog twee weken (en vrijdag maar dat telt niet) en dan is het vakantie. Dan nog een week, maar die telt ook niet echt meer vind ik . Dus eigenlijk heb ik over twee weken verlof .
  woensdag 7 oktober 2009 @ 16:26:18 #57
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_73460513
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 16:22 schreef Groofsken het volgende:
pffff, ik ben ook aan het aftellen...

Nog twee weken (en vrijdag maar dat telt niet) en dan is het vakantie. Dan nog een week, maar die telt ook niet echt meer vind ik . Dus eigenlijk heb ik over twee weken verlof .
Ik ook, maar dan nog 1 weekje langer dan jij (16 november)
Herfstvakantie JeeeeJ, heb er zin in!
pi_73460566
BJ, wat kan dat heerlijk zijn he, dagen afstrepen.

Ik word hier trouwens nauwlettend in de gaten gehouden vanaf de monitor... Mijn katten gaan erg balen als mijn verlof weer voorbij is!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 7 oktober 2009 @ 16:28:55 #59
35189 Troel
scherp en bot
pi_73460613
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 14:26 schreef amaranta het volgende:

[..]

Krijg jij een geplande keizersnee? Of doel je op Xenia, die dus eerder beviel en ehm... die andere schat laatst.
Ikke niet, ze zullen bij mij alles willen voorkomen om zoiets te doen, teveel kans op verklevingen Doelde inderdaad op Xenia (en was McLaura niet ook te vroeg?)

Tan

Ow en het keukentje is helemaal
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 7 oktober 2009 @ 16:28:58 #60
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_73460615
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 16:26 schreef amaranta het volgende:

[..]

Ik ook, maar dan nog 1 weekje langer dan jij (16 november)
Herfstvakantie JeeeeJ, heb er zin in!
en ik ook; 17 november mijn laatste werkdag dat schiet ineens wel hard op!
zal eens ff dagen gaan tellen....

omg nog maar 16 dagen werken
  woensdag 7 oktober 2009 @ 16:30:42 #61
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_73460686
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 16:27 schreef Sorbootje het volgende:
BJ, wat kan dat heerlijk zijn he, dagen afstrepen.

Ik word hier trouwens nauwlettend in de gaten gehouden vanaf de monitor... Mijn katten gaan erg balen als mijn verlof weer voorbij is!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hahaaaaa wat fantastisch! en wat een mooie kat!!
  woensdag 7 oktober 2009 @ 16:32:01 #62
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_73460733
*kuch* sorry dat ik hier post, normaal bookmark ik jullie gewoon netjes zonder te posten (ben niet zwanger of proberende ) maar ik wil graag eens weten wat LLM betekent! Iedereen een fijne zwangerschap toegewenst en miss dynabyte heel veel succes vrijdag
pi_73460755
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 16:32 schreef Spees_Eend het volgende:
*kuch* sorry dat ik hier post, normaal bookmark ik jullie gewoon netjes zonder te posten (ben niet zwanger of proberende ) maar ik wil graag eens weten wat LLM betekent! Iedereen een fijne zwangerschap toegewenst en miss dynabyte heel veel succes vrijdag
laatste loodjes mama's
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 7 oktober 2009 @ 16:34:16 #64
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_73460810
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 16:32 schreef Vicky het volgende:

[..]

laatste loodjes mama's
aaaah.. danku... daar was ik niet opgekomen
pi_73460819
lekker heh, die verlof vooruitzichten

Ik moet nog een dag of 28 werken, denk ik.
26 november laatste werkdag (klinkt nog heel ver weg....)

Mits ik niet heel erg ga bloeden natuurlijk (mijn placenta ligt nog frontaal voor de uitgang)
  woensdag 7 oktober 2009 @ 16:36:20 #66
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_73460862
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 16:34 schreef lily het volgende:
lekker heh, die verlof vooruitzichten

Ik moet nog een dag of 28 werken, denk ik.
26 november laatste werkdag (klinkt nog heel ver weg....)

Mits ik niet heel erg ga bloeden natuurlijk (mijn placenta ligt nog frontaal voor de uitgang)
niet gaan doen hoor..... dan maar gewoon tot de 26ste door zonder te bloeden....
pi_73460869
Goeiemiddag!!

Oh Tan..
Sorbo, wat heb je een enge kat!
Troel, Voor je keukentje!

Ik ben 28 weken zwanger!!
Binnen 12 weken zijn we heit en mem! Thnx ladies!

Ik kwam er zonet achter dat ik theoretisch nog maar 7 keer hoef te werken! (Ik werk (helaas) alleen op de woensdag) Het gaat hier goed. Hij is super druk en morgen moeten we weer op controle. Vrijdag avond ga ik naar mijn zus (woont in Naaldwijk) en dan gaan we zaterdag shoppen in Den Haag. Heb er zin an!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_73460903
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 16:36 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

niet gaan doen hoor..... dan maar gewoon tot de 26ste door zonder te bloeden....
ga ik doen

bloeden doe ik nu soms al (maar nog niet het langs de benen lopende gedoe, zeg maar)
  woensdag 7 oktober 2009 @ 16:38:45 #69
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_73460955
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 16:36 schreef Vlindur het volgende:
Goeiemiddag!!

Oh Tan..
Troel, Voor je keukentje!

Ik ben 28 weken zwanger!!

Ik kwam er zonet achter dat ik theoretisch nog maar 7 keer hoef te werken! (Ik werk (helaas) alleen op de woensdag) Het gaat hier goed. Hij is super druk en morgen moeten we weer op controle. Vrijdag avond ga ik naar mijn zus (woont in Naaldwijk) en dan gaan we zaterdag shoppen in Den Haag. Heb er zin an!
heit en mem
ons kindje krijgt ook een pake en beppe en een opa en oma
(vriendlief is geboren en getogen Fries)
en morgen zijn wij ook alweer 28 weken dus dan ga ik ook weer jompelen haha
(en die dag erna voor Davinia )
pi_73460991
Yay Vlindur! 28 weken!

Keshet: ik had nog helemaal niet aan de combi EDS en zwangerschap gedacht Dat zal toch niet heel veel uitmaken? Gewoon hypermobiel of EDS?

Lily balen dat dat ding nog niet opgeschoven is Kan het nog? Of wordt het nu sowieso keizersnede?
pi_73461083
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 16:36 schreef Vlindur het volgende:

I know, maar ze kan ook heel lief kijken hoor

Heit en Mem... Ik geloof niet dat ik er ooit aan wen, hoe lang ik ook in Friesland woon. Nou ja, heit en mem gaat nog wel, maar van die kleine kindjes die in de supermarkt roepen: Memmieeeeeeee of Heitieeeeee

*ril*

Van de andere kant, ik houd er ook niet van als kinderen mammie of pappie zeggen.. Misschien ligt het wel gewoon aan mij!
pi_73461112
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 16:38 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

heit en mem
Oh wat leuk dat je vriend ook een Fries is! Die van ons krijgt ook een opa, oma en een pake en beppe
Mijn ouders zijn niet Friestalig. Pappie is Sneekers en moeders is Brabants Wij gaan onze zoon trouwens wel Friestalig opvoeden. Maar bij opa en opa enzo wel gewoon Nederlands oid. We zien wel hoe het loopt

Leuk he, dat we allemaal een dag na elkaar zijn uitgerekend!
pi_73461129
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 16:42 schreef Sorbootje het volgende:

[..]

I know, maar ze kan ook heel lief kijken hoor

Heit en Mem... Ik geloof niet dat ik er ooit aan wen, hoe lang ik ook in Friesland woon. Nou ja, heit en mem gaat nog wel, maar van die kleine kindjes die in de supermarkt roepen: Memmieeeeeeee of Heitieeeeee

*ril*

Van de andere kant, ik houd er ook niet van als kinderen mammie of pappie zeggen.. Misschien ligt het wel gewoon aan mij!
Waar woon je dan?! We moeten es een Friesland meet doen!
pi_73461394
in een dorpje precies tussne LWD en Sneek. De trein stopt er
  woensdag 7 oktober 2009 @ 16:56:44 #75
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_73461457
Vlindur: Gefeliciteerd!!!

Groofsken: Wat leuk! Ga ik ook proberen te vragen of ze van een bepaald beeld een foto willen afdrukken Hoop van het gezichtje Erg leuk zeg! En het gaat me niet om het presentje Het is al leuk genoeg dat ik ons dochtertje weer even mag vewonderen en de foto's is natuurlijk helemaal geweldig!!
pi_73461463
Ik spreek behoorlijk goed ABN, maar ik betrap me er, nu de hummel een beetje leert praten, op dat ik toch wel veel Groningse dingen zeg
pi_73461522
Ik heb besloten dat ik gewoon 9e ben in het lijstje Die twee papa's posten toch never nooit.
pi_73461534
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 16:56 schreef freecell het volgende:
Ik spreek behoorlijk goed ABN, maar ik betrap me er, nu de hummel een beetje leert praten, op dat ik toch wel veel Groningse dingen zeg
Haha confronterend hè?!
pi_73461559
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 16:56 schreef freecell het volgende:
Hihi! Vallen je ook woorden echt op? En welke dan?
pi_73461580
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 17:00 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Mama, waar komen de kindjes weg?
pi_73461791

[ Bericht 100% gewijzigd door martine1984 op 07-10-2009 17:09:44 ]
pi_73461832
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 16:56 schreef mama_papa het volgende:
Vlindur: Gefeliciteerd!!!

Groofsken: Wat leuk! Ga ik ook proberen te vragen of ze van een bepaald beeld een foto willen afdrukken Hoop van het gezichtje

Hier werkte dat dus
pi_73461858
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 17:00 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Kiek
Hij geeft mij iets en zegt 'kiek'
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 17:01 schreef Sorbootje het volgende:

[..]

Mama, waar komen de kindjes weg?
Whehe

En de kans dat hij ooit snapt wat een vaatdoekje is is ook vrij klein ben ik bang
pi_73461870
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 16:39 schreef freecell het volgende:
Lily balen dat dat ding nog niet opgeschoven is Kan het nog? Of wordt het nu sowieso keizersnede?
nee hoor, gelukkig kan ie nog schuiven...

jij nog gefeliciteerd met jullie goede 20 weken echo
pi_73461919
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 17:08 schreef martine1984 het volgende:
He joh, we hebben hier een taal

En ik kan beter Nederlands praten dan sommige meiden uit Haarlem die het altijd over 'kennen' ipv kunnen hadden
pi_73461972
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 17:11 schreef freecell het volgende:

[..]

Kiek
Hij geeft mij iets en zegt 'kiek'

En de kans dat hij ooit snapt wat een vaatdoekje is is ook vrij klein ben ik bang
Wat is bij jullie een vaatdoekje dan?

Hier is plassen en poepen "miegen' of 'pisje' en 'skiete' en dat vind ik echt heel erg en dat ga ik de kleine dus ook echt niet aanleren. Dat wordt dus gewoon plassen en poepen En kiek is toch schattig
  woensdag 7 oktober 2009 @ 17:16:43 #87
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_73461973
Sorbootje... Die kat

@lily, ik moest even teruglezen waar freecell het over het met dat ding Ik dacht 'ze kan toch niet serieus de baby bedoelen?' Ik dacht aan stuitliggingen enzo. Maar nee, de placenta, wel vervelend zeg. Wat zijn de vooruitzichten in het gunstigste geval? Dat het opschuift en je gewoon normaal thuis kunt bevallen?
pi_73461980
Zou wel tof zijn als hij nog even een eindje omhoog schoof
  woensdag 7 oktober 2009 @ 17:18:08 #89
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_73462010
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 16:38 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

heit en mem
zo leuk idd!

Vlindur, laten ze jou sowieso niet overtijd lopen, of hebben jullie daar al afspraken over? of kan jij net als de rest van het "pleps" overtijd gaan?

freecell, ging jij je niet laten checken op eds en zo?
pi_73462111
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 17:16 schreef Tan het volgende:
@lily, ik moest even teruglezen waar freecell het over het met dat ding Ik dacht 'ze kan toch niet serieus de baby bedoelen?'

Als "het ding" naar boven schuift is er helemaal niks aan de hand, en kan ik thuis bevallen.
Blijft ie zitten waar ie zit dan blijf ik "medisch" en wordt het een keizersnee

Maar mijn grootste zorg zijn de (grote) bloedingen en het stolsel (lees zo groot als een kikker) verlies tussendoor en de ziekenhuisopnames eventueel....
pi_73462119
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 17:18 schreef DaviniaHR het volgende:

[..]

zo leuk idd!

Vlindur, laten ze jou sowieso niet overtijd lopen, of hebben jullie daar al afspraken over? of kan jij net als de rest van het "pleps" overtijd gaan?
Op dit moment ga van het ergste uit en krijg ik dus nog minstens een bloedtransfusie en moet ik eerder bevallen, maar als ik het een keer zonnig bekijk denk ik idd dat ik volgend jaar nog wel haal
Het is moeilijk te voorspellen iig.. Ik heb geen flauw idee. Ik zal het morgen even na vragen. Ik schrijf het gelijk op!
pi_73462838
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 16:39 schreef freecell het volgende:
Keshet: ik had nog helemaal niet aan de combi EDS en zwangerschap gedacht Dat zal toch niet heel veel uitmaken? Gewoon hypermobiel of EDS?
Hier ook hypermobiel en eds is vlgs mij nooit officieel vastgesteld maar als je hypermobiel bent heb je zowieso vlgs mij eds maar dan een bepaald type ofzo.
Heb me daar eigenlijk nooit zo goed in verdiept tot de laatste tijd en sinds de zw.schap dat ik denk, s ff in de gaten houden en een x met de reumatoloog om tafel.
Toen dat bij mij geconstateerd werd kwam ook het gedoe met schildklier en radioactief jodium etc. dus genoeg aan de kop.
Maar iig, heb dus ook tijd bij manueel therapeut gelopen en ook paar x daar gekomen dat ik zei, vlgs mij zit het niet goed en stond het scheef zeg maar links en rechts en van onder en boven schuin zeg maar en met manueel therapie is dat goed gegaan.
Tijdens de zw.schap zijn idd de banden al weker waardoor je er vlgs haar meer last van kunt hebben, met de bevallign zou het een voordeel kunnen zijn omdat je bekken dan makkelijker te bewegen is zeg maar (ik hoop het over nu en 2 wkn te kunnen bevestigen ) maar na die tijd moet je wel weer extra sporten en oefeningen doen om juist die banden die normaal al verslapt zijn en nu dus nog extra goed te versterken en goed sporten was dus haar advies om de boel zo snel mogelijk weer wat steviger te krijgen omdat dit gewoon nog meer verslapt is dan normaal.
Gister ook met de vk over gehad over de bevalling, ze varen toch op het lichaam en op de bevallende vrouw tenzij bijv. fysio ofzo bepaalde houdingen heeft afgeraden of dat je zelf weet dan gaat er makkelijk iets uit de kom of als je iets niet goed kunt volhouden.
HEb wel ff gevraagd of ze in het zkh een baarkruk hebben want soms met eds kun je minder krachtige weeen hebben schijnbaar en dan is natuurlijk een baarkruk wel handig ivm zwaartekracht.

Hopelijk is het een niet te wazig verhaal geworden.

@ Keshet, ben je ook hypermobiel?
En gaat het al wat beter met je?
pi_73463095
Voor de dames die naar een manueel therapeut zijn geweest ivm bekkenproblemen en scheef stand, hoe hebben jullie dat ervaren? En dan met name de dagen erna? Ik ben maandag voor het eerst bij hem geweest en hij heeft lopen duwen en trekken als of zijn leven er vanaf hing en ik kan al 2 dagen bijna niet lopen. Vanaf mijn onderrug tot aan mijn knieen doet het pijn, het voelt beurs en of ik klem heb gezeten tussen 2 liftdeuren. Durf nou niet zo goed maandag opnieuw me door de mangel te laten halen.

Oh en ik heb me online even uitgeleefd bij de prenatal. ze hebben een heel leuk bosdieren boxkleed, speelbal en knisperboekje welke ik heb aangeschaft. Hoef ik ook de deur niet ervoor uit. Slechts manlief even langs de prenatal sturen om de blije doos op te halen.

Verders gaat het met onze kleine man wel goed volgens mij, schopt er flink op los. Vooral in mijn lies vind hij het leuk om te schoppen.
  woensdag 7 oktober 2009 @ 18:06:09 #94
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_73463209
faja, ik heb geen scheefstand of echte BI, maar de osteopaat heeft bij mij echt wel geholpen.
al heb ik de eerste dag van de eerste behandeling wel een compleet stijve poot gehad, maar daarna was het wel echt beter.

maar wellicht gooit een osteopaat iets minder geweld in de strijd dan een manueel therapeut. kweenie.

mss kan je vragen of hij de volgende keer iets zachter met je is? hij zal toch wel vragen hoe het was na de behandeling, lijkt me?
pi_73463267
sorry, was helemaal even vergeten te reageren.

Lily, dat vroeg ik me nou af en wou het je nog vragen maar heb je antwoord al gelezen. ik vroeg me dus af of je wel op de gewone manier kon bevallen als de placenta de uitgang blokkeert maar zo te lezen wordt het dan een keizersnede.

Tan, het lijkt me ook heel moeilijk hoor.Vol met hormonen en dan zulke emotioneel beladen foto's en filmpjes kijiken. Aan de andere kant ook mooi dat je dat hebt van Ayden.
  woensdag 7 oktober 2009 @ 18:11:08 #96
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_73463335
Pfff, nou, met mijn duffe kop strakjes met kraamvisite ( ) want middagtukje is ook al mislukt.. Maar ik mag wel een heel vers beebje gaan ontmoeten, dus dat is erg yay!

Wupwup, ik heb er wel eens over zitten denken om de katten er helemaal uit te gooien (ehm, nouja, de slaapkamer dan), maar tot nu toe heb ik het hart nog niet gehad, ik vind het zo zielig (en ook wel erg gezellig, tot ze willen eten zijn ze echt wel heel lief zeg maar ).. Ik ga er toch maar weer eens over nadenken inderdaad..

BJ, fijn dat jij een beetje ok hebt geslapen, hopelijk zet de deze trend zich voort

Sorbootje, wauw, da's een mooie poesie!

Troel, McLaura was inderdaad ook voor haar afgesproken datum al begonnen

En Vlindur, leuk, in Den Haag en Naaldwijk! Zal in gedachten naar je zwaaien!

Euhm, ik ben het heel erg kwijt voor de rest. En hummerdehum, er zou om 6 uur iemand langskomen voor een vragenpanel waar ik lid van ben, maar die is er nog niet en we moeten dus wel om 8 bij onze vrienden zijn.. Sjucht..
3!
  woensdag 7 oktober 2009 @ 18:27:08 #97
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_73463731
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 16:28 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

en ik ook; 17 november mijn laatste werkdag dat schiet ineens wel hard op!
zal eens ff dagen gaan tellen....

omg nog maar 16 dagen werken
Das ok raar dan. JIj bent eerder uitgerekend dan ik, ik stop 4 weken van te voren en ik hoef de 16de al niet meer te werken! Dus dan hoef ik nog maar....14 dagen!
WOW!
(is Evas verjaardag!!!)

edit: ik dacht dat ik groofsken aan het quoten was
pi_73464151
Ik geloof dat ik het even niet meer leuk vind. Mijn buik voelt alsof hij elk moment kan ontploffen, alsof het gewoon niet meer past. Mijn geduld is op. Ik wil mijn meisje zien en voelen en ruiken. Ik wil weer lekker kunnen zitten/lopen/liggen en ik wil mijn lijf terug.

Bleegh en ik verveel me.

pi_73464283
Alle decembermama's die binnenkort verlof hebben hihi
Mijn laatste werkdag is 30 oktober, maar als ik zie wat ik nog allemaal moet doen om alles netjes over te dragen heb ik liever een week later verlof haha.
pi_73464339
Sterkte Sorbootje....ze komt er nu vast snel uit!!
Knuffel.
pi_73464471
Wat fijn Freecell dat de 20-weken echo goed was.

Tan, het lijkt me echt verschrikkelijk moeilijk om die video's terug te kijken... Wel fijn dat alles goed gaat in deze zwangerschap.

Incantrix, balen dat je niet kan slapen door je katten... Kan je ze niet nog even een twee maanden meer eten geven 's avonds, zodat ze 's ochtends nog wat over hebben? Onze kat mag niet bij ons op de slaapkamer, omdat ik lichtelijk allergies ben (dan zijn de haren in het bed net iets teveel van het goede). Maar volgens mij heeft hij er wel vrede mee.

Poppejans, ons ventje ligt ook in een stuit, dat is toevallig. Ik ben erg benieuwd of hij nog gaat draaien... Maar idd, als een keizersnede het ergste is... Alleen jammer dat je dan wat langer in het ziekenhuis moet blijven.

Euhm, rest ben ik vergeten...

Vandaag werd een grote bos bloemen bezorgd, van mijn collega's. Zo lief! Toch fijn dat mensen meeleven.
pi_73464784
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 17:16 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Wat is bij jullie een vaatdoekje dan?
schuddeldouk
En bij ubernederlandse bij een schoteldoek Maar das een nonvertaling

En met kraken: de eerste 2x voelde ik me na die tijd alleen maar slechter, daarna ging het beter
Maar ik ben dus ook wel vrij hypermobiel en het schoot dus de hele tijd gewoon terug
  woensdag 7 oktober 2009 @ 19:03:15 #103
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_73464937
oh, de blije doos was ik helemaal vergeten
Net snel nog even aangevraagd dan. Die is altijd wel leuk en je krijgt er geen zeurderige verkoopster bij.
Al zal ik die van felicitas wel laten komen denk ik, ik heb bij Eva toen een album besteld en die wil ik voor Sjors denk ik ook wel
  woensdag 7 oktober 2009 @ 19:03:52 #104
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_73464966
Freecell, oepsie, gefeliciteerd met je goede echo! Ben blij voor je.
pi_73466581
Ik vrees dat ik geen echo's ga kunnen posten aangezien ik maar twee fotootjes heb meegekregen en ze eigenlijk niet zo duidelijk zijn.

Maar wat wel heel duidelijk was, was het feit dat we een zoontje krijgen Zoals bijna iedereen dus voorspeld heeft
En de datum? Dat hebben ze nu op 23 februari gezet.

Zou een modje dit kunnen aanpassen (geslacht + datum)?

En ow, zelfs de mama heeft een stickertje gekregen voor haar bloeddruk (117/68) Veel beter dan de 150/110 van twee weken geleden
  woensdag 7 oktober 2009 @ 19:49:36 #106
35189 Troel
scherp en bot
pi_73466630
Heerlijk dat je bloeddruk nu goed was

En een zoon
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_73466733
Wow Leonieke, wat een goed nieuws allemaal! Een een kereltje! Dat zal behoorlijk schelen in je gedachten... je was toch zo bang dat het een meisje zou zijn en daar zo raar bij voelen? Nou, scheelt weer zorgen dan! Maar fijn ook van je bloeddruk (en dat zonder de wierrook ed). Dikke vette stickert!

Hier nog steeds doodmoe... heb wel op bed gelegen maar kon niet slapen, dus toen maar serietjes gaan kijken en inmiddels ook maar wat gegeten. Maar dat ik me nou lekker voel Oh welll, morgen hoef ik pas 's middags te werken dus kan lekker uitslapen en daarna nog afdelingsuitje! Heb der zin in!
pi_73466745
Een blauwe wolk voor leonieke. Wat goed
En ik durf te wedden dat je zoontje geboren wordt op geen enkele van de voorspelde data
pi_73466862
We moeten inderdaad niet op zoek naar niet-roze kleren Nu begint de namenzoektocht Maar een kereltje.. zo schattig

En uiteraard CP zal het niet op één van die data zijn, ik ga voor 2 weken te vroeg bevallen
  woensdag 7 oktober 2009 @ 20:02:38 #110
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_73467070
Zo hé, wat een verschil in bloeddruk Leonieke, ongelooflijk. Ik wist helemaal niet dat daar zoveel variatie in kon zitten joh. En een zoon, wat cool .

Ik heb gisteren wat jongensvestjes besteld via marktplaats, zo schattig ook. Heb er al ééntje binnen. Ik vind dat dus echt net zo leuk hè, kleertjes uitzoeken voor een knul als voor een grietje .

Ben net ook weer goedgekeurd. Maar mijn manneke heeft zich omgedraaid en ligt nu in een stuit . Ik ben nog niet zo huiverig, want S heeft ook vrij lang in een stuit gelegen, maar ik hoop toch wel dat ie zich omdraait hoor.

En zo niet, dan kies ik wel mooi een andere dag dan 5 december voor de keizersnede .
pi_73467080
Leonieke, wat een goed nieuws. Een ventje wat leuk! En een naam bedenken, moeilijk he? Wij hadden voor een meisje al 3 namen klaar staan... De juiste jongensnaam hebben we nog niet gevonden. Een maand geleden dachten we van wel, maar nu zijn we toch weer aan het twijfelen

en wat zie ik nu, nog een ventje in een stuit... wat is dat toch eind november/begin december...
pi_73467229
Mja, Groofsken, tot 2 weken geleden werkte ik meer dan 50 uur per week, nu de gewone 38. Ik steek het alleszins daarop waardoor ik nu zeker geen zo'n weken meer zal doen op het werk.

We kunnen ons momenteel in een drietal namen vinden, maar we hebben ze in een andere volgorde van voorkeur geplaatst, dus dat wordt nog even afwachten
pi_73467377
Leo, een zoon, wat leuk! Geniet nog maar ff lekker na van je echo!
pi_73467414
Leonieke, wat leuk, een knul!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 7 oktober 2009 @ 20:12:53 #115
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_73467428
Wat leuk Leo, een menneke!
pi_73467451
Leonieke op haar blauwe wolk
  woensdag 7 oktober 2009 @ 20:15:35 #117
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_73467534
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 20:07 schreef leonieke het volgende:
Mja, Groofsken, tot 2 weken geleden werkte ik meer dan 50 uur per week, nu de gewone 38. Ik steek het alleszins daarop waardoor ik nu zeker geen zo'n weken meer zal doen op het werk.

We kunnen ons momenteel in een drietal namen vinden, maar we hebben ze in een andere volgorde van voorkeur geplaatst, dus dat wordt nog even afwachten
Pfff, 50 uur, dat gaat toch ook eigenlijk nergens over . Ik vind de helft op dit moment al veel .

woensdag 7 oktober 2009 @ 20:18:21 #118
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_73467648
Ik ga maar eens afwassen , en dan heerlijk bijkomen van drie dagen werken .

woensdag 7 oktober 2009 @ 20:32:40 #119
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_73468212
jeuj voor leonieke en haar kereltje!
pi_73468386
Leonieke wat een goed nieuws! Zowel van de echo als van je bloeddruk

Ik ben ook weer goedgekeurd bij de verloskundige. Baby groeit goed, hoofd naar beneden en is ingedaald. Mijn bloeddruk is prima en ik was een halve kilo bij. Stickertje erbij!

Morgen de kraamintake. Ben benieuwd... (ze wilde m'n slaapkamer zien )
  woensdag 7 oktober 2009 @ 20:44:03 #121
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_73468610
Leonie wat gaaf! Een menneke!
  woensdag 7 oktober 2009 @ 21:15:26 #122
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_73469765
Leonieke krijgt een zoon!
Wat fijn dat je bloeddruk zo gedaald is. Goed ook dat het door het 20% (!!!) minder werken al zo veel scheelt!

Ook een voor de anderen die een sticker van de VK gekregen hebben!

Morgen ga ik voor het eerst naar de VK. Vind 't best spannend! Zie ongeloofelijk op tegen het bloedprikken terwijl ik tot een paar maanden geleden altijd vrijwillig bloedgaf. Heb nu het idee dat ze me eerst zo'n pyjamaatje met de mouwen aan de achterkant dichtgeknoopt aan moeten doen voordat ze met een naald bij me in de buurt kunnen komen. Maar ja, dat prikt dan weer zo lastig he.

Ik wilde trouwens nog even m'n fotootje van de echo van vorige week van het 3D onderzoek laten zien. Voor de duidelijkheid: Het is een 2D foto, geen 3D.

Ter vergelijking:
10-09-2009
SPOILER
01-10-2009
SPOILER
Op die laatste foto is 't kindje 2,1cm groot!

Vriendlief heeft 't kindje trouwens Teigetje gedoopt omdat het volgend jaar het Jaar van de Tijger is volgens de Chinese astrologie. Hoe hij daar ineens bijkwam, geen idee, maar ik vind 't cute.
A grand adventure has begun.
pi_73471091
Voor Teigetje! Mooi om te zien hoor Keshet, en veel succes/plezier morgen.
  woensdag 7 oktober 2009 @ 22:15:42 #124
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_73472035
Leonieke, wat fijn! Een goede echo, en dan ook een zoon, zoals verwacht!
Gefeliciteerd!

keshet wat een verschil in die 3 weken, zeg! wel een mooi teigetje
pi_73472047
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 18:49 schreef Aoraki het volgende:

Poppejans, ons ventje ligt ook in een stuit, dat is toevallig. Ik ben erg benieuwd of hij nog gaat draaien... Maar idd, als een keizersnede het ergste is... Alleen jammer dat je dan wat langer in het ziekenhuis moet blijven.
Dat is wel een groot nadeel ja.. en een hele buikwond enzo waardoor je ws minder gauw op de been bent dan bij een normale bevalling.
Maar ik maak me er (nog) niet druk om, zal hoe dan ook wel goed komen. En ik voel hem vandaag echt overal en helemaal heen en weer bewegen dus die heeft nog ruimte zat

Incantrix, daarom mag mijn kat dus niet op de slaapkamer. Die gaat dus op mn hoofd zitten, zielig miauwen, behang kapot maken,kopjes geven, jagen op de hond die bij ons in bed slaapt onder dekbed, enzzzzz

Leonieke, een jochie, een mannetje!!! waaaaah echt superleuk joh!
geweldig!
pi_73472640
Leonieke, een zoon!!!
pi_73473264
Leonieke jaaaah!
Voelt het nu ook allemaal wat 'echter' ?
pi_73476776
Leonieke, wat fijn! En een zoon!!
pi_73476828
Leonieke een zoon!! (nu gaan ze allemaal roepen "Zie je wel" )

Owh Tan

Sorbootje eventjes nog, maar dat lijkt nu nog zo lang
Die kat Ben je nog niet gehypnotiseerd?

Poppejans hij kan best nog wel draaien hoor, ik maakte me ook enorm druk maar met 33 weken lag hij definitief goed.

voor het keukentje Troel!

Mamapapa wat leuk die extra echo's

Icantrix ik kan ook echt niet goed slapen met de katten op bed, die liggen dan heerlijk onbeweeglijk bovenop je zodat je niet alleen je borstvoedingskussen moet verplaatsen maar ook je katten als je je om wilt draaien. En ze vinden het ook al vanaf 5 uur 's morgens etenstijd en dan gaan ze niet alleen onze aandacht trekken maar ook elkaar in de haren vliegen. Dus ze zijn gewoon altijd in de huiskamer als wij slapen. Als je ze dat aan wilt wennen kun je de eerste tijd maar het beste allebei oordopjes in doen tegen het krabben aan de deur en megazielig miauwen

Ik kon niet meer afbellen want precies op het moment dat ik op invoeren drukte ging de bel Uiteindelijk heb ik me nog wel goed kunnen houden maar ik was zo moe daarna, viel steeds bijna in slaap. Maar 's avonds hadden we de eerste borstvoedingsavond dus ik kon niet gaan slapen. En daar ben ik wel in huilen uitgebarsten We waren te laat omdat we nergens een parkeerplek konden vinden, uiteindelijk bleek dat er een plek geweest was voor het verloskundigecentrum Alle stoelen waren al bezet en wij moesten op een bankje zitten achter de anderen. Bankje type speelgoedkist met een kussentje, dat te hoog voor mij was en zonder steun. Dus ik kreeg al heel snel last van mijn heupen, rug, middenrif? de rand bovenaan mij buik iig. Ik moest na een tijdje echt mijn tranen verbijten. En toen vroeg ML hardop om een stoel en dat vond ik zo lief dat ik het niet meer hield Pff wat voelde ik me een zeurpiet zeg, al die andere vrouwen waren vrolijk enzo. Maar goed, ze waren ook wel een stuk minder ver dan ik nog.
De cursus viel echt tegen trouwens, zelfs ML heeft vrijwel niets nieuws gehoord. De cursus werd gegeven door een verloskundige zelf, die nog geen kinderen heeft, en dus alleen kon speculeren hoe bijvoorbeeld een toeschietreflex voelt. Ik had echt zoiets van, ik had deze PowerPointpresentatie ook wel zelf kunnen geven met de kennis die ik heb van internet, het was dus echt heel erg basis en algemeen. Ze had dezelfde informatie ook makkelijk aan mijn kraambed kunnen geven op het moment zelf, zo weinig was het. Dus heel jammer van het geld (50 euro samen met partner). Wat ik heel jammer vind is dat twee weken terug iemand van de LLL mij gemaild heeft dat ze een nieuwe cursus zou starten, maar toen had ik me dus allang voor deze cursus opgegeven en betaald. De cursus van de LLL zou 3 avonden beslaan, ongeveer de helft kosten en bovendien gegeven worden door een ervaringsdeskundige. Het probleem was dat toen ik me opgaf het zomervakantie was en er geen duidelijkheid was nog over wanneer cursussen gegeven werden. Maar goed die cursus had ik vast niet kunnen doen met mijn termijn.
Over twee weken het vervolg van de cursus, dan gaat het over de probleempjes (zo noemde ze het echt ) die je kunt krijgen.

Maar ik heb het borstvoedingsboek van Stephan Kleintjes van Stiemie overgenomen en dat krijg ik waarschijnlijk vandaag dus ik hoop dat dat mij goed kan ondersteunen!
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  donderdag 8 oktober 2009 @ 07:24:27 #130
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_73476999
Keshet opnieuw een mooie echo

Twinkliy, ik denk dat ik ook wel zou zijn gaan huilen. Wat een gedoe zeg...
pi_73477032
Leo, jaaaaaaaaa een zoon EN een mooie bloeddruk! Lekker op zo'n blauwe wolk hè?

Keshet, al een echt minimensje!! Wat een verschil! Ik zag trouwens ook op tegen dat bloedprikken maar het was gebeurd voor ik er erg in had. Komt goed!

Sorry, beetje kort van stof, maar het is al over half 8. Moet rennen naar mijn werk! Pffff.....
  donderdag 8 oktober 2009 @ 07:39:59 #132
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_73477072
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 07:33 schreef happyme28 het volgende:
...maar het is al over half 8. Moet rennen naar mijn werk! Pffff.....
Nou ik ga gewoon met de auto.
pi_73477271
Goedemorgen gijlieden!

Twinkly, ik snap helemaal dat je ging huilen Ook belachelijk om te weinig stoelen te hebben bij zoiets en dan een zwangere op zo'n bankje te zetten trouwens!

Happy werkse

Ik moet vandaag ook werken. Maar ik stop per 1 november....
En ik bedenk me net dat ik na vandaag eigenlijk nog maar 6 keer hoef
Ik denk verder na: 4x !!!!! Want de herfstvakantie werk ik niet Echt raar! Dan ben ik zomaar werkloos over 4 keer werken! Schrikken!
pi_73477313
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 05:50 schreef Twinkly het volgende:
De cursus viel echt tegen trouwens, zelfs ML heeft vrijwel niets nieuws gehoord. De cursus werd gegeven door een verloskundige zelf, die nog geen kinderen heeft, en dus alleen kon speculeren hoe bijvoorbeeld een toeschietreflex voelt. Ik had echt zoiets van, ik had deze PowerPointpresentatie ook wel zelf kunnen geven met de kennis die ik heb van internet, het was dus echt heel erg basis en algemeen. Ze had dezelfde informatie ook makkelijk aan mijn kraambed kunnen geven op het moment zelf, zo weinig was het.
Je kan even kijken op de site van borstvoeding natuurlijk, http://www.borstvoedingnatuurlijk.nl, daar kan je per regio zoeken naar een contactpersoon. Naar mijn weten hebben al deze dames borstvoeding gegeven en mocht het nou niet lukken dan kan je altijd met hun contact opnemen voor hulp en info, ze geven ook informatie bijeenkomsten. Je hebt er ook een hele lijst met lactatiedeskundige, je kan er brochures aanvragen en ik heb de vorige 2 zwangerschappen veel info daar vandaan gehaald.
pi_73477812
Ik moet eigenlijk bekennen dat ik het meest tevreden ben met mijn normale bloeddruk Begrijp me niet verkeerd, ik vind het super dat we een jongetje krijgen, maar ik maakte me echt al zorgen met die bloeddruk en de eventuele gevolgen voor de baby (tip: niet té veel lezen op internet ).

En nu is het wachten op het moment dat ik hem voor de eerste keer voel al zei de echoscopiste dat dat wel nog twee weken kon duren bij een eerste. En nu? Nu wil ik gewoon nog meer echo's ipv te wachten tot 29 december (mijn man verklaart me dan weer gek )
  donderdag 8 oktober 2009 @ 08:59:08 #136
265732 Keshet
pi_73477867
Ik snap je helemaal Leonieke! Het liefst zou ik een soort kijkluikje in m'n buik willen hebben zodat ik, wanneer ik daar behoefte aan heb, zelf even kan spieken hoe het gaat!

Nou weet ik niet hoe dat in België zit, maar is een pretecho misschien een idee? Dan hoef je niet zo lang te wachten!

Fijn ook dat je je zo opgelucht voelt over je bloeddruk! Dat zorgt er misschien wel voor dat 'ie nog meer omlaag gaat!
pi_73477922
Ik denk wel dat pretecho's hier ook bestaan, maar heb er eigenlijk nog niet zoveel over opgezocht. Mijn man ziet het niet echt zitten al vindt hij echo's wel heel leuk. Ik zal nu nog eventjes wachten met erover te beginnen en misschien is het december voor ik het besef of misschien duurt het me toch te lang en zet ik mijn puppy-blik op

Zou niemand van die slimme mensen onderzoek kunnen doen naar zo'n luikje?
pi_73478007
Ik snap heel goed dat je opgelucht bent over je bloeddruk Leonieke

Oeps ik was helemaal vergeten in mijn vorige post dat ik Keshet's tweede echo zo leuk vind, echt een beebje!

Ik heb inderdaad contact met iemand van VBN en van LLL die ik kan bellen wanneer er problemen zijn, maar ik denk dat een andere cursus nu niet meer zal lukken omdat ik al ruim 36 weken ben.
pi_73478152
Zo, op het werk aangekomen (inmiddels al bijna anderhalf uur geleden...) en ik hoef niet letterlijk te lopen hoor, maar fietsen. Met de auto doe ik er langer over dan met de fiets, dus dat is ook geen oplossing

Asy, aambeien da's niet fijn. Hopenlijk heb je er niet te veel last van.

Leo, best veel trouwens dat je een week bent teruggezet, of was 1 maart de laatst mogelijke datum? Scheelt wel, hoef je toch maar mooi een weekje minder dan je dacht En dat voelen van je beeb dat komt echt snel hoor, maar don't worry als het inderdaad nog 2 weken duurt.

Martine1984, hoe gaat ie nu? Nog wat gerommel of is het echt weer helemaal verdwenen?

mama_papa, gefeliciteerd met het stickertje! Ik had ook in deze periode dat ik ineens zoveel aan was gekomen, schijnt een beetje bij deze termijn te horen. No worries

Vlindur, nog gefeliciteerd met de 28 weken mijlpaal
BJ, jij vandaag gefeliciteerd
Davinia, jij alvast voor morgen mocht ik het vergeten

Poppejans, fijn dat alles weer goed was bij de VK, en die stuitligging komt vast nog helemaal goed en anders gaat het gewoon zoals het gaat maar Poppejantje komt er zeker uit

Tan, even een hele dikke . Je bent een stoere vrouw!

Wat gaat het bij een groot aantal al snel zeg. Dat verlof komt dichtbij bij een groot aantal. Hier lijkt het nog eeuwen te duren maar aan de andere kan wel fijn, want we moeten nog zoveeeeeeeel doen

Lijnloos, voel je je vandaag wat fitter? Die moeheid is echt hopenlijk heeft een goede nachtrust geholpen.

WupWup, fijn dat alles helemaal in orde is. En al ingedaald, goed teken

het-is-mij, hoe gaat het daar???? doe 'ns melden
  donderdag 8 oktober 2009 @ 09:21:42 #140
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_73478213
goedemorgen dames

en Leonieke, dat je bloeddruk is gezakt is ook erg belangrijk! en ik snap dat je daar enorm opgelucht over bent

@Keshet, succes bij je 1e VK-bezoek vandaag!

@Freecell; nog maar 4 daagjes! OMG! dat gaat snel zeg!

@LLM's; hoe gaat het met jullie? kunnen jullie het nog een beetje volhouden?

@Twinkly; klinkt als een emotioneel zware dag gisteren... ik zou ook aan het einde van zo;n dag denk ik.... doe je het vandaag lekker een beetje rustig aan enzo???

Ik ga zo weer op controle bij de VK....
en vandaag alweer een mijlpaal;

28 weken!!!!!
*jeetje wat gaat het snel! *

en o ja, de meubeltjes kunnen nu elk moment komen! (en worden gemonteerd ... )
ben zoooooooo benieuwd hoe het straks lijkt op de babykamer!
  donderdag 8 oktober 2009 @ 09:42:54 #141
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_73478639
Twinkly, wat jammer dat die cursus niet zo heel diepgaand was. maar wellicht zegt dat ook iets over jouw literatuuronderzoekskills
lekker rustig aandoen vandaag!

BJ! 28 weken zwanger! MIJLPAAL!

happy, heel slim, vlindur BJ en ik op een rij. moest wel ff gniffelen toen ik dat zag

zometeen gaan we de babykamer ophalen! spannennnnndddd!
pi_73479052
Oh Twinkly, wat frustrerend

Leonieke een jochie!! Super zeg!

Beessie 28 weken!!

Hier komen we net van de gyn af. Alles is goed!
Na enig navraag (dankzij Davina) of ik over tijd kan/mag lopen bleek in eens dat het helemaal niet zeker is dat Tinus Rhesus Positief is.. Dat werd ons eerder wel verteld. 'Uw partner is positief positief en dus uw kindje ook' Nu blijkt dat Johan waarschijnlijk positief positief is en dat het dus helemaal niet zeker is dat Tinus dus ook positief is.. Dus hij kan alsnog Negatief zijn zoals ik en dan is er dus helemaal niks aan de hand en wordt hij ook helemaal niet ziek! Dat is aan de ene kant natuurlijk super nieuws.. Maar nu hebben we weer onzekerheid. De arts ging het nog eens even goed uit zoeken. Ook gaat hij met de kinderarts ingesprek wegens het Lange QT-Syndroom wat in J's familie zit.

Over 2 weken weer bloedprikken en over 3 weken weer controle.
(En oh ja, Ze laten me niet over tijd lopen. Dus 2010 haal ik niet )
pi_73479121
Leo, wat leuk een zoon

Voor alle andere die een stickertje hebben gekregen bij de vk

En BJ alweer 28 weken zeg, time fly's.

Voor iedereen die vandaag de babykamer krijgt of op kan halen. Veel plezier!
pi_73479128
Goeiemorgen meiden!
wat heb ik geslapen zeg... Op een leine break na toen ik moest plassen en lief maar bleef snurken, toen de doppies maar in gedaan! Lig dus nog in bed, zo maar Es' wakker doen en richting werk...

Twinkly wat een stom gedoe zeg met die voorlichting! Kan me heel goed voorstellen dat je baalt en het daar ff niet meer trok

Bj gefeliciteerd en straks ook met sticker ga ik van uit
vlindur ook nog natuurlijk en davinia alvast

happy ook werkse! En voor iedereen een
pi_73479216
Dat is eigenlijk ook suf vlindur. Weten 'ze' wel hoe je aan die antistoffen komt?
pi_73479386
Moguh Dames

Leonieke wat leuk een klein ventje in je buik
Twinkly wat balen dat die avond zo tegen viel... vind t idioot dat ze een zwangere vrouw op zo'n bankje laten zitten

Hier weer meldt met Puk nog in mn buik. T rommelt een beetje, harde buiken zo af en toe maar niks noemenswaardig... dus die zit er morgen ook nog wel.
pi_73479404
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 10:10 schreef WupWup het volgende:
Dat is eigenlijk ook suf vlindur. Weten 'ze' wel hoe je aan die antistoffen komt?
Nee. Volstrekt onduidelijk.. Het staat alleen wel vast dat ik het wel heb
  donderdag 8 oktober 2009 @ 10:19:23 #148
35189 Troel
scherp en bot
pi_73479431
Vlindur, wat onhandig toch allemaal. Dus voor hetzelfde heb je al die tijd voor niets in onzekerheid gezeten
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_73479434
Mooie echo's Keshet! Leuk om zo'n minimensje te zien.

Twinkly, wat stom, die cursus... Ik heb getwijfeld of ik me er voor op zou geven. Begrijp me niet verkeerd, ik wil heel graag borstvoeding geven, maar meestal wordt op dat soort gelegenheden nog eens aangegrepen om te vertellen welke voordelen borstvoeding boven flesvoeding heeft. Ja, dat weten we nu wel!!!
Dus ik heb me er uiteindelijk niet voor opgegeven, ik denk dat ik het wel van de kraamhulp leer en anders hulp inschakel van een lactatiedeskundige.

Leonieke, een jochie, wat leuk!

Freecell, nog maar een 4 daagjes, dat komt dan wel heel snel dichtbij! Maar hoe zit dat dan? Je verteldde laatst dat je dan werkeloos bent. Krijg je dan tijdens je verlof geen uitkering van het UWV?

BJ alweer 28 weken! Belangrijke mijlpaal. Ik ben vandaag 32 weken! (niet zo belangrijk, wel leuk) En je kamertje komt vandaag, leukleuk! Meteen schoonmaken en inruimen zeker?
Davina's kamertje komt ook vandaag! Ik kijk uit naar de foto's in het kinderkamertopic.

Vlindur, fijn dat je weer bent goedgekeurd. Jammer van die onzekerheid, maar ze kunnen het nu maar beter even goed uitzoeken allemaal. Als je jochie misschien niet ziek wordt zou dat super zijn!
pi_73479753
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 10:19 schreef Troel het volgende:
Vlindur, wat onhandig toch allemaal. Dus voor hetzelfde heb je al die tijd voor niets in onzekerheid gezeten
Ja.. Ook dat dus.. God, het zou wat zijn als er gewoon helemaal niks aan de hand is.. En ook nooit is geweest.. Heb ik me dus echt al die tijd voor jan lul bezorgd gemaakt..
pi_73480024
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 10:32 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Ja.. Ook dat dus.. God, het zou wat zijn als er gewoon helemaal niks aan de hand is.. En ook nooit is geweest.. Heb ik me dus echt al die tijd voor jan lul bezorgd gemaakt..
Heel stom dat ze niet direct aangegeven hebben dat ze het zelf ook niet zeker wisten zeg!

Ik vond het idd ook wel stom dat ze niet genoeg stoelen neergezet hadden terwijl er een lijst was met wie zich opgegeven had, uiteindelijk heb ik een bureaustoel gekregen en die zat hemels in vergelijking met het bankje

Ik heb het boek van Stiemie ontvangen * Twinkly gaat literatuuronderzoek doen
En ik heb de LLL mevrouw gemaild of ze nog een cursus geeft binnenkort.
  donderdag 8 oktober 2009 @ 11:24:31 #152
95408 Incantrix
pi_73481123
Goedemorgen! Een vrolijke dikkie alhier, kraamvisite was zo leuk gisteren Zo'n lief klein hummeltje, en wat is hij al sterk! En ook nog eens de hele nacht doorgeslapen, jeuj! Vandaag zomaar een dagje nix te doen ook nog, daar had ik wel even behoefte aan zeg. Het is te merken, beeblief is hardstikke druk vanochtend, heb constant beweging in de buik

En weer een boel bij te lezen hiero, haha!

Allereerst: Leonieke, dubbele voor jou, een goede echo én een goede bloeddruk! En wat leuk, een jongetje! Ik kan me best voorstellen dat je graag nog extra echo's zou willen, hopelijk kun je je lief er ook nog van overtuigen.. Een keertje extra kijken is toch wel leuk? En ja, zo'n raampje.. Ik ken iemand die onderzoek doet naar ziekten die van dier op mens overslaan en op zijn werk hebben ze, zoals hij het zelf noemt, 'doorzonkoeien' die dus écht raampjes hebben. Het bestáát dus echt, maar of je dat echt zou willen..

Mama_papa, goedgekeurd en weten wat je wil met de bevalling e.d., super!

Davinia, omg, ook al een kraampakket.. Heb jij 'm net zoals ik héél hard begraven onderin je kast? Ennuhm, kamertje komt vandaag dus? Jeuj!! Dat is zo cool

Hey Poppejans, een stuitligger, ik hoop voor je dat hij nog draait! Maarja, wat je zegt, als het niet anders is, is het niet anders. Een KS lijkt me erg ingrijpend, maar het is er niet voor niks. Gelukkig ben je er zelf lekker nuchter onder Ennuhm, ja, als we gaan slapen is het altijd supergezellig met de katten, ze worden eigenlijk pas lastig als het richting de tijd gaat dat de wekker zal gaan.. Als ik in bed ga liggen komt Beertje (het meisje) heel vaak bij me onder de dekens liggen, en dan gaat ze lepepltje lepeltje tegen mijn buik en heel hard spinnen, zó lief En dan die andere twee in mijn knieholtes Dus tja, ik zou ze wel missen denk ik..

Troel, dat keukentje is echt superleuk! Is die zo moeilijk te pakken te krijgen? Nouja, blij voor je dat het gelukt is

Twinkly.. voor jou, bluh, vervelende dingen allemaal.. Van die cursus zou ik echt ook wel van over de z**k zijn hoor, en dat ze je dan ook op zo'n ding laten zitten! Bizar hoor, kun je misschien nog ergens je beklag doen ofzo? Balen dat die zomervakantie ertussen heeft gezeten! En ja, ik ben inderdaad nog steeds in dubio over de katten, ze mogen nu 's-nachts juist niet in de woonkamer omdat ze tijdens hun nachtelijke speel-perikelen de bank graag slopen.. Maarja Vind het ook zo zielig als ze alleen op de gang mogen slapen, want strakjes gaat de babykamer natuurlijk ook dicht als de beeb slaapt Nouja, we kijken nog eens (maar het zijn inderdaad wel klompjes lood op je dekens jah )

En Tan, ik ben een beetje laat, maar een dikke voor jou hoor.. Ik ben er wel een beetje stil van dit zo te lezen, ik kan niet beginnen me voor te stellen..

En Sorbootje, aahh.. Ik duim voor je dat ze snel gaat komen hoor! Offeh.. Misschien wel vannacht??

Aoraki, dat vergeten we nog wel eens, maar proberen we wel te doen. Het probleem is dat het van die verdomde gewoontedieren zijn, die zeuren soms gewoon omdat ze denken dat het hoort ofzo. Als ik ze twee uur te vroeg eten geef gaan ze om de gewone tijd tóch moelijk doen, maar dan met een soort van vraagtekentjes boven hun hoofd, zo van "we weten eigenlijk niet waarom, maar zo hoort het nu eenmaal" Bijkomende lastigheid is dat ze bij ons rauw vlees krijgen dus dat kun je ook niet te veel neerzetten, anders wordt het ranzig. Gelukkig werkte mijn truucje van vanochtend ook: lief vragen de katten eruit te gooien zodra ze dreigden te gaan zeuren. Hij is er meteen uitgegaan en ik had nergens meer last van En jij ook al een stuitligger trouwens? Voor jou zal ik ook duimen dan! En owja, 32 weken vind ik toch een waard hoor Elke week is er één toch?

Lijnloos, hoe was je afdelingsuitje?

Groofsken, goedgekeurd ook weer Alleen wel jammer dat beebje nu toch weer gedraaid is, wat een stuitbaby's allemaal ineens zeg! En mag je zelf iets zeggen over de datum van een KS? Overigens lijkt me dat ze daar wel rekening mee zullen houden en je niet blind op 5 december zullen plannen?

Wupwup, gelukkig, tenminste nog iemand met een gedraaide beeb Ennuhm, fijn, weer goedgekeurd!

Keshet, haha, wat een geweldige werktitel Hoe laat moe(s)t je bij de VK zijn?

Freecell, wow, dat lijkt me echt een raar idee!! Wel goed voor je lijf denk ik hoor Lijkt me sowieso raar om dan niet meer op een kindje dat je toch erg goed kent te passen.. Zul je de vraagouders & hun gezin nog wel terugzien ofzo?

Happy, hiero ook altijd naar mijn werk blijven fietsen hoor, is ook gewoon de beste optie.. Meen dat jij ook in de omstreken van Den Haag woonde? Het verkeer is gewoon bizar, helemaal nu met al die opbrekingen

BJ 28 weken Jeuj, mooie mijlpaal!! Verder alles ok? Leuk dat de meubeltjes komen

Vlindur, wow, dat is dan ineens wéér wat anders zeg, jemig. Beter krijgen jullie snel duidelijkheid hierover, wat bizar allemaal! Wel een prettig idee dat ze je niet over tijd gaan laten lopen overigens, dat dan weer wel

Martine ook nog steeds aanwezig, en ook nog steeds aan het rommellen.. Kun je het allemaal nog een beetje aan meis?

Pfiew, nou, en nu ben ik moe, whaha! Ik heb ook echt nergens zin in, ik ga lekker op de bank liggen eventjes, me thinks Ik zou wel weer kunnen slapen geloof ik
3!
pi_73481208

Mogge... Ik ben weer helemaal uitgeslapen. Dus baby kom er maar uit... ( )
pi_73481214
Truste Incandepinca!
  donderdag 8 oktober 2009 @ 11:31:43 #155
95408 Incantrix
pi_73481331
Ha, daar is ze Goormornings! Ennuhm, ja, beeb is er dus nog niet en geen aanstalten Al pannekoeken naar binnen gepropt in grote getale? (Is in elk geval lekker )

En thnx, tot strakkies denk ik
3!
  donderdag 8 oktober 2009 @ 11:39:50 #156
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_73481588
hellow ik ben weer terug van de VK en weer een stickertje inderdaad
mooie bloeddruk ook.
Direct erna even wezen bloedprikken.

en en en:
onze meubeltjes zijn er

en we zijn er zoooooooooo blij mee!!!!!

*gaat foto's uploaden voor in kinderkamertopic*

en straks gaan we ff bij ikea kijken en ws ook even geboortekaartjesboeken halen
leuk dagje dus!

ben helemaal ADHD
pi_73481633
Pannenkoeken staan voor vandaag op het menu. Maar ik dnek en hoop datz e na het weekend komt nu. Dit weekend zijn de kinderen van er en dan moeten we ze op laten halen door mijn schoonmoeder enzo... da's nogal een gesleep (100km heen en 100 km terug). en als ze na het weekend komt, kan schoonmoeder ze gewoon meenemen en hoeft ze niet speciaal op en neer te rijden. Maa riets zegt me dat mijn baby hier geen rekening mee houdt
pi_73481828
Wat gaaf BJ, ik ben heel benieuwd!!
pi_73481848
Goeiemorgen, nou ja goed..........

Zeikpost weggehaald, sloeg nergens op hehe en er zijn mensen die het wel moeilijker en erger hebben dus vond het niet echt reeel dat ik zo binnen komt stuiteren met zo'n verhaal.

Iig was de ctg goed, bloeddruk niet.
Zondag terug komen voor ctg, bloeddrukmeting, urinescreening.
Nog geen ontsluiting en baarmoedermond was nog niet verweekt.

Dusch.........

[ Bericht 19% gewijzigd door het-is-mij op 08-10-2009 12:28:06 ]
  donderdag 8 oktober 2009 @ 11:53:48 #160
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_73482037
weet niet zo goed wat ik moet zeggen; maar een dikke in elk geval voor het is mij.......
pi_73482048
BJ ik ben benieuwd... ik wacht af!

Sorbo je zou toch al vast gaan persen, ontsluiting was voor mietjes hup aan de gang Het is tijd voor een verse beeb

Incantrix weltrusten

Het-is-mij balen dat er nog geen bevallings tekenen zijn, doe maar rustig aan en laat je verwennen door je lief
  donderdag 8 oktober 2009 @ 11:57:45 #162
265732 Keshet
pi_73482144
Disclaimer: Egopost! Heb ff snel gescrolled, ben te hyper om meer dan twee woorden achter elkaar te lezen.

Yay voor Beessie-Jen's meubeltjes! Ben erg benieuwd!

Het-is-mij:
Ga even lekker cocoonnen ofzo op de bank, misschien helpt het

Ik ga nu richting VK. Eind van de middag weer 3D fotoshoot en in de tussentijd ga ik met lief het centrum van Rotterdam maar onveilig maken denk ik.

Tot vanavond!

Oh, sowieso even een voor iedereen die 't nodig heeft!
pi_73482163
ow die post was niet bedoeld voor kusjes enzo hoor (Daar ben ik zelf ook niet zo van) maar das wel lief maar was er vnaochtend gewoon ff heel erg klaar mee terwijl ik eigenlijk blij ben dat ik zwanger kan en mag zijn.

Alleen het posten en van me afschrijven lucht al op

En wat de vk ook zei, je hoeft niet altijd bevallingstekenen te hebben maar die harde buiken waar ik dus al 10 wkn last van heb en dat ongesteldheidsgevoel enzo heeft dus nergens toe geleid, ach ja meer dan afwachten kunnen we toch niet doen.
Als de bloeddruk te hoog blijft gaan ze zowieso ff het beleid bekijken.

Ik ga zo lekker ff eten, tv kijken en het bed in en laat iedereen het zich maar ff bekijken
pi_73482164
* freecell geeft hetismij een knuffel

Even antwoorden voor de mensen die het vroegen: ik ben dan werkloos, krijg geen uitkering van het UWV omdat de afdeling werknemers me zelfstandige vindt en de afdeling zelfstandigen vindt dat ik werknemer ben
Gelukkig hebben we het sozawe en die hebben beloofd dat ze iets regelen Dus komt goed, alleen nog even uitzoeken hoe.

En oppas-ukje en vraagouders blijf ik wel zien, want ze zitten bij ons in de kerk Dat scheelt ook wel.
pi_73482237
Vlindur nog gefeliciteerd voor gisteren, 28 weken voelt goed he
En wat vaag allemaal. Kunnen die antistoffen nog zijn van toen je zelf geboren werd ofzo? Wel leuk om te weten dat je dit jaar nog mama wordt.
BJ vandaag ook 28 weken, fijn! En goedgekeurd en meubeltjes binnen, wat een topdag.

Leonieke wat een verschil in je bloeddruk! En een zoon zoals (door velen om je heen) verwacht.

Wij zijn ook weer goedgekeurd. Beeb is weer flink gegroeid en ligt ondersteboven bewegelijk boven bekkeningang (toch prettig ook al kan het nog gewoon draaien). Hb was goed (7,3) en glucose en bloeddruk ook.
En blijkbaar is de nesteldrang hier begonnen. Gisteren de speelgoedkast van m'n dochter onder handen genomen, krijg ik een mailtje van babyinfo ofzo dat in de 7e maand de nesteldrang bij velen begint. Hmmm... volgens mij is het toeval...
En we komen niet uit de naam en ik baal ervan. Top 3 van mij en lief verschillen teveel (ik had maar een top 2 eigenlijk) en nu zei die gisteren dat die ene van mij toch wel mag omdat we er anders niet uit komen en nou weet ik het niet meer, pfffff.
pi_73482383
Sinds de echo zijn wij het ook weer kwijt met de namen

Wat hier vorige keer werkte: de opties allemaal (ja, ook zijn top3) gewoon af en toe hardop uitspreken.
Ik vond Leander eerst maf, kende de naam niet en vond het bla, maar na3 dagen af en toe in mijn hoofd uitspreken vond ik het toch wel heel tof
pi_73483012
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 11:54 schreef martine1984 het volgende:
Sorbo je zou toch al vast gaan persen, ontsluiting was voor mietjes hup aan de gang Het is tijd voor een verse beeb

Jamaar het lukt niet *stampvoet*
pi_73483077
@ Leonieke, fijn dat alles goed was.
@ Tan, lijkt me behoorlijk confronterend idd.
Hoest vandaag ermee?
@ Sorbootje, hoe voel jij je vandaag?
@ Faja, ik heb bij een manueel therapeut gelopen, eerste paar uur kun je er wel wat last van hebben of extra moe ofzo maar zoals jij het beschrijft herken ik het niet terwijl ik ook hypermobiel ben en ze soms wat meer druk moeten zetten.
Ik zou het wel ff aankaarten.
@ Aoraki, lief van je collega's idd.
@ Lijnloos, lekker utigeslapen? ja dus.
@ Keshet, succes vandaag! en natuurlijk veel plsier.
@ Twinkly, jij ook een betere dag vandaag?
Sommige dagen.......
@ Happy, hoest met jou?
@ Asy, aambeien zijn niet fijn.
Ik kan er over meepraten maar heb zalf en vlgs mij lijkt dat wat te doen. (curanol, alleen via internet te bestellen)
@ Vlindur, hhmmzz dan ga je ineens de dingen anders bekijken of niet?
Lijkt me wel heel apart.
@ Martine, trek jij het nog?
pi_73483200
Ik heb vanmorgen toch maar de manueel therapeut gebeld en de pijn die ik heb, die elke dag erger lijkt te worden ipv af te nemen, hoort niet. Hij heeft het dus veels te hard gedaan en het geprovoceerd. Leuk is anders in ieder geval. Nou heb ik voor maandag weer een afspraak staan maar als ik miij maandag nog net zo (of nog erger) voel als nu dan kan hij toch mooi in de hoogste boom klimmen want ik laat mij niet nog een keertje zo'n pijn aandoen.

Zo even van me afgeklaagd.

Sorry voor mijn ego post ik ga maar weer richting bed, plat liggen en mijn boek lezen of slapen.
pi_73483316
Het is mij, ik voel me op zich wel ok. Alleen mijn lijf is het zwanger zijn wel een beetje zat. Maar dat zul je vast wel herkennen.
pi_73483320
Faja wat raar Je zou toch verwachten dat zo iemand professioneel genoeg is om het de eerste keer wat rustig aan te doen?
Kan me voorstellen dat je hem inderdaad niet heel veel kans meer geeft

Het is hier heel druk in mijn buik
pi_73483379
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 12:33 schreef Sorbootje het volgende:

[..]

Jamaar het lukt niet *stampvoet*
dat is dus een niet vorderende uitdrijving
pi_73483419
Faja, geeft niks hoor, klaag maar even lekker! 't Is ook gewoon balen zoiets!
  donderdag 8 oktober 2009 @ 13:15:23 #174
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_73484169
faja,ksnap t niet. hij heeft toegegeven de eerste keer geforceerd te hebben, maar geen toezegging gedaan om as maandag wat milder met je om te springen? das wel bijzonder idd.

waar komen al die stuitkindjes idd ineens vandaan? maar er is toch niet iemand die al over de grens heen is dat ze niet meer kunnen sterugdraaien uit zichzelf?

freecell, het hardop uitspreken van de naam heeft ook wel een risico hoor! ik heb me al een keer versprokne, maar dat hoorden ze niet, en nu moet ik steeds denken wat nou de werktitel was, en zeg ik bijna de echte naam

mn vader moet nog een keer rijden voor de babykamer! Het paste niet allemaal in de auto
maar wat ik kan zien door de dozen heen, is wel heel mooi!
en het bedje is groot! mn kleine beeheeebiehiehie in een groot bedjuhuhuh
uitleg: eli krijgt een nwe kamer (junior bed, commode, kast, wandschap (die ik was vergeten te bestellen, dus die komt pas over 6 wk ), dus zijn huidige meubels (ledikant, commode, kast, wandschap) gaan naar de babykamer waar frédérique dan de eerste twee à drie jaar in zal slapen.

dan knalt frédérique op een gegeven moment uit het ledikantje, en gaat het juniorbed van eli (die dus nu net binnen is) naar frédérique en krijgt eli een groot bed. daarna zien we wel weer verder
  donderdag 8 oktober 2009 @ 13:19:13 #175
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_73484282
meld me even...

sorry dat ik verder niet reageer... ben moe moe moe
pi_73484626
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 12:07 schreef freecell het volgende:
Sinds de echo zijn wij het ook weer kwijt met de namen

Wat hier vorige keer werkte: de opties allemaal (ja, ook zijn top3) gewoon af en toe hardop uitspreken.
Ik vond Leander eerst maf, kende de naam niet en vond het bla, maar na3 dagen af en toe in mijn hoofd uitspreken vond ik het toch wel heel tof
Dat doe ik ook steeds, een paar dagen een naam steeds opnoemen (in hoofd of hardop), vandaar dat ik maar een top2 had, de rest was al afgevallen
Maar ik ben het nu dus gewoon kwijt, ik weet het niet meer wat ik wil voor m'n kindje.

Faja wat vervelend dat je nogsteeds zo'n last hebt en dat de manueel therapeut gewoon te hardhandig is geweest. Een manueel therapeut doet toch net zoiets als een chiropractor? Ik ben ruim 10 jaar namelijk bij een chiropractor onder behandeling geweest (en toen vertrok die terug naar z'n thuisland, had ik net een dochter gekregen en wilde ik niet naar een ander, wat me beter is afgegaan dan verwacht maar dat is nogal off topic) en het heeft jaren geduurd voor ik alleen naar een afspraak kon omdat ik altijd helemaal instortte op de terugweg. De impact kan inderdaad heel groot zijn, ik hoop dat je je heel snel beter gaat voelen en anders maar niet terug gaan maandag inderdaad. Succes in ieder geval!
  donderdag 8 oktober 2009 @ 13:38:46 #177
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_73484856
Alle goedgekeurde dames
En natuurlijk ook een voor alle mijlpaaldames
spiekte ik even op mijn ticker: ik ben alweer 21 weken wanneer is dat gebeurd?

Vlindur, wat raar zeg! Hoezo mensen gek maken...
het-is-mij, geen idee wat je had gepost, maar iedere van ons heeft het wel eens even gehad of zwaar en dan mag je best even klagen of mopperen.

En ik wou nog iets typen maar dat ben ik alweer vergeten
Maar gelukkig heb ik weekend!!
pi_73485074
Gelukkig weekend Asyniur
  donderdag 8 oktober 2009 @ 13:50:43 #179
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_73485216
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 13:46 schreef freecell het volgende:
Gelukkig weekend Asyniur
Yeah!!
heb mezelf in al mijn zieligheid maar getrakteerd op een extra groot broodje van Subway

En jij hoeft ook nog maar 4 weken te werken!
Ik hoop dat er een goede oplossing voor je komt mbt financiën...

Faja, ben je mooi klaar mee als iemand je zo toetakelt

Ik zit ook te twijfelen of ik wel of niet nog naar een osteopaat zal gaan. Zou die meer voor me kunnen doen dan de bekkentherapeut?
pi_73486049
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 13:50 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Yeah!!
heb mezelf in al mijn zieligheid maar getrakteerd op een extra groot broodje van Subway
Oh.. . JALOERS! (Hier een ontzettende fan van de Subway, maar geen in de buurt...)
  donderdag 8 oktober 2009 @ 14:18:18 #181
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_73486169
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 14:14 schreef Lijnloos het volgende:

[..]

Oh.. . JALOERS! (Hier een ontzettende fan van de Subway, maar geen in de buurt...)
hier sinds kort pas en ik moet er nog een heel stuk voor omrijden hoor!

Ik ga eens wat nuttigs doen in huis want dat heb ik al lang niet meer gedaan. Misschien de babykamer voor en deel leegsjouwen...
pi_73489252
MODS, weet niet welke ''criteria'' er voor zijn, maar DutchieBre heeft hier in juli voor het laatst gepost, en voor zover ik kan zien heeft ziggyziggyziggy hier ooit in april alleen gemeld dat hij vader ging worden op de data die in het lijstje staat.
Misschien kunnen ze er allebei wel uit?
pi_73489505
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 15:47 schreef Poppejans het volgende:
MODS, weet niet welke ''criteria'' er voor zijn, maar DutchieBre heeft hier in juli voor het laatst gepost, en voor zover ik kan zien heeft ziggyziggyziggy hier ooit in april alleen gemeld dat hij vader ging worden op de data die in het lijstje staat.
Poppejans wil gewoon bovenaan, hehe.
pi_73489584
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 15:54 schreef DJRandall het volgende:

[..]

Poppejans wil gewoon bovenaan, hehe.
Nee, echt niet hoor, (maar zo schiet het idd wel meer op voor iedereen )
ik stoor me soms aan mensen die dan 1 keertje komen vertellen en verder niks.
pi_73489826
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 15:57 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Nee, echt niet hoor, (maar zo schiet het idd wel meer op voor iedereen )
ik stoor me soms aan mensen die dan 1 keertje komen vertellen en verder niks.
Nee hoor, snap het wel, was een grapje. Maar als ik eerlijk ben, wordt die lijst wel heel snel korter zo....
En daar ben ik echt nog niet aan toe hahaha
  donderdag 8 oktober 2009 @ 16:05:48 #186
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_73489852
Kom ik vandaag in een winkel, vraagt een mevrouw: Hoe oud ben je eigelijk? Dus ik: 20 jaar.. Zegt ze: Moet je niet nog van je leven genieten Niet normaal toch!!

Blijkt dus dat mijn bijenkorf pakket die ik op 1 okt besteld heb al vanaf 2 okt bij de buren ligt!!! Niet eens een briefje van UPS dat het bij de buren is afgeleverd!
Sorry voor mn gemopper, maar moest het ff kwijt
Heb nu eindelijk wel weer heel veel nieuwe Woezel en Pip spullen binnen Kan niet wachten tot ik alles uit kan pakken en neer kan zetten

Vanavond lekker bij mn ma eten en morgen de extra echo Heb er zin in!

Verder voor alle mijlpalen en goedgekeurde bolle buikies
Jullie gaan veel te hard om op iedereen te antwoorden hoor Sorry
pi_73490148
Nu moet ik ook ineens denken aan de Hema discussie van vorige week. Zijn er nog meer dames die ook nog steeds op hun pakket wachten?
Ik heb dus nog niets binnen en is nu dus al dikke week te laat. Als het er morgen niet is, dan kunnen ze.....
  donderdag 8 oktober 2009 @ 16:19:55 #188
35189 Troel
scherp en bot
pi_73490364
Ik heb mijn pakket al wel binnen, maar een van de artikelen was verpakt in een boterhamzakje en niet compleet. Ben vandaag een half uur bezig geweest om uiteindelijk geregeld te krijgen dat er een nalevering komt, aangezien de HEMA hier het niet terug wil nemen. Als het goed is kan ik de nalevering gratis ophalen, om het vervolgens meteen terug te brengen op de oude bon omdat het product me niet bevalt. Maar ze moesten het per se opsturen.

Oja en de pakbon zat niet bij de doos, dus dat is ook al een enorm gedoe. Wat mij betreft voorlopig de laatste keer dat ik bestelde.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_73490526
kwam ook maar weer eens om het hoekje kijken
sorry dames dat ik niet zo veel reageer, maar ik ben echt zoooo moe
probeer wel alles te lezen maar merk dat dat ook niet altijd lukt

denk wel aan jullie hoor
pi_73490534
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 16:05 schreef mama_papa het volgende:

Blijkt dus dat mijn bijenkorf pakket die ik op 1 okt besteld heb al vanaf 2 okt bij de buren ligt!!! Niet eens een briefje van UPS dat het bij de buren is afgeleverd!
Ik vind het ook wel een beetje stom van de buren dat ze het niet even langs brengen
pi_73490709
FF nog een vraagje.
Heb sinds gister echt last van mn liezen zeg maar en dan met lopen, soort spierpijnachtig gevoel.
Net of ik intenief gefitnest heb met zo'n apparaat waarbij je je benen uit elkaar moet doen zeg maar.
Iemand die dit herkend?
(heb niets raars gedaan ofzo)
  donderdag 8 oktober 2009 @ 16:32:01 #192
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_73490737
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 16:24 schreef freubelmuts het volgende:
kwam ook maar weer eens om het hoekje kijken
sorry dames dat ik niet zo veel reageer, maar ik ben echt zoooo moe
probeer wel alles te lezen maar merk dat dat ook niet altijd lukt

denk wel aan jullie hoor
Gewoon lekker slapen en uitrusten. Er komt een tijd dat je je beter voelt...
pi_73490865
Het is mij, dat heb ik ook nu een week ofzo. Volgens VK komt het doordat ze nu echt helemaal klem ligt met d'r hoofdje in mijn bekken.
pi_73490881
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 16:19 schreef Troel het volgende:
Ik heb mijn pakket al wel binnen, maar een van de artikelen was verpakt in een boterhamzakje en niet compleet. Ben vandaag een half uur bezig geweest om uiteindelijk geregeld te krijgen dat er een nalevering komt, aangezien de HEMA hier het niet terug wil nemen. Als het goed is kan ik de nalevering gratis ophalen, om het vervolgens meteen terug te brengen op de oude bon omdat het product me niet bevalt. Maar ze moesten het per se opsturen.

Oja en de pakbon zat niet bij de doos, dus dat is ook al een enorm gedoe. Wat mij betreft voorlopig de laatste keer dat ik bestelde.
Dat schiet echt niet op nee!

Ik heb ook geen spannende dingen besteld en denk eigenlijk dat ik morgen niets eens ga kijken of het binnen is. Er zijn sowieso al wat dingen die ik uiteindelijk niet wil hebben, dus dan houden ze alles maar.
pi_73490971
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 16:35 schreef Sorbootje het volgende:
Het is mij, dat heb ik ook nu een week ofzo. Volgens VK komt het doordat ze nu echt helemaal klem ligt met d'r hoofdje in mijn bekken.
Aha, dat was ik vergeten te vragen vanochtend haha.
Zou idd wel overeenkomen met de conclusie van de vk want vlgs mij was ze verbaasd hoe goed, snel en makkelijk ze het hoofdje kon voelen.
Dank u
pi_73490987
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 16:30 schreef het-is-mij het volgende:
FF nog een vraagje.
Heb sinds gister echt last van mn liezen zeg maar en dan met lopen, soort spierpijnachtig gevoel.
Net of ik intenief gefitnest heb met zo'n apparaat waarbij je je benen uit elkaar moet doen zeg maar.
Iemand die dit herkend?
(heb niets raars gedaan ofzo)
heel herkenbaar, heb t ook... het is bandenpijn volgens mijn vk. Omdat de baby met zn hoofdje in je bekken drukt moeten je benen een stukje aan de kant zeg maar. Ik loop dus met mn benen een stukje wijd... ziet er niet uit
  donderdag 8 oktober 2009 @ 16:44:06 #197
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_73491141
wij zijn ook weer thuis, mooie stoel gekocht voor de babykamer (om te voeden). En wat planken en 2 heeeeeeeel leuke konijnenknuffels

en de postbode kwam een kraampakket brengen!
pi_73491238
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 16:39 schreef martine1984 het volgende:

[..]

heel herkenbaar, heb t ook... het is bandenpijn volgens mijn vk. Omdat de baby met zn hoofdje in je bekken drukt moeten je benen een stukje aan de kant zeg maar. Ik loop dus met mn benen een stukje wijd... ziet er niet uit
HEheh, ik hoorde weleens dat vrouwen het over een bowlingbal gevoel daar hadden, zo voel ik me nog niet maar jij ws?
pi_73491241

De Hema belt me net op: mijn bestelling is binnen! What are the odds? Heb gezegd dat ik het niet meer hoef, vond ze niet leuk, hahaha.

Had van de week ook al zo iets raars. Lag te denken of dromen (weet het niet eens) dat wel tot eind van het jaar een dag minder kon gaan werken door een overschot aan vrije dagen. Maar besloot hem daar niet lastig mee te vallen.
Komt 's avonds thuis met de mededeling een dag minder te gaan werken tot eind van het jaar
Heel vaag. Maar wel heel gezellig! Heb er nu al zin an....
pi_73492338
Ik wil ook zo'n pakketten krijgen
pi_73492405
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 17:20 schreef leonieke het volgende:
Ik wil ook zo'n pakketten krijgen
Ik heb lekker een afhaalbon binnen gekregen om de Blije Doos op te halen
Ik hou ook van pakjes krijgen , en gratis dingen
pi_73492431
Ik denk niet dat dat in België bestaat... Ik zou alleszins niet weten waar ik er aan moet geraken
pi_73492497
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 17:23 schreef leonieke het volgende:
Ik denk niet dat dat in België bestaat... Ik zou alleszins niet weten waar ik er aan moet geraken
Nee? Is er geen grote winkelketen van een babyzaak die gratis dingen heeft? Wat zou dat raar zijn!
Hier dus een heleboel. Oh wacht, Kruidvat zit ook in Belgie toch? Die hebben ook een gratis doos
pi_73492671
quote:
De Roze Doos

Nog een pakket
pi_73493124
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 17:22 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Ik heb lekker een afhaalbon binnen gekregen om de Blije Doos op te halen
Ik hou ook van pakjes krijgen , en gratis dingen
Ik ook! Maar ik wil hem ophalen tegelijk met de wandelwagen. Anders moeten we 2 keer voor 1 ding naar het zelfde filiaal.

Ik heb ook de doos van de Etos, BabyDump en de Kruitvat . Ik wil er nog wel meer, maar weet er niet meer
pi_73494307
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 17:45 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Ik ook! Maar ik wil hem ophalen tegelijk met de wandelwagen. Anders moeten we 2 keer voor 1 ding naar het zelfde filiaal.

Ik wil er nog wel meer, maar weet er niet meer
Heb die van babydump en kruidvat ook, ik wil ook nog meer hahaha. Na de geboorte kun je als je in de buurt van een c1000 en MT supermarkt woont tegen inlevering v een geboortekaartje ook nog een pakket krijgen.

Die van de Etos heb ik dus niet, 3x online formulier ingevuld en 1x per post. Zal wel zijn omdat ik mn telnr niet wil geven voor zo'n Felicitas miep.
  donderdag 8 oktober 2009 @ 18:25:39 #207
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_73494382
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 17:45 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Ik heb ook de doos van de Etos, BabyDump en de Kruitvat . Ik wil er nog wel meer, maar weet er niet meer
Prenatal heeft ook een eigen doos
BJ, heb je je kraampakket al open gemaakt?
Die kraamverbanden! was ff vergeten hoe wanstaltig megagroot die dingen waren
  donderdag 8 oktober 2009 @ 18:26:29 #208
95408 Incantrix
pi_73494420
Oooww, ik heb alleen die van de Etos gekregen tot nu toe (en de babydump, omdat we er toen waren een keer).. Maar eerlijkgezegd vind ik het wel weer goed zo, haha! Al die dozen zijn leuk hoor, maar er zit volgens mij maar weinig bruikbaars in.
3!
pi_73494516
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 18:26 schreef Incantrix het volgende:
Oooww, ik heb alleen die van de Etos gekregen tot nu toe (en de babydump, omdat we er toen waren een keer).. Maar eerlijkgezegd vind ik het wel weer goed zo, haha! Al die dozen zijn leuk hoor, maar er zit volgens mij maar weinig bruikbaars in.
Oeh ik vind er toch leuke dingen in zitten hoor; luiertjes,in die van Prenatal zelfs een heel pak geloof ik, pakken billendoekjes,reisformaat billendoekjeshouders,sokjes,rompertjes,Red Bull voor de papa,speentje,knuffel,tijdschriften,proefmonstertje van Natusan en Sudocreme altijd handig v in luiertas
  donderdag 8 oktober 2009 @ 18:34:40 #210
95408 Incantrix
pi_73494664
Ow, proefjes had ik nog niet voorbij zien komen, de red bull ook niet.. Aan luiertjes hebben wij ws niet zo veel omdat wij voor wasbare luiers gaan en de enige billendoekjes die ik heb zijn van Zwitsal, maar ik ben niet zo van de Zwitsal

Die van de Babydump was trouwens wel aardig vond ik, zaten ook van die lepeltjes bij voor het begin enzo, dat was wel grappig..
3!
pi_73494738
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 18:25 schreef DaviniaHR het volgende:

[..]

Prenatal heeft ook een eigen doos
BJ, heb je je kraampakket al open gemaakt?
Dat is toch de BlijeDoos? (Die mag ik dus nog halen maar doen we tegelijk met de wagen)

En die kraamverbanden, tering. Heb je dat echt allemaal nodig?!
pi_73494789
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 18:34 schreef Incantrix het volgende:
Ow, proefjes had ik nog niet voorbij zien komen, de red bull ook niet.. Aan luiertjes hebben wij ws niet zo veel omdat wij voor wasbare luiers gaan en de enige billendoekjes die ik heb zijn van Zwitsal, maar ik ben niet zo van de Zwitsal

Die van de Babydump was trouwens wel aardig vond ik, zaten ook van die lepeltjes bij voor het begin enzo, dat was wel grappig..
niet van de zwitsal? ik zwitsal...
pi_73494818
En de babydump heeft een zeehond
(en toen werd mn vriend emo, want toen ie 6 weken in het ziekenhuis lag toen nog ieniemienie was, had ie veel troost aan een zeehond die hij toen gekregen had )
  donderdag 8 oktober 2009 @ 18:42:38 #214
95408 Incantrix
pi_73494909
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 18:38 schreef mijsje het volgende:

[..]

Nope, ik vind het te sterk ruiken.. Ik heb een nogal gevoelige neus en dan ruiken dingen al snel chemisch en te sterk Bovendien vind ik baby's van zichzelf al zo lekker ruiken ( ) dat ik het zonde vind om dat te overstemmen met Zwitsal-luchtjes

Vlindur, da's lief Extra waarde geeft dat toch weer aan zoiets.. Ben ik trouwens raar als ik mijn pakket in de kast heb gesodemieterd voor ik de kraamverbanden kon zien?
3!
pi_73494928
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 16:46 schreef het-is-mij het volgende:

[..]

HEheh, ik hoorde weleens dat vrouwen het over een bowlingbal gevoel daar hadden, zo voel ik me nog niet maar jij ws?
bowlingbal gevoel is iets wat overdreven... maar ik wel t gevoel dat er wat tussen zit zeg maar.
ben net ff naar de supermarkt geweest (woon er boven) en heb eten gekookt... nu weer bandenpijn en rugpijn, ben het ff helemaal zat ik wil me weer kunnen bewegen
  donderdag 8 oktober 2009 @ 18:45:43 #216
95408 Incantrix
pi_73495027
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 18:42 schreef martine1984 het volgende:

[..]

bowlingbal gevoel is iets wat overdreven... maar ik wel t gevoel dat er wat tussen zit zeg maar.
ben net ff naar de supermarkt geweest (woon er boven) en heb eten gekookt... nu weer bandenpijn en rugpijn, ben het ff helemaal zat ik wil me weer kunnen bewegen
Dikke !!

Voor jou trouwens ook, Het-is-mij..
3!
pi_73495130
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 18:42 schreef Incantrix het volgende:

[..]
Ben ik trouwens raar als ik mijn pakket in de kast heb gesodemieterd voor ik de kraamverbanden kon zien?
Ik heb het hele pakket van voor tot achter bewonderd hoor! Waarom wil je niet zien wat er in zit?
  donderdag 8 oktober 2009 @ 18:53:32 #218
95408 Incantrix
pi_73495334
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 18:48 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Ik heb het hele pakket van voor tot achter bewonderd hoor! Waarom wil je niet zien wat er in zit?
Mnou.. Ik heb mij kop nog even in een gigantische bak zand zitten wat de bevalling aangaat.. Misschien binnenkort toch stiekum eens kijken (hoewel ik ze gisteren volgens mij bij die net bevallen vriendin in het toilet heb zien staan, gelukkig had ze ook nog leuke stripjes aan de muur hangen ). Moet nog even moed verzamelen
3!
pi_73495527
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 18:53 schreef Incantrix het volgende:

[..]

Mnou.. Ik heb mij kop nog even in een gigantische bak zand zitten wat de bevalling aangaat.. Misschien binnenkort toch stiekum eens kijken (hoewel ik ze gisteren volgens mij bij die net bevallen vriendin in het toilet heb zien staan, gelukkig had ze ook nog leuke stripjes aan de muur hangen ). Moet nog even moed verzamelen
Gewoon lekker met je vent bekijken. Dan kun je er nog om lachen ook
  donderdag 8 oktober 2009 @ 18:58:58 #220
95408 Incantrix
pi_73495569
Owja, dát durf ik misschien wel Thnx
3!
pi_73495636
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 18:58 schreef Incantrix het volgende:
Owja, dát durf ik misschien wel Thnx
Your'e welcome
pi_73495814
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 11:58 schreef freecell het volgende:
* freecell geeft hetismij een knuffel
Ik kwam hier ff meelezen, vanuit gisteren het topik over het tweede streepje.
Volgen jullie me nog?

Maar ff tegen jou.
Ik heb ook EDS, 21 jaar geleden hebben ze me wel door laten lopen, 18 dagen bij me eerste kind.
Bij de tweede werd al duidelijk dat dat niet weer moest.
Pas sinds enkele jaren weet ik dat ik EDS, en dus dagelijks keiveel pijn heb.
Heb je vragen, kom maar op.

Doe vooral wat je zelf het beste lijkt, over EDS is nog niet zoveel bekend, jammer genoeg.
Ik heb momenteel veel baat bij Shiatsumassages. Misschien is dat wat voor je.

En heb je wel eens gedacht aan dit??

Ik lees overal op FOK!, reageer bijna nergens, tenzij er EDS om de hoek komt kijken.
Lotgenoten ff een hart onder de riem steken.

Succes met alles
pi_73496152
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 18:25 schreef DaviniaHR het volgende:
heheh

Ik bekeek de inhoud vorige week en mijn oudste zoon pakte een pak kraamverband uit de doos en zei; kijk mam, een kussen
pi_73496214
De dames van Felicitas komen niet meer langs! Vanaf oktober ofzo is dat onderdeel opgeheven.
Het vrouwke vertelde me dit vorige keer, dus je kunt gerust de box aanvragen, hihi...
pi_73496235
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 19:14 schreef lily het volgende:

[..]

heheh

Ik bekeek de inhoud vorige week en mijn oudste zoon pakte een pak kraamverband uit de doos en zei; kijk mam, een kussen
  donderdag 8 oktober 2009 @ 19:23:22 #226
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_73496449
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 19:14 schreef lily het volgende:

[..]

heheh

Mijn oudste noemt kraamverband/maandverband 'stickertjes'
'Heb jij een mooi stickertje?'
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_73496527
Jij krijgt iedere dag stickertjes voor goed gedrag

Je hebt nu ook gewoon een oudste, cool heh
  donderdag 8 oktober 2009 @ 19:30:51 #228
265732 Keshet
pi_73496766
* Keshet negeert alle kraamverband-verhalen.
Bevallen is voor mij zooooo 2010!
Ik doe nog even lekker m'n kop in het zand steken voor dat hele beval gebeuren hoor.

Teigetje is én door de verloskundige én door het 3D-echo-team weer goedgekeurd!
Vriendlief is vandaag ook meegeweest naar beide afspraken, hij vond 't ook helemaal super. Zat helemaal trots te zijn!

Tussendoor nog even een Prenatal binnengewandeld en even rondgekeken bij van alles. Best leuk om daar eens voor jezelf binnen te kijken!

De stats:
Teigetje deed heul cool spartelen.
Teigetje is 3cm groot! (Vorige week 2,1)
Ik heb een gezichtje gezien!

@De lieve modjes: Mag mijn datum op: 08-05-2010? Merci!
pi_73501799
Hier ook nog even de kraampakket-praat negerend

Ik vond Babydump doosje ook best schattig hoor! Zo gratis en voor niets! Rest ook aangevraagd altijd leuk om te krijgen! Kreeg van de week bij de VK ook een heel Zwitsal probeer pakket als reclame van Zwitsal. Tuurlijk willen ze dat je het koopt, maar proberen verplicht je tot niets toch?

Keshet, super dat alles ok was! Was dit nu ook je termijnecho? Of nog steeds de 'pret-echo's'?

Anyway, ben het zat! Zo maar eens languit in bad gaan liggen
pi_73501885
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 19:05 schreef -sabine- het volgende:

[..]

Ik kwam hier ff meelezen, vanuit gisteren het topik over het tweede streepje.
Volgen jullie me nog?

Maar ff tegen jou.
Ik heb ook EDS, 21 jaar geleden hebben ze me wel door laten lopen, 18 dagen bij me eerste kind.
Bij de tweede werd al duidelijk dat dat niet weer moest.
Pas sinds enkele jaren weet ik dat ik EDS, en dus dagelijks keiveel pijn heb.
Heb je vragen, kom maar op.

Doe vooral wat je zelf het beste lijkt, over EDS is nog niet zoveel bekend, jammer genoeg.
Ik heb momenteel veel baat bij Shiatsumassages. Misschien is dat wat voor je.

En heb je wel eens gedacht aan dit??

Ik lees overal op FOK!, reageer bijna nergens, tenzij er EDS om de hoek komt kijken.
Lotgenoten ff een hart onder de riem steken.

Succes met alles
Dank je voor de info in ieder geval
Ik weet alleen niet zo goed wat ik met je linkje kan

Meiden met bowlingballen en bandenpijn: veel succes joh

Keshet, je klinkt verliefd
pi_73501914
Ik heb ook alle pakketten, vet hip, ik houd van gratis dingen
  donderdag 8 oktober 2009 @ 21:47:33 #232
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_73502357
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 18:48 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Hier staat de doos ook bovenaan de trap. Nog dicht, met tape. Gaat wel open als ik weeen krijg ofzo.
Heb er echt geen behoefte aan om daar nu mee te rommelen.

Ik voel nu heel vaak pijnlijke steken bij de babydeur, kan dan niet eens lopen. Zijn dat indalingsweeen ofzo?
  donderdag 8 oktober 2009 @ 21:52:48 #233
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_73502585
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 18:39 schreef Vlindur het volgende:
En de babydump heeft een zeehond
(en toen werd mn vriend emo, want toen ie 6 weken in het ziekenhuis lag toen nog ieniemienie was, had ie veel troost aan een zeehond die hij toen gekregen had )
Ik heb die zeehond aan mijn baas gegeven. We zaten bij een soort van gastspreker en toen schoot mijn baas in een lachstuip. Waarop de gastspreker zei: 'oh, we hebben een zeehond in de zaal'
Dus ik heb die zeehond de volgende dag op zn bureau gelegd. Voor onze zeehond. Groetjes.
pi_73502702
Ik moest gewoon zelf een kraampakket gaan kópen.. da's pas confronterend

Keshet, idd je bent gewoon verliefd!

@all, wat is het rustig hier de laatste dagen! Misschien moet er gewoon weer eens iemand gaan bevallen! Vrijwilligers?
  donderdag 8 oktober 2009 @ 21:55:43 #235
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_73502722
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 15:47 schreef Poppejans het volgende:
Ik zeg: de-le-te
  donderdag 8 oktober 2009 @ 21:56:29 #236
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_73502754
Happy, ik had heus wel begrepen dat je niet écht rennend naar je werk ging. Was gewoon een ochtendgrapje.
pi_73502835
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 21:35 schreef happyme28 het volgende:
Kreeg van de week bij de VK ook een heel Zwitsal probeer pakket als reclame van Zwitsal.

Oh, doe mij zo'n vk!!! Ik Zwitsal
Hier helemaal niks van de vk gehad. Zeehondje van de babydump ligt hier klaar voor in de box, vond het wel schattig knuffeltje.
Volgens mij krijg ik als ik de site van de kraamzorg mag geloven nog wel een leuke tas met spulletjes bij de intake, kan ik me nu al op verheugen
pi_73502840
Oeh, morgen is D-day Sorbo!
pi_73502884
Net mijn neefje van een maand oud op mijn buik gehad Zo lief zoals hij lag te pitten en mijn meisje hem aan het schoppen was en 1 van mijn katten moest er ook nog even bij. Mijn schoot heeft het nog nooit zo druk gehad

Ik ga me weer excuseren want moeeeeeee (herfst begonnen= vermoeidheid en koude handen/voeten).
  donderdag 8 oktober 2009 @ 22:00:02 #240
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_73502922
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 21:58 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Oh, doe mij zo'n vk!!! Ik Zwitsal
Hier helemaal niks van de vk gehad. Zeehondje van de babydump ligt hier klaar voor in de box, vond het wel schattig knuffeltje.
Volgens mij krijg ik als ik de site van de kraamzorg mag geloven nog wel een leuke tas met spulletjes bij de intake, kan ik me nu al op verheugen
[ afbeelding ]
Wil je die tas? Ik heb die hier nog wel ergens liggen. Moet goed zoeken hoor maar dan stuur ik hem wel naar je op.
  donderdag 8 oktober 2009 @ 22:01:12 #241
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_73502972
Ik vond/vind die zeehond werkelijk afgrijselijk.
pi_73504646
per wanneer kan je die dozen eigenlijk aan gaan vragen?
  donderdag 8 oktober 2009 @ 23:01:18 #243
95408 Incantrix
pi_73505616
Freubelmuts, volgens mij kun je ze al meteen aanvragen en krijg je vaak een ophaalbericht als je ze mag halen (wanneer je dat krijgt verschilt dan weer geloof ik)..

Sweet dreams dames, kwam even welterusten wensen en de hoop uitspreken dat iedereen héérlijk zal slapen vannacht (Ténzij ze natuurlijk aan het bevallen slaan )
3!
pi_73505715
Hè hallo allen, ik kom nog ff binnenstuiteren vlak voor het naar bed gaan. Net terug van het afdelingsuitje met mijn werk (op stap met 17 kerels ) en dat was erg geslaagd... Bowlen ging nog aardig en het bbq-en helemaal goed en lekker! Nu zo lekker slapen en morgen weer op tijd aan den arbeid!

Over de dozen, heb die van Etos en babydump en inmiddels ook een afhaslbericht voor de prenatal-doos! Tot nu toe wel leuke zooi allemaal!

voor iedereen en weltrusten
pi_73506248
Incantrix, ik hoop dat jij ook héééérlijk slaapt.

Ik had vanavond mijn broer even gebeld, om hem te vragen hoe zijn date gisteren was. Hij nam niet op. Belt hij later volledig hyper terug. Hij zat in de bioscoop toen ik belde en heeft de halve film gedacht: "Ik ben oom, ik ben oom!!!"

Volgende keer moet ik toch maar even een sms er achteraan sturen dat er niks aan de hand is
pi_73510326
Mogguh, nog wel vroeg maar iig iets beter geslapen dan afgelopen nachten en de illusie om 8u achter elkaar of 6u achter elkaar te slapen heb ik sinds 10 wkn geleden al niet meer dus mag niet klagen.

Gistermiddag poos geslapen wat me erg goed heeft gedaan, lekker cake gebakken en 's avonds met vriendinnen geds't (we mario karten eens in de zoveel tijd samen en dat gaat hard tegen hard )

@ Sorbo, haha dat ken ik hier.
Gisterochtend rond een uur of 6 werd mn broertje wakker gebeld en hij dacht, ow ik ben oom geworden, helaas haha.
Valt me op dat iedereen in de omgeving er zo mee bezig is, ben redelijk sms-erig en sms nu maar niet altijd direct terug want er word gelijk wat gedacht.
En sommigen al een paar weken terwijl ik toch zondag pas ben uitgerekend, wel grappig en lief maar denk dat ik er nu zelf ook anders mee om zal gaan tegen de tijd dat iemand is uitgerekend.

Hoest met de rest?
Lekker geslapen?

@ Kraampakket, die doos heb ik wel ff bekeken en die staat nu gewoon op een kamertje, heb er wel 2 matjes uit gehaald voor in de auto's
@ Zwangerschapsdozen, ik heb m van de babydump, etos, kruidvat en prenatal gehad.
Ach ze zijn gratis dus mijn verwachtingen waren al laag maar daarom vond ik er best leuke dingen in zitten.
Die zeehond van babydump vond ik niets dus als iemand m graag wil hebben, ik stuur m wel op
Die billendoekjesdozen van pampers en zwitsal zijn wel handig.
Die van zwitsal kun je de onderkant er ook af halen, welke functie heeft die?
Die probeerverpakkingen billendoekjes gaan hier in de verz.tas en die kleine potjes sudo ook.
Luiers altijd handig en er zaten in sommige dozen wel wat leuks in om te lezen.
Die pakketten veranderen vlgs mij wel heel snel, las ergens anders dat ze in die van etos een flesje hadden zitten, hier geen flesje gezien maar die had ik al gekocht hehe.
@ Keshet, mooi zo!Wat gaat dat hard he dat groeien aan het begin.
We zijn een paar jr. geleden met de opleiding naar Nijmegen naar het anatomisch museum geweest en daar hadden ze foetussen enz. op sterk water staan en dan ook per week aan het begin, hoe snel het ook al echt iets is en wanneer het i.p al af is, blijft bijzonder!
@ Amaranta, dat schijnen indalingsweeen te kunnen zijn maar ja ik had ze niet toen specifiek met indalen maar nu ook nog gewoon en dit was vlgs de vk al het hoofdje wat ik zo goed down under voel.
@ Poppejans, kom je uit gelderland ofoz?
Dacht dat Yunio alleen eigenlijk hier in de buurt zat.
Maar ziet er leuk uit.
Ik kreeg ook zo'n leuke tas met snuisterijen van het kraamzorgbureau.
@ lijnloos, leuk dat je een fijne avond hebt gehad!
@ Freubelmuts, ja je kunt ze al wel snel aanvragen.
Ik heb er mee gewacht tot de 13wkn ofzo vlgs mij.

[ Bericht 0% gewijzigd door het-is-mij op 09-10-2009 06:34:27 ]
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 06:27:14 #247
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_73510327
goedemorgen!

@Davinia; jaaah ik heb erin gekeken en werd er niet heel erg vrolijk van haha allemaal anti-lekkage enzo...
en vandaag heb jij je 28 weken mijlpaal!!!!

@ de rest van de co-dames van gister, ook allen gefeliciteerd met de stickertjes!

Ik kan mijn kruidvat en prenatalpakket ook ophalen, zal ik komende week ook eens gaan doen....

zo weer een dagdienst en daarna weekend. Heb gelukkig wel redelijk geslapen..
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 06:28:09 #248
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_73510331
*zwaait nog ff naar het-is-mij*

hoe is het vandaaag???
pi_73510342
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 06:28 schreef Beessie-Jen het volgende:
*zwaait nog ff naar het-is-mij*

hoe is het vandaaag???
Hoi, zie mn beginpost
Ik mag niet klagen haha.

Ehm........over die kruidvat doos; daar heb ik maar 4x het kruidvat voor hoeven bezoeken, die waren steeds erg slecht bevoorraad en dat las ik ook op een ander forum dus hopelijk heb je geluk of zit kruidvat dichtbij
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 06:45:07 #250
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_73510366
klinkt alsof je een fijne avond achter de rug hebt gezellig!
en vrij redelijk geslapen... wat fijn!
pi_73510381
goedemorgen dames

bijna weekend
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 21:47 schreef amaranta het volgende:
Hier staat de doos ook bovenaan de trap. Nog dicht, met tape. Gaat wel open als ik weeen krijg ofzo.
Heb er echt geen behoefte aan om daar nu mee te rommelen.
In die van mij zat wel nog een hele mooie donkeroranje draagdoek als cadeautje
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 07:31:03 #252
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_73510477
Whahaha sorboortje, maar hoe was zn date nou?
Ik ken trouwens iemand die vandaag ook bevallen is 66 jaar geleden! Mijn omaatje!

Hmm zal die van het kruidvat ook nog snel ff aanvragen dan. Die van de etos heb ik al maar het enige 'waardevolle' wat daar in zat was een speen.

Het is mij, fijn dat je al een wat betere nacht hebt gehad.

Davinia! Mijlpaal! Jeeeej wat fijn.
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 07:37:42 #253
57497 happyme28
I'm so happy
pi_73510500
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 21:56 schreef amaranta het volgende:
Happy, ik had heus wel begrepen dat je niet écht rennend naar je werk ging. Was gewoon een ochtendgrapje.
Ja uhm... ben al niet zo gevat, dus ik dacht het wel, maar 's ochtens mis ik dat soort dingen altijd...

Oh, Poppejans, die Zwitsal tas is het dus die ik kreeg, maar er zaten wel 4 soorten cremetjes in en een schattig badeendje

Hier een prima nacht gehad. Nu nog het laatste dagje werken voor het weekend, dus dat is een fijn vooruitzicht.
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 08:00:52 #254
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_73510608
Die zwitsaltas heb ik al bij mijn eerste bezoek aan de Vk gehad. Boordevol folders en wel een paar leuke dingetjes...

Vandaag de 20 weken echo en ik vind het helemaal niet spannend
pi_73510651
Die zwitsaldozen zijn inderdaad handig (al zijn ze wel groot, haha) Maar goede vraag waarom de onderkant er af kan, géén idee
pi_73511316
Goedemorgen
Mijn mama komt zo dus ik ga weer
Ze gaat mij helpen met breien

Maar goedemorgen!!
pi_73511352
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 21:58 schreef Poppejans het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
He ik zit ook bij Yunio, maar krijg een telefonische intake. Bij jou komen ze dus wel langs?
pi_73511582
Goeiemorgen allemaal!

Het-is-mij, gelukkig weer wat beter geslapen!
Amarante gefeliciteerd met een van je ouders?!
Asy, veel plezier en zo bij de echo! We gaan van het goede uit...
Twinkly, breize! Zit er wel heel schattig uit hoor!
Davinia 28 weken!

Hier weer effe aan het werk en dan straks Weekend!!!
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 09:28:08 #259
57497 happyme28
I'm so happy
pi_73511774
Asy, veel succes bij de echo!!

Davinia, 'k ben het niet vergeten 28 weken

Lijnloos, werkze en dan weekend!

De plopjes in mijn buik worden steeds vaker echte trapjes , gisteravond op de bank schrok ik me rot haha maar nog niet pijnlijk, dus ik geniet er echt van Zo speciaal
pi_73511981
Sorry dat ik even kom binnen vallen, ik heb hier eigenlijk niets te zoeken maar misschien vinden jullie dit leuk.

Bij de fontys paramedische school in eindhoven zoeken ze zwangere vrouwen die tussen 10 en 26 weken zwanger zijn om een echo te laten maken. Echo is gratis en foto's krijg je mee.

Meer info staat volgens mij op de website van fontys...
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 09:41:36 #261
35189 Troel
scherp en bot
pi_73512047
Mogguh!

Hier dit keer geen Felicitas en ook geen Kruidvat. Ik wil niet weer zo'n mens over de vloer en die van de Kruidvat kon ik bij Ruben toen pas ophalen toen hij een aantal maanden oud was. Ja, het is gratis, maar als je er toch niets aan hebt meer, dan is het gewoon zonde van de inhoud, kan er beter een ander mee blij gemaakt worden.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 09:42:38 #262
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_73512072
quote:
idd in België is er zo iets niet.. normaal krijg je bij de gyn de groene zak, na bevalling blauwe zak en roze doos in ziekenhuis.. en als baby iets ouder is de witte zak... maar uiteindelijk heb ik bij Jade alleen na véél geloop de roze doos gekregen en heb ik de witte zak zelf nog moeten aanvragen... want de rest had ik niet gehad...

goedemorgend trouwens...

Hier weer last van mijn benen... Hier ligt baby ingedaald maar nog niet vast en als ze dan draait krijg ik soms zo'n vreselijke steken vanonder... niet leuk...

even laten weten dat ik in het weekend niet online kan... maar maandag zijn we er weer alvast voor iedereen een fijn weekend

[ Bericht 5% gewijzigd door lunastar op 09-10-2009 09:53:26 ]
pi_73512282
Sorbo vandaag is het jou D-day zal je bij de 5% horen die op de uitgerekende datum bevalt???

Hier een rommelige nacht gehad, was om 3 uur wakker en mn buik was aan t rommelen... stond om 4 uur onder de douche. En na half 6 zakte het weer af. Dus mn lief is toch maar naar zn werk gegaan. Ik heb net nog 3 uur kunnen slapen. Had alleen veel pijn boven op mn buik, vlak onder mn borsten net of daar een baksteen op lag zeg maar.... herkenbaar voor iemand?

Iedereen die het nodig heeft
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 10:01:06 #264
95408 Incantrix
pi_73512444
Aloha dames! Alles goed hier? Al LLM's gespot?

Davinia, 28 weken vandaag lees ik? Jeuj!

Happy, lief is dat he? Geniet ervan (Hiero is het zo langzamerhand aangekomen op niveau 'Au!' en dan steekt er ineens iets driehoekigs uit mijn zij, heel bizar..)

Twinkly, leuk pakje zeg, gaan jullie dat breien? Geweldig zeg, ik zie hier op Fok! zo veel crea dingen langskomen, geweldig! Wel het resultaat posten he? Voel je je ondertussen al wat beter in je vel?

Hiero weer een nachtje doorgeslapen, joechei! Had alleen wel een killer wake-up call: de eerste kuitkramp in weken, en het was meteen een hele erge.. Ik kwam niet bij mijn been om 'm te strekken dus probeerde uit bed te springen, maar dat lukte niet want mijn heup sloeg op slot of zoiets raars en toen ik mijn liefje om hulp riep hielp hij me helemaal niet (Hij bleek overigens al naar zijn werk te zijn maar daar ben ik doorheen geslapen ) Nouja, het kostte echt véél moeite om 'm eruit te krijgen en nu heb ik dus een pijnlijke ischias-heup en rug en zo'n 3 km. kuitspier in mijn kuit (hebben jullie dat ook altijd, dat als die kramp heel hevig was, je het gevoel hebt dat die spier ongeveer 10 x zo lang is geworden?)

Owja, en het is niet een heel spannende mijlpaal, maar ik vind het tóch leuk: 32 weken vandaag

Ha, Lijnloos, klinkt alsof je het erg naar je zin hebt gehad met je bedrijfsuitje

Sorbootje, 40 weken, whoooeeee!! Ben benieuwd hoor..

Het-is-mij, fijn dat je zo aardig hebt geslapen

[ Bericht 10% gewijzigd door Incantrix op 09-10-2009 10:06:18 ]
3!
pi_73512471
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 09:06 schreef Meimeltje het volgende:

[..]

He ik zit ook bij Yunio, maar krijg een telefonische intake. Bij jou komen ze dus wel langs?
Ja, volgens mij omdat het mijn eerste kindje is, bij een volgend kind kan het ook telefonisch gebeuren las ik geloof ik ergens in hun boekje.
20e komen ze trouwens langs, ben benieuwd of ik echt een keuring krijg en wat ze wil zien

Sorbootje 40 weken hopelijk gauw je meisje in je armen. voor de allerlaatste loodjes
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 10:06:15 #266
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_73512564
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 18:38 schreef mijsje het volgende:

[..]

Ik ook niet hoor Ik ben bij de zwangerschap van Junah zo misselijk geworden van die zwitsallucht dat ik die geur niet meer kan uitstaan, nog steeds niet! Alleen de haarlotion, die vind ik dan wel weer lekker.
pi_73512585
Mogge allemaal!

D-Day idd, maar ik verwacht vandaag geen actie. En na vandaag mag het ook echt even twee dagen niet van mij. Ik wil dit weekend mijn aandacht gewoon nog even onverdeeld aan mijn stiefkinderen kunnen geven en 't ozu fijn zijn als er niet met ze gesleept hoeft te worden. Maar goed, ik heb het niet voor het zeggen... we'll see!

Amaranta, da's dus het stomme, ik weet niet hoe zijn date was. Hij was zo hyper over het oom-zijn en hij had weinig tijd... ik werd gewoon afgekapt toen bleek dat er nog niks aan de hand was

Het is mij, wat fijn dat je redelijk hebt geslapen! Altijd fijn!

Martine, jouw D-day komt nu ook rap dichterbij! Spannend he? 't Voelt toch wel heel apart moet ik zeggen. Het is echt een datum waar je negen maanden naartoe leeft.

AllOok ik heb wel goed geslapen vannacht. Althans, ik sliep wel vast. droomde alleen dat een groot deel van mijn familie om het leven kwam toen een groot gebouw instorte... en het was mijn schuld omdat ik een constructiefout over het hoofd had gezien . Was heel naar. Dan lig ik nog liever wakker. Maar voor mijn energiepeil is 't wel goed geweest
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 10:08:14 #268
57497 happyme28
I'm so happy
pi_73512594
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 09:41 schreef Troel het volgende:
Mogguh!

Hier dit keer geen Felicitas en ook geen Kruidvat. Ik wil niet weer zo'n mens over de vloer en die van de Kruidvat kon ik bij Ruben toen pas ophalen toen hij een aantal maanden oud was. Ja, het is gratis, maar als je er toch niets aan hebt meer, dan is het gewoon zonde van de inhoud, kan er beter een ander mee blij gemaakt worden.
Per 1 november stoppen ze met die domme hostesses

http://www.allepersberich(...)ganisatie-beindigen/

Incantrix, wat lekker dat je zo goed geslapen hebt
pi_73512616
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 10:06 schreef Tan het volgende:

[..]

Ik ook niet hoor Ik ben bij de zwangerschap van Junah zo misselijk geworden van die zwitsallucht dat ik die geur niet meer kan uitstaan, nog steeds niet! Alleen de haarlotion, die vind ik dan wel weer lekker.
Oh balen! Voor mezelf heb ik de bodylotion, en voor baby staat de haarlotion hier al klaar, en de wascreme, de tube op t wangetje,de billendoekjes, en voor wat later de haargel.
Zul je zien dat ik een kind krijg wat helemaal niet tegen Zwitsal kan
pi_73512640
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 10:08 schreef happyme28 het volgende:

[..]

Per 1 november stoppen ze met die domme hostesses

http://www.allepersberich(...)ganisatie-beindigen/

Ik heb me meteen nog eens opgegeven, allerlaatste poging nu
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 10:26:18 #271
35189 Troel
scherp en bot
pi_73512965
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 10:10 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Ik heb me meteen nog eens opgegeven, allerlaatste poging nu
Ja, ik ook maar Maar krijg volgens mij geen mailtje binnen, dus kan niet bevestigen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_73513157
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 08:08 schreef freecell het volgende:
Die zwitsaldozen zijn inderdaad handig (al zijn ze wel groot, haha) Maar goede vraag waarom de onderkant er af kan, géén idee
Ja ik dacht, ik zal het miss. niet snappen maar jij bent al ervaringsdeskundige

Hhmmzzz eens even een keer onderzoeken
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 10:37:58 #273
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_73513242
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 10:09 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Oh balen! Voor mezelf heb ik de bodylotion, en voor baby staat de haarlotion hier al klaar, en de wascreme, de tube op t wangetje,de billendoekjes, en voor wat later de haargel.
Zul je zien dat ik een kind krijg wat helemaal niet tegen Zwitsal kan
Ik vind zelf die Natusan bedtime baby echt superlekker ruiken, vooral de bodylotion Heb je die al eens geroken? Ik kan zo een paar keer per dag even aan dat potje snuffelen
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 10:41:11 #274
35189 Troel
scherp en bot
pi_73513327
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 10:34 schreef het-is-mij het volgende:

[..]

Ja ik dacht, ik zal het miss. niet snappen maar jij bent al ervaringsdeskundige

Hhmmzzz eens even een keer onderzoeken
Als de onderkant er niet af kan, hoe wil je dan de verpakking erin doen?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_73513547
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 10:41 schreef Troel het volgende:

[..]

Als de onderkant er niet af kan, hoe wil je dan de verpakking erin doen?
De verpakking die doe je er aan de bovenkant zeg maar in, de bovenkant bestaat uit twee gedeelten en die haal je van elkaar af. en dan haalde/trok ik er ondertussen aan de onderkant nog een deel af.
pi_73514025
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 10:26 schreef Troel het volgende:

[..]

Ja, ik ook maar Maar krijg volgens mij geen mailtje binnen, dus kan niet bevestigen
Ik heb ook geen mail gekregen...

Tan, die van Natusan ken ik niet, ik zal zo eens even in de winkel gaan ruiken!
Zo op naar de Prenatal, de Blije Doos ophalen dus mooi shopexcuus
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 11:13:00 #277
35189 Troel
scherp en bot
pi_73514141
Ja Bevestiging is binnen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_73514336
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 11:13 schreef Troel het volgende:
Ja Bevestiging is binnen
Hier niks, ook niet in ongewenste post inbox.
Ze boycotten me gewoon!
pi_73514340
Hoe lang na de geboorte komt zo'n felicitasdame? M.a.w., blijft ze bij mij nu ook mooi weg of moet ik er nog op rekenen?
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 11:19:22 #280
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_73514363
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 11:08 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Tan, die van Natusan ken ik niet, ik zal zo eens even in de winkel gaan ruiken!
Zo op naar de Prenatal, de Blije Doos ophalen dus mooi shopexcuus
Moet je wel die van de 'bedtime' lijn hebben, dat zijn paars (met witte) flesjes als het goed is.

heb net de Kruidvatdoos ook maar besteld, wilde het eerst niet doen, want je krijgt er zoveel (bel-)reclame van, maar ik heb me ook opgegeven voor het bel-me-nietregister, dus wie weet valt het nu mee.
pi_73514684
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 11:13 schreef Troel het volgende:
Ja Bevestiging is binnen

Goeiemorgen!

Asy, veel plezier vandaag zeg!

Ik ga zo eerst douchen en dan kleren inpakken en vanavond naar mijn zus rijden! (das ruim 2.5 uur in de auto 0 Ik hoop dat ik het vol hou..

Fijne dag!
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 11:38:37 #282
35189 Troel
scherp en bot
pi_73514968
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 11:18 schreef Sorbootje het volgende:
Hoe lang na de geboorte komt zo'n felicitasdame? M.a.w., blijft ze bij mij nu ook mooi weg of moet ik er nog op rekenen?
Het duurde gelukkig wel even Ze bellen voor een afspraak namelijk
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_73515033
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 11:18 schreef Sorbootje het volgende:
ongeveer 6 weken na de uitgerekende datum.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 11:51:39 #284
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_73515366
Tan, ik ben ook een Natusan fan hoor Zwitsal is zo misselijkmakend en zo vol met parfum (en als ik er al pukkels van krijg smeer ik het al helemaal niet op een beepje, hoewel die nieuwe badmelk voor droge baby'tjes wel goed bevalt )
I'm so glamourous I piss glitter!
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 11:52:11 #285
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_73515396
Jeej! Ben vandaag 28 weken! Derde trimester!
thx voor de jompels, dames

meimeltje, dit is je tweede, dus dankrijg je telefonische intake. Ze komen alleen bij de eerste langs.

asy, heel veel succes en plezier bij je 20wk echo!

net bij de queenmum geshopt in de sample sale! 6 stuks voor 140 euro!

nu ga ik keihard plat!
pi_73515675
zwitsal vind ik wel lekker ruiken... heb zelf een blokje zeep in het bedje gelegd en in de kast, zodat t lekker ruikt op t kamertje.
pi_73515719
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 11:52 schreef DaviniaHR het volgende:
Jeej! Ben vandaag 28 weken! Derde trimester!
thx voor de jompels, dames

meimeltje, dit is je tweede, dus dankrijg je telefonische intake. Ze komen alleen bij de eerste langs.

asy, heel veel succes en plezier bij je 20wk echo!

net bij de queenmum geshopt in de sample sale! 6 stuks voor 140 euro!

nu ga ik keihard plat!
bij mij zijn ze beide keren langs geweest.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 12:09:52 #288
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_73515951
Nog even over die 'dozen'he. Ik heb dus gisteren die van prental via de mail aangevraagd, maar had ik een bevestiging moeten krijgen dan?

En als iemand die zwitsaltas wilt, ff roepen of pm-men en dan stuur ik hem op.

Mijn pappie is inderdaad jarig. Mijn man wil hem een hond cadeau doen maar volgens mij word ik dan ter plekke onterft "maar ik wil helemaal geen hond" zei mjin vader gisteren nog.
Ik hoop dat hubbie dus niet écht een hond is gaan halen bij het asiel.
pi_73516031
Ahh ok ws dus omdat het mn tweede is. Naja beter hoor, hoef die controle van de babykamer en spullen niet Heb bijv. geen 2 kruiken terwijl dat verplicht is. Had er bij eerste nooit 2 nodig gehad en als er wel een 2e nodig is is hij zo gehaald.

Ik had ook expres geen Etos doos besteld vanwege bezoek aan huis, maar ga het dan nu gelijk doen als er toch niemand langs komt
pi_73516083
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 12:01 schreef Vicky het volgende:

[..]

bij mij zijn ze beide keren langs geweest.
En bij mij geen 1 keer, alleen telefonisch..

Het verschilt heel erg per kraambureau en wat je zelf graag wilt..
pi_73516092
ik heb de etos doos wel gehad, maar nooit iemand aan de deur hier. Ben geloof ik 1 keer gebeld door wij jonge ouders en dat was het (maar ik heb dan ook info filter ingevuld).
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 12:16:21 #292
95408 Incantrix
pi_73516119
Hmmm, ik ga binnenkort dan eens aan die Natusan serie snuffelen.. Maar zonder geur vind ik eigenlijk ook wel prima, ik dacht dat de gewone Natusan geen geur heeft?

Nouja.. Time to douche en haal brood
3!
pi_73516139
Leander is op zondag aan het begin van de avond geboren. Hij had meteen bij de geboorte al ondertemperatuur en moest dus ook meteen de eerste nacht tussen 2 kruiken in slapen. (terwijl het Augustus was en behoorlijk warm!)

Veel succes met een kruik halen op zondag om 22:00 Ik was blij dat ik er twee had!
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 12:18:42 #294
95408 Incantrix
pi_73516183
Hey, da's bizar, de dame van de kraam-intake zei bij mij dat wij er maar 1 hoefden te hebben Volgens mij staat er hier ook maar 1 op het lijstje dat ik heb gekregen.. Even spieken..

Hmpf, waar zou ik dat lijstje toch gelaten hebben?

[edit]Oooww, ja, gevonden.. Hiero staat er 1 op het lijstje, met tussen haakjes dat 2 stuks de voorkeur verdient bij een thuisbevalling. [/edit]

Nu echt douchen dus.
3!
pi_73516227
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 12:18 schreef Incantrix het volgende:
Hey, da's bizar, de dame van de kraam-intake zei bij mij dat wij er maar 1 hoefden te hebben Volgens mij staat er hier ook maar 1 op het lijstje dat ik heb gekregen.. Even spieken..

Hmpf, waar zou ik dat lijstje toch gelaten hebben?
1 electrische of 2 waterkruiken van die ronde stalen... dat is wat er op mijn lijst staat
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 12:21:29 #296
95408 Incantrix
pi_73516263
Ow, nee, bij mij staat de elektrische er niet bij, er staat 1 metalen naadloze kruik op

Nu heb ik een vriendinnetje hier vlakbij wonen die komende week is uitgerekend, dus medio december kan ik er bij noodgevallen vast eentje ophalen bij haar, mocht het nodig zijn.. En wij komen sowieso pas later thuis na het kraamhotel, dus nouja
3!
pi_73516267
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 12:17 schreef freecell het volgende:
Leander is op zondag aan het begin van de avond geboren. Hij had meteen bij de geboorte al ondertemperatuur en moest dus ook meteen de eerste nacht tussen 2 kruiken in slapen. (terwijl het Augustus was en behoorlijk warm!)

Veel succes met een kruik halen op zondag om 22:00 Ik was blij dat ik er twee had!
Zelfs dan kan ik er wel 1 halen, mn moeder woont hier om de hoek en die heeft er ook nog wel 1 liggen (en ja we hebben ook een huissleutel als ze niet thuis is). Ook nog wel anderen hier in de buurt

Ow en nog een aanvulling, ik beval zo ie zo in het ziekenhuis
pi_73516508
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 12:21 schreef Meimeltje het volgende:

[..]

Zelfs dan kan ik er wel 1 halen, mn moeder woont hier om de hoek en die heeft er ook nog wel 1 liggen (en ja we hebben ook een huissleutel als ze niet thuis is). Ook nog wel anderen hier in de buurt

Ow en nog een aanvulling, ik beval zo ie zo in het ziekenhuis
Dat maakt het natuurlijk simpeler Wij hadden niemand met kruiken in de buurt.

(sowieso! niet zowieso, zo-ie-zo zobieso, maar gewoon sowieso )
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 12:42:37 #299
95408 Incantrix
pi_73516915
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 12:30 schreef freecell het volgende:

[..]

Dat maakt het natuurlijk simpeler Wij hadden niemand met kruiken in de buurt.

(sowieso! niet zowieso, zo-ie-zo zobieso, maar gewoon sowieso )
Ik heb gewerkt in de Sowieso

Pfff.. *verzamelt moed voor het aantrekken van sokken en schoenen*
3!
pi_73517003
Je vergeet zo en zo Freecell. Die hoor/zie je ook vaak

ik heb best goed geslapen vannacht, maar ik heb zin om nog even te pitten.. Ik denk dat ik het maar gewoon doe. Mag best op de dag dat je 40 weken zwanger bent vind ik
pi_73517218
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 12:42 schreef Incantrix het volgende:

Pfff.. *verzamelt moed voor het aantrekken van sokken en schoenen*
Sterkte meid, het is een zware klus! *op rug klopt*
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 12:45 schreef Sorbootje het volgende:
Je vergeet zo en zo Freecell. Die hoor/zie je ook vaak

ik heb best goed geslapen vannacht, maar ik heb zin om nog even te pitten.. Ik denk dat ik het maar gewoon doe. Mag best op de dag dat je 40 weken zwanger bent vind ik
Tuurlijk, al slaap je de hele dag!
En er zijn zo veel variaties op sowieso dat ik maar ga huilen geloof ik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')