quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:24 schreef Asyniur het volgende:
[..]
![]()
ow en ik heb (hele kleine) aambeien![]()
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:26 schreef Sorbootje het volgende:
Mijn moeder belt nu elke dag, minimaal één keer. Ze is echt nog nerveuzer dan ik.. zo lief!
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:26 schreef octopussy het volgende:
Keshet, beterschap. Lekker veel slapen en veel thee/water drinken doet wonderen voor je lichaam.
Oh en over het geslacht. Het lijkt me zo moeilijk om het stil te houden als je het zelf weet. Waarom wil Tara het eigenlijk geheim houden? Ik vind het zo fijn om het nu over 'mijn meisje' te hebben![]()
Xenia, ik had nog niet gereageerd op de foto van je dochter. Wat een plaatje is het zeg
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:32 schreef WupWup het volgende:
Leonieke, ik blijf me erover verbazen dat je nog niet één duidelijke uitgerekende datum hebt gekregen. Hoe berekent je gynaecoloog dan iedere keer je zwangerschapsduur![]()
Freecell wat fijn een goede 20-wekenechoEn je kan gewoon de ooglens zien op die foto, echt mooi!
Xenia welkom thuis (toch?)! Mooi meisje heb je daar hoor!
Incantrix is het niet een idee om je slaapkamerdeur eens dicht te gaan gooien, zodat de katten niet meer komen zeuren? Het is even een weekje door de klaagzangen heen (avond, nacht en ochtend), maar daarna heb je wel rust.. (hier 3 katten die voorheen ook bij ons op de kamer sliepen, maar sinds een paar maanden dus niet meer)
Martine volgens mij is iedereen verloskundige als je zwanger bentJe krijgt dát geslacht want je draagt zo-en-zo; je gaat zóveel dagen overtijd of je bevalt juist veel te vroeg want dat was bij die-en-die ook het geval; en je bevalling gaat op die-en-die manier verlopen want de goudvis zwom linksom in z'n kom.
Misschien wel even vermelden dat ik naar een universitair ziekenhuis ga en de drie uitgerekende data er zijn gekomen omdat drie mensen er zich over uitgesproken hebben:quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:32 schreef WupWup het volgende:
Leonieke, ik blijf me erover verbazen dat je nog niet één duidelijke uitgerekende datum hebt gekregen. Hoe berekent je gynaecoloog dan iedere keer je zwangerschapsduur![]()
En dit vind ik nu eens een schitterende uitspraakquote:Martine volgens mij is iedereen verloskundige als je zwanger bentJe krijgt dát geslacht want je draagt zo-en-zo; je gaat zóveel dagen overtijd of je bevalt juist veel te vroeg want dat was bij die-en-die ook het geval; en je bevalling gaat op die-en-die manier verlopen want de goudvis zwom linksom in z'n kom.
Misschien dan maar het beste uitgaan van de datum van de gyn, aangezien die ook gaat beslissen wanneer je te vroeg bevalt of overtijd looptquote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:48 schreef leonieke het volgende:
[..]
Misschien wel even vermelden dat ik naar een universitair ziekenhuis ga en de drie uitgerekende data er zijn gekomen omdat drie mensen er zich over uitgesproken hebben:
1. dokter op fertiliteit (op basis van datum inseminatie)
2. echoscopiste (op basis van echo)
3. gynaecologe van op dienst gynaecologie (op basis van ...?)
Nu is het gewoon spannend of ik vandaag een andere echoscopiste krijg of nietEn dus misschien een vierde datum
[..]
En dit vind ik nu eens een schitterende uitspraakVolgens heel veel mensen wordt het bij mij een jongen, maar vraag me niet waar ze dat idee vandaan gehaald hebben.
Soit, als het een jongen wordt, wil ik wel weten waarom iedereen dat dacht en als het een meisje is wil ik hun gezicht zien als ik het vertel
De echo is trouwens pas om 15u40 (maar damn, het is een utopie om nog maar te denken dat ik iets van werk ging verzet krijgen vandaag)
De laatste loodjes zijn het zwaarst..quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:18 schreef martine1984 het volgende:
Keshet wat een mega post weer! beterschap...
Leonieke veel plezier straks... ik ben benieuwd of jij op een blauwe of een roze wolk gaat zweven.
Sorbootje vandaag is nog niet voorbij, dus wie weet komt je kleintje vandaag nog. Mijn schoonmoeder zegt dat Puk vandaag geboren wordt... maar ik geloof er niet in. ( nog maar max 18 dagen voor dat ik mama ben.. en voor jou nog maar 16 toch?)
Hier toch terug naar bed gegaan en pas net 20 minuten geleden er weer geklauterd... weer een halve dag voorbij. Nog maar hooguit 6 uurtjes te gaan voor dat mn lief weer thuis is uit zn werk. Maar voel me toch weer iets beter dan vanmorgen... slapen heeft me goed gedaan. Straks een warme douche en dan met een boek op de bank.
niet als je geinsemineerd bent...quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:05 schreef octopussy het volgende:
Ik zou juist uitgaan van de datum van de echoscopiste. Een meting is volgens mij toch nog het nauwkeurigst.
Ware het niet dat er een afwijkingskans van zoveel % op echo's zitquote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:58 schreef Twinkly het volgende:
Succes bij de echo straks Leonieke. Het lijkt mij ook dat de echoscopiste het nauwkeurigst kan zien hoever het kindje in de ontwikkeling is want tot een bepaalde week (weet ik zo niet meer welke) groeien alle embryo's in hetzelfde tempo.
Ja ok, maar ze kunnen volgens mij tot een week of 12 wel uitgaan van de gemiddelden. Een week verschil in dat vroege stadium is in verhouding een behoorlijk verschil in grootte dus lijkt me dat ze wel goed kunnen inschatten in welke week je zit.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:08 schreef Troel het volgende:
[..]
Ware het niet dat er een afwijkingskans van zoveel % op echo's zit
Ik zou gewoon de data middelen
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:35 schreef Troel het volgende:
Stuiter stuiter stuiter we hebben een keuken
Wat leuk!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:02 schreef Tan het volgende:
Asyniur, wat leuk zeg! Ik hoop ons bedje ook lang door te geven. We hebben nog wel de reiswieg waar mijn pop van vroeger in heeft gelegen. Mijn babypop had gewone babymaten (zelfs kledingmaat 62), dus vandaar dat ik ook een echte reiswieg had, die wieg is dus ooit ook gekocht voor die pop. Er hebben inmiddels al heel veel kinderen in gelegen... al mijn eigen kinderen, die van vriendinnen, van familie en van de achterburen van vroeger
Ik heb nog niet gekeken op zolder, ik hoop dat 'ie inmiddels nog in goede staat is.
Oh wat leuk zegquote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:06 schreef mama_papa het volgende:
Tan: Het zijn studenten die het gaan doen, die moeten dus nog alles leren. De mevrouw aan de telefoon zei ook dat het soms wat klungelig eraan toe kan gaan, maar daar heb ik totaal geen problemen meeKan ik onze kleine meid weer even zien en dan gewoon ook nog wat foto's mee krijgen is natuurlijk helemaal leuk!
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:40 schreef Tan het volgende:
[..]
Oh wat leuk zegDat geklungel lijkt me juist erg grappig
@Troel, zo reden wij maandag voor niets heen voor een 'Lack' plank (niet die grote, maar een nieuwe, variant, heel klein). Op de site stond dat ze er 65 hadden, maar er bleek een leveringsprobleem te zijn. Dat keukentje is trouwens wel heel leuk, je bedoelt toch dat houten kinderkeukentje?
Ach meissie tochquote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:40 schreef Tan het volgende:
Pff, zit hier even helemaal confuus. Ik zocht voor mijn web-log een oud logje dat ik schreef na het overlijden van Ayden. Toen stuitte ik ook op een oud log waarop de video's te zien zijn waarop hij nog leefde. En ik was zo stom om ze te gaan bekijken, hetgeen ik dus niet meer gedaan heb sinds ik dat logje over die video's plaatste. De combinatie van beelden van mijn eigen zoontje dat daar vocht voor zijn leven - met geluiden van zijn huiltje, dat ik zelf nooit heb gehoord - en de zwangerschapshormonen die mijn emoties volledig beheersen, is niet echt ideaal te noemen![]()
Anderzijds doet het me beseffen hoe blij en dankbaar ik ben dat dit kindje nu helemaal gezond lijkt te zijn.
Jamaar, jamaar, met drie uitgerekende data heb je wel meer kans om op de uitgerekende datum te bevallen!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:08 schreef Troel het volgende:
[..]
Ware het niet dat er een afwijkingskans van zoveel % op echo's zit
Ik zou gewoon de data middelen
Krijg jij een geplande keizersnee? Of doel je op Xenia, die dus eerder beviel en ehm... die andere schat laatst.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:27 schreef Troel het volgende:
Zelfs een geplande keizersnee zegt niets
Oh, dat is echt zo heerlijk mama_papa. Vorige zwangerschap heb ik daar twee keer een uur gelegen, alleen maar genieten inderdaad. Ik dacht alleen maar: "Neem de tijd jongens, oefen maar goedquote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:46 schreef mama_papa het volgende:
Word ik net gebeld door het Fontys Paramedische Hogeschool, mag ik gewoon vrijdag om 10:00 een gratis echo laten maken!!!!!![]()
Ik krijg nog een presentje en wat foto's mee als dank dat ik mee wil doen, WAUW wat gaaaaaf!!![]()
Succes met de echo leonieke!
Joh wat leuk dat jij al geweest benquote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:07 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Oh, dat is echt zo heerlijk mama_papa. Vorige zwangerschap heb ik daar twee keer een uur gelegen, alleen maar genieten inderdaad. Ik dacht alleen maar: "Neem de tijd jongens, oefen maar goed". En het was nog interessant ook. Heel veel plezier. Helaas valt mijn termijn dit keer niet goed met de periode van de cursus anders had ik het zeker weer gedaan
.
Ze zijn in september weer begonnen met een nieuwe groep en ze willen mensen die inderdaad om en nabij de 20 weken zwanger zijn. Ik ben alweer bijna 32 weken, wat dat betreft wel jammer.
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:43 schreef amaranta het volgende:
Ik wil je ook wel vertellen hoe je moet puffen, want de-ze-wee-komt-nooit-meer-te-rug en al-tijd-is-kort-jak-je-ziek.
En zoals een kind laatst zei: baren doet pijn juf.
Ik kreeg twee foto's mee, en ik ben geweest met 18 weken en met 22 weken geloof ik ongeveer. De eerste keer waren ze minder ver in de cursus, dus hoefden ze ook minder te doen. Ze hebben een opdrachtenblaadje en bij mij moesten twee studenten na elkaar al die opdrachten uitvoeren, omtrek hoofdje meten, lengte bovenbeenbotquote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:10 schreef mama_papa het volgende:
[..]
Joh wat leuk dat jij al geweest benNog 2 keer ook! Wauw!
Heb je nog wat info erover, hoeveel foto's je mee krijgt bv, wat ze precies gaan doen enzo
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:22 schreef Groofsken het volgende:
pffff, ik ben ook aan het aftellen...
Nog twee weken (en vrijdag maar dat telt niet) en dan is het vakantie. Dan nog een week, maar die telt ook niet echt meer vind ik. Dus eigenlijk heb ik over twee weken verlof
.
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ikke niet, ze zullen bij mij alles willen voorkomen om zoiets te doen, teveel kans op verklevingenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:26 schreef amaranta het volgende:
[..]
Krijg jij een geplande keizersnee? Of doel je op Xenia, die dus eerder beviel en ehm... die andere schat laatst.
en ik ook; 17 november mijn laatste werkdagquote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:26 schreef amaranta het volgende:
[..]Ik ook, maar dan nog 1 weekje langer dan jij (16 november)
Herfstvakantie JeeeeJ, heb er zin in!
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:27 schreef Sorbootje het volgende:
BJ, wat kan dat heerlijk zijn he, dagen afstrepen.![]()
Ik word hier trouwens nauwlettend in de gaten gehouden vanaf de monitor... Mijn katten gaan erg balen als mijn verlof weer voorbij is!hahaaaaa wat fantastisch! en wat een mooie kat!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
laatste loodjes mama'squote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:32 schreef Spees_Eend het volgende:
*kuch* sorry dat ik hier post, normaal bookmark ik jullie gewoon netjes zonder te posten (ben niet zwanger of proberende) maar ik wil graag eens weten wat LLM betekent!
Iedereen een fijne zwangerschap toegewenst en miss dynabyte heel veel succes vrijdag
![]()
niet gaan doen hoor..... dan maar gewoon tot de 26ste door zonder te bloeden....quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:34 schreef lily het volgende:
lekker heh, die verlof vooruitzichten
Ik moet nog een dag of 28 werken, denk ik.
26 november laatste werkdag (klinkt nog heel ver weg....)
Mits ik niet heel erg ga bloeden natuurlijk (mijn placenta ligt nog frontaal voor de uitgang)
ga ik doenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:36 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
niet gaan doen hoor..... dan maar gewoon tot de 26ste door zonder te bloeden....
heit en memquote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:36 schreef Vlindur het volgende:
Goeiemiddag!!
Oh Tan..![]()
Sorbo, wat heb je een enge kat!![]()
Troel,Voor je keukentje!
Ik ben 28 weken zwanger!!![]()
![]()
Binnen 12 weken zijn we heit en mem!Thnx ladies!
![]()
Ik kwam er zonet achter dat ik theoretisch nog maar 7 keer hoef te werken! (Ik werk (helaas) alleen op de woensdag) Het gaat hier goed. Hij is super druk en morgen moeten we weer op controle. Vrijdag avond ga ik naar mijn zus (woont in Naaldwijk) en dan gaan we zaterdag shoppen in Den Haag. Heb er zin an!![]()
I know, maar ze kan ook heel lief kijken hoorquote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:36 schreef Vlindur het volgende:
Sorbo, wat heb je een enge kat!![]()
Binnen 12 weken zijn we heit en mem!Thnx ladies!
![]()
Oh wat leuk dat je vriend ook een Fries is!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:38 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
heit en mem![]()
ons kindje krijgt ook een pake en beppe en een opa en oma![]()
(vriendlief is geboren en getogen Fries)
en morgen zijn wij ook alweer 28 wekendus dan ga ik ook weer jompelen haha
(en die dag erna voor Davinia)
Waar woon je dan?! We moeten es een Friesland meet doen!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:42 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
I know, maar ze kan ook heel lief kijken hoor
Heit en Mem... Ik geloof niet dat ik er ooit aan wen, hoe lang ik ook in Friesland woon. Nou ja, heit en mem gaat nog wel, maar van die kleine kindjes die in de supermarkt roepen: Memmieeeeeeee of Heitieeeeee
*ril*
Van de andere kant, ik houd er ook niet van als kinderen mammie of pappie zeggen.. Misschien ligt het wel gewoon aan mij!
Haha confronterend hè?!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:56 schreef freecell het volgende:
Ik spreek behoorlijk goed ABN, maar ik betrap me er, nu de hummel een beetje leert praten, op dat ik toch wel veel Groningse dingen zeg
Hihi! Vallen je ook woorden echt op? En welke dan?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:56 schreef freecell het volgende:
Ik spreek behoorlijk goed ABN, maar ik betrap me er, nu de hummel een beetje leert praten, op dat ik toch wel veel Groningse dingen zeg
Mama, waar komen de kindjes weg?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 17:00 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Hihi! Vallen je ook woorden echt op? En welke dan?
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:56 schreef mama_papa het volgende:
Vlindur: Gefeliciteerd!!!
Groofsken: Wat leuk! Ga ik ook proberen te vragen of ze van een bepaald beeld een foto willen afdrukkenHoop van het gezichtje
![]()
Kiekquote:Op woensdag 7 oktober 2009 17:00 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Hihi! Vallen je ook woorden echt op? En welke dan?
Whehequote:Op woensdag 7 oktober 2009 17:01 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Mama, waar komen de kindjes weg?
nee hoor, gelukkig kan ie nog schuiven...quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:39 schreef freecell het volgende:
Lily balen dat dat ding nog niet opgeschoven isKan het nog? Of wordt het nu sowieso keizersnede?
He joh, we hebben hier een taalquote:Op woensdag 7 oktober 2009 17:08 schreef martine1984 het volgende:
Wat is bij jullie een vaatdoekje dan?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 17:11 schreef freecell het volgende:
[..]
Kiek![]()
Hij geeft mij iets en zegt 'kiek'
En de kans dat hij ooit snapt wat een vaatdoekje is is ook vrij klein ben ik bang
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:38 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
heit en mem![]()
ons kindje krijgt ook een pake en beppe en een opa en oma![]()
(vriendlief is geboren en getogen Fries)
en morgen zijn wij ook alweer 28 wekendus dan ga ik ook weer jompelen haha
(en die dag erna voor Davinia)
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 17:16 schreef Tan het volgende:
@lily, ik moest even teruglezen waar freecell het over het met dat dingIk dacht 'ze kan toch niet serieus de baby bedoelen?'
![]()
Op dit moment ga van het ergste uit en krijg ik dus nog minstens een bloedtransfusie en moet ik eerder bevallen, maar als ik het een keer zonnig bekijk denk ik idd dat ik volgend jaar nog wel haalquote:Op woensdag 7 oktober 2009 17:18 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]zo leuk idd!
Vlindur, laten ze jou sowieso niet overtijd lopen, of hebben jullie daar al afspraken over? of kan jij net als de rest van het "pleps" overtijd gaan?
Hier ook hypermobiel en eds is vlgs mij nooit officieel vastgesteld maar als je hypermobiel bent heb je zowieso vlgs mij eds maar dan een bepaald type ofzo.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:39 schreef freecell het volgende:
Keshet: ik had nog helemaal niet aan de combi EDS en zwangerschap gedachtDat zal toch niet heel veel uitmaken? Gewoon hypermobiel of EDS?
Das ok raar dan. JIj bent eerder uitgerekend dan ik, ik stop 4 weken van te voren en ik hoef de 16de al niet meer te werken! Dus dan hoef ik nog maar....14 dagen!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:28 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
en ik ook; 17 november mijn laatste werkdagdat schiet ineens wel hard op!
zal eens ff dagen gaan tellen....
omg nog maar 16 dagen werken![]()
schuddeldoukquote:Op woensdag 7 oktober 2009 17:16 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Wat is bij jullie een vaatdoekje dan?
Pfff, 50 uur, dat gaat toch ook eigenlijk nergens overquote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:07 schreef leonieke het volgende:
Mja, Groofsken, tot 2 weken geleden werkte ik meer dan 50 uur per week, nu de gewone 38. Ik steek het alleszins daarop waardoor ik nu zeker geen zo'n weken meer zal doen op het werk.
We kunnen ons momenteel in een drietal namen vinden, maar we hebben ze in een andere volgorde van voorkeur geplaatst, dus dat wordt nog even afwachten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.01-10-2009SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op die laatste foto is 't kindje 2,1cm groot!![]()
![]()
Vriendlief heeft 't kindje trouwens Teigetje gedoopt omdat het volgend jaar het Jaar van de Tijger is volgens de Chinese astrologie. Hoe hij daar ineens bijkwam, geen idee, maar ik vind 't cute.
A grand adventure has begun.
Dat is wel een groot nadeel ja.. en een hele buikwond enzo waardoor je ws minder gauw op de been bent dan bij een normale bevalling.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:49 schreef Aoraki het volgende:
Poppejans, ons ventje ligt ook in een stuit, dat is toevallig. Ik ben erg benieuwd of hij nog gaat draaien... Maar idd, als een keizersnede het ergste is... Alleen jammer dat je dan wat langer in het ziekenhuis moet blijven.
Nou ik ga gewoon met de auto.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 07:33 schreef happyme28 het volgende:
...maar het is al over half 8. Moet rennen naar mijn werk! Pffff.....
Je kan even kijken op de site van borstvoeding natuurlijk, http://www.borstvoedingnatuurlijk.nl, daar kan je per regio zoeken naar een contactpersoon. Naar mijn weten hebben al deze dames borstvoeding gegeven en mocht het nou niet lukken dan kan je altijd met hun contact opnemen voor hulp en info, ze geven ook informatie bijeenkomsten. Je hebt er ook een hele lijst met lactatiedeskundige, je kan er brochures aanvragen en ik heb de vorige 2 zwangerschappen veel info daar vandaan gehaald.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 05:50 schreef Twinkly het volgende:
De cursus viel echt tegen trouwens, zelfs ML heeft vrijwel niets nieuws gehoord. De cursus werd gegeven door een verloskundige zelf, die nog geen kinderen heeft, en dus alleen kon speculeren hoe bijvoorbeeld een toeschietreflex voelt. Ik had echt zoiets van, ik had deze PowerPointpresentatie ook wel zelf kunnen geven met de kennis die ik heb van internet, het was dus echt heel erg basis en algemeen. Ze had dezelfde informatie ook makkelijk aan mijn kraambed kunnen geven op het moment zelf, zo weinig was het.
Nee. Volstrekt onduidelijk.. Het staat alleen wel vast dat ik het wel hebquote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:10 schreef WupWup het volgende:
Dat is eigenlijk ook suf vlindur. Weten 'ze' wel hoe je aan die antistoffen komt?
Ja.. Ook dat dus.. God, het zou wat zijn als er gewoon helemaal niks aan de hand is.. En ook nooit is geweest..quote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:19 schreef Troel het volgende:
Vlindur, wat onhandig toch allemaal. Dus voor hetzelfde heb je al die tijd voor niets in onzekerheid gezeten
Heel stom dat ze niet direct aangegeven hebben dat ze het zelf ook niet zeker wisten zeg!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:32 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ja.. Ook dat dus.. God, het zou wat zijn als er gewoon helemaal niks aan de hand is.. En ook nooit is geweest..Heb ik me dus echt al die tijd voor jan lul bezorgd gemaakt..
Jamaar het lukt niet *stampvoet*quote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:54 schreef martine1984 het volgende:
Sorbo je zou toch al vast gaan persen, ontsluiting was voor mietjeshup aan de gang
Het is tijd voor een verse beeb
dat is dus een niet vorderende uitdrijvingquote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:33 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Jamaar het lukt niet *stampvoet*
Dat doe ik ook steeds, een paar dagen een naam steeds opnoemen (in hoofd of hardop), vandaar dat ik maar een top2 had, de rest was al afgevallenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:07 schreef freecell het volgende:
Sinds de echo zijn wij het ook weer kwijt met de namen
Wat hier vorige keer werkte: de opties allemaal (ja, ook zijn top3) gewoon af en toe hardop uitspreken.
Ik vond Leander eerst maf, kende de naam niet en vond het bla, maar na3 dagen af en toe in mijn hoofd uitspreken vond ik het toch wel heel tof
Yeah!!quote:
Oh..quote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:50 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Yeah!!![]()
heb mezelf in al mijn zieligheid maar getrakteerd op een extra groot broodje van Subway![]()
hier sinds kort pas en ik moet er nog een heel stuk voor omrijden hoor!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:14 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Oh... JALOERS! (Hier een ontzettende fan van de Subway, maar geen in de buurt...)
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:47 schreef Poppejans het volgende:
MODS, weet niet welke ''criteria'' er voor zijn, maar DutchieBre heeft hier in juli voor het laatst gepost, en voor zover ik kan zien heeft ziggyziggyziggy hier ooit in april alleen gemeld dat hij vader ging worden op de data die in het lijstje staat.
Misschien kunnen ze er allebei wel uit?
Nee, echt niet hoor, (maar zo schiet het idd wel meer op voor iedereenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:54 schreef DJRandall het volgende:
[..]
Poppejans wil gewoon bovenaan, hehe.
![]()
Nee hoor, snap het wel, was een grapje. Maar als ik eerlijk ben, wordt die lijst wel heel snel korter zo....quote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:57 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Nee, echt niet hoor, (maar zo schiet het idd wel meer op voor iedereen)
ik stoor me soms aan mensen die dan 1 keertje komen vertellen en verder niks.
Ik vind het ook wel een beetje stom van de buren dat ze het niet even langs brengenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:05 schreef mama_papa het volgende:
Blijkt dus dat mijn bijenkorf pakket die ik op 1 okt besteld heb al vanaf 2 okt bij de buren ligt!!!Niet eens een briefje van UPS dat het bij de buren is afgeleverd!
Gewoon lekker slapen en uitrusten. Er komt een tijd dat je je beter voelt...quote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:24 schreef freubelmuts het volgende:
kwam ook maar weer eens om het hoekje kijken
sorry dames dat ik niet zo veel reageer, maar ik ben echt zoooo moe
probeer wel alles te lezen maar merk dat dat ook niet altijd lukt
denk wel aan jullie hoor
Dat schiet echt niet op nee!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:19 schreef Troel het volgende:
Ik heb mijn pakket al wel binnen, maar een van de artikelen was verpakt in een boterhamzakje en niet compleet. Ben vandaag een half uur bezig geweest om uiteindelijk geregeld te krijgen dat er een nalevering komt, aangezien de HEMA hier het niet terug wil nemen. Als het goed is kan ik de nalevering gratis ophalen, om het vervolgens meteen terug te brengen op de oude bon omdat het product me niet bevalt. Maar ze moesten het per se opsturen.
Oja en de pakbon zat niet bij de doos, dus dat is ook al een enorm gedoe. Wat mij betreft voorlopig de laatste keer dat ik bestelde.
Aha, dat was ik vergeten te vragen vanochtend haha.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:35 schreef Sorbootje het volgende:
Het is mij, dat heb ik ook nu een week ofzo. Volgens VK komt het doordat ze nu echt helemaal klem ligt met d'r hoofdje in mijn bekken.
heel herkenbaar, heb t ook... het is bandenpijn volgens mijn vk. Omdat de baby met zn hoofdje in je bekken drukt moeten je benen een stukje aan de kant zeg maar. Ik loop dus met mn benen een stukje wijd... ziet er niet uitquote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:30 schreef het-is-mij het volgende:
FF nog een vraagje.
Heb sinds gister echt last van mn liezen zeg maar en dan met lopen, soort spierpijnachtig gevoel.
Net of ik intenief gefitnest heb met zo'n apparaat waarbij je je benen uit elkaar moet doen zeg maar.
Iemand die dit herkend?
(heb niets raars gedaan ofzo)
HEheh, ik hoorde weleens dat vrouwen het over een bowlingbal gevoel daar hadden, zo voel ik me nog niet maar jij ws?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:39 schreef martine1984 het volgende:
[..]
heel herkenbaar, heb t ook... het is bandenpijn volgens mijn vk. Omdat de baby met zn hoofdje in je bekken drukt moeten je benen een stukje aan de kant zeg maar. Ik loop dus met mn benen een stukje wijd... ziet er niet uit
Ik heb lekker een afhaalbon binnen gekregen om de Blije Doos op te halenquote:
Nee? Is er geen grote winkelketen van een babyzaak die gratis dingen heeft? Wat zou dat raar zijn!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:23 schreef leonieke het volgende:
Ik denk niet dat dat in België bestaat... Ik zou alleszins niet weten waar ik er aan moet geraken
De Roze Doosquote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:23 schreef leonieke het volgende:
Ik denk niet dat dat in België bestaat... Ik zou alleszins niet weten waar ik er aan moet geraken
Ik ook!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:22 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik heb lekker een afhaalbon binnen gekregen om de Blije Doos op te halen![]()
![]()
Ik hou ook van pakjes krijgen, en gratis dingen
Heb die van babydump en kruidvat ook, ik wil ook nog meer hahaha. Na de geboorte kun je als je in de buurt van een c1000 en MT supermarkt woont tegen inlevering v een geboortekaartje ook nog een pakket krijgen.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:45 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik ook!Maar ik wil hem ophalen tegelijk met de wandelwagen. Anders moeten we 2 keer voor 1 ding naar het zelfde filiaal.
![]()
Ik wil er nog wel meer, maar weet er niet meer
Prenatal heeft ook een eigen doosquote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:45 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik ook!Maar ik wil hem ophalen tegelijk met de wandelwagen. Anders moeten we 2 keer voor 1 ding naar het zelfde filiaal.
![]()
Ik heb ook de doos van de Etos, BabyDump en de Kruitvat . Ik wil er nog wel meer, maar weet er niet meer
Oeh ik vind er toch leuke dingen in zitten hoor; luiertjes,in die van Prenatal zelfs een heel pak geloof ik, pakken billendoekjes,reisformaat billendoekjeshouders,sokjes,rompertjes,Red Bull voor de papa,speentje,knuffel,tijdschriften,proefmonstertje van Natusan en Sudocreme altijd handig v in luiertasquote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:26 schreef Incantrix het volgende:
Oooww, ik heb alleen die van de Etos gekregen tot nu toe (en de babydump, omdat we er toen waren een keer).. Maar eerlijkgezegd vind ik het wel weer goed zo, haha! Al die dozen zijn leuk hoor, maar er zit volgens mij maar weinig bruikbaars in.
Dat is toch de BlijeDoos? (Die mag ik dus nog halen maar doen we tegelijk met de wagen)quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:25 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Prenatal heeft ook een eigen doos
BJ, heb je je kraampakket al open gemaakt?
Die kraamverbanden!was ff vergeten hoe wanstaltig megagroot die dingen waren
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:34 schreef Incantrix het volgende:
Ow, proefjes had ik nog niet voorbij zien komen, de red bull ook niet.. Aan luiertjes hebben wij ws niet zo veel omdat wij voor wasbare luiers gaan en de enige billendoekjes die ik heb zijn van Zwitsal, maar ik ben niet zo van de Zwitsal
Die van de Babydump was trouwens wel aardig vond ik, zaten ook van die lepeltjes bij voor het begin enzo, dat was wel grappig..
Nope, ik vind het te sterk ruiken.. Ik heb een nogal gevoelige neus en dan ruiken dingen al snel chemisch en te sterkquote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:38 schreef mijsje het volgende:
[..]niet van de zwitsal? ik
zwitsal...
bowlingbal gevoel is iets wat overdreven... maar ik wel t gevoel dat er wat tussen zit zeg maar.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:46 schreef het-is-mij het volgende:
[..]
HEheh, ik hoorde weleens dat vrouwen het over een bowlingbal gevoel daar hadden, zo voel ik me nog niet maar jij ws?
Dikkequote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:42 schreef martine1984 het volgende:
[..]
bowlingbal gevoel is iets wat overdreven... maar ik wel t gevoel dat er wat tussen zit zeg maar.
ben net ff naar de supermarkt geweest (woon er boven) en heb eten gekookt... nu weer bandenpijn en rugpijn, ben het ff helemaal zat ik wil me weer kunnen bewegen
Ik heb het hele pakket van voor tot achter bewonderd hoor! Waarom wil je niet zien wat er in zit?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:42 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ben ik trouwens raar als ik mijn pakket in de kast heb gesodemieterd voor ik de kraamverbanden kon zien?
Mnou.. Ik heb mij kop nog even in een gigantische bak zand zitten wat de bevalling aangaat..quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:48 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik heb het hele pakket van voor tot achter bewonderd hoor! Waarom wil je niet zien wat er in zit?
Gewoon lekker met je vent bekijken. Dan kun je er nog om lachen ookquote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:53 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Mnou.. Ik heb mij kop nog even in een gigantische bak zand zitten wat de bevalling aangaat..Misschien binnenkort toch stiekum eens kijken (hoewel ik ze gisteren volgens mij bij die net bevallen vriendin in het toilet heb zien staan, gelukkig had ze ook nog leuke stripjes aan de muur hangen
). Moet nog even moed verzamelen
Your'e welcomequote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:58 schreef Incantrix het volgende:
Owja, dát durf ik misschien welThnx
Ik kwam hier ff meelezen, vanuit gisteren het topik over het tweede streepje.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:58 schreef freecell het volgende:
* freecell geeft hetismij een knuffel
hehehquote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:25 schreef DaviniaHR het volgende:
Die kraamverbanden!was ff vergeten hoe wanstaltig megagroot die dingen waren
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:14 schreef lily het volgende:
[..]
heheh
Ik bekeek de inhoud vorige week en mijn oudste zoon pakte een pak kraamverband uit de doos en zei; kijk mam, een kussen
Mijn oudste noemt kraamverband/maandverband 'stickertjes'quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:14 schreef lily het volgende:
[..]
heheh
Ik bekeek de inhoud vorige week en mijn oudste zoon pakte een pak kraamverband uit de doos en zei; kijk mam, een kussen
Dank je voor de info in ieder gevalquote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:05 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Ik kwam hier ff meelezen, vanuit gisteren het topik over het tweede streepje.
Volgen jullie me nog?
Maar ff tegen jou.
Ik heb ook EDS, 21 jaar geleden hebben ze me wel door laten lopen, 18 dagen bij me eerste kind.
Bij de tweede werd al duidelijk dat dat niet weer moest.
Pas sinds enkele jaren weet ik dat ik EDS, en dus dagelijks keiveel pijn heb.
Heb je vragen, kom maar op.
Doe vooral wat je zelf het beste lijkt, over EDS is nog niet zoveel bekend, jammer genoeg.
Ik heb momenteel veel baat bij Shiatsumassages. Misschien is dat wat voor je.
En heb je wel eens gedacht aan dit??
Ik lees overal op FOK!, reageer bijna nergens, tenzij er EDS om de hoek komt kijken.
Lotgenoten ff een hart onder de riem steken.
Succes met alles
Hier staat de doos ook bovenaan de trap. Nog dicht, met tape. Gaat wel open als ik weeen krijg ofzo.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:48 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik heb het hele pakket van voor tot achter bewonderd hoor! Waarom wil je niet zien wat er in zit?
Ik heb die zeehond aan mijn baas gegeven. We zaten bij een soort van gastspreker en toen schoot mijn baas in een lachstuip. Waarop de gastspreker zei: 'oh, we hebben een zeehond in de zaal'quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:39 schreef Vlindur het volgende:
En de babydump heeft een zeehond![]()
(en toen werd mn vriend emo, want toen ie 6 weken in het ziekenhuis lag toen nog ieniemienie was, had ie veel troost aan een zeehond die hij toen gekregen had)
Ik zeg: de-le-tequote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:47 schreef Poppejans het volgende:
MODS, weet niet welke ''criteria'' er voor zijn, maar DutchieBre heeft hier in juli voor het laatst gepost, en voor zover ik kan zien heeft ziggyziggyziggy hier ooit in april alleen gemeld dat hij vader ging worden op de data die in het lijstje staat.
Misschien kunnen ze er allebei wel uit?
Oh, doe mij zo'n vk!!! Ikquote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:35 schreef happyme28 het volgende:
Kreeg van de week bij de VK ook een heel Zwitsal probeer pakket als reclame van Zwitsal.
Wil je die tas? Ik heb die hier nog wel ergens liggen. Moet goed zoeken hoor maar dan stuur ik hem wel naar je op.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:58 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Oh, doe mij zo'n vk!!! IkZwitsal
![]()
![]()
![]()
![]()
Hier helemaal niks van de vk gehad. Zeehondje van de babydump ligt hier klaar voor in de box, vond het wel schattig knuffeltje.
Volgens mij krijg ik als ik de site van de kraamzorg mag geloven nog wel een leuke tas met spulletjes bij de intake, kan ik me nu al op verheugen![]()
[ afbeelding ]
Hoi, zie mn beginpostquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 06:28 schreef Beessie-Jen het volgende:
*zwaait nog ff naar het-is-mij*
hoe is het vandaaag???
In die van mij zat wel nog een hele mooie donkeroranje draagdoek als cadeautjequote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:47 schreef amaranta het volgende:
Hier staat de doos ook bovenaan de trap. Nog dicht, met tape. Gaat wel open als ik weeen krijg ofzo.
Heb er echt geen behoefte aan om daar nu mee te rommelen.
Ja uhm...quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:56 schreef amaranta het volgende:
Happy, ik had heus wel begrepen dat je niet écht rennend naar je werk ging. Was gewoon een ochtendgrapje.
He ik zit ook bij Yunio, maar krijg een telefonische intake. Bij jou komen ze dus wel langs?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:58 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Volgens mij krijg ik als ik de site van de kraamzorg mag geloven nog wel een leuke tas met spulletjes bij de intake, kan ik me nu al op verheugen![]()
[ afbeelding ]
idd in België is er zo iets niet.. normaal krijg je bij de gyn de groene zak, na bevalling blauwe zak en roze doos in ziekenhuis.. en als baby iets ouder is de witte zak... maar uiteindelijk heb ik bij Jade alleen na véél geloop de roze doos gekregen en heb ik de witte zak zelf nog moeten aanvragen... want de rest had ik niet gehad...quote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:23 schreef leonieke het volgende:
Ja, volgens mij omdat het mijn eerste kindje is, bij een volgend kind kan het ook telefonisch gebeuren las ik geloof ik ergens in hun boekje.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 09:06 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
He ik zit ook bij Yunio, maar krijg een telefonische intake. Bij jou komen ze dus wel langs?
Ik ook niet hoorquote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:38 schreef mijsje het volgende:
[..]niet van de zwitsal? ik
zwitsal...
Per 1 november stoppen ze met die domme hostessesquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 09:41 schreef Troel het volgende:
Mogguh!
Hier dit keer geen Felicitas en ook geen Kruidvat. Ik wil niet weer zo'n mens over de vloer en die van de Kruidvat kon ik bij Ruben toen pas ophalen toen hij een aantal maanden oud was. Ja, het is gratis, maar als je er toch niets aan hebt meer, dan is het gewoon zonde van de inhoud, kan er beter een ander mee blij gemaakt worden.
Oh balen! Voor mezelf heb ik de bodylotion, en voor baby staat de haarlotion hier al klaar, en de wascreme, de tube op t wangetje,de billendoekjes, en voor wat later de haargel.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:06 schreef Tan het volgende:
[..]
Ik ook niet hoorIk ben bij de zwangerschap van Junah zo misselijk geworden van die zwitsallucht dat ik die geur niet meer kan uitstaan, nog steeds niet! Alleen de haarlotion, die vind ik dan wel weer lekker.
Ik heb me meteen nog eens opgegeven, allerlaatste poging nuquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:08 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Per 1 november stoppen ze met die domme hostesses
http://www.allepersberich(...)ganisatie-beindigen/
Ja, ik ook maarquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:10 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik heb me meteen nog eens opgegeven, allerlaatste poging nu
Ja ik dacht, ik zal het miss. niet snappen maar jij bent al ervaringsdeskundigequote:Op vrijdag 9 oktober 2009 08:08 schreef freecell het volgende:
Die zwitsaldozen zijn inderdaad handig (al zijn ze wel groot, haha) Maar goede vraag waarom de onderkant er af kan, géén idee
Ik vind zelf die Natusan bedtime baby echt superlekker ruiken, vooral de bodylotionquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:09 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Oh balen! Voor mezelf heb ik de bodylotion, en voor baby staat de haarlotion hier al klaar, en de wascreme, de tube op t wangetje,de billendoekjes, en voor wat later de haargel.
Zul je zien dat ik een kind krijg wat helemaal niet tegen Zwitsal kan
Als de onderkant er niet af kan, hoe wil je dan de verpakking erin doen?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:34 schreef het-is-mij het volgende:
[..]
Ja ik dacht, ik zal het miss. niet snappen maar jij bent al ervaringsdeskundige
Hhmmzzz eens even een keer onderzoeken
De verpakking die doe je er aan de bovenkant zeg maar in, de bovenkant bestaat uit twee gedeelten en die haal je van elkaar af. en dan haalde/trok ik er ondertussen aan de onderkant nog een deel af.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:41 schreef Troel het volgende:
[..]
Als de onderkant er niet af kan, hoe wil je dan de verpakking erin doen?
Ik heb ook geen mail gekregen...quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:26 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, ik ook maarMaar krijg volgens mij geen mailtje binnen, dus kan niet bevestigen
Hier niks, ook niet in ongewenste post inbox.quote:
Moet je wel die van de 'bedtime' lijn hebben, dat zijn paars (met witte) flesjes als het goed is.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:08 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Tan, die van Natusan ken ik niet, ik zal zo eens even in de winkel gaan ruiken!
Zo op naar de Prenatal, de Blije Doos ophalen dus mooi shopexcuus
quote:
Het duurde gelukkig wel evenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:18 schreef Sorbootje het volgende:
Hoe lang na de geboorte komt zo'n felicitasdame? M.a.w., blijft ze bij mij nu ook mooi weg of moet ik er nog op rekenen?
ongeveer 6 weken na de uitgerekende datum.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:18 schreef Sorbootje het volgende:
Hoe lang na de geboorte komt zo'n felicitasdame? M.a.w., blijft ze bij mij nu ook mooi weg of moet ik er nog op rekenen?
bij mij zijn ze beide keren langs geweest.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:52 schreef DaviniaHR het volgende:
Jeej! Ben vandaag 28 weken!Derde trimester!
![]()
thx voor de jompels, dames
meimeltje, dit is je tweede, dus dankrijg je telefonische intake. Ze komen alleen bij de eerste langs.
asy, heel veel succes en plezier bij je 20wk echo!
net bij de queenmum geshopt in de sample sale!6 stuks voor 140 euro!
nu ga ik keihard plat!
En bij mij geen 1 keer, alleen telefonisch..quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:01 schreef Vicky het volgende:
[..]
bij mij zijn ze beide keren langs geweest.
1 electrische of 2 waterkruiken van die ronde stalen... dat is wat er op mijn lijst staatquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:18 schreef Incantrix het volgende:
Hey, da's bizar, de dame van de kraam-intake zei bij mij dat wij er maar 1 hoefden te hebbenVolgens mij staat er hier ook maar 1 op het lijstje dat ik heb gekregen.. Even spieken..
Hmpf, waar zou ik dat lijstje toch gelaten hebben?
Zelfs dan kan ik er wel 1 halen, mn moeder woont hier om de hoek en die heeft er ook nog wel 1 liggen (en ja we hebben ook een huissleutel als ze niet thuis is). Ook nog wel anderen hier in de buurtquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:17 schreef freecell het volgende:
Leander is op zondag aan het begin van de avond geboren. Hij had meteen bij de geboorte al ondertemperatuur en moest dus ook meteen de eerste nacht tussen 2 kruiken in slapen. (terwijl het Augustus was en behoorlijk warm!)
Veel succes met een kruik halen op zondag om 22:00Ik was blij dat ik er twee had!
Dat maakt het natuurlijk simpelerquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:21 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Zelfs dan kan ik er wel 1 halen, mn moeder woont hier om de hoek en die heeft er ook nog wel 1 liggen (en ja we hebben ook een huissleutel als ze niet thuis is). Ook nog wel anderen hier in de buurt
Ow en nog een aanvulling, ik beval zo ie zo in het ziekenhuis
Ik heb gewerkt in de Sowiesoquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:30 schreef freecell het volgende:
[..]
Dat maakt het natuurlijk simpelerWij hadden niemand met kruiken in de buurt.
(sowieso! niet zowieso, zo-ie-zo zobieso, maar gewoon sowieso)
Sterkte meid, het is een zware klus! *op rug klopt*quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:42 schreef Incantrix het volgende:
Pfff.. *verzamelt moed voor het aantrekken van sokken en schoenen*
Tuurlijk, al slaap je de hele dag!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:45 schreef Sorbootje het volgende:
Je vergeet zo en zo Freecell. Die hoor/zie je ook vaak
ik heb best goed geslapen vannacht, maar ik heb zin om nog even te pitten.. Ik denk dat ik het maar gewoon doe. Mag best op de dag dat je 40 weken zwanger bent vind ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |