Leonieke een zoon!!

(nu gaan ze allemaal roepen "Zie je wel"

)
Owh Tan
Sorbootje eventjes nog, maar dat lijkt nu nog zo lang
Die kat

Ben je nog niet gehypnotiseerd?
Poppejans hij kan best nog wel draaien hoor, ik maakte me ook enorm druk maar met 33 weken lag hij definitief goed.

voor het keukentje Troel!
Mamapapa wat leuk die extra echo's

Icantrix ik kan ook echt niet goed slapen met de katten op bed, die liggen dan heerlijk onbeweeglijk bovenop je zodat je niet alleen je borstvoedingskussen moet verplaatsen maar ook je katten als je je om wilt draaien. En ze vinden het ook al vanaf 5 uur 's morgens etenstijd

en dan gaan ze niet alleen onze aandacht trekken maar ook elkaar in de haren vliegen. Dus ze zijn gewoon altijd in de huiskamer als wij slapen. Als je ze dat aan wilt wennen kun je de eerste tijd maar het beste allebei oordopjes in doen tegen het krabben aan de deur en megazielig miauwen
Ik kon niet meer afbellen want precies op het moment dat ik op invoeren drukte ging de bel

Uiteindelijk heb ik me nog wel goed kunnen houden maar ik was zo moe daarna, viel steeds bijna in slaap. Maar 's avonds hadden we de eerste borstvoedingsavond dus ik kon niet gaan slapen. En daar ben ik wel in huilen uitgebarsten

We waren te laat omdat we nergens een parkeerplek konden vinden, uiteindelijk bleek dat er een plek geweest was voor het verloskundigecentrum

Alle stoelen waren al bezet en wij moesten op een bankje zitten achter de anderen. Bankje type speelgoedkist met een kussentje, dat te hoog voor mij was en zonder steun. Dus ik kreeg al heel snel last van mijn heupen, rug, middenrif? de rand bovenaan mij buik iig. Ik moest na een tijdje echt mijn tranen verbijten. En toen vroeg ML hardop om een stoel en dat vond ik zo lief dat ik het niet meer hield

Pff wat voelde ik me een zeurpiet zeg, al die andere vrouwen waren vrolijk enzo. Maar goed, ze waren ook wel een stuk minder ver dan ik nog.
De cursus viel echt tegen trouwens, zelfs ML heeft vrijwel niets nieuws gehoord. De cursus werd gegeven door een verloskundige zelf, die nog geen kinderen heeft, en dus alleen kon speculeren hoe bijvoorbeeld een toeschietreflex voelt. Ik had echt zoiets van, ik had deze PowerPointpresentatie ook wel zelf kunnen geven met de kennis die ik heb van internet, het was dus echt heel erg basis en algemeen. Ze had dezelfde informatie ook makkelijk aan mijn kraambed kunnen geven op het moment zelf, zo weinig was het. Dus heel jammer van het geld (50 euro samen met partner). Wat ik heel jammer vind is dat twee weken terug iemand van de
LLL mij gemaild heeft dat ze een nieuwe cursus zou starten, maar toen had ik me dus allang voor deze cursus opgegeven en betaald. De cursus van de LLL zou 3 avonden beslaan, ongeveer de helft kosten en bovendien gegeven worden door een ervaringsdeskundige. Het probleem was dat toen ik me opgaf het zomervakantie was en er geen duidelijkheid was nog over wanneer cursussen gegeven werden. Maar goed die cursus had ik vast niet kunnen doen met mijn termijn.
Over twee weken het vervolg van de cursus, dan gaat het over de probleempjes (zo noemde ze het echt

) die je kunt krijgen.
Maar ik heb het borstvoedingsboek van Stephan Kleintjes van Stiemie overgenomen en dat krijg ik waarschijnlijk vandaag

dus ik hoop dat dat mij goed kan ondersteunen!
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>