abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73464471
Wat fijn Freecell dat de 20-weken echo goed was.

Tan, het lijkt me echt verschrikkelijk moeilijk om die video's terug te kijken... Wel fijn dat alles goed gaat in deze zwangerschap.

Incantrix, balen dat je niet kan slapen door je katten... Kan je ze niet nog even een twee maanden meer eten geven 's avonds, zodat ze 's ochtends nog wat over hebben? Onze kat mag niet bij ons op de slaapkamer, omdat ik lichtelijk allergies ben (dan zijn de haren in het bed net iets teveel van het goede). Maar volgens mij heeft hij er wel vrede mee.

Poppejans, ons ventje ligt ook in een stuit, dat is toevallig. Ik ben erg benieuwd of hij nog gaat draaien... Maar idd, als een keizersnede het ergste is... Alleen jammer dat je dan wat langer in het ziekenhuis moet blijven.

Euhm, rest ben ik vergeten...

Vandaag werd een grote bos bloemen bezorgd, van mijn collega's. Zo lief! Toch fijn dat mensen meeleven.
pi_73464784
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 17:16 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Wat is bij jullie een vaatdoekje dan?
schuddeldouk
En bij ubernederlandse bij een schoteldoek Maar das een nonvertaling

En met kraken: de eerste 2x voelde ik me na die tijd alleen maar slechter, daarna ging het beter
Maar ik ben dus ook wel vrij hypermobiel en het schoot dus de hele tijd gewoon terug
  woensdag 7 oktober 2009 @ 19:03:15 #103
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_73464937
oh, de blije doos was ik helemaal vergeten
Net snel nog even aangevraagd dan. Die is altijd wel leuk en je krijgt er geen zeurderige verkoopster bij.
Al zal ik die van felicitas wel laten komen denk ik, ik heb bij Eva toen een album besteld en die wil ik voor Sjors denk ik ook wel
  woensdag 7 oktober 2009 @ 19:03:52 #104
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_73464966
Freecell, oepsie, gefeliciteerd met je goede echo! Ben blij voor je.
pi_73466581
Ik vrees dat ik geen echo's ga kunnen posten aangezien ik maar twee fotootjes heb meegekregen en ze eigenlijk niet zo duidelijk zijn.

Maar wat wel heel duidelijk was, was het feit dat we een zoontje krijgen Zoals bijna iedereen dus voorspeld heeft
En de datum? Dat hebben ze nu op 23 februari gezet.

Zou een modje dit kunnen aanpassen (geslacht + datum)?

En ow, zelfs de mama heeft een stickertje gekregen voor haar bloeddruk (117/68) Veel beter dan de 150/110 van twee weken geleden
  woensdag 7 oktober 2009 @ 19:49:36 #106
35189 Troel
scherp en bot
pi_73466630
Heerlijk dat je bloeddruk nu goed was

En een zoon
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_73466733
Wow Leonieke, wat een goed nieuws allemaal! Een een kereltje! Dat zal behoorlijk schelen in je gedachten... je was toch zo bang dat het een meisje zou zijn en daar zo raar bij voelen? Nou, scheelt weer zorgen dan! Maar fijn ook van je bloeddruk (en dat zonder de wierrook ed). Dikke vette stickert!

Hier nog steeds doodmoe... heb wel op bed gelegen maar kon niet slapen, dus toen maar serietjes gaan kijken en inmiddels ook maar wat gegeten. Maar dat ik me nou lekker voel Oh welll, morgen hoef ik pas 's middags te werken dus kan lekker uitslapen en daarna nog afdelingsuitje! Heb der zin in!
pi_73466745
Een blauwe wolk voor leonieke. Wat goed
En ik durf te wedden dat je zoontje geboren wordt op geen enkele van de voorspelde data
pi_73466862
We moeten inderdaad niet op zoek naar niet-roze kleren Nu begint de namenzoektocht Maar een kereltje.. zo schattig

En uiteraard CP zal het niet op één van die data zijn, ik ga voor 2 weken te vroeg bevallen
  woensdag 7 oktober 2009 @ 20:02:38 #110
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_73467070
Zo hé, wat een verschil in bloeddruk Leonieke, ongelooflijk. Ik wist helemaal niet dat daar zoveel variatie in kon zitten joh. En een zoon, wat cool .

Ik heb gisteren wat jongensvestjes besteld via marktplaats, zo schattig ook. Heb er al ééntje binnen. Ik vind dat dus echt net zo leuk hè, kleertjes uitzoeken voor een knul als voor een grietje .

Ben net ook weer goedgekeurd. Maar mijn manneke heeft zich omgedraaid en ligt nu in een stuit . Ik ben nog niet zo huiverig, want S heeft ook vrij lang in een stuit gelegen, maar ik hoop toch wel dat ie zich omdraait hoor.

En zo niet, dan kies ik wel mooi een andere dag dan 5 december voor de keizersnede .
pi_73467080
Leonieke, wat een goed nieuws. Een ventje wat leuk! En een naam bedenken, moeilijk he? Wij hadden voor een meisje al 3 namen klaar staan... De juiste jongensnaam hebben we nog niet gevonden. Een maand geleden dachten we van wel, maar nu zijn we toch weer aan het twijfelen

en wat zie ik nu, nog een ventje in een stuit... wat is dat toch eind november/begin december...
pi_73467229
Mja, Groofsken, tot 2 weken geleden werkte ik meer dan 50 uur per week, nu de gewone 38. Ik steek het alleszins daarop waardoor ik nu zeker geen zo'n weken meer zal doen op het werk.

We kunnen ons momenteel in een drietal namen vinden, maar we hebben ze in een andere volgorde van voorkeur geplaatst, dus dat wordt nog even afwachten
pi_73467377
Leo, een zoon, wat leuk! Geniet nog maar ff lekker na van je echo!
pi_73467414
Leonieke, wat leuk, een knul!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 7 oktober 2009 @ 20:12:53 #115
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_73467428
Wat leuk Leo, een menneke!
pi_73467451
Leonieke op haar blauwe wolk
  woensdag 7 oktober 2009 @ 20:15:35 #117
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_73467534
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 20:07 schreef leonieke het volgende:
Mja, Groofsken, tot 2 weken geleden werkte ik meer dan 50 uur per week, nu de gewone 38. Ik steek het alleszins daarop waardoor ik nu zeker geen zo'n weken meer zal doen op het werk.

We kunnen ons momenteel in een drietal namen vinden, maar we hebben ze in een andere volgorde van voorkeur geplaatst, dus dat wordt nog even afwachten
Pfff, 50 uur, dat gaat toch ook eigenlijk nergens over . Ik vind de helft op dit moment al veel .

woensdag 7 oktober 2009 @ 20:18:21 #118
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_73467648
Ik ga maar eens afwassen , en dan heerlijk bijkomen van drie dagen werken .

woensdag 7 oktober 2009 @ 20:32:40 #119
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_73468212
jeuj voor leonieke en haar kereltje!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_73468386
Leonieke wat een goed nieuws! Zowel van de echo als van je bloeddruk

Ik ben ook weer goedgekeurd bij de verloskundige. Baby groeit goed, hoofd naar beneden en is ingedaald. Mijn bloeddruk is prima en ik was een halve kilo bij. Stickertje erbij!

Morgen de kraamintake. Ben benieuwd... (ze wilde m'n slaapkamer zien )
  woensdag 7 oktober 2009 @ 20:44:03 #121
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_73468610
Leonie wat gaaf! Een menneke!
  woensdag 7 oktober 2009 @ 21:15:26 #122
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_73469765
Leonieke krijgt een zoon!
Wat fijn dat je bloeddruk zo gedaald is. Goed ook dat het door het 20% (!!!) minder werken al zo veel scheelt!

Ook een voor de anderen die een sticker van de VK gekregen hebben!

Morgen ga ik voor het eerst naar de VK. Vind 't best spannend! Zie ongeloofelijk op tegen het bloedprikken terwijl ik tot een paar maanden geleden altijd vrijwillig bloedgaf. Heb nu het idee dat ze me eerst zo'n pyjamaatje met de mouwen aan de achterkant dichtgeknoopt aan moeten doen voordat ze met een naald bij me in de buurt kunnen komen. Maar ja, dat prikt dan weer zo lastig he.

Ik wilde trouwens nog even m'n fotootje van de echo van vorige week van het 3D onderzoek laten zien. Voor de duidelijkheid: Het is een 2D foto, geen 3D.

Ter vergelijking:
10-09-2009
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
01-10-2009
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op die laatste foto is 't kindje 2,1cm groot!

Vriendlief heeft 't kindje trouwens Teigetje gedoopt omdat het volgend jaar het Jaar van de Tijger is volgens de Chinese astrologie. Hoe hij daar ineens bijkwam, geen idee, maar ik vind 't cute.
A grand adventure has begun.
pi_73471091
Voor Teigetje! Mooi om te zien hoor Keshet, en veel succes/plezier morgen.
  woensdag 7 oktober 2009 @ 22:15:42 #124
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_73472035
Leonieke, wat fijn! Een goede echo, en dan ook een zoon, zoals verwacht!
Gefeliciteerd!

keshet wat een verschil in die 3 weken, zeg! wel een mooi teigetje
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_73472047
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 18:49 schreef Aoraki het volgende:

Poppejans, ons ventje ligt ook in een stuit, dat is toevallig. Ik ben erg benieuwd of hij nog gaat draaien... Maar idd, als een keizersnede het ergste is... Alleen jammer dat je dan wat langer in het ziekenhuis moet blijven.
Dat is wel een groot nadeel ja.. en een hele buikwond enzo waardoor je ws minder gauw op de been bent dan bij een normale bevalling.
Maar ik maak me er (nog) niet druk om, zal hoe dan ook wel goed komen. En ik voel hem vandaag echt overal en helemaal heen en weer bewegen dus die heeft nog ruimte zat

Incantrix, daarom mag mijn kat dus niet op de slaapkamer. Die gaat dus op mn hoofd zitten, zielig miauwen, behang kapot maken,kopjes geven, jagen op de hond die bij ons in bed slaapt onder dekbed, enzzzzz

Leonieke, een jochie, een mannetje!!! waaaaah echt superleuk joh!
geweldig!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_73472640
Leonieke, een zoon!!!
pi_73473264
Leonieke jaaaah!
Voelt het nu ook allemaal wat 'echter' ?
pi_73476776
Leonieke, wat fijn! En een zoon!!
pi_73476828
Leonieke een zoon!! (nu gaan ze allemaal roepen "Zie je wel" )

Owh Tan

Sorbootje eventjes nog, maar dat lijkt nu nog zo lang
Die kat Ben je nog niet gehypnotiseerd?

Poppejans hij kan best nog wel draaien hoor, ik maakte me ook enorm druk maar met 33 weken lag hij definitief goed.

voor het keukentje Troel!

Mamapapa wat leuk die extra echo's

Icantrix ik kan ook echt niet goed slapen met de katten op bed, die liggen dan heerlijk onbeweeglijk bovenop je zodat je niet alleen je borstvoedingskussen moet verplaatsen maar ook je katten als je je om wilt draaien. En ze vinden het ook al vanaf 5 uur 's morgens etenstijd en dan gaan ze niet alleen onze aandacht trekken maar ook elkaar in de haren vliegen. Dus ze zijn gewoon altijd in de huiskamer als wij slapen. Als je ze dat aan wilt wennen kun je de eerste tijd maar het beste allebei oordopjes in doen tegen het krabben aan de deur en megazielig miauwen

Ik kon niet meer afbellen want precies op het moment dat ik op invoeren drukte ging de bel Uiteindelijk heb ik me nog wel goed kunnen houden maar ik was zo moe daarna, viel steeds bijna in slaap. Maar 's avonds hadden we de eerste borstvoedingsavond dus ik kon niet gaan slapen. En daar ben ik wel in huilen uitgebarsten We waren te laat omdat we nergens een parkeerplek konden vinden, uiteindelijk bleek dat er een plek geweest was voor het verloskundigecentrum Alle stoelen waren al bezet en wij moesten op een bankje zitten achter de anderen. Bankje type speelgoedkist met een kussentje, dat te hoog voor mij was en zonder steun. Dus ik kreeg al heel snel last van mijn heupen, rug, middenrif? de rand bovenaan mij buik iig. Ik moest na een tijdje echt mijn tranen verbijten. En toen vroeg ML hardop om een stoel en dat vond ik zo lief dat ik het niet meer hield Pff wat voelde ik me een zeurpiet zeg, al die andere vrouwen waren vrolijk enzo. Maar goed, ze waren ook wel een stuk minder ver dan ik nog.
De cursus viel echt tegen trouwens, zelfs ML heeft vrijwel niets nieuws gehoord. De cursus werd gegeven door een verloskundige zelf, die nog geen kinderen heeft, en dus alleen kon speculeren hoe bijvoorbeeld een toeschietreflex voelt. Ik had echt zoiets van, ik had deze PowerPointpresentatie ook wel zelf kunnen geven met de kennis die ik heb van internet, het was dus echt heel erg basis en algemeen. Ze had dezelfde informatie ook makkelijk aan mijn kraambed kunnen geven op het moment zelf, zo weinig was het. Dus heel jammer van het geld (50 euro samen met partner). Wat ik heel jammer vind is dat twee weken terug iemand van de LLL mij gemaild heeft dat ze een nieuwe cursus zou starten, maar toen had ik me dus allang voor deze cursus opgegeven en betaald. De cursus van de LLL zou 3 avonden beslaan, ongeveer de helft kosten en bovendien gegeven worden door een ervaringsdeskundige. Het probleem was dat toen ik me opgaf het zomervakantie was en er geen duidelijkheid was nog over wanneer cursussen gegeven werden. Maar goed die cursus had ik vast niet kunnen doen met mijn termijn.
Over twee weken het vervolg van de cursus, dan gaat het over de probleempjes (zo noemde ze het echt ) die je kunt krijgen.

Maar ik heb het borstvoedingsboek van Stephan Kleintjes van Stiemie overgenomen en dat krijg ik waarschijnlijk vandaag dus ik hoop dat dat mij goed kan ondersteunen!
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  donderdag 8 oktober 2009 @ 07:24:27 #130
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_73476999
Keshet opnieuw een mooie echo

Twinkliy, ik denk dat ik ook wel zou zijn gaan huilen. Wat een gedoe zeg...
pi_73477032
Leo, jaaaaaaaaa een zoon EN een mooie bloeddruk! Lekker op zo'n blauwe wolk hè?

Keshet, al een echt minimensje!! Wat een verschil! Ik zag trouwens ook op tegen dat bloedprikken maar het was gebeurd voor ik er erg in had. Komt goed!

Sorry, beetje kort van stof, maar het is al over half 8. Moet rennen naar mijn werk! Pffff.....
  donderdag 8 oktober 2009 @ 07:39:59 #132
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_73477072
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 07:33 schreef happyme28 het volgende:
...maar het is al over half 8. Moet rennen naar mijn werk! Pffff.....
Nou ik ga gewoon met de auto.
pi_73477271
Goedemorgen gijlieden!

Twinkly, ik snap helemaal dat je ging huilen Ook belachelijk om te weinig stoelen te hebben bij zoiets en dan een zwangere op zo'n bankje te zetten trouwens!

Happy werkse

Ik moet vandaag ook werken. Maar ik stop per 1 november....
En ik bedenk me net dat ik na vandaag eigenlijk nog maar 6 keer hoef
Ik denk verder na: 4x !!!!! Want de herfstvakantie werk ik niet Echt raar! Dan ben ik zomaar werkloos over 4 keer werken! Schrikken!
pi_73477313
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 05:50 schreef Twinkly het volgende:
De cursus viel echt tegen trouwens, zelfs ML heeft vrijwel niets nieuws gehoord. De cursus werd gegeven door een verloskundige zelf, die nog geen kinderen heeft, en dus alleen kon speculeren hoe bijvoorbeeld een toeschietreflex voelt. Ik had echt zoiets van, ik had deze PowerPointpresentatie ook wel zelf kunnen geven met de kennis die ik heb van internet, het was dus echt heel erg basis en algemeen. Ze had dezelfde informatie ook makkelijk aan mijn kraambed kunnen geven op het moment zelf, zo weinig was het.
Je kan even kijken op de site van borstvoeding natuurlijk, http://www.borstvoedingnatuurlijk.nl, daar kan je per regio zoeken naar een contactpersoon. Naar mijn weten hebben al deze dames borstvoeding gegeven en mocht het nou niet lukken dan kan je altijd met hun contact opnemen voor hulp en info, ze geven ook informatie bijeenkomsten. Je hebt er ook een hele lijst met lactatiedeskundige, je kan er brochures aanvragen en ik heb de vorige 2 zwangerschappen veel info daar vandaan gehaald.
pi_73477812
Ik moet eigenlijk bekennen dat ik het meest tevreden ben met mijn normale bloeddruk Begrijp me niet verkeerd, ik vind het super dat we een jongetje krijgen, maar ik maakte me echt al zorgen met die bloeddruk en de eventuele gevolgen voor de baby (tip: niet té veel lezen op internet ).

En nu is het wachten op het moment dat ik hem voor de eerste keer voel al zei de echoscopiste dat dat wel nog twee weken kon duren bij een eerste. En nu? Nu wil ik gewoon nog meer echo's ipv te wachten tot 29 december (mijn man verklaart me dan weer gek )
  donderdag 8 oktober 2009 @ 08:59:08 #136
265732 Keshet
pi_73477867
Ik snap je helemaal Leonieke! Het liefst zou ik een soort kijkluikje in m'n buik willen hebben zodat ik, wanneer ik daar behoefte aan heb, zelf even kan spieken hoe het gaat!

Nou weet ik niet hoe dat in België zit, maar is een pretecho misschien een idee? Dan hoef je niet zo lang te wachten!

Fijn ook dat je je zo opgelucht voelt over je bloeddruk! Dat zorgt er misschien wel voor dat 'ie nog meer omlaag gaat!
pi_73477922
Ik denk wel dat pretecho's hier ook bestaan, maar heb er eigenlijk nog niet zoveel over opgezocht. Mijn man ziet het niet echt zitten al vindt hij echo's wel heel leuk. Ik zal nu nog eventjes wachten met erover te beginnen en misschien is het december voor ik het besef of misschien duurt het me toch te lang en zet ik mijn puppy-blik op

Zou niemand van die slimme mensen onderzoek kunnen doen naar zo'n luikje?
pi_73478007
Ik snap heel goed dat je opgelucht bent over je bloeddruk Leonieke

Oeps ik was helemaal vergeten in mijn vorige post dat ik Keshet's tweede echo zo leuk vind, echt een beebje!

Ik heb inderdaad contact met iemand van VBN en van LLL die ik kan bellen wanneer er problemen zijn, maar ik denk dat een andere cursus nu niet meer zal lukken omdat ik al ruim 36 weken ben.
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_73478152
Zo, op het werk aangekomen (inmiddels al bijna anderhalf uur geleden...) en ik hoef niet letterlijk te lopen hoor, maar fietsen. Met de auto doe ik er langer over dan met de fiets, dus dat is ook geen oplossing

Asy, aambeien da's niet fijn. Hopenlijk heb je er niet te veel last van.

Leo, best veel trouwens dat je een week bent teruggezet, of was 1 maart de laatst mogelijke datum? Scheelt wel, hoef je toch maar mooi een weekje minder dan je dacht En dat voelen van je beeb dat komt echt snel hoor, maar don't worry als het inderdaad nog 2 weken duurt.

Martine1984, hoe gaat ie nu? Nog wat gerommel of is het echt weer helemaal verdwenen?

mama_papa, gefeliciteerd met het stickertje! Ik had ook in deze periode dat ik ineens zoveel aan was gekomen, schijnt een beetje bij deze termijn te horen. No worries

Vlindur, nog gefeliciteerd met de 28 weken mijlpaal
BJ, jij vandaag gefeliciteerd
Davinia, jij alvast voor morgen mocht ik het vergeten

Poppejans, fijn dat alles weer goed was bij de VK, en die stuitligging komt vast nog helemaal goed en anders gaat het gewoon zoals het gaat maar Poppejantje komt er zeker uit

Tan, even een hele dikke . Je bent een stoere vrouw!

Wat gaat het bij een groot aantal al snel zeg. Dat verlof komt dichtbij bij een groot aantal. Hier lijkt het nog eeuwen te duren maar aan de andere kan wel fijn, want we moeten nog zoveeeeeeeel doen

Lijnloos, voel je je vandaag wat fitter? Die moeheid is echt hopenlijk heeft een goede nachtrust geholpen.

WupWup, fijn dat alles helemaal in orde is. En al ingedaald, goed teken

het-is-mij, hoe gaat het daar???? doe 'ns melden
  donderdag 8 oktober 2009 @ 09:21:42 #140
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_73478213
goedemorgen dames

en Leonieke, dat je bloeddruk is gezakt is ook erg belangrijk! en ik snap dat je daar enorm opgelucht over bent

@Keshet, succes bij je 1e VK-bezoek vandaag!

@Freecell; nog maar 4 daagjes! OMG! dat gaat snel zeg!

@LLM's; hoe gaat het met jullie? kunnen jullie het nog een beetje volhouden?

@Twinkly; klinkt als een emotioneel zware dag gisteren... ik zou ook aan het einde van zo;n dag denk ik.... doe je het vandaag lekker een beetje rustig aan enzo???

Ik ga zo weer op controle bij de VK....
en vandaag alweer een mijlpaal;

28 weken!!!!!
*jeetje wat gaat het snel! *

en o ja, de meubeltjes kunnen nu elk moment komen! (en worden gemonteerd ... )
ben zoooooooo benieuwd hoe het straks lijkt op de babykamer!
  donderdag 8 oktober 2009 @ 09:42:54 #141
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_73478639
Twinkly, wat jammer dat die cursus niet zo heel diepgaand was. maar wellicht zegt dat ook iets over jouw literatuuronderzoekskills
lekker rustig aandoen vandaag!

BJ! 28 weken zwanger! MIJLPAAL!

happy, heel slim, vlindur BJ en ik op een rij. moest wel ff gniffelen toen ik dat zag

zometeen gaan we de babykamer ophalen! spannennnnndddd!
pi_73479052
Oh Twinkly, wat frustrerend

Leonieke een jochie!! Super zeg!

Beessie 28 weken!!

Hier komen we net van de gyn af. Alles is goed!
Na enig navraag (dankzij Davina) of ik over tijd kan/mag lopen bleek in eens dat het helemaal niet zeker is dat Tinus Rhesus Positief is.. Dat werd ons eerder wel verteld. 'Uw partner is positief positief en dus uw kindje ook' Nu blijkt dat Johan waarschijnlijk positief positief is en dat het dus helemaal niet zeker is dat Tinus dus ook positief is.. Dus hij kan alsnog Negatief zijn zoals ik en dan is er dus helemaal niks aan de hand en wordt hij ook helemaal niet ziek! Dat is aan de ene kant natuurlijk super nieuws.. Maar nu hebben we weer onzekerheid. De arts ging het nog eens even goed uit zoeken. Ook gaat hij met de kinderarts ingesprek wegens het Lange QT-Syndroom wat in J's familie zit.

Over 2 weken weer bloedprikken en over 3 weken weer controle.
(En oh ja, Ze laten me niet over tijd lopen. Dus 2010 haal ik niet )
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_73479121
Leo, wat leuk een zoon

Voor alle andere die een stickertje hebben gekregen bij de vk

En BJ alweer 28 weken zeg, time fly's.

Voor iedereen die vandaag de babykamer krijgt of op kan halen. Veel plezier!
pi_73479128
Goeiemorgen meiden!
wat heb ik geslapen zeg... Op een leine break na toen ik moest plassen en lief maar bleef snurken, toen de doppies maar in gedaan! Lig dus nog in bed, zo maar Es' wakker doen en richting werk...

Twinkly wat een stom gedoe zeg met die voorlichting! Kan me heel goed voorstellen dat je baalt en het daar ff niet meer trok

Bj gefeliciteerd en straks ook met sticker ga ik van uit
vlindur ook nog natuurlijk en davinia alvast

happy ook werkse! En voor iedereen een
pi_73479216
Dat is eigenlijk ook suf vlindur. Weten 'ze' wel hoe je aan die antistoffen komt?
pi_73479386
Moguh Dames

Leonieke wat leuk een klein ventje in je buik
Twinkly wat balen dat die avond zo tegen viel... vind t idioot dat ze een zwangere vrouw op zo'n bankje laten zitten

Hier weer meldt met Puk nog in mn buik. T rommelt een beetje, harde buiken zo af en toe maar niks noemenswaardig... dus die zit er morgen ook nog wel.
pi_73479404
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 10:10 schreef WupWup het volgende:
Dat is eigenlijk ook suf vlindur. Weten 'ze' wel hoe je aan die antistoffen komt?
Nee. Volstrekt onduidelijk.. Het staat alleen wel vast dat ik het wel heb
  donderdag 8 oktober 2009 @ 10:19:23 #148
35189 Troel
scherp en bot
pi_73479431
Vlindur, wat onhandig toch allemaal. Dus voor hetzelfde heb je al die tijd voor niets in onzekerheid gezeten
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_73479434
Mooie echo's Keshet! Leuk om zo'n minimensje te zien.

Twinkly, wat stom, die cursus... Ik heb getwijfeld of ik me er voor op zou geven. Begrijp me niet verkeerd, ik wil heel graag borstvoeding geven, maar meestal wordt op dat soort gelegenheden nog eens aangegrepen om te vertellen welke voordelen borstvoeding boven flesvoeding heeft. Ja, dat weten we nu wel!!!
Dus ik heb me er uiteindelijk niet voor opgegeven, ik denk dat ik het wel van de kraamhulp leer en anders hulp inschakel van een lactatiedeskundige.

Leonieke, een jochie, wat leuk!

Freecell, nog maar een 4 daagjes, dat komt dan wel heel snel dichtbij! Maar hoe zit dat dan? Je verteldde laatst dat je dan werkeloos bent. Krijg je dan tijdens je verlof geen uitkering van het UWV?

BJ alweer 28 weken! Belangrijke mijlpaal. Ik ben vandaag 32 weken! (niet zo belangrijk, wel leuk) En je kamertje komt vandaag, leukleuk! Meteen schoonmaken en inruimen zeker?
Davina's kamertje komt ook vandaag! Ik kijk uit naar de foto's in het kinderkamertopic.

Vlindur, fijn dat je weer bent goedgekeurd. Jammer van die onzekerheid, maar ze kunnen het nu maar beter even goed uitzoeken allemaal. Als je jochie misschien niet ziek wordt zou dat super zijn!
pi_73479753
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 10:19 schreef Troel het volgende:
Vlindur, wat onhandig toch allemaal. Dus voor hetzelfde heb je al die tijd voor niets in onzekerheid gezeten
Ja.. Ook dat dus.. God, het zou wat zijn als er gewoon helemaal niks aan de hand is.. En ook nooit is geweest.. Heb ik me dus echt al die tijd voor jan lul bezorgd gemaakt..
pi_73480024
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 10:32 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Ja.. Ook dat dus.. God, het zou wat zijn als er gewoon helemaal niks aan de hand is.. En ook nooit is geweest.. Heb ik me dus echt al die tijd voor jan lul bezorgd gemaakt..
Heel stom dat ze niet direct aangegeven hebben dat ze het zelf ook niet zeker wisten zeg!

Ik vond het idd ook wel stom dat ze niet genoeg stoelen neergezet hadden terwijl er een lijst was met wie zich opgegeven had, uiteindelijk heb ik een bureaustoel gekregen en die zat hemels in vergelijking met het bankje

Ik heb het boek van Stiemie ontvangen * Twinkly gaat literatuuronderzoek doen
En ik heb de LLL mevrouw gemaild of ze nog een cursus geeft binnenkort.
  donderdag 8 oktober 2009 @ 11:24:31 #152
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_73481123
Goedemorgen! Een vrolijke dikkie alhier, kraamvisite was zo leuk gisteren Zo'n lief klein hummeltje, en wat is hij al sterk! En ook nog eens de hele nacht doorgeslapen, jeuj! Vandaag zomaar een dagje nix te doen ook nog, daar had ik wel even behoefte aan zeg. Het is te merken, beeblief is hardstikke druk vanochtend, heb constant beweging in de buik

En weer een boel bij te lezen hiero, haha!

Allereerst: Leonieke, dubbele voor jou, een goede echo én een goede bloeddruk! En wat leuk, een jongetje! Ik kan me best voorstellen dat je graag nog extra echo's zou willen, hopelijk kun je je lief er ook nog van overtuigen.. Een keertje extra kijken is toch wel leuk? En ja, zo'n raampje.. Ik ken iemand die onderzoek doet naar ziekten die van dier op mens overslaan en op zijn werk hebben ze, zoals hij het zelf noemt, 'doorzonkoeien' die dus écht raampjes hebben. Het bestáát dus echt, maar of je dat echt zou willen..

Mama_papa, goedgekeurd en weten wat je wil met de bevalling e.d., super!

Davinia, omg, ook al een kraampakket.. Heb jij 'm net zoals ik héél hard begraven onderin je kast? Ennuhm, kamertje komt vandaag dus? Jeuj!! Dat is zo cool

Hey Poppejans, een stuitligger, ik hoop voor je dat hij nog draait! Maarja, wat je zegt, als het niet anders is, is het niet anders. Een KS lijkt me erg ingrijpend, maar het is er niet voor niks. Gelukkig ben je er zelf lekker nuchter onder Ennuhm, ja, als we gaan slapen is het altijd supergezellig met de katten, ze worden eigenlijk pas lastig als het richting de tijd gaat dat de wekker zal gaan.. Als ik in bed ga liggen komt Beertje (het meisje) heel vaak bij me onder de dekens liggen, en dan gaat ze lepepltje lepeltje tegen mijn buik en heel hard spinnen, zó lief En dan die andere twee in mijn knieholtes Dus tja, ik zou ze wel missen denk ik..

Troel, dat keukentje is echt superleuk! Is die zo moeilijk te pakken te krijgen? Nouja, blij voor je dat het gelukt is

Twinkly.. voor jou, bluh, vervelende dingen allemaal.. Van die cursus zou ik echt ook wel van over de z**k zijn hoor, en dat ze je dan ook op zo'n ding laten zitten! Bizar hoor, kun je misschien nog ergens je beklag doen ofzo? Balen dat die zomervakantie ertussen heeft gezeten! En ja, ik ben inderdaad nog steeds in dubio over de katten, ze mogen nu 's-nachts juist niet in de woonkamer omdat ze tijdens hun nachtelijke speel-perikelen de bank graag slopen.. Maarja Vind het ook zo zielig als ze alleen op de gang mogen slapen, want strakjes gaat de babykamer natuurlijk ook dicht als de beeb slaapt Nouja, we kijken nog eens (maar het zijn inderdaad wel klompjes lood op je dekens jah )

En Tan, ik ben een beetje laat, maar een dikke voor jou hoor.. Ik ben er wel een beetje stil van dit zo te lezen, ik kan niet beginnen me voor te stellen..

En Sorbootje, aahh.. Ik duim voor je dat ze snel gaat komen hoor! Offeh.. Misschien wel vannacht??

Aoraki, dat vergeten we nog wel eens, maar proberen we wel te doen. Het probleem is dat het van die verdomde gewoontedieren zijn, die zeuren soms gewoon omdat ze denken dat het hoort ofzo. Als ik ze twee uur te vroeg eten geef gaan ze om de gewone tijd tóch moelijk doen, maar dan met een soort van vraagtekentjes boven hun hoofd, zo van "we weten eigenlijk niet waarom, maar zo hoort het nu eenmaal" Bijkomende lastigheid is dat ze bij ons rauw vlees krijgen dus dat kun je ook niet te veel neerzetten, anders wordt het ranzig. Gelukkig werkte mijn truucje van vanochtend ook: lief vragen de katten eruit te gooien zodra ze dreigden te gaan zeuren. Hij is er meteen uitgegaan en ik had nergens meer last van En jij ook al een stuitligger trouwens? Voor jou zal ik ook duimen dan! En owja, 32 weken vind ik toch een waard hoor Elke week is er één toch?

Lijnloos, hoe was je afdelingsuitje?

Groofsken, goedgekeurd ook weer Alleen wel jammer dat beebje nu toch weer gedraaid is, wat een stuitbaby's allemaal ineens zeg! En mag je zelf iets zeggen over de datum van een KS? Overigens lijkt me dat ze daar wel rekening mee zullen houden en je niet blind op 5 december zullen plannen?

Wupwup, gelukkig, tenminste nog iemand met een gedraaide beeb Ennuhm, fijn, weer goedgekeurd!

Keshet, haha, wat een geweldige werktitel Hoe laat moe(s)t je bij de VK zijn?

Freecell, wow, dat lijkt me echt een raar idee!! Wel goed voor je lijf denk ik hoor Lijkt me sowieso raar om dan niet meer op een kindje dat je toch erg goed kent te passen.. Zul je de vraagouders & hun gezin nog wel terugzien ofzo?

Happy, hiero ook altijd naar mijn werk blijven fietsen hoor, is ook gewoon de beste optie.. Meen dat jij ook in de omstreken van Den Haag woonde? Het verkeer is gewoon bizar, helemaal nu met al die opbrekingen

BJ 28 weken Jeuj, mooie mijlpaal!! Verder alles ok? Leuk dat de meubeltjes komen

Vlindur, wow, dat is dan ineens wéér wat anders zeg, jemig. Beter krijgen jullie snel duidelijkheid hierover, wat bizar allemaal! Wel een prettig idee dat ze je niet over tijd gaan laten lopen overigens, dat dan weer wel

Martine ook nog steeds aanwezig, en ook nog steeds aan het rommellen.. Kun je het allemaal nog een beetje aan meis?

Pfiew, nou, en nu ben ik moe, whaha! Ik heb ook echt nergens zin in, ik ga lekker op de bank liggen eventjes, me thinks Ik zou wel weer kunnen slapen geloof ik
3!
pi_73481208

Mogge... Ik ben weer helemaal uitgeslapen. Dus baby kom er maar uit... ( )
pi_73481214
Truste Incandepinca!
  donderdag 8 oktober 2009 @ 11:31:43 #155
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_73481331
Ha, daar is ze Goormornings! Ennuhm, ja, beeb is er dus nog niet en geen aanstalten Al pannekoeken naar binnen gepropt in grote getale? (Is in elk geval lekker )

En thnx, tot strakkies denk ik
3!
  donderdag 8 oktober 2009 @ 11:39:50 #156
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_73481588
hellow ik ben weer terug van de VK en weer een stickertje inderdaad
mooie bloeddruk ook.
Direct erna even wezen bloedprikken.

en en en:
onze meubeltjes zijn er

en we zijn er zoooooooooo blij mee!!!!!

*gaat foto's uploaden voor in kinderkamertopic*

en straks gaan we ff bij ikea kijken en ws ook even geboortekaartjesboeken halen
leuk dagje dus!

ben helemaal ADHD
pi_73481633
Pannenkoeken staan voor vandaag op het menu. Maar ik dnek en hoop datz e na het weekend komt nu. Dit weekend zijn de kinderen van er en dan moeten we ze op laten halen door mijn schoonmoeder enzo... da's nogal een gesleep (100km heen en 100 km terug). en als ze na het weekend komt, kan schoonmoeder ze gewoon meenemen en hoeft ze niet speciaal op en neer te rijden. Maa riets zegt me dat mijn baby hier geen rekening mee houdt
pi_73481828
Wat gaaf BJ, ik ben heel benieuwd!!
pi_73481848
Goeiemorgen, nou ja goed..........

Zeikpost weggehaald, sloeg nergens op hehe en er zijn mensen die het wel moeilijker en erger hebben dus vond het niet echt reeel dat ik zo binnen komt stuiteren met zo'n verhaal.

Iig was de ctg goed, bloeddruk niet.
Zondag terug komen voor ctg, bloeddrukmeting, urinescreening.
Nog geen ontsluiting en baarmoedermond was nog niet verweekt.

Dusch.........

[ Bericht 19% gewijzigd door het-is-mij op 08-10-2009 12:28:06 ]
  donderdag 8 oktober 2009 @ 11:53:48 #160
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_73482037
weet niet zo goed wat ik moet zeggen; maar een dikke in elk geval voor het is mij.......
pi_73482048
BJ ik ben benieuwd... ik wacht af!

Sorbo je zou toch al vast gaan persen, ontsluiting was voor mietjes hup aan de gang Het is tijd voor een verse beeb

Incantrix weltrusten

Het-is-mij balen dat er nog geen bevallings tekenen zijn, doe maar rustig aan en laat je verwennen door je lief
  donderdag 8 oktober 2009 @ 11:57:45 #162
265732 Keshet
pi_73482144
Disclaimer: Egopost! Heb ff snel gescrolled, ben te hyper om meer dan twee woorden achter elkaar te lezen.

Yay voor Beessie-Jen's meubeltjes! Ben erg benieuwd!

Het-is-mij:
Ga even lekker cocoonnen ofzo op de bank, misschien helpt het

Ik ga nu richting VK. Eind van de middag weer 3D fotoshoot en in de tussentijd ga ik met lief het centrum van Rotterdam maar onveilig maken denk ik.

Tot vanavond!

Oh, sowieso even een voor iedereen die 't nodig heeft!
pi_73482163
ow die post was niet bedoeld voor kusjes enzo hoor (Daar ben ik zelf ook niet zo van) maar das wel lief maar was er vnaochtend gewoon ff heel erg klaar mee terwijl ik eigenlijk blij ben dat ik zwanger kan en mag zijn.

Alleen het posten en van me afschrijven lucht al op

En wat de vk ook zei, je hoeft niet altijd bevallingstekenen te hebben maar die harde buiken waar ik dus al 10 wkn last van heb en dat ongesteldheidsgevoel enzo heeft dus nergens toe geleid, ach ja meer dan afwachten kunnen we toch niet doen.
Als de bloeddruk te hoog blijft gaan ze zowieso ff het beleid bekijken.

Ik ga zo lekker ff eten, tv kijken en het bed in en laat iedereen het zich maar ff bekijken
pi_73482164
* freecell geeft hetismij een knuffel

Even antwoorden voor de mensen die het vroegen: ik ben dan werkloos, krijg geen uitkering van het UWV omdat de afdeling werknemers me zelfstandige vindt en de afdeling zelfstandigen vindt dat ik werknemer ben
Gelukkig hebben we het sozawe en die hebben beloofd dat ze iets regelen Dus komt goed, alleen nog even uitzoeken hoe.

En oppas-ukje en vraagouders blijf ik wel zien, want ze zitten bij ons in de kerk Dat scheelt ook wel.
pi_73482237
Vlindur nog gefeliciteerd voor gisteren, 28 weken voelt goed he
En wat vaag allemaal. Kunnen die antistoffen nog zijn van toen je zelf geboren werd ofzo? Wel leuk om te weten dat je dit jaar nog mama wordt.
BJ vandaag ook 28 weken, fijn! En goedgekeurd en meubeltjes binnen, wat een topdag.

Leonieke wat een verschil in je bloeddruk! En een zoon zoals (door velen om je heen) verwacht.

Wij zijn ook weer goedgekeurd. Beeb is weer flink gegroeid en ligt ondersteboven bewegelijk boven bekkeningang (toch prettig ook al kan het nog gewoon draaien). Hb was goed (7,3) en glucose en bloeddruk ook.
En blijkbaar is de nesteldrang hier begonnen. Gisteren de speelgoedkast van m'n dochter onder handen genomen, krijg ik een mailtje van babyinfo ofzo dat in de 7e maand de nesteldrang bij velen begint. Hmmm... volgens mij is het toeval...
En we komen niet uit de naam en ik baal ervan. Top 3 van mij en lief verschillen teveel (ik had maar een top 2 eigenlijk) en nu zei die gisteren dat die ene van mij toch wel mag omdat we er anders niet uit komen en nou weet ik het niet meer, pfffff.
pi_73482383
Sinds de echo zijn wij het ook weer kwijt met de namen

Wat hier vorige keer werkte: de opties allemaal (ja, ook zijn top3) gewoon af en toe hardop uitspreken.
Ik vond Leander eerst maf, kende de naam niet en vond het bla, maar na3 dagen af en toe in mijn hoofd uitspreken vond ik het toch wel heel tof
pi_73483012
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 11:54 schreef martine1984 het volgende:
Sorbo je zou toch al vast gaan persen, ontsluiting was voor mietjes hup aan de gang Het is tijd voor een verse beeb

Jamaar het lukt niet *stampvoet*
pi_73483077
@ Leonieke, fijn dat alles goed was.
@ Tan, lijkt me behoorlijk confronterend idd.
Hoest vandaag ermee?
@ Sorbootje, hoe voel jij je vandaag?
@ Faja, ik heb bij een manueel therapeut gelopen, eerste paar uur kun je er wel wat last van hebben of extra moe ofzo maar zoals jij het beschrijft herken ik het niet terwijl ik ook hypermobiel ben en ze soms wat meer druk moeten zetten.
Ik zou het wel ff aankaarten.
@ Aoraki, lief van je collega's idd.
@ Lijnloos, lekker utigeslapen? ja dus.
@ Keshet, succes vandaag! en natuurlijk veel plsier.
@ Twinkly, jij ook een betere dag vandaag?
Sommige dagen.......
@ Happy, hoest met jou?
@ Asy, aambeien zijn niet fijn.
Ik kan er over meepraten maar heb zalf en vlgs mij lijkt dat wat te doen. (curanol, alleen via internet te bestellen)
@ Vlindur, hhmmzz dan ga je ineens de dingen anders bekijken of niet?
Lijkt me wel heel apart.
@ Martine, trek jij het nog?
pi_73483200
Ik heb vanmorgen toch maar de manueel therapeut gebeld en de pijn die ik heb, die elke dag erger lijkt te worden ipv af te nemen, hoort niet. Hij heeft het dus veels te hard gedaan en het geprovoceerd. Leuk is anders in ieder geval. Nou heb ik voor maandag weer een afspraak staan maar als ik miij maandag nog net zo (of nog erger) voel als nu dan kan hij toch mooi in de hoogste boom klimmen want ik laat mij niet nog een keertje zo'n pijn aandoen.

Zo even van me afgeklaagd.

Sorry voor mijn ego post ik ga maar weer richting bed, plat liggen en mijn boek lezen of slapen.
pi_73483316
Het is mij, ik voel me op zich wel ok. Alleen mijn lijf is het zwanger zijn wel een beetje zat. Maar dat zul je vast wel herkennen.
pi_73483320
Faja wat raar Je zou toch verwachten dat zo iemand professioneel genoeg is om het de eerste keer wat rustig aan te doen?
Kan me voorstellen dat je hem inderdaad niet heel veel kans meer geeft

Het is hier heel druk in mijn buik
pi_73483379
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 12:33 schreef Sorbootje het volgende:

[..]

Jamaar het lukt niet *stampvoet*
dat is dus een niet vorderende uitdrijving
pi_73483419
Faja, geeft niks hoor, klaag maar even lekker! 't Is ook gewoon balen zoiets!
  donderdag 8 oktober 2009 @ 13:15:23 #174
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_73484169
faja,ksnap t niet. hij heeft toegegeven de eerste keer geforceerd te hebben, maar geen toezegging gedaan om as maandag wat milder met je om te springen? das wel bijzonder idd.

waar komen al die stuitkindjes idd ineens vandaan? maar er is toch niet iemand die al over de grens heen is dat ze niet meer kunnen sterugdraaien uit zichzelf?

freecell, het hardop uitspreken van de naam heeft ook wel een risico hoor! ik heb me al een keer versprokne, maar dat hoorden ze niet, en nu moet ik steeds denken wat nou de werktitel was, en zeg ik bijna de echte naam

mn vader moet nog een keer rijden voor de babykamer! Het paste niet allemaal in de auto
maar wat ik kan zien door de dozen heen, is wel heel mooi!
en het bedje is groot! mn kleine beeheeebiehiehie in een groot bedjuhuhuh
uitleg: eli krijgt een nwe kamer (junior bed, commode, kast, wandschap (die ik was vergeten te bestellen, dus die komt pas over 6 wk ), dus zijn huidige meubels (ledikant, commode, kast, wandschap) gaan naar de babykamer waar frédérique dan de eerste twee à drie jaar in zal slapen.

dan knalt frédérique op een gegeven moment uit het ledikantje, en gaat het juniorbed van eli (die dus nu net binnen is) naar frédérique en krijgt eli een groot bed. daarna zien we wel weer verder
  donderdag 8 oktober 2009 @ 13:19:13 #175
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_73484282
meld me even...

sorry dat ik verder niet reageer... ben moe moe moe
pi_73484626
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 12:07 schreef freecell het volgende:
Sinds de echo zijn wij het ook weer kwijt met de namen

Wat hier vorige keer werkte: de opties allemaal (ja, ook zijn top3) gewoon af en toe hardop uitspreken.
Ik vond Leander eerst maf, kende de naam niet en vond het bla, maar na3 dagen af en toe in mijn hoofd uitspreken vond ik het toch wel heel tof
Dat doe ik ook steeds, een paar dagen een naam steeds opnoemen (in hoofd of hardop), vandaar dat ik maar een top2 had, de rest was al afgevallen
Maar ik ben het nu dus gewoon kwijt, ik weet het niet meer wat ik wil voor m'n kindje.

Faja wat vervelend dat je nogsteeds zo'n last hebt en dat de manueel therapeut gewoon te hardhandig is geweest. Een manueel therapeut doet toch net zoiets als een chiropractor? Ik ben ruim 10 jaar namelijk bij een chiropractor onder behandeling geweest (en toen vertrok die terug naar z'n thuisland, had ik net een dochter gekregen en wilde ik niet naar een ander, wat me beter is afgegaan dan verwacht maar dat is nogal off topic) en het heeft jaren geduurd voor ik alleen naar een afspraak kon omdat ik altijd helemaal instortte op de terugweg. De impact kan inderdaad heel groot zijn, ik hoop dat je je heel snel beter gaat voelen en anders maar niet terug gaan maandag inderdaad. Succes in ieder geval!
  donderdag 8 oktober 2009 @ 13:38:46 #177
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_73484856
Alle goedgekeurde dames
En natuurlijk ook een voor alle mijlpaaldames
spiekte ik even op mijn ticker: ik ben alweer 21 weken wanneer is dat gebeurd?

Vlindur, wat raar zeg! Hoezo mensen gek maken...
het-is-mij, geen idee wat je had gepost, maar iedere van ons heeft het wel eens even gehad of zwaar en dan mag je best even klagen of mopperen.

En ik wou nog iets typen maar dat ben ik alweer vergeten
Maar gelukkig heb ik weekend!!
pi_73485074
Gelukkig weekend Asyniur
  donderdag 8 oktober 2009 @ 13:50:43 #179
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_73485216
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 13:46 schreef freecell het volgende:
Gelukkig weekend Asyniur
Yeah!!
heb mezelf in al mijn zieligheid maar getrakteerd op een extra groot broodje van Subway

En jij hoeft ook nog maar 4 weken te werken!
Ik hoop dat er een goede oplossing voor je komt mbt financiën...

Faja, ben je mooi klaar mee als iemand je zo toetakelt

Ik zit ook te twijfelen of ik wel of niet nog naar een osteopaat zal gaan. Zou die meer voor me kunnen doen dan de bekkentherapeut?
pi_73486049
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 13:50 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Yeah!!
heb mezelf in al mijn zieligheid maar getrakteerd op een extra groot broodje van Subway
Oh.. . JALOERS! (Hier een ontzettende fan van de Subway, maar geen in de buurt...)
  donderdag 8 oktober 2009 @ 14:18:18 #181
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_73486169
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 14:14 schreef Lijnloos het volgende:

[..]

Oh.. . JALOERS! (Hier een ontzettende fan van de Subway, maar geen in de buurt...)
hier sinds kort pas en ik moet er nog een heel stuk voor omrijden hoor!

Ik ga eens wat nuttigs doen in huis want dat heb ik al lang niet meer gedaan. Misschien de babykamer voor en deel leegsjouwen...
pi_73489252
MODS, weet niet welke ''criteria'' er voor zijn, maar DutchieBre heeft hier in juli voor het laatst gepost, en voor zover ik kan zien heeft ziggyziggyziggy hier ooit in april alleen gemeld dat hij vader ging worden op de data die in het lijstje staat.
Misschien kunnen ze er allebei wel uit?
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_73489505
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 15:47 schreef Poppejans het volgende:
MODS, weet niet welke ''criteria'' er voor zijn, maar DutchieBre heeft hier in juli voor het laatst gepost, en voor zover ik kan zien heeft ziggyziggyziggy hier ooit in april alleen gemeld dat hij vader ging worden op de data die in het lijstje staat.
Misschien kunnen ze er allebei wel uit?
Poppejans wil gewoon bovenaan, hehe.
pi_73489584
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 15:54 schreef DJRandall het volgende:

[..]

Poppejans wil gewoon bovenaan, hehe.
Nee, echt niet hoor, (maar zo schiet het idd wel meer op voor iedereen )
ik stoor me soms aan mensen die dan 1 keertje komen vertellen en verder niks.
pi_73489826
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 15:57 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Nee, echt niet hoor, (maar zo schiet het idd wel meer op voor iedereen )
ik stoor me soms aan mensen die dan 1 keertje komen vertellen en verder niks.
Nee hoor, snap het wel, was een grapje. Maar als ik eerlijk ben, wordt die lijst wel heel snel korter zo....
En daar ben ik echt nog niet aan toe hahaha
  donderdag 8 oktober 2009 @ 16:05:48 #186
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_73489852
Kom ik vandaag in een winkel, vraagt een mevrouw: Hoe oud ben je eigelijk? Dus ik: 20 jaar.. Zegt ze: Moet je niet nog van je leven genieten Niet normaal toch!!

Blijkt dus dat mijn bijenkorf pakket die ik op 1 okt besteld heb al vanaf 2 okt bij de buren ligt!!! Niet eens een briefje van UPS dat het bij de buren is afgeleverd!
Sorry voor mn gemopper, maar moest het ff kwijt
Heb nu eindelijk wel weer heel veel nieuwe Woezel en Pip spullen binnen Kan niet wachten tot ik alles uit kan pakken en neer kan zetten

Vanavond lekker bij mn ma eten en morgen de extra echo Heb er zin in!

Verder voor alle mijlpalen en goedgekeurde bolle buikies
Jullie gaan veel te hard om op iedereen te antwoorden hoor Sorry
05-02-2010 00:58 is onze dochter Tessa geboren!!!
26-05-2010 gaan we trouwen!!!!!!!
pi_73490148
Nu moet ik ook ineens denken aan de Hema discussie van vorige week. Zijn er nog meer dames die ook nog steeds op hun pakket wachten?
Ik heb dus nog niets binnen en is nu dus al dikke week te laat. Als het er morgen niet is, dan kunnen ze.....
  donderdag 8 oktober 2009 @ 16:19:55 #188
35189 Troel
scherp en bot
pi_73490364
Ik heb mijn pakket al wel binnen, maar een van de artikelen was verpakt in een boterhamzakje en niet compleet. Ben vandaag een half uur bezig geweest om uiteindelijk geregeld te krijgen dat er een nalevering komt, aangezien de HEMA hier het niet terug wil nemen. Als het goed is kan ik de nalevering gratis ophalen, om het vervolgens meteen terug te brengen op de oude bon omdat het product me niet bevalt. Maar ze moesten het per se opsturen.

Oja en de pakbon zat niet bij de doos, dus dat is ook al een enorm gedoe. Wat mij betreft voorlopig de laatste keer dat ik bestelde.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_73490526
kwam ook maar weer eens om het hoekje kijken
sorry dames dat ik niet zo veel reageer, maar ik ben echt zoooo moe
probeer wel alles te lezen maar merk dat dat ook niet altijd lukt

denk wel aan jullie hoor
pi_73490534
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 16:05 schreef mama_papa het volgende:

Blijkt dus dat mijn bijenkorf pakket die ik op 1 okt besteld heb al vanaf 2 okt bij de buren ligt!!! Niet eens een briefje van UPS dat het bij de buren is afgeleverd!
Ik vind het ook wel een beetje stom van de buren dat ze het niet even langs brengen
pi_73490709
FF nog een vraagje.
Heb sinds gister echt last van mn liezen zeg maar en dan met lopen, soort spierpijnachtig gevoel.
Net of ik intenief gefitnest heb met zo'n apparaat waarbij je je benen uit elkaar moet doen zeg maar.
Iemand die dit herkend?
(heb niets raars gedaan ofzo)
  donderdag 8 oktober 2009 @ 16:32:01 #192
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_73490737
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 16:24 schreef freubelmuts het volgende:
kwam ook maar weer eens om het hoekje kijken
sorry dames dat ik niet zo veel reageer, maar ik ben echt zoooo moe
probeer wel alles te lezen maar merk dat dat ook niet altijd lukt

denk wel aan jullie hoor
Gewoon lekker slapen en uitrusten. Er komt een tijd dat je je beter voelt...
pi_73490865
Het is mij, dat heb ik ook nu een week ofzo. Volgens VK komt het doordat ze nu echt helemaal klem ligt met d'r hoofdje in mijn bekken.
pi_73490881
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 16:19 schreef Troel het volgende:
Ik heb mijn pakket al wel binnen, maar een van de artikelen was verpakt in een boterhamzakje en niet compleet. Ben vandaag een half uur bezig geweest om uiteindelijk geregeld te krijgen dat er een nalevering komt, aangezien de HEMA hier het niet terug wil nemen. Als het goed is kan ik de nalevering gratis ophalen, om het vervolgens meteen terug te brengen op de oude bon omdat het product me niet bevalt. Maar ze moesten het per se opsturen.

Oja en de pakbon zat niet bij de doos, dus dat is ook al een enorm gedoe. Wat mij betreft voorlopig de laatste keer dat ik bestelde.
Dat schiet echt niet op nee!

Ik heb ook geen spannende dingen besteld en denk eigenlijk dat ik morgen niets eens ga kijken of het binnen is. Er zijn sowieso al wat dingen die ik uiteindelijk niet wil hebben, dus dan houden ze alles maar.
pi_73490971
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 16:35 schreef Sorbootje het volgende:
Het is mij, dat heb ik ook nu een week ofzo. Volgens VK komt het doordat ze nu echt helemaal klem ligt met d'r hoofdje in mijn bekken.
Aha, dat was ik vergeten te vragen vanochtend haha.
Zou idd wel overeenkomen met de conclusie van de vk want vlgs mij was ze verbaasd hoe goed, snel en makkelijk ze het hoofdje kon voelen.
Dank u
pi_73490987
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 16:30 schreef het-is-mij het volgende:
FF nog een vraagje.
Heb sinds gister echt last van mn liezen zeg maar en dan met lopen, soort spierpijnachtig gevoel.
Net of ik intenief gefitnest heb met zo'n apparaat waarbij je je benen uit elkaar moet doen zeg maar.
Iemand die dit herkend?
(heb niets raars gedaan ofzo)
heel herkenbaar, heb t ook... het is bandenpijn volgens mijn vk. Omdat de baby met zn hoofdje in je bekken drukt moeten je benen een stukje aan de kant zeg maar. Ik loop dus met mn benen een stukje wijd... ziet er niet uit
  donderdag 8 oktober 2009 @ 16:44:06 #197
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_73491141
wij zijn ook weer thuis, mooie stoel gekocht voor de babykamer (om te voeden). En wat planken en 2 heeeeeeeel leuke konijnenknuffels

en de postbode kwam een kraampakket brengen!
pi_73491238
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 16:39 schreef martine1984 het volgende:

[..]

heel herkenbaar, heb t ook... het is bandenpijn volgens mijn vk. Omdat de baby met zn hoofdje in je bekken drukt moeten je benen een stukje aan de kant zeg maar. Ik loop dus met mn benen een stukje wijd... ziet er niet uit
HEheh, ik hoorde weleens dat vrouwen het over een bowlingbal gevoel daar hadden, zo voel ik me nog niet maar jij ws?
pi_73491241

De Hema belt me net op: mijn bestelling is binnen! What are the odds? Heb gezegd dat ik het niet meer hoef, vond ze niet leuk, hahaha.

Had van de week ook al zo iets raars. Lag te denken of dromen (weet het niet eens) dat wel tot eind van het jaar een dag minder kon gaan werken door een overschot aan vrije dagen. Maar besloot hem daar niet lastig mee te vallen.
Komt 's avonds thuis met de mededeling een dag minder te gaan werken tot eind van het jaar
Heel vaag. Maar wel heel gezellig! Heb er nu al zin an....
pi_73492338
Ik wil ook zo'n pakketten krijgen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')