Goedemorgen! Een vrolijke dikkie alhier, kraamvisite was zo leuk gisteren

Zo'n lief klein hummeltje, en wat is hij al sterk! En ook nog eens de hele nacht doorgeslapen, jeuj! Vandaag zomaar een dagje nix te doen ook nog, daar had ik wel even behoefte aan zeg. Het is te merken, beeblief is hardstikke druk vanochtend, heb constant beweging in de buik

En weer een boel bij te lezen hiero, haha!
Allereerst: Leonieke, dubbele

voor jou, een goede echo én een goede bloeddruk! En wat leuk, een jongetje!

Ik kan me best voorstellen dat je graag nog extra echo's zou willen, hopelijk kun je je lief er ook nog van overtuigen.. Een keertje extra kijken is toch wel leuk? En ja, zo'n raampje.. Ik ken iemand die onderzoek doet naar ziekten die van dier op mens overslaan en op zijn werk hebben ze, zoals hij het zelf noemt, 'doorzonkoeien' die dus écht raampjes hebben. Het bestáát dus echt, maar of je dat echt zou willen..

Mama_papa, goedgekeurd en weten wat je wil met de bevalling e.d., super!

Davinia, omg, ook al een kraampakket.. Heb jij 'm net zoals ik héél hard begraven onderin je kast?

Ennuhm, kamertje komt vandaag dus? Jeuj!! Dat is zo cool

Hey Poppejans, een stuitligger, ik hoop voor je dat hij nog draait! Maarja, wat je zegt, als het niet anders is, is het niet anders. Een KS lijkt me erg ingrijpend, maar het is er niet voor niks. Gelukkig ben je er zelf lekker nuchter onder

Ennuhm, ja, als we gaan slapen is het altijd supergezellig met de katten, ze worden eigenlijk pas lastig als het richting de tijd gaat dat de wekker zal gaan.. Als ik in bed ga liggen komt Beertje (het meisje) heel vaak bij me onder de dekens liggen, en dan gaat ze lepepltje lepeltje tegen mijn buik en heel hard spinnen, zó lief

En dan die andere twee in mijn knieholtes

Dus tja, ik zou ze wel missen denk ik..
Troel, dat keukentje is echt superleuk! Is die zo moeilijk te pakken te krijgen?

Nouja, blij voor je dat het gelukt is
Twinkly..

voor jou, bluh, vervelende dingen allemaal.. Van die cursus zou ik echt ook wel van over de z**k zijn hoor, en dat ze je dan ook op zo'n ding laten zitten!

Bizar hoor, kun je misschien nog ergens je beklag doen ofzo? Balen dat die zomervakantie ertussen heeft gezeten! En ja, ik ben inderdaad nog steeds in dubio over de katten, ze mogen nu 's-nachts juist niet in de woonkamer omdat ze tijdens hun nachtelijke speel-perikelen de bank graag slopen.. Maarja

Vind het ook zo zielig als ze alleen op de gang mogen slapen, want strakjes gaat de babykamer natuurlijk ook dicht als de beeb slaapt

Nouja, we kijken nog eens (maar het zijn inderdaad wel klompjes lood op je dekens jah

)
En Tan, ik ben een beetje laat, maar een dikke

voor jou hoor.. Ik ben er wel een beetje stil van dit zo te lezen, ik kan niet beginnen me voor te stellen..

En Sorbootje, aahh..

Ik duim voor je dat ze snel gaat komen hoor! Offeh.. Misschien wel vannacht??

Aoraki, dat vergeten we nog wel eens, maar proberen we wel te doen. Het probleem is dat het van die verdomde gewoontedieren zijn, die zeuren soms gewoon omdat ze denken dat het hoort ofzo. Als ik ze twee uur te vroeg eten geef gaan ze om de gewone tijd tóch moelijk doen, maar dan met een soort van vraagtekentjes boven hun hoofd, zo van "we weten eigenlijk niet waarom, maar zo hoort het nu eenmaal"

Bijkomende lastigheid is dat ze bij ons rauw vlees krijgen dus dat kun je ook niet te veel neerzetten, anders wordt het ranzig. Gelukkig werkte mijn truucje van vanochtend ook: lief vragen de katten eruit te gooien zodra ze dreigden te gaan zeuren. Hij is er meteen uitgegaan en ik had nergens meer last van

En jij ook al een stuitligger trouwens? Voor jou zal ik ook duimen dan! En owja, 32 weken vind ik toch een

waard hoor

Elke week is er één toch?

Lijnloos, hoe was je afdelingsuitje?

Groofsken, goedgekeurd ook weer

Alleen wel jammer dat beebje nu toch weer gedraaid is, wat een stuitbaby's allemaal ineens zeg! En mag je zelf iets zeggen over de datum van een KS?

Overigens lijkt me dat ze daar wel rekening mee zullen houden en je niet blind op 5 december zullen plannen?
Wupwup, gelukkig, tenminste nog iemand met een gedraaide beeb

Ennuhm, fijn, weer goedgekeurd!
Keshet, haha, wat een geweldige werktitel

Hoe laat moe(s)t je bij de VK zijn?
Freecell, wow, dat lijkt me echt een raar idee!! Wel goed voor je lijf denk ik hoor

Lijkt me sowieso raar om dan niet meer op een kindje dat je toch erg goed kent te passen.. Zul je de vraagouders & hun gezin nog wel terugzien ofzo?
Happy, hiero ook altijd naar mijn werk blijven fietsen hoor, is ook gewoon de beste optie.. Meen dat jij ook in de omstreken van Den Haag woonde? Het verkeer is gewoon bizar, helemaal nu met al die opbrekingen

BJ 28 weken

Jeuj, mooie mijlpaal!! Verder alles ok? Leuk dat de meubeltjes komen

Vlindur, wow, dat is dan ineens wéér wat anders zeg, jemig. Beter krijgen jullie snel duidelijkheid hierover, wat bizar allemaal! Wel een prettig idee dat ze je niet over tijd gaan laten lopen overigens, dat dan weer wel

Martine ook nog steeds aanwezig, en ook nog steeds aan het rommellen.. Kun je het allemaal nog een beetje aan meis?

Pfiew, nou, en nu ben ik moe, whaha! Ik heb ook echt nergens zin in, ik ga lekker op de bank liggen eventjes, me thinks

Ik zou wel weer kunnen slapen geloof ik