Heel stom dat ze niet direct aangegeven hebben dat ze het zelf ook niet zeker wisten zeg!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:32 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ja.. Ook dat dus.. God, het zou wat zijn als er gewoon helemaal niks aan de hand is.. En ook nooit is geweest..Heb ik me dus echt al die tijd voor jan lul bezorgd gemaakt..
Jamaar het lukt niet *stampvoet*quote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:54 schreef martine1984 het volgende:
Sorbo je zou toch al vast gaan persen, ontsluiting was voor mietjeshup aan de gang
Het is tijd voor een verse beeb
dat is dus een niet vorderende uitdrijvingquote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:33 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Jamaar het lukt niet *stampvoet*
Dat doe ik ook steeds, een paar dagen een naam steeds opnoemen (in hoofd of hardop), vandaar dat ik maar een top2 had, de rest was al afgevallenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:07 schreef freecell het volgende:
Sinds de echo zijn wij het ook weer kwijt met de namen
Wat hier vorige keer werkte: de opties allemaal (ja, ook zijn top3) gewoon af en toe hardop uitspreken.
Ik vond Leander eerst maf, kende de naam niet en vond het bla, maar na3 dagen af en toe in mijn hoofd uitspreken vond ik het toch wel heel tof
Yeah!!quote:
Oh..quote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:50 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Yeah!!![]()
heb mezelf in al mijn zieligheid maar getrakteerd op een extra groot broodje van Subway![]()
hier sinds kort pas en ik moet er nog een heel stuk voor omrijden hoor!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:14 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Oh... JALOERS! (Hier een ontzettende fan van de Subway, maar geen in de buurt...)
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:47 schreef Poppejans het volgende:
MODS, weet niet welke ''criteria'' er voor zijn, maar DutchieBre heeft hier in juli voor het laatst gepost, en voor zover ik kan zien heeft ziggyziggyziggy hier ooit in april alleen gemeld dat hij vader ging worden op de data die in het lijstje staat.
Misschien kunnen ze er allebei wel uit?
Nee, echt niet hoor, (maar zo schiet het idd wel meer op voor iedereenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:54 schreef DJRandall het volgende:
[..]
Poppejans wil gewoon bovenaan, hehe.
![]()
Nee hoor, snap het wel, was een grapje. Maar als ik eerlijk ben, wordt die lijst wel heel snel korter zo....quote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:57 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Nee, echt niet hoor, (maar zo schiet het idd wel meer op voor iedereen)
ik stoor me soms aan mensen die dan 1 keertje komen vertellen en verder niks.
Ik vind het ook wel een beetje stom van de buren dat ze het niet even langs brengenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:05 schreef mama_papa het volgende:
Blijkt dus dat mijn bijenkorf pakket die ik op 1 okt besteld heb al vanaf 2 okt bij de buren ligt!!!Niet eens een briefje van UPS dat het bij de buren is afgeleverd!
Gewoon lekker slapen en uitrusten. Er komt een tijd dat je je beter voelt...quote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:24 schreef freubelmuts het volgende:
kwam ook maar weer eens om het hoekje kijken
sorry dames dat ik niet zo veel reageer, maar ik ben echt zoooo moe
probeer wel alles te lezen maar merk dat dat ook niet altijd lukt
denk wel aan jullie hoor
Dat schiet echt niet op nee!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:19 schreef Troel het volgende:
Ik heb mijn pakket al wel binnen, maar een van de artikelen was verpakt in een boterhamzakje en niet compleet. Ben vandaag een half uur bezig geweest om uiteindelijk geregeld te krijgen dat er een nalevering komt, aangezien de HEMA hier het niet terug wil nemen. Als het goed is kan ik de nalevering gratis ophalen, om het vervolgens meteen terug te brengen op de oude bon omdat het product me niet bevalt. Maar ze moesten het per se opsturen.
Oja en de pakbon zat niet bij de doos, dus dat is ook al een enorm gedoe. Wat mij betreft voorlopig de laatste keer dat ik bestelde.
Aha, dat was ik vergeten te vragen vanochtend haha.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:35 schreef Sorbootje het volgende:
Het is mij, dat heb ik ook nu een week ofzo. Volgens VK komt het doordat ze nu echt helemaal klem ligt met d'r hoofdje in mijn bekken.
heel herkenbaar, heb t ook... het is bandenpijn volgens mijn vk. Omdat de baby met zn hoofdje in je bekken drukt moeten je benen een stukje aan de kant zeg maar. Ik loop dus met mn benen een stukje wijd... ziet er niet uitquote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:30 schreef het-is-mij het volgende:
FF nog een vraagje.
Heb sinds gister echt last van mn liezen zeg maar en dan met lopen, soort spierpijnachtig gevoel.
Net of ik intenief gefitnest heb met zo'n apparaat waarbij je je benen uit elkaar moet doen zeg maar.
Iemand die dit herkend?
(heb niets raars gedaan ofzo)
HEheh, ik hoorde weleens dat vrouwen het over een bowlingbal gevoel daar hadden, zo voel ik me nog niet maar jij ws?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:39 schreef martine1984 het volgende:
[..]
heel herkenbaar, heb t ook... het is bandenpijn volgens mijn vk. Omdat de baby met zn hoofdje in je bekken drukt moeten je benen een stukje aan de kant zeg maar. Ik loop dus met mn benen een stukje wijd... ziet er niet uit
Ik heb lekker een afhaalbon binnen gekregen om de Blije Doos op te halenquote:
Nee? Is er geen grote winkelketen van een babyzaak die gratis dingen heeft? Wat zou dat raar zijn!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:23 schreef leonieke het volgende:
Ik denk niet dat dat in België bestaat... Ik zou alleszins niet weten waar ik er aan moet geraken
De Roze Doosquote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:23 schreef leonieke het volgende:
Ik denk niet dat dat in België bestaat... Ik zou alleszins niet weten waar ik er aan moet geraken
Ik ook!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:22 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik heb lekker een afhaalbon binnen gekregen om de Blije Doos op te halen![]()
![]()
Ik hou ook van pakjes krijgen, en gratis dingen
Heb die van babydump en kruidvat ook, ik wil ook nog meer hahaha. Na de geboorte kun je als je in de buurt van een c1000 en MT supermarkt woont tegen inlevering v een geboortekaartje ook nog een pakket krijgen.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:45 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik ook!Maar ik wil hem ophalen tegelijk met de wandelwagen. Anders moeten we 2 keer voor 1 ding naar het zelfde filiaal.
![]()
Ik wil er nog wel meer, maar weet er niet meer
Prenatal heeft ook een eigen doosquote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:45 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik ook!Maar ik wil hem ophalen tegelijk met de wandelwagen. Anders moeten we 2 keer voor 1 ding naar het zelfde filiaal.
![]()
Ik heb ook de doos van de Etos, BabyDump en de Kruitvat . Ik wil er nog wel meer, maar weet er niet meer
Oeh ik vind er toch leuke dingen in zitten hoor; luiertjes,in die van Prenatal zelfs een heel pak geloof ik, pakken billendoekjes,reisformaat billendoekjeshouders,sokjes,rompertjes,Red Bull voor de papa,speentje,knuffel,tijdschriften,proefmonstertje van Natusan en Sudocreme altijd handig v in luiertasquote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:26 schreef Incantrix het volgende:
Oooww, ik heb alleen die van de Etos gekregen tot nu toe (en de babydump, omdat we er toen waren een keer).. Maar eerlijkgezegd vind ik het wel weer goed zo, haha! Al die dozen zijn leuk hoor, maar er zit volgens mij maar weinig bruikbaars in.
Dat is toch de BlijeDoos? (Die mag ik dus nog halen maar doen we tegelijk met de wagen)quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:25 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Prenatal heeft ook een eigen doos
BJ, heb je je kraampakket al open gemaakt?
Die kraamverbanden!was ff vergeten hoe wanstaltig megagroot die dingen waren
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:34 schreef Incantrix het volgende:
Ow, proefjes had ik nog niet voorbij zien komen, de red bull ook niet.. Aan luiertjes hebben wij ws niet zo veel omdat wij voor wasbare luiers gaan en de enige billendoekjes die ik heb zijn van Zwitsal, maar ik ben niet zo van de Zwitsal
Die van de Babydump was trouwens wel aardig vond ik, zaten ook van die lepeltjes bij voor het begin enzo, dat was wel grappig..
Nope, ik vind het te sterk ruiken.. Ik heb een nogal gevoelige neus en dan ruiken dingen al snel chemisch en te sterkquote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:38 schreef mijsje het volgende:
[..]niet van de zwitsal? ik
zwitsal...
bowlingbal gevoel is iets wat overdreven... maar ik wel t gevoel dat er wat tussen zit zeg maar.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:46 schreef het-is-mij het volgende:
[..]
HEheh, ik hoorde weleens dat vrouwen het over een bowlingbal gevoel daar hadden, zo voel ik me nog niet maar jij ws?
Dikkequote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:42 schreef martine1984 het volgende:
[..]
bowlingbal gevoel is iets wat overdreven... maar ik wel t gevoel dat er wat tussen zit zeg maar.
ben net ff naar de supermarkt geweest (woon er boven) en heb eten gekookt... nu weer bandenpijn en rugpijn, ben het ff helemaal zat ik wil me weer kunnen bewegen
Ik heb het hele pakket van voor tot achter bewonderd hoor! Waarom wil je niet zien wat er in zit?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:42 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ben ik trouwens raar als ik mijn pakket in de kast heb gesodemieterd voor ik de kraamverbanden kon zien?
Mnou.. Ik heb mij kop nog even in een gigantische bak zand zitten wat de bevalling aangaat..quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:48 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik heb het hele pakket van voor tot achter bewonderd hoor! Waarom wil je niet zien wat er in zit?
Gewoon lekker met je vent bekijken. Dan kun je er nog om lachen ookquote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:53 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Mnou.. Ik heb mij kop nog even in een gigantische bak zand zitten wat de bevalling aangaat..Misschien binnenkort toch stiekum eens kijken (hoewel ik ze gisteren volgens mij bij die net bevallen vriendin in het toilet heb zien staan, gelukkig had ze ook nog leuke stripjes aan de muur hangen
). Moet nog even moed verzamelen
Your'e welcomequote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:58 schreef Incantrix het volgende:
Owja, dát durf ik misschien welThnx
Ik kwam hier ff meelezen, vanuit gisteren het topik over het tweede streepje.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:58 schreef freecell het volgende:
* freecell geeft hetismij een knuffel
hehehquote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:25 schreef DaviniaHR het volgende:
Die kraamverbanden!was ff vergeten hoe wanstaltig megagroot die dingen waren
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:14 schreef lily het volgende:
[..]
heheh
Ik bekeek de inhoud vorige week en mijn oudste zoon pakte een pak kraamverband uit de doos en zei; kijk mam, een kussen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |