Ik heb lekker een afhaalbon binnen gekregen om de Blije Doos op te halenquote:
Nee? Is er geen grote winkelketen van een babyzaak die gratis dingen heeft? Wat zou dat raar zijn!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:23 schreef leonieke het volgende:
Ik denk niet dat dat in België bestaat... Ik zou alleszins niet weten waar ik er aan moet geraken
De Roze Doosquote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:23 schreef leonieke het volgende:
Ik denk niet dat dat in België bestaat... Ik zou alleszins niet weten waar ik er aan moet geraken
Ik ook!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:22 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik heb lekker een afhaalbon binnen gekregen om de Blije Doos op te halen![]()
![]()
Ik hou ook van pakjes krijgen, en gratis dingen
Heb die van babydump en kruidvat ook, ik wil ook nog meer hahaha. Na de geboorte kun je als je in de buurt van een c1000 en MT supermarkt woont tegen inlevering v een geboortekaartje ook nog een pakket krijgen.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:45 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik ook!Maar ik wil hem ophalen tegelijk met de wandelwagen. Anders moeten we 2 keer voor 1 ding naar het zelfde filiaal.
![]()
Ik wil er nog wel meer, maar weet er niet meer
Prenatal heeft ook een eigen doosquote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:45 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik ook!Maar ik wil hem ophalen tegelijk met de wandelwagen. Anders moeten we 2 keer voor 1 ding naar het zelfde filiaal.
![]()
Ik heb ook de doos van de Etos, BabyDump en de Kruitvat . Ik wil er nog wel meer, maar weet er niet meer
Oeh ik vind er toch leuke dingen in zitten hoor; luiertjes,in die van Prenatal zelfs een heel pak geloof ik, pakken billendoekjes,reisformaat billendoekjeshouders,sokjes,rompertjes,Red Bull voor de papa,speentje,knuffel,tijdschriften,proefmonstertje van Natusan en Sudocreme altijd handig v in luiertasquote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:26 schreef Incantrix het volgende:
Oooww, ik heb alleen die van de Etos gekregen tot nu toe (en de babydump, omdat we er toen waren een keer).. Maar eerlijkgezegd vind ik het wel weer goed zo, haha! Al die dozen zijn leuk hoor, maar er zit volgens mij maar weinig bruikbaars in.
Dat is toch de BlijeDoos? (Die mag ik dus nog halen maar doen we tegelijk met de wagen)quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:25 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Prenatal heeft ook een eigen doos
BJ, heb je je kraampakket al open gemaakt?
Die kraamverbanden!was ff vergeten hoe wanstaltig megagroot die dingen waren
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:34 schreef Incantrix het volgende:
Ow, proefjes had ik nog niet voorbij zien komen, de red bull ook niet.. Aan luiertjes hebben wij ws niet zo veel omdat wij voor wasbare luiers gaan en de enige billendoekjes die ik heb zijn van Zwitsal, maar ik ben niet zo van de Zwitsal
Die van de Babydump was trouwens wel aardig vond ik, zaten ook van die lepeltjes bij voor het begin enzo, dat was wel grappig..
Nope, ik vind het te sterk ruiken.. Ik heb een nogal gevoelige neus en dan ruiken dingen al snel chemisch en te sterkquote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:38 schreef mijsje het volgende:
[..]niet van de zwitsal? ik
zwitsal...
bowlingbal gevoel is iets wat overdreven... maar ik wel t gevoel dat er wat tussen zit zeg maar.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:46 schreef het-is-mij het volgende:
[..]
HEheh, ik hoorde weleens dat vrouwen het over een bowlingbal gevoel daar hadden, zo voel ik me nog niet maar jij ws?
Dikkequote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:42 schreef martine1984 het volgende:
[..]
bowlingbal gevoel is iets wat overdreven... maar ik wel t gevoel dat er wat tussen zit zeg maar.
ben net ff naar de supermarkt geweest (woon er boven) en heb eten gekookt... nu weer bandenpijn en rugpijn, ben het ff helemaal zat ik wil me weer kunnen bewegen
Ik heb het hele pakket van voor tot achter bewonderd hoor! Waarom wil je niet zien wat er in zit?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:42 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ben ik trouwens raar als ik mijn pakket in de kast heb gesodemieterd voor ik de kraamverbanden kon zien?
Mnou.. Ik heb mij kop nog even in een gigantische bak zand zitten wat de bevalling aangaat..quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:48 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik heb het hele pakket van voor tot achter bewonderd hoor! Waarom wil je niet zien wat er in zit?
Gewoon lekker met je vent bekijken. Dan kun je er nog om lachen ookquote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:53 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Mnou.. Ik heb mij kop nog even in een gigantische bak zand zitten wat de bevalling aangaat..Misschien binnenkort toch stiekum eens kijken (hoewel ik ze gisteren volgens mij bij die net bevallen vriendin in het toilet heb zien staan, gelukkig had ze ook nog leuke stripjes aan de muur hangen
). Moet nog even moed verzamelen
Your'e welcomequote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:58 schreef Incantrix het volgende:
Owja, dát durf ik misschien welThnx
Ik kwam hier ff meelezen, vanuit gisteren het topik over het tweede streepje.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:58 schreef freecell het volgende:
* freecell geeft hetismij een knuffel
hehehquote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:25 schreef DaviniaHR het volgende:
Die kraamverbanden!was ff vergeten hoe wanstaltig megagroot die dingen waren
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:14 schreef lily het volgende:
[..]
heheh
Ik bekeek de inhoud vorige week en mijn oudste zoon pakte een pak kraamverband uit de doos en zei; kijk mam, een kussen
Mijn oudste noemt kraamverband/maandverband 'stickertjes'quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:14 schreef lily het volgende:
[..]
heheh
Ik bekeek de inhoud vorige week en mijn oudste zoon pakte een pak kraamverband uit de doos en zei; kijk mam, een kussen
Dank je voor de info in ieder gevalquote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:05 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Ik kwam hier ff meelezen, vanuit gisteren het topik over het tweede streepje.
Volgen jullie me nog?
Maar ff tegen jou.
Ik heb ook EDS, 21 jaar geleden hebben ze me wel door laten lopen, 18 dagen bij me eerste kind.
Bij de tweede werd al duidelijk dat dat niet weer moest.
Pas sinds enkele jaren weet ik dat ik EDS, en dus dagelijks keiveel pijn heb.
Heb je vragen, kom maar op.
Doe vooral wat je zelf het beste lijkt, over EDS is nog niet zoveel bekend, jammer genoeg.
Ik heb momenteel veel baat bij Shiatsumassages. Misschien is dat wat voor je.
En heb je wel eens gedacht aan dit??
Ik lees overal op FOK!, reageer bijna nergens, tenzij er EDS om de hoek komt kijken.
Lotgenoten ff een hart onder de riem steken.
Succes met alles
Hier staat de doos ook bovenaan de trap. Nog dicht, met tape. Gaat wel open als ik weeen krijg ofzo.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:48 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik heb het hele pakket van voor tot achter bewonderd hoor! Waarom wil je niet zien wat er in zit?
Ik heb die zeehond aan mijn baas gegeven. We zaten bij een soort van gastspreker en toen schoot mijn baas in een lachstuip. Waarop de gastspreker zei: 'oh, we hebben een zeehond in de zaal'quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:39 schreef Vlindur het volgende:
En de babydump heeft een zeehond![]()
(en toen werd mn vriend emo, want toen ie 6 weken in het ziekenhuis lag toen nog ieniemienie was, had ie veel troost aan een zeehond die hij toen gekregen had)
Ik zeg: de-le-tequote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:47 schreef Poppejans het volgende:
MODS, weet niet welke ''criteria'' er voor zijn, maar DutchieBre heeft hier in juli voor het laatst gepost, en voor zover ik kan zien heeft ziggyziggyziggy hier ooit in april alleen gemeld dat hij vader ging worden op de data die in het lijstje staat.
Misschien kunnen ze er allebei wel uit?
Oh, doe mij zo'n vk!!! Ikquote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:35 schreef happyme28 het volgende:
Kreeg van de week bij de VK ook een heel Zwitsal probeer pakket als reclame van Zwitsal.
Wil je die tas? Ik heb die hier nog wel ergens liggen. Moet goed zoeken hoor maar dan stuur ik hem wel naar je op.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:58 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Oh, doe mij zo'n vk!!! IkZwitsal
![]()
![]()
![]()
![]()
Hier helemaal niks van de vk gehad. Zeehondje van de babydump ligt hier klaar voor in de box, vond het wel schattig knuffeltje.
Volgens mij krijg ik als ik de site van de kraamzorg mag geloven nog wel een leuke tas met spulletjes bij de intake, kan ik me nu al op verheugen![]()
[ afbeelding ]
Hoi, zie mn beginpostquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 06:28 schreef Beessie-Jen het volgende:
*zwaait nog ff naar het-is-mij*
hoe is het vandaaag???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |