Mogguh, nog wel vroeg maar iig iets beter geslapen dan afgelopen nachten en de illusie om 8u achter elkaar of 6u achter elkaar te slapen heb ik sinds 10 wkn geleden al niet meer dus mag niet klagen.
Gistermiddag poos geslapen wat me erg goed heeft gedaan, lekker cake gebakken en 's avonds met vriendinnen geds't (we mario karten eens in de zoveel tijd samen en dat gaat hard tegen hard

)
@ Sorbo, haha dat ken ik hier.
Gisterochtend rond een uur of 6 werd mn broertje wakker gebeld en hij dacht, ow ik ben oom geworden, helaas haha.
Valt me op dat iedereen in de omgeving er zo mee bezig is, ben redelijk sms-erig en sms nu maar niet altijd direct terug want er word gelijk wat gedacht.

En sommigen al een paar weken terwijl ik toch zondag pas ben uitgerekend, wel grappig en lief maar denk dat ik er nu zelf ook anders mee om zal gaan tegen de tijd dat iemand is uitgerekend.
Hoest met de rest?
Lekker geslapen?
@ Kraampakket, die doos heb ik wel ff bekeken en die staat nu gewoon op een kamertje, heb er wel 2 matjes uit gehaald voor in de auto's
@ Zwangerschapsdozen, ik heb m van de babydump, etos, kruidvat en prenatal gehad.
Ach ze zijn gratis dus mijn verwachtingen waren al laag maar daarom vond ik er best leuke dingen in zitten.
Die zeehond van babydump vond ik niets dus als iemand m graag wil hebben, ik stuur m wel op

Die billendoekjesdozen van pampers en zwitsal zijn wel handig.
Die van zwitsal kun je de onderkant er ook af halen, welke functie heeft die?
Die probeerverpakkingen billendoekjes gaan hier in de verz.tas en die kleine potjes sudo ook.
Luiers altijd handig en er zaten in sommige dozen wel wat leuks in om te lezen.
Die pakketten veranderen vlgs mij wel heel snel, las ergens anders dat ze in die van etos een flesje hadden zitten, hier geen flesje gezien maar die had ik al gekocht hehe.
@ Keshet, mooi zo!Wat gaat dat hard he dat groeien aan het begin.
We zijn een paar jr. geleden met de opleiding naar Nijmegen naar het anatomisch museum geweest en daar hadden ze foetussen enz. op sterk water staan en dan ook per week aan het begin, hoe snel het ook al echt iets is en wanneer het i.p al af is, blijft bijzonder!
@ Amaranta, dat schijnen indalingsweeen te kunnen zijn maar ja ik had ze niet toen specifiek met indalen maar nu ook nog gewoon en dit was vlgs de vk al het hoofdje wat ik zo goed down under voel.
@ Poppejans, kom je uit gelderland ofoz?
Dacht dat Yunio alleen eigenlijk hier in de buurt zat.
Maar ziet er leuk uit.
Ik kreeg ook zo'n leuke tas met snuisterijen van het kraamzorgbureau.
@ lijnloos, leuk dat je een fijne avond hebt gehad!
@ Freubelmuts, ja je kunt ze al wel snel aanvragen.
Ik heb er mee gewacht tot de 13wkn ofzo vlgs mij.
[ Bericht 0% gewijzigd door het-is-mij op 09-10-2009 06:34:27 ]