abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73484626
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 12:07 schreef freecell het volgende:
Sinds de echo zijn wij het ook weer kwijt met de namen

Wat hier vorige keer werkte: de opties allemaal (ja, ook zijn top3) gewoon af en toe hardop uitspreken.
Ik vond Leander eerst maf, kende de naam niet en vond het bla, maar na3 dagen af en toe in mijn hoofd uitspreken vond ik het toch wel heel tof
Dat doe ik ook steeds, een paar dagen een naam steeds opnoemen (in hoofd of hardop), vandaar dat ik maar een top2 had, de rest was al afgevallen
Maar ik ben het nu dus gewoon kwijt, ik weet het niet meer wat ik wil voor m'n kindje.

Faja wat vervelend dat je nogsteeds zo'n last hebt en dat de manueel therapeut gewoon te hardhandig is geweest. Een manueel therapeut doet toch net zoiets als een chiropractor? Ik ben ruim 10 jaar namelijk bij een chiropractor onder behandeling geweest (en toen vertrok die terug naar z'n thuisland, had ik net een dochter gekregen en wilde ik niet naar een ander, wat me beter is afgegaan dan verwacht maar dat is nogal off topic) en het heeft jaren geduurd voor ik alleen naar een afspraak kon omdat ik altijd helemaal instortte op de terugweg. De impact kan inderdaad heel groot zijn, ik hoop dat je je heel snel beter gaat voelen en anders maar niet terug gaan maandag inderdaad. Succes in ieder geval!
  donderdag 8 oktober 2009 @ 13:38:46 #177
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_73484856
Alle goedgekeurde dames
En natuurlijk ook een voor alle mijlpaaldames
spiekte ik even op mijn ticker: ik ben alweer 21 weken wanneer is dat gebeurd?

Vlindur, wat raar zeg! Hoezo mensen gek maken...
het-is-mij, geen idee wat je had gepost, maar iedere van ons heeft het wel eens even gehad of zwaar en dan mag je best even klagen of mopperen.

En ik wou nog iets typen maar dat ben ik alweer vergeten
Maar gelukkig heb ik weekend!!
pi_73485074
Gelukkig weekend Asyniur
  donderdag 8 oktober 2009 @ 13:50:43 #179
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_73485216
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 13:46 schreef freecell het volgende:
Gelukkig weekend Asyniur
Yeah!!
heb mezelf in al mijn zieligheid maar getrakteerd op een extra groot broodje van Subway

En jij hoeft ook nog maar 4 weken te werken!
Ik hoop dat er een goede oplossing voor je komt mbt financiën...

Faja, ben je mooi klaar mee als iemand je zo toetakelt

Ik zit ook te twijfelen of ik wel of niet nog naar een osteopaat zal gaan. Zou die meer voor me kunnen doen dan de bekkentherapeut?
pi_73486049
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 13:50 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Yeah!!
heb mezelf in al mijn zieligheid maar getrakteerd op een extra groot broodje van Subway
Oh.. . JALOERS! (Hier een ontzettende fan van de Subway, maar geen in de buurt...)
  donderdag 8 oktober 2009 @ 14:18:18 #181
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_73486169
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 14:14 schreef Lijnloos het volgende:

[..]

Oh.. . JALOERS! (Hier een ontzettende fan van de Subway, maar geen in de buurt...)
hier sinds kort pas en ik moet er nog een heel stuk voor omrijden hoor!

Ik ga eens wat nuttigs doen in huis want dat heb ik al lang niet meer gedaan. Misschien de babykamer voor en deel leegsjouwen...
pi_73489252
MODS, weet niet welke ''criteria'' er voor zijn, maar DutchieBre heeft hier in juli voor het laatst gepost, en voor zover ik kan zien heeft ziggyziggyziggy hier ooit in april alleen gemeld dat hij vader ging worden op de data die in het lijstje staat.
Misschien kunnen ze er allebei wel uit?
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_73489505
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 15:47 schreef Poppejans het volgende:
MODS, weet niet welke ''criteria'' er voor zijn, maar DutchieBre heeft hier in juli voor het laatst gepost, en voor zover ik kan zien heeft ziggyziggyziggy hier ooit in april alleen gemeld dat hij vader ging worden op de data die in het lijstje staat.
Misschien kunnen ze er allebei wel uit?
Poppejans wil gewoon bovenaan, hehe.
pi_73489584
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 15:54 schreef DJRandall het volgende:

[..]

Poppejans wil gewoon bovenaan, hehe.
Nee, echt niet hoor, (maar zo schiet het idd wel meer op voor iedereen )
ik stoor me soms aan mensen die dan 1 keertje komen vertellen en verder niks.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_73489826
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 15:57 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Nee, echt niet hoor, (maar zo schiet het idd wel meer op voor iedereen )
ik stoor me soms aan mensen die dan 1 keertje komen vertellen en verder niks.
Nee hoor, snap het wel, was een grapje. Maar als ik eerlijk ben, wordt die lijst wel heel snel korter zo....
En daar ben ik echt nog niet aan toe hahaha
  donderdag 8 oktober 2009 @ 16:05:48 #186
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_73489852
Kom ik vandaag in een winkel, vraagt een mevrouw: Hoe oud ben je eigelijk? Dus ik: 20 jaar.. Zegt ze: Moet je niet nog van je leven genieten Niet normaal toch!!

Blijkt dus dat mijn bijenkorf pakket die ik op 1 okt besteld heb al vanaf 2 okt bij de buren ligt!!! Niet eens een briefje van UPS dat het bij de buren is afgeleverd!
Sorry voor mn gemopper, maar moest het ff kwijt
Heb nu eindelijk wel weer heel veel nieuwe Woezel en Pip spullen binnen Kan niet wachten tot ik alles uit kan pakken en neer kan zetten

Vanavond lekker bij mn ma eten en morgen de extra echo Heb er zin in!

Verder voor alle mijlpalen en goedgekeurde bolle buikies
Jullie gaan veel te hard om op iedereen te antwoorden hoor Sorry
05-02-2010 00:58 is onze dochter Tessa geboren!!!
26-05-2010 gaan we trouwen!!!!!!!
pi_73490148
Nu moet ik ook ineens denken aan de Hema discussie van vorige week. Zijn er nog meer dames die ook nog steeds op hun pakket wachten?
Ik heb dus nog niets binnen en is nu dus al dikke week te laat. Als het er morgen niet is, dan kunnen ze.....
  donderdag 8 oktober 2009 @ 16:19:55 #188
35189 Troel
scherp en bot
pi_73490364
Ik heb mijn pakket al wel binnen, maar een van de artikelen was verpakt in een boterhamzakje en niet compleet. Ben vandaag een half uur bezig geweest om uiteindelijk geregeld te krijgen dat er een nalevering komt, aangezien de HEMA hier het niet terug wil nemen. Als het goed is kan ik de nalevering gratis ophalen, om het vervolgens meteen terug te brengen op de oude bon omdat het product me niet bevalt. Maar ze moesten het per se opsturen.

Oja en de pakbon zat niet bij de doos, dus dat is ook al een enorm gedoe. Wat mij betreft voorlopig de laatste keer dat ik bestelde.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_73490526
kwam ook maar weer eens om het hoekje kijken
sorry dames dat ik niet zo veel reageer, maar ik ben echt zoooo moe
probeer wel alles te lezen maar merk dat dat ook niet altijd lukt

denk wel aan jullie hoor
pi_73490534
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 16:05 schreef mama_papa het volgende:

Blijkt dus dat mijn bijenkorf pakket die ik op 1 okt besteld heb al vanaf 2 okt bij de buren ligt!!! Niet eens een briefje van UPS dat het bij de buren is afgeleverd!
Ik vind het ook wel een beetje stom van de buren dat ze het niet even langs brengen
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_73490709
FF nog een vraagje.
Heb sinds gister echt last van mn liezen zeg maar en dan met lopen, soort spierpijnachtig gevoel.
Net of ik intenief gefitnest heb met zo'n apparaat waarbij je je benen uit elkaar moet doen zeg maar.
Iemand die dit herkend?
(heb niets raars gedaan ofzo)
  donderdag 8 oktober 2009 @ 16:32:01 #192
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_73490737
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 16:24 schreef freubelmuts het volgende:
kwam ook maar weer eens om het hoekje kijken
sorry dames dat ik niet zo veel reageer, maar ik ben echt zoooo moe
probeer wel alles te lezen maar merk dat dat ook niet altijd lukt

denk wel aan jullie hoor
Gewoon lekker slapen en uitrusten. Er komt een tijd dat je je beter voelt...
pi_73490865
Het is mij, dat heb ik ook nu een week ofzo. Volgens VK komt het doordat ze nu echt helemaal klem ligt met d'r hoofdje in mijn bekken.
pi_73490881
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 16:19 schreef Troel het volgende:
Ik heb mijn pakket al wel binnen, maar een van de artikelen was verpakt in een boterhamzakje en niet compleet. Ben vandaag een half uur bezig geweest om uiteindelijk geregeld te krijgen dat er een nalevering komt, aangezien de HEMA hier het niet terug wil nemen. Als het goed is kan ik de nalevering gratis ophalen, om het vervolgens meteen terug te brengen op de oude bon omdat het product me niet bevalt. Maar ze moesten het per se opsturen.

Oja en de pakbon zat niet bij de doos, dus dat is ook al een enorm gedoe. Wat mij betreft voorlopig de laatste keer dat ik bestelde.
Dat schiet echt niet op nee!

Ik heb ook geen spannende dingen besteld en denk eigenlijk dat ik morgen niets eens ga kijken of het binnen is. Er zijn sowieso al wat dingen die ik uiteindelijk niet wil hebben, dus dan houden ze alles maar.
pi_73490971
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 16:35 schreef Sorbootje het volgende:
Het is mij, dat heb ik ook nu een week ofzo. Volgens VK komt het doordat ze nu echt helemaal klem ligt met d'r hoofdje in mijn bekken.
Aha, dat was ik vergeten te vragen vanochtend haha.
Zou idd wel overeenkomen met de conclusie van de vk want vlgs mij was ze verbaasd hoe goed, snel en makkelijk ze het hoofdje kon voelen.
Dank u
pi_73490987
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 16:30 schreef het-is-mij het volgende:
FF nog een vraagje.
Heb sinds gister echt last van mn liezen zeg maar en dan met lopen, soort spierpijnachtig gevoel.
Net of ik intenief gefitnest heb met zo'n apparaat waarbij je je benen uit elkaar moet doen zeg maar.
Iemand die dit herkend?
(heb niets raars gedaan ofzo)
heel herkenbaar, heb t ook... het is bandenpijn volgens mijn vk. Omdat de baby met zn hoofdje in je bekken drukt moeten je benen een stukje aan de kant zeg maar. Ik loop dus met mn benen een stukje wijd... ziet er niet uit
  donderdag 8 oktober 2009 @ 16:44:06 #197
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_73491141
wij zijn ook weer thuis, mooie stoel gekocht voor de babykamer (om te voeden). En wat planken en 2 heeeeeeeel leuke konijnenknuffels

en de postbode kwam een kraampakket brengen!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_73491238
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 16:39 schreef martine1984 het volgende:

[..]

heel herkenbaar, heb t ook... het is bandenpijn volgens mijn vk. Omdat de baby met zn hoofdje in je bekken drukt moeten je benen een stukje aan de kant zeg maar. Ik loop dus met mn benen een stukje wijd... ziet er niet uit
HEheh, ik hoorde weleens dat vrouwen het over een bowlingbal gevoel daar hadden, zo voel ik me nog niet maar jij ws?
pi_73491241

De Hema belt me net op: mijn bestelling is binnen! What are the odds? Heb gezegd dat ik het niet meer hoef, vond ze niet leuk, hahaha.

Had van de week ook al zo iets raars. Lag te denken of dromen (weet het niet eens) dat wel tot eind van het jaar een dag minder kon gaan werken door een overschot aan vrije dagen. Maar besloot hem daar niet lastig mee te vallen.
Komt 's avonds thuis met de mededeling een dag minder te gaan werken tot eind van het jaar
Heel vaag. Maar wel heel gezellig! Heb er nu al zin an....
pi_73492338
Ik wil ook zo'n pakketten krijgen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')