Dat doe ik ook steeds, een paar dagen een naam steeds opnoemen (in hoofd of hardop), vandaar dat ik maar een top2 had, de rest was al afgevallenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:07 schreef freecell het volgende:
Sinds de echo zijn wij het ook weer kwijt met de namen
Wat hier vorige keer werkte: de opties allemaal (ja, ook zijn top3) gewoon af en toe hardop uitspreken.
Ik vond Leander eerst maf, kende de naam niet en vond het bla, maar na3 dagen af en toe in mijn hoofd uitspreken vond ik het toch wel heel tof
Yeah!!quote:
Oh..quote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:50 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Yeah!!![]()
heb mezelf in al mijn zieligheid maar getrakteerd op een extra groot broodje van Subway![]()
hier sinds kort pas en ik moet er nog een heel stuk voor omrijden hoor!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:14 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Oh... JALOERS! (Hier een ontzettende fan van de Subway, maar geen in de buurt...)
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:47 schreef Poppejans het volgende:
MODS, weet niet welke ''criteria'' er voor zijn, maar DutchieBre heeft hier in juli voor het laatst gepost, en voor zover ik kan zien heeft ziggyziggyziggy hier ooit in april alleen gemeld dat hij vader ging worden op de data die in het lijstje staat.
Misschien kunnen ze er allebei wel uit?
Nee, echt niet hoor, (maar zo schiet het idd wel meer op voor iedereenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:54 schreef DJRandall het volgende:
[..]
Poppejans wil gewoon bovenaan, hehe.
![]()
Nee hoor, snap het wel, was een grapje. Maar als ik eerlijk ben, wordt die lijst wel heel snel korter zo....quote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:57 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Nee, echt niet hoor, (maar zo schiet het idd wel meer op voor iedereen)
ik stoor me soms aan mensen die dan 1 keertje komen vertellen en verder niks.
Ik vind het ook wel een beetje stom van de buren dat ze het niet even langs brengenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:05 schreef mama_papa het volgende:
Blijkt dus dat mijn bijenkorf pakket die ik op 1 okt besteld heb al vanaf 2 okt bij de buren ligt!!!Niet eens een briefje van UPS dat het bij de buren is afgeleverd!
Gewoon lekker slapen en uitrusten. Er komt een tijd dat je je beter voelt...quote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:24 schreef freubelmuts het volgende:
kwam ook maar weer eens om het hoekje kijken
sorry dames dat ik niet zo veel reageer, maar ik ben echt zoooo moe
probeer wel alles te lezen maar merk dat dat ook niet altijd lukt
denk wel aan jullie hoor
Dat schiet echt niet op nee!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:19 schreef Troel het volgende:
Ik heb mijn pakket al wel binnen, maar een van de artikelen was verpakt in een boterhamzakje en niet compleet. Ben vandaag een half uur bezig geweest om uiteindelijk geregeld te krijgen dat er een nalevering komt, aangezien de HEMA hier het niet terug wil nemen. Als het goed is kan ik de nalevering gratis ophalen, om het vervolgens meteen terug te brengen op de oude bon omdat het product me niet bevalt. Maar ze moesten het per se opsturen.
Oja en de pakbon zat niet bij de doos, dus dat is ook al een enorm gedoe. Wat mij betreft voorlopig de laatste keer dat ik bestelde.
Aha, dat was ik vergeten te vragen vanochtend haha.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:35 schreef Sorbootje het volgende:
Het is mij, dat heb ik ook nu een week ofzo. Volgens VK komt het doordat ze nu echt helemaal klem ligt met d'r hoofdje in mijn bekken.
heel herkenbaar, heb t ook... het is bandenpijn volgens mijn vk. Omdat de baby met zn hoofdje in je bekken drukt moeten je benen een stukje aan de kant zeg maar. Ik loop dus met mn benen een stukje wijd... ziet er niet uitquote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:30 schreef het-is-mij het volgende:
FF nog een vraagje.
Heb sinds gister echt last van mn liezen zeg maar en dan met lopen, soort spierpijnachtig gevoel.
Net of ik intenief gefitnest heb met zo'n apparaat waarbij je je benen uit elkaar moet doen zeg maar.
Iemand die dit herkend?
(heb niets raars gedaan ofzo)
HEheh, ik hoorde weleens dat vrouwen het over een bowlingbal gevoel daar hadden, zo voel ik me nog niet maar jij ws?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:39 schreef martine1984 het volgende:
[..]
heel herkenbaar, heb t ook... het is bandenpijn volgens mijn vk. Omdat de baby met zn hoofdje in je bekken drukt moeten je benen een stukje aan de kant zeg maar. Ik loop dus met mn benen een stukje wijd... ziet er niet uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |