abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73492405
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 17:20 schreef leonieke het volgende:
Ik wil ook zo'n pakketten krijgen
Ik heb lekker een afhaalbon binnen gekregen om de Blije Doos op te halen
Ik hou ook van pakjes krijgen , en gratis dingen
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_73492431
Ik denk niet dat dat in België bestaat... Ik zou alleszins niet weten waar ik er aan moet geraken
pi_73492497
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 17:23 schreef leonieke het volgende:
Ik denk niet dat dat in België bestaat... Ik zou alleszins niet weten waar ik er aan moet geraken
Nee? Is er geen grote winkelketen van een babyzaak die gratis dingen heeft? Wat zou dat raar zijn!
Hier dus een heleboel. Oh wacht, Kruidvat zit ook in Belgie toch? Die hebben ook een gratis doos
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_73492671
quote:
De Roze Doos

Nog een pakket
pi_73493124
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 17:22 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Ik heb lekker een afhaalbon binnen gekregen om de Blije Doos op te halen
Ik hou ook van pakjes krijgen , en gratis dingen
Ik ook! Maar ik wil hem ophalen tegelijk met de wandelwagen. Anders moeten we 2 keer voor 1 ding naar het zelfde filiaal.

Ik heb ook de doos van de Etos, BabyDump en de Kruitvat . Ik wil er nog wel meer, maar weet er niet meer
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_73494307
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 17:45 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Ik ook! Maar ik wil hem ophalen tegelijk met de wandelwagen. Anders moeten we 2 keer voor 1 ding naar het zelfde filiaal.

Ik wil er nog wel meer, maar weet er niet meer
Heb die van babydump en kruidvat ook, ik wil ook nog meer hahaha. Na de geboorte kun je als je in de buurt van een c1000 en MT supermarkt woont tegen inlevering v een geboortekaartje ook nog een pakket krijgen.

Die van de Etos heb ik dus niet, 3x online formulier ingevuld en 1x per post. Zal wel zijn omdat ik mn telnr niet wil geven voor zo'n Felicitas miep.
  donderdag 8 oktober 2009 @ 18:25:39 #207
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_73494382
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 17:45 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Ik heb ook de doos van de Etos, BabyDump en de Kruitvat . Ik wil er nog wel meer, maar weet er niet meer
Prenatal heeft ook een eigen doos
BJ, heb je je kraampakket al open gemaakt?
Die kraamverbanden! was ff vergeten hoe wanstaltig megagroot die dingen waren
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  donderdag 8 oktober 2009 @ 18:26:29 #208
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_73494420
Oooww, ik heb alleen die van de Etos gekregen tot nu toe (en de babydump, omdat we er toen waren een keer).. Maar eerlijkgezegd vind ik het wel weer goed zo, haha! Al die dozen zijn leuk hoor, maar er zit volgens mij maar weinig bruikbaars in.
3!
pi_73494516
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 18:26 schreef Incantrix het volgende:
Oooww, ik heb alleen die van de Etos gekregen tot nu toe (en de babydump, omdat we er toen waren een keer).. Maar eerlijkgezegd vind ik het wel weer goed zo, haha! Al die dozen zijn leuk hoor, maar er zit volgens mij maar weinig bruikbaars in.
Oeh ik vind er toch leuke dingen in zitten hoor; luiertjes,in die van Prenatal zelfs een heel pak geloof ik, pakken billendoekjes,reisformaat billendoekjeshouders,sokjes,rompertjes,Red Bull voor de papa,speentje,knuffel,tijdschriften,proefmonstertje van Natusan en Sudocreme altijd handig v in luiertas
  donderdag 8 oktober 2009 @ 18:34:40 #210
95408 Incantrix
pi_73494664
Ow, proefjes had ik nog niet voorbij zien komen, de red bull ook niet.. Aan luiertjes hebben wij ws niet zo veel omdat wij voor wasbare luiers gaan en de enige billendoekjes die ik heb zijn van Zwitsal, maar ik ben niet zo van de Zwitsal

Die van de Babydump was trouwens wel aardig vond ik, zaten ook van die lepeltjes bij voor het begin enzo, dat was wel grappig..
3!
pi_73494738
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 18:25 schreef DaviniaHR het volgende:

[..]

Prenatal heeft ook een eigen doos
BJ, heb je je kraampakket al open gemaakt?
Dat is toch de BlijeDoos? (Die mag ik dus nog halen maar doen we tegelijk met de wagen)

En die kraamverbanden, tering. Heb je dat echt allemaal nodig?!
pi_73494789
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 18:34 schreef Incantrix het volgende:
Ow, proefjes had ik nog niet voorbij zien komen, de red bull ook niet.. Aan luiertjes hebben wij ws niet zo veel omdat wij voor wasbare luiers gaan en de enige billendoekjes die ik heb zijn van Zwitsal, maar ik ben niet zo van de Zwitsal

Die van de Babydump was trouwens wel aardig vond ik, zaten ook van die lepeltjes bij voor het begin enzo, dat was wel grappig..
niet van de zwitsal? ik zwitsal...
pi_73494818
En de babydump heeft een zeehond
(en toen werd mn vriend emo, want toen ie 6 weken in het ziekenhuis lag toen nog ieniemienie was, had ie veel troost aan een zeehond die hij toen gekregen had )
  donderdag 8 oktober 2009 @ 18:42:38 #214
95408 Incantrix
pi_73494909
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 18:38 schreef mijsje het volgende:

[..]

Nope, ik vind het te sterk ruiken.. Ik heb een nogal gevoelige neus en dan ruiken dingen al snel chemisch en te sterk Bovendien vind ik baby's van zichzelf al zo lekker ruiken ( ) dat ik het zonde vind om dat te overstemmen met Zwitsal-luchtjes

Vlindur, da's lief Extra waarde geeft dat toch weer aan zoiets.. Ben ik trouwens raar als ik mijn pakket in de kast heb gesodemieterd voor ik de kraamverbanden kon zien?
3!
pi_73494928
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 16:46 schreef het-is-mij het volgende:

[..]

HEheh, ik hoorde weleens dat vrouwen het over een bowlingbal gevoel daar hadden, zo voel ik me nog niet maar jij ws?
bowlingbal gevoel is iets wat overdreven... maar ik wel t gevoel dat er wat tussen zit zeg maar.
ben net ff naar de supermarkt geweest (woon er boven) en heb eten gekookt... nu weer bandenpijn en rugpijn, ben het ff helemaal zat ik wil me weer kunnen bewegen
  donderdag 8 oktober 2009 @ 18:45:43 #216
95408 Incantrix
pi_73495027
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 18:42 schreef martine1984 het volgende:

[..]

bowlingbal gevoel is iets wat overdreven... maar ik wel t gevoel dat er wat tussen zit zeg maar.
ben net ff naar de supermarkt geweest (woon er boven) en heb eten gekookt... nu weer bandenpijn en rugpijn, ben het ff helemaal zat ik wil me weer kunnen bewegen
Dikke !!

Voor jou trouwens ook, Het-is-mij..
3!
pi_73495130
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 18:42 schreef Incantrix het volgende:

[..]
Ben ik trouwens raar als ik mijn pakket in de kast heb gesodemieterd voor ik de kraamverbanden kon zien?
Ik heb het hele pakket van voor tot achter bewonderd hoor! Waarom wil je niet zien wat er in zit?
  donderdag 8 oktober 2009 @ 18:53:32 #218
95408 Incantrix
pi_73495334
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 18:48 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Ik heb het hele pakket van voor tot achter bewonderd hoor! Waarom wil je niet zien wat er in zit?
Mnou.. Ik heb mij kop nog even in een gigantische bak zand zitten wat de bevalling aangaat.. Misschien binnenkort toch stiekum eens kijken (hoewel ik ze gisteren volgens mij bij die net bevallen vriendin in het toilet heb zien staan, gelukkig had ze ook nog leuke stripjes aan de muur hangen ). Moet nog even moed verzamelen
3!
pi_73495527
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 18:53 schreef Incantrix het volgende:

[..]

Mnou.. Ik heb mij kop nog even in een gigantische bak zand zitten wat de bevalling aangaat.. Misschien binnenkort toch stiekum eens kijken (hoewel ik ze gisteren volgens mij bij die net bevallen vriendin in het toilet heb zien staan, gelukkig had ze ook nog leuke stripjes aan de muur hangen ). Moet nog even moed verzamelen
Gewoon lekker met je vent bekijken. Dan kun je er nog om lachen ook
  donderdag 8 oktober 2009 @ 18:58:58 #220
95408 Incantrix
pi_73495569
Owja, dát durf ik misschien wel Thnx
3!
pi_73495636
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 18:58 schreef Incantrix het volgende:
Owja, dát durf ik misschien wel Thnx
Your'e welcome
pi_73495814
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 11:58 schreef freecell het volgende:
* freecell geeft hetismij een knuffel
Ik kwam hier ff meelezen, vanuit gisteren het topik over het tweede streepje.
Volgen jullie me nog?

Maar ff tegen jou.
Ik heb ook EDS, 21 jaar geleden hebben ze me wel door laten lopen, 18 dagen bij me eerste kind.
Bij de tweede werd al duidelijk dat dat niet weer moest.
Pas sinds enkele jaren weet ik dat ik EDS, en dus dagelijks keiveel pijn heb.
Heb je vragen, kom maar op.

Doe vooral wat je zelf het beste lijkt, over EDS is nog niet zoveel bekend, jammer genoeg.
Ik heb momenteel veel baat bij Shiatsumassages. Misschien is dat wat voor je.

En heb je wel eens gedacht aan dit??

Ik lees overal op FOK!, reageer bijna nergens, tenzij er EDS om de hoek komt kijken.
Lotgenoten ff een hart onder de riem steken.

Succes met alles
pi_73496152
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 18:25 schreef DaviniaHR het volgende:
heheh

Ik bekeek de inhoud vorige week en mijn oudste zoon pakte een pak kraamverband uit de doos en zei; kijk mam, een kussen
pi_73496214
De dames van Felicitas komen niet meer langs! Vanaf oktober ofzo is dat onderdeel opgeheven.
Het vrouwke vertelde me dit vorige keer, dus je kunt gerust de box aanvragen, hihi...
pi_73496235
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 19:14 schreef lily het volgende:

[..]

heheh

Ik bekeek de inhoud vorige week en mijn oudste zoon pakte een pak kraamverband uit de doos en zei; kijk mam, een kussen
  donderdag 8 oktober 2009 @ 19:23:22 #226
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_73496449
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 19:14 schreef lily het volgende:

[..]

heheh

Mijn oudste noemt kraamverband/maandverband 'stickertjes'
'Heb jij een mooi stickertje?'
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_73496527
Jij krijgt iedere dag stickertjes voor goed gedrag

Je hebt nu ook gewoon een oudste, cool heh
  donderdag 8 oktober 2009 @ 19:30:51 #228
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_73496766
* Keshet negeert alle kraamverband-verhalen.
Bevallen is voor mij zooooo 2010!
Ik doe nog even lekker m'n kop in het zand steken voor dat hele beval gebeuren hoor.

Teigetje is én door de verloskundige én door het 3D-echo-team weer goedgekeurd!
Vriendlief is vandaag ook meegeweest naar beide afspraken, hij vond 't ook helemaal super. Zat helemaal trots te zijn!

Tussendoor nog even een Prenatal binnengewandeld en even rondgekeken bij van alles. Best leuk om daar eens voor jezelf binnen te kijken!

De stats:
Teigetje deed heul cool spartelen.
Teigetje is 3cm groot! (Vorige week 2,1)
Ik heb een gezichtje gezien!

@De lieve modjes: Mag mijn datum op: 08-05-2010? Merci!
A grand adventure has begun.
pi_73501799
Hier ook nog even de kraampakket-praat negerend

Ik vond Babydump doosje ook best schattig hoor! Zo gratis en voor niets! Rest ook aangevraagd altijd leuk om te krijgen! Kreeg van de week bij de VK ook een heel Zwitsal probeer pakket als reclame van Zwitsal. Tuurlijk willen ze dat je het koopt, maar proberen verplicht je tot niets toch?

Keshet, super dat alles ok was! Was dit nu ook je termijnecho? Of nog steeds de 'pret-echo's'?

Anyway, ben het zat! Zo maar eens languit in bad gaan liggen
pi_73501885
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 19:05 schreef -sabine- het volgende:

[..]

Ik kwam hier ff meelezen, vanuit gisteren het topik over het tweede streepje.
Volgen jullie me nog?

Maar ff tegen jou.
Ik heb ook EDS, 21 jaar geleden hebben ze me wel door laten lopen, 18 dagen bij me eerste kind.
Bij de tweede werd al duidelijk dat dat niet weer moest.
Pas sinds enkele jaren weet ik dat ik EDS, en dus dagelijks keiveel pijn heb.
Heb je vragen, kom maar op.

Doe vooral wat je zelf het beste lijkt, over EDS is nog niet zoveel bekend, jammer genoeg.
Ik heb momenteel veel baat bij Shiatsumassages. Misschien is dat wat voor je.

En heb je wel eens gedacht aan dit??

Ik lees overal op FOK!, reageer bijna nergens, tenzij er EDS om de hoek komt kijken.
Lotgenoten ff een hart onder de riem steken.

Succes met alles
Dank je voor de info in ieder geval
Ik weet alleen niet zo goed wat ik met je linkje kan

Meiden met bowlingballen en bandenpijn: veel succes joh

Keshet, je klinkt verliefd
pi_73501914
Ik heb ook alle pakketten, vet hip, ik houd van gratis dingen
  donderdag 8 oktober 2009 @ 21:47:33 #232
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_73502357
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 18:48 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Hier staat de doos ook bovenaan de trap. Nog dicht, met tape. Gaat wel open als ik weeen krijg ofzo.
Heb er echt geen behoefte aan om daar nu mee te rommelen.

Ik voel nu heel vaak pijnlijke steken bij de babydeur, kan dan niet eens lopen. Zijn dat indalingsweeen ofzo?
  donderdag 8 oktober 2009 @ 21:52:48 #233
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_73502585
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 18:39 schreef Vlindur het volgende:
En de babydump heeft een zeehond
(en toen werd mn vriend emo, want toen ie 6 weken in het ziekenhuis lag toen nog ieniemienie was, had ie veel troost aan een zeehond die hij toen gekregen had )
Ik heb die zeehond aan mijn baas gegeven. We zaten bij een soort van gastspreker en toen schoot mijn baas in een lachstuip. Waarop de gastspreker zei: 'oh, we hebben een zeehond in de zaal'
Dus ik heb die zeehond de volgende dag op zn bureau gelegd. Voor onze zeehond. Groetjes.
pi_73502702
Ik moest gewoon zelf een kraampakket gaan kópen.. da's pas confronterend

Keshet, idd je bent gewoon verliefd!

@all, wat is het rustig hier de laatste dagen! Misschien moet er gewoon weer eens iemand gaan bevallen! Vrijwilligers?
  donderdag 8 oktober 2009 @ 21:55:43 #235
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_73502722
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 15:47 schreef Poppejans het volgende:
MODS, weet niet welke ''criteria'' er voor zijn, maar DutchieBre heeft hier in juli voor het laatst gepost, en voor zover ik kan zien heeft ziggyziggyziggy hier ooit in april alleen gemeld dat hij vader ging worden op de data die in het lijstje staat.
Misschien kunnen ze er allebei wel uit?
Ik zeg: de-le-te
  donderdag 8 oktober 2009 @ 21:56:29 #236
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_73502754
Happy, ik had heus wel begrepen dat je niet écht rennend naar je werk ging. Was gewoon een ochtendgrapje.
pi_73502835
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 21:35 schreef happyme28 het volgende:
Kreeg van de week bij de VK ook een heel Zwitsal probeer pakket als reclame van Zwitsal.

Oh, doe mij zo'n vk!!! Ik Zwitsal
Hier helemaal niks van de vk gehad. Zeehondje van de babydump ligt hier klaar voor in de box, vond het wel schattig knuffeltje.
Volgens mij krijg ik als ik de site van de kraamzorg mag geloven nog wel een leuke tas met spulletjes bij de intake, kan ik me nu al op verheugen
pi_73502840
Oeh, morgen is D-day Sorbo!
pi_73502884
Net mijn neefje van een maand oud op mijn buik gehad Zo lief zoals hij lag te pitten en mijn meisje hem aan het schoppen was en 1 van mijn katten moest er ook nog even bij. Mijn schoot heeft het nog nooit zo druk gehad

Ik ga me weer excuseren want moeeeeeee (herfst begonnen= vermoeidheid en koude handen/voeten).
  donderdag 8 oktober 2009 @ 22:00:02 #240
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_73502922
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 21:58 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Oh, doe mij zo'n vk!!! Ik Zwitsal
Hier helemaal niks van de vk gehad. Zeehondje van de babydump ligt hier klaar voor in de box, vond het wel schattig knuffeltje.
Volgens mij krijg ik als ik de site van de kraamzorg mag geloven nog wel een leuke tas met spulletjes bij de intake, kan ik me nu al op verheugen
[ afbeelding ]
Wil je die tas? Ik heb die hier nog wel ergens liggen. Moet goed zoeken hoor maar dan stuur ik hem wel naar je op.
  donderdag 8 oktober 2009 @ 22:01:12 #241
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_73502972
Ik vond/vind die zeehond werkelijk afgrijselijk.
pi_73504646
per wanneer kan je die dozen eigenlijk aan gaan vragen?
  donderdag 8 oktober 2009 @ 23:01:18 #243
95408 Incantrix
pi_73505616
Freubelmuts, volgens mij kun je ze al meteen aanvragen en krijg je vaak een ophaalbericht als je ze mag halen (wanneer je dat krijgt verschilt dan weer geloof ik)..

Sweet dreams dames, kwam even welterusten wensen en de hoop uitspreken dat iedereen héérlijk zal slapen vannacht (Ténzij ze natuurlijk aan het bevallen slaan )
3!
pi_73505715
Hè hallo allen, ik kom nog ff binnenstuiteren vlak voor het naar bed gaan. Net terug van het afdelingsuitje met mijn werk (op stap met 17 kerels ) en dat was erg geslaagd... Bowlen ging nog aardig en het bbq-en helemaal goed en lekker! Nu zo lekker slapen en morgen weer op tijd aan den arbeid!

Over de dozen, heb die van Etos en babydump en inmiddels ook een afhaslbericht voor de prenatal-doos! Tot nu toe wel leuke zooi allemaal!

voor iedereen en weltrusten
pi_73506248
Incantrix, ik hoop dat jij ook héééérlijk slaapt.

Ik had vanavond mijn broer even gebeld, om hem te vragen hoe zijn date gisteren was. Hij nam niet op. Belt hij later volledig hyper terug. Hij zat in de bioscoop toen ik belde en heeft de halve film gedacht: "Ik ben oom, ik ben oom!!!"

Volgende keer moet ik toch maar even een sms er achteraan sturen dat er niks aan de hand is
pi_73510326
Mogguh, nog wel vroeg maar iig iets beter geslapen dan afgelopen nachten en de illusie om 8u achter elkaar of 6u achter elkaar te slapen heb ik sinds 10 wkn geleden al niet meer dus mag niet klagen.

Gistermiddag poos geslapen wat me erg goed heeft gedaan, lekker cake gebakken en 's avonds met vriendinnen geds't (we mario karten eens in de zoveel tijd samen en dat gaat hard tegen hard )

@ Sorbo, haha dat ken ik hier.
Gisterochtend rond een uur of 6 werd mn broertje wakker gebeld en hij dacht, ow ik ben oom geworden, helaas haha.
Valt me op dat iedereen in de omgeving er zo mee bezig is, ben redelijk sms-erig en sms nu maar niet altijd direct terug want er word gelijk wat gedacht.
En sommigen al een paar weken terwijl ik toch zondag pas ben uitgerekend, wel grappig en lief maar denk dat ik er nu zelf ook anders mee om zal gaan tegen de tijd dat iemand is uitgerekend.

Hoest met de rest?
Lekker geslapen?

@ Kraampakket, die doos heb ik wel ff bekeken en die staat nu gewoon op een kamertje, heb er wel 2 matjes uit gehaald voor in de auto's
@ Zwangerschapsdozen, ik heb m van de babydump, etos, kruidvat en prenatal gehad.
Ach ze zijn gratis dus mijn verwachtingen waren al laag maar daarom vond ik er best leuke dingen in zitten.
Die zeehond van babydump vond ik niets dus als iemand m graag wil hebben, ik stuur m wel op
Die billendoekjesdozen van pampers en zwitsal zijn wel handig.
Die van zwitsal kun je de onderkant er ook af halen, welke functie heeft die?
Die probeerverpakkingen billendoekjes gaan hier in de verz.tas en die kleine potjes sudo ook.
Luiers altijd handig en er zaten in sommige dozen wel wat leuks in om te lezen.
Die pakketten veranderen vlgs mij wel heel snel, las ergens anders dat ze in die van etos een flesje hadden zitten, hier geen flesje gezien maar die had ik al gekocht hehe.
@ Keshet, mooi zo!Wat gaat dat hard he dat groeien aan het begin.
We zijn een paar jr. geleden met de opleiding naar Nijmegen naar het anatomisch museum geweest en daar hadden ze foetussen enz. op sterk water staan en dan ook per week aan het begin, hoe snel het ook al echt iets is en wanneer het i.p al af is, blijft bijzonder!
@ Amaranta, dat schijnen indalingsweeen te kunnen zijn maar ja ik had ze niet toen specifiek met indalen maar nu ook nog gewoon en dit was vlgs de vk al het hoofdje wat ik zo goed down under voel.
@ Poppejans, kom je uit gelderland ofoz?
Dacht dat Yunio alleen eigenlijk hier in de buurt zat.
Maar ziet er leuk uit.
Ik kreeg ook zo'n leuke tas met snuisterijen van het kraamzorgbureau.
@ lijnloos, leuk dat je een fijne avond hebt gehad!
@ Freubelmuts, ja je kunt ze al wel snel aanvragen.
Ik heb er mee gewacht tot de 13wkn ofzo vlgs mij.

[ Bericht 0% gewijzigd door het-is-mij op 09-10-2009 06:34:27 ]
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 06:27:14 #247
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_73510327
goedemorgen!

@Davinia; jaaah ik heb erin gekeken en werd er niet heel erg vrolijk van haha allemaal anti-lekkage enzo...
en vandaag heb jij je 28 weken mijlpaal!!!!

@ de rest van de co-dames van gister, ook allen gefeliciteerd met de stickertjes!

Ik kan mijn kruidvat en prenatalpakket ook ophalen, zal ik komende week ook eens gaan doen....

zo weer een dagdienst en daarna weekend. Heb gelukkig wel redelijk geslapen..
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 06:28:09 #248
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_73510331
*zwaait nog ff naar het-is-mij*

hoe is het vandaaag???
pi_73510342
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 06:28 schreef Beessie-Jen het volgende:
*zwaait nog ff naar het-is-mij*

hoe is het vandaaag???
Hoi, zie mn beginpost
Ik mag niet klagen haha.

Ehm........over die kruidvat doos; daar heb ik maar 4x het kruidvat voor hoeven bezoeken, die waren steeds erg slecht bevoorraad en dat las ik ook op een ander forum dus hopelijk heb je geluk of zit kruidvat dichtbij
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 06:45:07 #250
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_73510366
klinkt alsof je een fijne avond achter de rug hebt gezellig!
en vrij redelijk geslapen... wat fijn!
pi_73510381
goedemorgen dames

bijna weekend
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 21:47 schreef amaranta het volgende:
Hier staat de doos ook bovenaan de trap. Nog dicht, met tape. Gaat wel open als ik weeen krijg ofzo.
Heb er echt geen behoefte aan om daar nu mee te rommelen.
In die van mij zat wel nog een hele mooie donkeroranje draagdoek als cadeautje
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 07:31:03 #252
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_73510477
Whahaha sorboortje, maar hoe was zn date nou?
Ik ken trouwens iemand die vandaag ook bevallen is 66 jaar geleden! Mijn omaatje!

Hmm zal die van het kruidvat ook nog snel ff aanvragen dan. Die van de etos heb ik al maar het enige 'waardevolle' wat daar in zat was een speen.

Het is mij, fijn dat je al een wat betere nacht hebt gehad.

Davinia! Mijlpaal! Jeeeej wat fijn.
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 07:37:42 #253
57497 happyme28
I'm so happy
pi_73510500
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 21:56 schreef amaranta het volgende:
Happy, ik had heus wel begrepen dat je niet écht rennend naar je werk ging. Was gewoon een ochtendgrapje.
Ja uhm... ben al niet zo gevat, dus ik dacht het wel, maar 's ochtens mis ik dat soort dingen altijd...

Oh, Poppejans, die Zwitsal tas is het dus die ik kreeg, maar er zaten wel 4 soorten cremetjes in en een schattig badeendje

Hier een prima nacht gehad. Nu nog het laatste dagje werken voor het weekend, dus dat is een fijn vooruitzicht.
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 08:00:52 #254
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_73510608
Die zwitsaltas heb ik al bij mijn eerste bezoek aan de Vk gehad. Boordevol folders en wel een paar leuke dingetjes...

Vandaag de 20 weken echo en ik vind het helemaal niet spannend
pi_73510651
Die zwitsaldozen zijn inderdaad handig (al zijn ze wel groot, haha) Maar goede vraag waarom de onderkant er af kan, géén idee
pi_73511316
Goedemorgen
Mijn mama komt zo dus ik ga weer
Ze gaat mij helpen met breien

Maar goedemorgen!!
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_73511352
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 21:58 schreef Poppejans het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
He ik zit ook bij Yunio, maar krijg een telefonische intake. Bij jou komen ze dus wel langs?
pi_73511582
Goeiemorgen allemaal!

Het-is-mij, gelukkig weer wat beter geslapen!
Amarante gefeliciteerd met een van je ouders?!
Asy, veel plezier en zo bij de echo! We gaan van het goede uit...
Twinkly, breize! Zit er wel heel schattig uit hoor!
Davinia 28 weken!

Hier weer effe aan het werk en dan straks Weekend!!!
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 09:28:08 #259
57497 happyme28
I'm so happy
pi_73511774
Asy, veel succes bij de echo!!

Davinia, 'k ben het niet vergeten 28 weken

Lijnloos, werkze en dan weekend!

De plopjes in mijn buik worden steeds vaker echte trapjes , gisteravond op de bank schrok ik me rot haha maar nog niet pijnlijk, dus ik geniet er echt van Zo speciaal
pi_73511981
Sorry dat ik even kom binnen vallen, ik heb hier eigenlijk niets te zoeken maar misschien vinden jullie dit leuk.

Bij de fontys paramedische school in eindhoven zoeken ze zwangere vrouwen die tussen 10 en 26 weken zwanger zijn om een echo te laten maken. Echo is gratis en foto's krijg je mee.

Meer info staat volgens mij op de website van fontys...
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 09:41:36 #261
35189 Troel
scherp en bot
pi_73512047
Mogguh!

Hier dit keer geen Felicitas en ook geen Kruidvat. Ik wil niet weer zo'n mens over de vloer en die van de Kruidvat kon ik bij Ruben toen pas ophalen toen hij een aantal maanden oud was. Ja, het is gratis, maar als je er toch niets aan hebt meer, dan is het gewoon zonde van de inhoud, kan er beter een ander mee blij gemaakt worden.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 09:42:38 #262
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_73512072
quote:
idd in België is er zo iets niet.. normaal krijg je bij de gyn de groene zak, na bevalling blauwe zak en roze doos in ziekenhuis.. en als baby iets ouder is de witte zak... maar uiteindelijk heb ik bij Jade alleen na véél geloop de roze doos gekregen en heb ik de witte zak zelf nog moeten aanvragen... want de rest had ik niet gehad...

goedemorgend trouwens...

Hier weer last van mijn benen... Hier ligt baby ingedaald maar nog niet vast en als ze dan draait krijg ik soms zo'n vreselijke steken vanonder... niet leuk...

even laten weten dat ik in het weekend niet online kan... maar maandag zijn we er weer alvast voor iedereen een fijn weekend

[ Bericht 5% gewijzigd door lunastar op 09-10-2009 09:53:26 ]
pi_73512282
Sorbo vandaag is het jou D-day zal je bij de 5% horen die op de uitgerekende datum bevalt???

Hier een rommelige nacht gehad, was om 3 uur wakker en mn buik was aan t rommelen... stond om 4 uur onder de douche. En na half 6 zakte het weer af. Dus mn lief is toch maar naar zn werk gegaan. Ik heb net nog 3 uur kunnen slapen. Had alleen veel pijn boven op mn buik, vlak onder mn borsten net of daar een baksteen op lag zeg maar.... herkenbaar voor iemand?

Iedereen die het nodig heeft
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 10:01:06 #264
95408 Incantrix
pi_73512444
Aloha dames! Alles goed hier? Al LLM's gespot?

Davinia, 28 weken vandaag lees ik? Jeuj!

Happy, lief is dat he? Geniet ervan (Hiero is het zo langzamerhand aangekomen op niveau 'Au!' en dan steekt er ineens iets driehoekigs uit mijn zij, heel bizar..)

Twinkly, leuk pakje zeg, gaan jullie dat breien? Geweldig zeg, ik zie hier op Fok! zo veel crea dingen langskomen, geweldig! Wel het resultaat posten he? Voel je je ondertussen al wat beter in je vel?

Hiero weer een nachtje doorgeslapen, joechei! Had alleen wel een killer wake-up call: de eerste kuitkramp in weken, en het was meteen een hele erge.. Ik kwam niet bij mijn been om 'm te strekken dus probeerde uit bed te springen, maar dat lukte niet want mijn heup sloeg op slot of zoiets raars en toen ik mijn liefje om hulp riep hielp hij me helemaal niet (Hij bleek overigens al naar zijn werk te zijn maar daar ben ik doorheen geslapen ) Nouja, het kostte echt véél moeite om 'm eruit te krijgen en nu heb ik dus een pijnlijke ischias-heup en rug en zo'n 3 km. kuitspier in mijn kuit (hebben jullie dat ook altijd, dat als die kramp heel hevig was, je het gevoel hebt dat die spier ongeveer 10 x zo lang is geworden?)

Owja, en het is niet een heel spannende mijlpaal, maar ik vind het tóch leuk: 32 weken vandaag

Ha, Lijnloos, klinkt alsof je het erg naar je zin hebt gehad met je bedrijfsuitje

Sorbootje, 40 weken, whoooeeee!! Ben benieuwd hoor..

Het-is-mij, fijn dat je zo aardig hebt geslapen

[ Bericht 10% gewijzigd door Incantrix op 09-10-2009 10:06:18 ]
3!
pi_73512471
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 09:06 schreef Meimeltje het volgende:

[..]

He ik zit ook bij Yunio, maar krijg een telefonische intake. Bij jou komen ze dus wel langs?
Ja, volgens mij omdat het mijn eerste kindje is, bij een volgend kind kan het ook telefonisch gebeuren las ik geloof ik ergens in hun boekje.
20e komen ze trouwens langs, ben benieuwd of ik echt een keuring krijg en wat ze wil zien

Sorbootje 40 weken hopelijk gauw je meisje in je armen. voor de allerlaatste loodjes
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 10:06:15 #266
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_73512564
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 18:38 schreef mijsje het volgende:

[..]

Ik ook niet hoor Ik ben bij de zwangerschap van Junah zo misselijk geworden van die zwitsallucht dat ik die geur niet meer kan uitstaan, nog steeds niet! Alleen de haarlotion, die vind ik dan wel weer lekker.
pi_73512585
Mogge allemaal!

D-Day idd, maar ik verwacht vandaag geen actie. En na vandaag mag het ook echt even twee dagen niet van mij. Ik wil dit weekend mijn aandacht gewoon nog even onverdeeld aan mijn stiefkinderen kunnen geven en 't ozu fijn zijn als er niet met ze gesleept hoeft te worden. Maar goed, ik heb het niet voor het zeggen... we'll see!

Amaranta, da's dus het stomme, ik weet niet hoe zijn date was. Hij was zo hyper over het oom-zijn en hij had weinig tijd... ik werd gewoon afgekapt toen bleek dat er nog niks aan de hand was

Het is mij, wat fijn dat je redelijk hebt geslapen! Altijd fijn!

Martine, jouw D-day komt nu ook rap dichterbij! Spannend he? 't Voelt toch wel heel apart moet ik zeggen. Het is echt een datum waar je negen maanden naartoe leeft.

AllOok ik heb wel goed geslapen vannacht. Althans, ik sliep wel vast. droomde alleen dat een groot deel van mijn familie om het leven kwam toen een groot gebouw instorte... en het was mijn schuld omdat ik een constructiefout over het hoofd had gezien . Was heel naar. Dan lig ik nog liever wakker. Maar voor mijn energiepeil is 't wel goed geweest
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 10:08:14 #268
57497 happyme28
I'm so happy
pi_73512594
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 09:41 schreef Troel het volgende:
Mogguh!

Hier dit keer geen Felicitas en ook geen Kruidvat. Ik wil niet weer zo'n mens over de vloer en die van de Kruidvat kon ik bij Ruben toen pas ophalen toen hij een aantal maanden oud was. Ja, het is gratis, maar als je er toch niets aan hebt meer, dan is het gewoon zonde van de inhoud, kan er beter een ander mee blij gemaakt worden.
Per 1 november stoppen ze met die domme hostesses

http://www.allepersberich(...)ganisatie-beindigen/

Incantrix, wat lekker dat je zo goed geslapen hebt
pi_73512616
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 10:06 schreef Tan het volgende:

[..]

Ik ook niet hoor Ik ben bij de zwangerschap van Junah zo misselijk geworden van die zwitsallucht dat ik die geur niet meer kan uitstaan, nog steeds niet! Alleen de haarlotion, die vind ik dan wel weer lekker.
Oh balen! Voor mezelf heb ik de bodylotion, en voor baby staat de haarlotion hier al klaar, en de wascreme, de tube op t wangetje,de billendoekjes, en voor wat later de haargel.
Zul je zien dat ik een kind krijg wat helemaal niet tegen Zwitsal kan
pi_73512640
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 10:08 schreef happyme28 het volgende:

[..]

Per 1 november stoppen ze met die domme hostesses

http://www.allepersberich(...)ganisatie-beindigen/

Ik heb me meteen nog eens opgegeven, allerlaatste poging nu
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 10:26:18 #271
35189 Troel
scherp en bot
pi_73512965
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 10:10 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Ik heb me meteen nog eens opgegeven, allerlaatste poging nu
Ja, ik ook maar Maar krijg volgens mij geen mailtje binnen, dus kan niet bevestigen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_73513157
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 08:08 schreef freecell het volgende:
Die zwitsaldozen zijn inderdaad handig (al zijn ze wel groot, haha) Maar goede vraag waarom de onderkant er af kan, géén idee
Ja ik dacht, ik zal het miss. niet snappen maar jij bent al ervaringsdeskundige

Hhmmzzz eens even een keer onderzoeken
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 10:37:58 #273
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_73513242
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 10:09 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Oh balen! Voor mezelf heb ik de bodylotion, en voor baby staat de haarlotion hier al klaar, en de wascreme, de tube op t wangetje,de billendoekjes, en voor wat later de haargel.
Zul je zien dat ik een kind krijg wat helemaal niet tegen Zwitsal kan
Ik vind zelf die Natusan bedtime baby echt superlekker ruiken, vooral de bodylotion Heb je die al eens geroken? Ik kan zo een paar keer per dag even aan dat potje snuffelen
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 10:41:11 #274
35189 Troel
scherp en bot
pi_73513327
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 10:34 schreef het-is-mij het volgende:

[..]

Ja ik dacht, ik zal het miss. niet snappen maar jij bent al ervaringsdeskundige

Hhmmzzz eens even een keer onderzoeken
Als de onderkant er niet af kan, hoe wil je dan de verpakking erin doen?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_73513547
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 10:41 schreef Troel het volgende:

[..]

Als de onderkant er niet af kan, hoe wil je dan de verpakking erin doen?
De verpakking die doe je er aan de bovenkant zeg maar in, de bovenkant bestaat uit twee gedeelten en die haal je van elkaar af. en dan haalde/trok ik er ondertussen aan de onderkant nog een deel af.
pi_73514025
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 10:26 schreef Troel het volgende:

[..]

Ja, ik ook maar Maar krijg volgens mij geen mailtje binnen, dus kan niet bevestigen
Ik heb ook geen mail gekregen...

Tan, die van Natusan ken ik niet, ik zal zo eens even in de winkel gaan ruiken!
Zo op naar de Prenatal, de Blije Doos ophalen dus mooi shopexcuus
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 11:13:00 #277
35189 Troel
scherp en bot
pi_73514141
Ja Bevestiging is binnen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_73514336
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 11:13 schreef Troel het volgende:
Ja Bevestiging is binnen
Hier niks, ook niet in ongewenste post inbox.
Ze boycotten me gewoon!
pi_73514340
Hoe lang na de geboorte komt zo'n felicitasdame? M.a.w., blijft ze bij mij nu ook mooi weg of moet ik er nog op rekenen?
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 11:19:22 #280
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_73514363
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 11:08 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Tan, die van Natusan ken ik niet, ik zal zo eens even in de winkel gaan ruiken!
Zo op naar de Prenatal, de Blije Doos ophalen dus mooi shopexcuus
Moet je wel die van de 'bedtime' lijn hebben, dat zijn paars (met witte) flesjes als het goed is.

heb net de Kruidvatdoos ook maar besteld, wilde het eerst niet doen, want je krijgt er zoveel (bel-)reclame van, maar ik heb me ook opgegeven voor het bel-me-nietregister, dus wie weet valt het nu mee.
pi_73514684
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 11:13 schreef Troel het volgende:
Ja Bevestiging is binnen

Goeiemorgen!

Asy, veel plezier vandaag zeg!

Ik ga zo eerst douchen en dan kleren inpakken en vanavond naar mijn zus rijden! (das ruim 2.5 uur in de auto 0 Ik hoop dat ik het vol hou..

Fijne dag!
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 11:38:37 #282
35189 Troel
scherp en bot
pi_73514968
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 11:18 schreef Sorbootje het volgende:
Hoe lang na de geboorte komt zo'n felicitasdame? M.a.w., blijft ze bij mij nu ook mooi weg of moet ik er nog op rekenen?
Het duurde gelukkig wel even Ze bellen voor een afspraak namelijk
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_73515033
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 11:18 schreef Sorbootje het volgende:
ongeveer 6 weken na de uitgerekende datum.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 11:51:39 #284
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_73515366
Tan, ik ben ook een Natusan fan hoor Zwitsal is zo misselijkmakend en zo vol met parfum (en als ik er al pukkels van krijg smeer ik het al helemaal niet op een beepje, hoewel die nieuwe badmelk voor droge baby'tjes wel goed bevalt )
I'm so glamourous I piss glitter!
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 11:52:11 #285
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_73515396
Jeej! Ben vandaag 28 weken! Derde trimester!
thx voor de jompels, dames

meimeltje, dit is je tweede, dus dankrijg je telefonische intake. Ze komen alleen bij de eerste langs.

asy, heel veel succes en plezier bij je 20wk echo!

net bij de queenmum geshopt in de sample sale! 6 stuks voor 140 euro!

nu ga ik keihard plat!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_73515675
zwitsal vind ik wel lekker ruiken... heb zelf een blokje zeep in het bedje gelegd en in de kast, zodat t lekker ruikt op t kamertje.
pi_73515719
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 11:52 schreef DaviniaHR het volgende:
Jeej! Ben vandaag 28 weken! Derde trimester!
thx voor de jompels, dames

meimeltje, dit is je tweede, dus dankrijg je telefonische intake. Ze komen alleen bij de eerste langs.

asy, heel veel succes en plezier bij je 20wk echo!

net bij de queenmum geshopt in de sample sale! 6 stuks voor 140 euro!

nu ga ik keihard plat!
bij mij zijn ze beide keren langs geweest.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 12:09:52 #288
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_73515951
Nog even over die 'dozen'he. Ik heb dus gisteren die van prental via de mail aangevraagd, maar had ik een bevestiging moeten krijgen dan?

En als iemand die zwitsaltas wilt, ff roepen of pm-men en dan stuur ik hem op.

Mijn pappie is inderdaad jarig. Mijn man wil hem een hond cadeau doen maar volgens mij word ik dan ter plekke onterft "maar ik wil helemaal geen hond" zei mjin vader gisteren nog.
Ik hoop dat hubbie dus niet écht een hond is gaan halen bij het asiel.
pi_73516031
Ahh ok ws dus omdat het mn tweede is. Naja beter hoor, hoef die controle van de babykamer en spullen niet Heb bijv. geen 2 kruiken terwijl dat verplicht is. Had er bij eerste nooit 2 nodig gehad en als er wel een 2e nodig is is hij zo gehaald.

Ik had ook expres geen Etos doos besteld vanwege bezoek aan huis, maar ga het dan nu gelijk doen als er toch niemand langs komt
pi_73516083
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 12:01 schreef Vicky het volgende:

[..]

bij mij zijn ze beide keren langs geweest.
En bij mij geen 1 keer, alleen telefonisch..

Het verschilt heel erg per kraambureau en wat je zelf graag wilt..
pi_73516092
ik heb de etos doos wel gehad, maar nooit iemand aan de deur hier. Ben geloof ik 1 keer gebeld door wij jonge ouders en dat was het (maar ik heb dan ook info filter ingevuld).
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 12:16:21 #292
95408 Incantrix
pi_73516119
Hmmm, ik ga binnenkort dan eens aan die Natusan serie snuffelen.. Maar zonder geur vind ik eigenlijk ook wel prima, ik dacht dat de gewone Natusan geen geur heeft?

Nouja.. Time to douche en haal brood
3!
pi_73516139
Leander is op zondag aan het begin van de avond geboren. Hij had meteen bij de geboorte al ondertemperatuur en moest dus ook meteen de eerste nacht tussen 2 kruiken in slapen. (terwijl het Augustus was en behoorlijk warm!)

Veel succes met een kruik halen op zondag om 22:00 Ik was blij dat ik er twee had!
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 12:18:42 #294
95408 Incantrix
pi_73516183
Hey, da's bizar, de dame van de kraam-intake zei bij mij dat wij er maar 1 hoefden te hebben Volgens mij staat er hier ook maar 1 op het lijstje dat ik heb gekregen.. Even spieken..

Hmpf, waar zou ik dat lijstje toch gelaten hebben?

[edit]Oooww, ja, gevonden.. Hiero staat er 1 op het lijstje, met tussen haakjes dat 2 stuks de voorkeur verdient bij een thuisbevalling. [/edit]

Nu echt douchen dus.
3!
pi_73516227
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 12:18 schreef Incantrix het volgende:
Hey, da's bizar, de dame van de kraam-intake zei bij mij dat wij er maar 1 hoefden te hebben Volgens mij staat er hier ook maar 1 op het lijstje dat ik heb gekregen.. Even spieken..

Hmpf, waar zou ik dat lijstje toch gelaten hebben?
1 electrische of 2 waterkruiken van die ronde stalen... dat is wat er op mijn lijst staat
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 12:21:29 #296
95408 Incantrix
pi_73516263
Ow, nee, bij mij staat de elektrische er niet bij, er staat 1 metalen naadloze kruik op

Nu heb ik een vriendinnetje hier vlakbij wonen die komende week is uitgerekend, dus medio december kan ik er bij noodgevallen vast eentje ophalen bij haar, mocht het nodig zijn.. En wij komen sowieso pas later thuis na het kraamhotel, dus nouja
3!
pi_73516267
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 12:17 schreef freecell het volgende:
Leander is op zondag aan het begin van de avond geboren. Hij had meteen bij de geboorte al ondertemperatuur en moest dus ook meteen de eerste nacht tussen 2 kruiken in slapen. (terwijl het Augustus was en behoorlijk warm!)

Veel succes met een kruik halen op zondag om 22:00 Ik was blij dat ik er twee had!
Zelfs dan kan ik er wel 1 halen, mn moeder woont hier om de hoek en die heeft er ook nog wel 1 liggen (en ja we hebben ook een huissleutel als ze niet thuis is). Ook nog wel anderen hier in de buurt

Ow en nog een aanvulling, ik beval zo ie zo in het ziekenhuis
pi_73516508
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 12:21 schreef Meimeltje het volgende:

[..]

Zelfs dan kan ik er wel 1 halen, mn moeder woont hier om de hoek en die heeft er ook nog wel 1 liggen (en ja we hebben ook een huissleutel als ze niet thuis is). Ook nog wel anderen hier in de buurt

Ow en nog een aanvulling, ik beval zo ie zo in het ziekenhuis
Dat maakt het natuurlijk simpeler Wij hadden niemand met kruiken in de buurt.

(sowieso! niet zowieso, zo-ie-zo zobieso, maar gewoon sowieso )
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 12:42:37 #299
95408 Incantrix
pi_73516915
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 12:30 schreef freecell het volgende:

[..]

Dat maakt het natuurlijk simpeler Wij hadden niemand met kruiken in de buurt.

(sowieso! niet zowieso, zo-ie-zo zobieso, maar gewoon sowieso )
Ik heb gewerkt in de Sowieso

Pfff.. *verzamelt moed voor het aantrekken van sokken en schoenen*
3!
pi_73517003
Je vergeet zo en zo Freecell. Die hoor/zie je ook vaak

ik heb best goed geslapen vannacht, maar ik heb zin om nog even te pitten.. Ik denk dat ik het maar gewoon doe. Mag best op de dag dat je 40 weken zwanger bent vind ik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')