Ik heb lekker een afhaalbon binnen gekregen om de Blije Doos op te halenquote:
Nee? Is er geen grote winkelketen van een babyzaak die gratis dingen heeft? Wat zou dat raar zijn!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:23 schreef leonieke het volgende:
Ik denk niet dat dat in België bestaat... Ik zou alleszins niet weten waar ik er aan moet geraken
De Roze Doosquote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:23 schreef leonieke het volgende:
Ik denk niet dat dat in België bestaat... Ik zou alleszins niet weten waar ik er aan moet geraken
Ik ook!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:22 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik heb lekker een afhaalbon binnen gekregen om de Blije Doos op te halen![]()
![]()
Ik hou ook van pakjes krijgen, en gratis dingen
Heb die van babydump en kruidvat ook, ik wil ook nog meer hahaha. Na de geboorte kun je als je in de buurt van een c1000 en MT supermarkt woont tegen inlevering v een geboortekaartje ook nog een pakket krijgen.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:45 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik ook!Maar ik wil hem ophalen tegelijk met de wandelwagen. Anders moeten we 2 keer voor 1 ding naar het zelfde filiaal.
![]()
Ik wil er nog wel meer, maar weet er niet meer
Prenatal heeft ook een eigen doosquote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:45 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik ook!Maar ik wil hem ophalen tegelijk met de wandelwagen. Anders moeten we 2 keer voor 1 ding naar het zelfde filiaal.
![]()
Ik heb ook de doos van de Etos, BabyDump en de Kruitvat . Ik wil er nog wel meer, maar weet er niet meer
Oeh ik vind er toch leuke dingen in zitten hoor; luiertjes,in die van Prenatal zelfs een heel pak geloof ik, pakken billendoekjes,reisformaat billendoekjeshouders,sokjes,rompertjes,Red Bull voor de papa,speentje,knuffel,tijdschriften,proefmonstertje van Natusan en Sudocreme altijd handig v in luiertasquote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:26 schreef Incantrix het volgende:
Oooww, ik heb alleen die van de Etos gekregen tot nu toe (en de babydump, omdat we er toen waren een keer).. Maar eerlijkgezegd vind ik het wel weer goed zo, haha! Al die dozen zijn leuk hoor, maar er zit volgens mij maar weinig bruikbaars in.
Dat is toch de BlijeDoos? (Die mag ik dus nog halen maar doen we tegelijk met de wagen)quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:25 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Prenatal heeft ook een eigen doos
BJ, heb je je kraampakket al open gemaakt?
Die kraamverbanden!was ff vergeten hoe wanstaltig megagroot die dingen waren
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:34 schreef Incantrix het volgende:
Ow, proefjes had ik nog niet voorbij zien komen, de red bull ook niet.. Aan luiertjes hebben wij ws niet zo veel omdat wij voor wasbare luiers gaan en de enige billendoekjes die ik heb zijn van Zwitsal, maar ik ben niet zo van de Zwitsal
Die van de Babydump was trouwens wel aardig vond ik, zaten ook van die lepeltjes bij voor het begin enzo, dat was wel grappig..
Nope, ik vind het te sterk ruiken.. Ik heb een nogal gevoelige neus en dan ruiken dingen al snel chemisch en te sterkquote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:38 schreef mijsje het volgende:
[..]niet van de zwitsal? ik
zwitsal...
bowlingbal gevoel is iets wat overdreven... maar ik wel t gevoel dat er wat tussen zit zeg maar.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:46 schreef het-is-mij het volgende:
[..]
HEheh, ik hoorde weleens dat vrouwen het over een bowlingbal gevoel daar hadden, zo voel ik me nog niet maar jij ws?
Dikkequote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:42 schreef martine1984 het volgende:
[..]
bowlingbal gevoel is iets wat overdreven... maar ik wel t gevoel dat er wat tussen zit zeg maar.
ben net ff naar de supermarkt geweest (woon er boven) en heb eten gekookt... nu weer bandenpijn en rugpijn, ben het ff helemaal zat ik wil me weer kunnen bewegen
Ik heb het hele pakket van voor tot achter bewonderd hoor! Waarom wil je niet zien wat er in zit?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:42 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ben ik trouwens raar als ik mijn pakket in de kast heb gesodemieterd voor ik de kraamverbanden kon zien?
Mnou.. Ik heb mij kop nog even in een gigantische bak zand zitten wat de bevalling aangaat..quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:48 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik heb het hele pakket van voor tot achter bewonderd hoor! Waarom wil je niet zien wat er in zit?
Gewoon lekker met je vent bekijken. Dan kun je er nog om lachen ookquote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:53 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Mnou.. Ik heb mij kop nog even in een gigantische bak zand zitten wat de bevalling aangaat..Misschien binnenkort toch stiekum eens kijken (hoewel ik ze gisteren volgens mij bij die net bevallen vriendin in het toilet heb zien staan, gelukkig had ze ook nog leuke stripjes aan de muur hangen
). Moet nog even moed verzamelen
Your'e welcomequote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:58 schreef Incantrix het volgende:
Owja, dát durf ik misschien welThnx
Ik kwam hier ff meelezen, vanuit gisteren het topik over het tweede streepje.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:58 schreef freecell het volgende:
* freecell geeft hetismij een knuffel
hehehquote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:25 schreef DaviniaHR het volgende:
Die kraamverbanden!was ff vergeten hoe wanstaltig megagroot die dingen waren
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:14 schreef lily het volgende:
[..]
heheh
Ik bekeek de inhoud vorige week en mijn oudste zoon pakte een pak kraamverband uit de doos en zei; kijk mam, een kussen
Mijn oudste noemt kraamverband/maandverband 'stickertjes'quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:14 schreef lily het volgende:
[..]
heheh
Ik bekeek de inhoud vorige week en mijn oudste zoon pakte een pak kraamverband uit de doos en zei; kijk mam, een kussen
Dank je voor de info in ieder gevalquote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:05 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Ik kwam hier ff meelezen, vanuit gisteren het topik over het tweede streepje.
Volgen jullie me nog?
Maar ff tegen jou.
Ik heb ook EDS, 21 jaar geleden hebben ze me wel door laten lopen, 18 dagen bij me eerste kind.
Bij de tweede werd al duidelijk dat dat niet weer moest.
Pas sinds enkele jaren weet ik dat ik EDS, en dus dagelijks keiveel pijn heb.
Heb je vragen, kom maar op.
Doe vooral wat je zelf het beste lijkt, over EDS is nog niet zoveel bekend, jammer genoeg.
Ik heb momenteel veel baat bij Shiatsumassages. Misschien is dat wat voor je.
En heb je wel eens gedacht aan dit??
Ik lees overal op FOK!, reageer bijna nergens, tenzij er EDS om de hoek komt kijken.
Lotgenoten ff een hart onder de riem steken.
Succes met alles
Hier staat de doos ook bovenaan de trap. Nog dicht, met tape. Gaat wel open als ik weeen krijg ofzo.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:48 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik heb het hele pakket van voor tot achter bewonderd hoor! Waarom wil je niet zien wat er in zit?
Ik heb die zeehond aan mijn baas gegeven. We zaten bij een soort van gastspreker en toen schoot mijn baas in een lachstuip. Waarop de gastspreker zei: 'oh, we hebben een zeehond in de zaal'quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:39 schreef Vlindur het volgende:
En de babydump heeft een zeehond![]()
(en toen werd mn vriend emo, want toen ie 6 weken in het ziekenhuis lag toen nog ieniemienie was, had ie veel troost aan een zeehond die hij toen gekregen had)
Ik zeg: de-le-tequote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:47 schreef Poppejans het volgende:
MODS, weet niet welke ''criteria'' er voor zijn, maar DutchieBre heeft hier in juli voor het laatst gepost, en voor zover ik kan zien heeft ziggyziggyziggy hier ooit in april alleen gemeld dat hij vader ging worden op de data die in het lijstje staat.
Misschien kunnen ze er allebei wel uit?
Oh, doe mij zo'n vk!!! Ikquote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:35 schreef happyme28 het volgende:
Kreeg van de week bij de VK ook een heel Zwitsal probeer pakket als reclame van Zwitsal.
Wil je die tas? Ik heb die hier nog wel ergens liggen. Moet goed zoeken hoor maar dan stuur ik hem wel naar je op.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:58 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Oh, doe mij zo'n vk!!! IkZwitsal
![]()
![]()
![]()
![]()
Hier helemaal niks van de vk gehad. Zeehondje van de babydump ligt hier klaar voor in de box, vond het wel schattig knuffeltje.
Volgens mij krijg ik als ik de site van de kraamzorg mag geloven nog wel een leuke tas met spulletjes bij de intake, kan ik me nu al op verheugen![]()
[ afbeelding ]
Hoi, zie mn beginpostquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 06:28 schreef Beessie-Jen het volgende:
*zwaait nog ff naar het-is-mij*
hoe is het vandaaag???
In die van mij zat wel nog een hele mooie donkeroranje draagdoek als cadeautjequote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:47 schreef amaranta het volgende:
Hier staat de doos ook bovenaan de trap. Nog dicht, met tape. Gaat wel open als ik weeen krijg ofzo.
Heb er echt geen behoefte aan om daar nu mee te rommelen.
Ja uhm...quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:56 schreef amaranta het volgende:
Happy, ik had heus wel begrepen dat je niet écht rennend naar je werk ging. Was gewoon een ochtendgrapje.
He ik zit ook bij Yunio, maar krijg een telefonische intake. Bij jou komen ze dus wel langs?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:58 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Volgens mij krijg ik als ik de site van de kraamzorg mag geloven nog wel een leuke tas met spulletjes bij de intake, kan ik me nu al op verheugen![]()
[ afbeelding ]
idd in België is er zo iets niet.. normaal krijg je bij de gyn de groene zak, na bevalling blauwe zak en roze doos in ziekenhuis.. en als baby iets ouder is de witte zak... maar uiteindelijk heb ik bij Jade alleen na véél geloop de roze doos gekregen en heb ik de witte zak zelf nog moeten aanvragen... want de rest had ik niet gehad...quote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:23 schreef leonieke het volgende:
Ja, volgens mij omdat het mijn eerste kindje is, bij een volgend kind kan het ook telefonisch gebeuren las ik geloof ik ergens in hun boekje.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 09:06 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
He ik zit ook bij Yunio, maar krijg een telefonische intake. Bij jou komen ze dus wel langs?
Ik ook niet hoorquote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:38 schreef mijsje het volgende:
[..]niet van de zwitsal? ik
zwitsal...
Per 1 november stoppen ze met die domme hostessesquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 09:41 schreef Troel het volgende:
Mogguh!
Hier dit keer geen Felicitas en ook geen Kruidvat. Ik wil niet weer zo'n mens over de vloer en die van de Kruidvat kon ik bij Ruben toen pas ophalen toen hij een aantal maanden oud was. Ja, het is gratis, maar als je er toch niets aan hebt meer, dan is het gewoon zonde van de inhoud, kan er beter een ander mee blij gemaakt worden.
Oh balen! Voor mezelf heb ik de bodylotion, en voor baby staat de haarlotion hier al klaar, en de wascreme, de tube op t wangetje,de billendoekjes, en voor wat later de haargel.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:06 schreef Tan het volgende:
[..]
Ik ook niet hoorIk ben bij de zwangerschap van Junah zo misselijk geworden van die zwitsallucht dat ik die geur niet meer kan uitstaan, nog steeds niet! Alleen de haarlotion, die vind ik dan wel weer lekker.
Ik heb me meteen nog eens opgegeven, allerlaatste poging nuquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:08 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Per 1 november stoppen ze met die domme hostesses
http://www.allepersberich(...)ganisatie-beindigen/
Ja, ik ook maarquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:10 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik heb me meteen nog eens opgegeven, allerlaatste poging nu
Ja ik dacht, ik zal het miss. niet snappen maar jij bent al ervaringsdeskundigequote:Op vrijdag 9 oktober 2009 08:08 schreef freecell het volgende:
Die zwitsaldozen zijn inderdaad handig (al zijn ze wel groot, haha) Maar goede vraag waarom de onderkant er af kan, géén idee
Ik vind zelf die Natusan bedtime baby echt superlekker ruiken, vooral de bodylotionquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:09 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Oh balen! Voor mezelf heb ik de bodylotion, en voor baby staat de haarlotion hier al klaar, en de wascreme, de tube op t wangetje,de billendoekjes, en voor wat later de haargel.
Zul je zien dat ik een kind krijg wat helemaal niet tegen Zwitsal kan
Als de onderkant er niet af kan, hoe wil je dan de verpakking erin doen?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:34 schreef het-is-mij het volgende:
[..]
Ja ik dacht, ik zal het miss. niet snappen maar jij bent al ervaringsdeskundige
Hhmmzzz eens even een keer onderzoeken
De verpakking die doe je er aan de bovenkant zeg maar in, de bovenkant bestaat uit twee gedeelten en die haal je van elkaar af. en dan haalde/trok ik er ondertussen aan de onderkant nog een deel af.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:41 schreef Troel het volgende:
[..]
Als de onderkant er niet af kan, hoe wil je dan de verpakking erin doen?
Ik heb ook geen mail gekregen...quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:26 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, ik ook maarMaar krijg volgens mij geen mailtje binnen, dus kan niet bevestigen
Hier niks, ook niet in ongewenste post inbox.quote:
Moet je wel die van de 'bedtime' lijn hebben, dat zijn paars (met witte) flesjes als het goed is.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:08 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Tan, die van Natusan ken ik niet, ik zal zo eens even in de winkel gaan ruiken!
Zo op naar de Prenatal, de Blije Doos ophalen dus mooi shopexcuus
quote:
Het duurde gelukkig wel evenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:18 schreef Sorbootje het volgende:
Hoe lang na de geboorte komt zo'n felicitasdame? M.a.w., blijft ze bij mij nu ook mooi weg of moet ik er nog op rekenen?
ongeveer 6 weken na de uitgerekende datum.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:18 schreef Sorbootje het volgende:
Hoe lang na de geboorte komt zo'n felicitasdame? M.a.w., blijft ze bij mij nu ook mooi weg of moet ik er nog op rekenen?
bij mij zijn ze beide keren langs geweest.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:52 schreef DaviniaHR het volgende:
Jeej! Ben vandaag 28 weken!Derde trimester!
![]()
thx voor de jompels, dames
meimeltje, dit is je tweede, dus dankrijg je telefonische intake. Ze komen alleen bij de eerste langs.
asy, heel veel succes en plezier bij je 20wk echo!
net bij de queenmum geshopt in de sample sale!6 stuks voor 140 euro!
nu ga ik keihard plat!
En bij mij geen 1 keer, alleen telefonisch..quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:01 schreef Vicky het volgende:
[..]
bij mij zijn ze beide keren langs geweest.
1 electrische of 2 waterkruiken van die ronde stalen... dat is wat er op mijn lijst staatquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:18 schreef Incantrix het volgende:
Hey, da's bizar, de dame van de kraam-intake zei bij mij dat wij er maar 1 hoefden te hebbenVolgens mij staat er hier ook maar 1 op het lijstje dat ik heb gekregen.. Even spieken..
Hmpf, waar zou ik dat lijstje toch gelaten hebben?
Zelfs dan kan ik er wel 1 halen, mn moeder woont hier om de hoek en die heeft er ook nog wel 1 liggen (en ja we hebben ook een huissleutel als ze niet thuis is). Ook nog wel anderen hier in de buurtquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:17 schreef freecell het volgende:
Leander is op zondag aan het begin van de avond geboren. Hij had meteen bij de geboorte al ondertemperatuur en moest dus ook meteen de eerste nacht tussen 2 kruiken in slapen. (terwijl het Augustus was en behoorlijk warm!)
Veel succes met een kruik halen op zondag om 22:00Ik was blij dat ik er twee had!
Dat maakt het natuurlijk simpelerquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:21 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Zelfs dan kan ik er wel 1 halen, mn moeder woont hier om de hoek en die heeft er ook nog wel 1 liggen (en ja we hebben ook een huissleutel als ze niet thuis is). Ook nog wel anderen hier in de buurt
Ow en nog een aanvulling, ik beval zo ie zo in het ziekenhuis
Ik heb gewerkt in de Sowiesoquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:30 schreef freecell het volgende:
[..]
Dat maakt het natuurlijk simpelerWij hadden niemand met kruiken in de buurt.
(sowieso! niet zowieso, zo-ie-zo zobieso, maar gewoon sowieso)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |