Ik heb ook geen mail gekregen...quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:26 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, ik ook maarMaar krijg volgens mij geen mailtje binnen, dus kan niet bevestigen
Hier niks, ook niet in ongewenste post inbox.quote:
Moet je wel die van de 'bedtime' lijn hebben, dat zijn paars (met witte) flesjes als het goed is.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:08 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Tan, die van Natusan ken ik niet, ik zal zo eens even in de winkel gaan ruiken!
Zo op naar de Prenatal, de Blije Doos ophalen dus mooi shopexcuus
quote:
Het duurde gelukkig wel evenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:18 schreef Sorbootje het volgende:
Hoe lang na de geboorte komt zo'n felicitasdame? M.a.w., blijft ze bij mij nu ook mooi weg of moet ik er nog op rekenen?
ongeveer 6 weken na de uitgerekende datum.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:18 schreef Sorbootje het volgende:
Hoe lang na de geboorte komt zo'n felicitasdame? M.a.w., blijft ze bij mij nu ook mooi weg of moet ik er nog op rekenen?
bij mij zijn ze beide keren langs geweest.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:52 schreef DaviniaHR het volgende:
Jeej! Ben vandaag 28 weken!Derde trimester!
![]()
thx voor de jompels, dames
meimeltje, dit is je tweede, dus dankrijg je telefonische intake. Ze komen alleen bij de eerste langs.
asy, heel veel succes en plezier bij je 20wk echo!
net bij de queenmum geshopt in de sample sale!6 stuks voor 140 euro!
nu ga ik keihard plat!
En bij mij geen 1 keer, alleen telefonisch..quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:01 schreef Vicky het volgende:
[..]
bij mij zijn ze beide keren langs geweest.
1 electrische of 2 waterkruiken van die ronde stalen... dat is wat er op mijn lijst staatquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:18 schreef Incantrix het volgende:
Hey, da's bizar, de dame van de kraam-intake zei bij mij dat wij er maar 1 hoefden te hebbenVolgens mij staat er hier ook maar 1 op het lijstje dat ik heb gekregen.. Even spieken..
Hmpf, waar zou ik dat lijstje toch gelaten hebben?
Zelfs dan kan ik er wel 1 halen, mn moeder woont hier om de hoek en die heeft er ook nog wel 1 liggen (en ja we hebben ook een huissleutel als ze niet thuis is). Ook nog wel anderen hier in de buurtquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:17 schreef freecell het volgende:
Leander is op zondag aan het begin van de avond geboren. Hij had meteen bij de geboorte al ondertemperatuur en moest dus ook meteen de eerste nacht tussen 2 kruiken in slapen. (terwijl het Augustus was en behoorlijk warm!)
Veel succes met een kruik halen op zondag om 22:00Ik was blij dat ik er twee had!
Dat maakt het natuurlijk simpelerquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:21 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Zelfs dan kan ik er wel 1 halen, mn moeder woont hier om de hoek en die heeft er ook nog wel 1 liggen (en ja we hebben ook een huissleutel als ze niet thuis is). Ook nog wel anderen hier in de buurt
Ow en nog een aanvulling, ik beval zo ie zo in het ziekenhuis
Ik heb gewerkt in de Sowiesoquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:30 schreef freecell het volgende:
[..]
Dat maakt het natuurlijk simpelerWij hadden niemand met kruiken in de buurt.
(sowieso! niet zowieso, zo-ie-zo zobieso, maar gewoon sowieso)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |