abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73464471
Wat fijn Freecell dat de 20-weken echo goed was.

Tan, het lijkt me echt verschrikkelijk moeilijk om die video's terug te kijken... Wel fijn dat alles goed gaat in deze zwangerschap.

Incantrix, balen dat je niet kan slapen door je katten... Kan je ze niet nog even een twee maanden meer eten geven 's avonds, zodat ze 's ochtends nog wat over hebben? Onze kat mag niet bij ons op de slaapkamer, omdat ik lichtelijk allergies ben (dan zijn de haren in het bed net iets teveel van het goede). Maar volgens mij heeft hij er wel vrede mee.

Poppejans, ons ventje ligt ook in een stuit, dat is toevallig. Ik ben erg benieuwd of hij nog gaat draaien... Maar idd, als een keizersnede het ergste is... Alleen jammer dat je dan wat langer in het ziekenhuis moet blijven.

Euhm, rest ben ik vergeten...

Vandaag werd een grote bos bloemen bezorgd, van mijn collega's. Zo lief! Toch fijn dat mensen meeleven.
pi_73464784
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 17:16 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Wat is bij jullie een vaatdoekje dan?
schuddeldouk
En bij ubernederlandse bij een schoteldoek Maar das een nonvertaling

En met kraken: de eerste 2x voelde ik me na die tijd alleen maar slechter, daarna ging het beter
Maar ik ben dus ook wel vrij hypermobiel en het schoot dus de hele tijd gewoon terug
  woensdag 7 oktober 2009 @ 19:03:15 #103
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_73464937
oh, de blije doos was ik helemaal vergeten
Net snel nog even aangevraagd dan. Die is altijd wel leuk en je krijgt er geen zeurderige verkoopster bij.
Al zal ik die van felicitas wel laten komen denk ik, ik heb bij Eva toen een album besteld en die wil ik voor Sjors denk ik ook wel
  woensdag 7 oktober 2009 @ 19:03:52 #104
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_73464966
Freecell, oepsie, gefeliciteerd met je goede echo! Ben blij voor je.
pi_73466581
Ik vrees dat ik geen echo's ga kunnen posten aangezien ik maar twee fotootjes heb meegekregen en ze eigenlijk niet zo duidelijk zijn.

Maar wat wel heel duidelijk was, was het feit dat we een zoontje krijgen Zoals bijna iedereen dus voorspeld heeft
En de datum? Dat hebben ze nu op 23 februari gezet.

Zou een modje dit kunnen aanpassen (geslacht + datum)?

En ow, zelfs de mama heeft een stickertje gekregen voor haar bloeddruk (117/68) Veel beter dan de 150/110 van twee weken geleden
  woensdag 7 oktober 2009 @ 19:49:36 #106
35189 Troel
scherp en bot
pi_73466630
Heerlijk dat je bloeddruk nu goed was

En een zoon
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_73466733
Wow Leonieke, wat een goed nieuws allemaal! Een een kereltje! Dat zal behoorlijk schelen in je gedachten... je was toch zo bang dat het een meisje zou zijn en daar zo raar bij voelen? Nou, scheelt weer zorgen dan! Maar fijn ook van je bloeddruk (en dat zonder de wierrook ed). Dikke vette stickert!

Hier nog steeds doodmoe... heb wel op bed gelegen maar kon niet slapen, dus toen maar serietjes gaan kijken en inmiddels ook maar wat gegeten. Maar dat ik me nou lekker voel Oh welll, morgen hoef ik pas 's middags te werken dus kan lekker uitslapen en daarna nog afdelingsuitje! Heb der zin in!
pi_73466745
Een blauwe wolk voor leonieke. Wat goed
En ik durf te wedden dat je zoontje geboren wordt op geen enkele van de voorspelde data
pi_73466862
We moeten inderdaad niet op zoek naar niet-roze kleren Nu begint de namenzoektocht Maar een kereltje.. zo schattig

En uiteraard CP zal het niet op één van die data zijn, ik ga voor 2 weken te vroeg bevallen
  woensdag 7 oktober 2009 @ 20:02:38 #110
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_73467070
Zo hé, wat een verschil in bloeddruk Leonieke, ongelooflijk. Ik wist helemaal niet dat daar zoveel variatie in kon zitten joh. En een zoon, wat cool .

Ik heb gisteren wat jongensvestjes besteld via marktplaats, zo schattig ook. Heb er al ééntje binnen. Ik vind dat dus echt net zo leuk hè, kleertjes uitzoeken voor een knul als voor een grietje .

Ben net ook weer goedgekeurd. Maar mijn manneke heeft zich omgedraaid en ligt nu in een stuit . Ik ben nog niet zo huiverig, want S heeft ook vrij lang in een stuit gelegen, maar ik hoop toch wel dat ie zich omdraait hoor.

En zo niet, dan kies ik wel mooi een andere dag dan 5 december voor de keizersnede .
pi_73467080
Leonieke, wat een goed nieuws. Een ventje wat leuk! En een naam bedenken, moeilijk he? Wij hadden voor een meisje al 3 namen klaar staan... De juiste jongensnaam hebben we nog niet gevonden. Een maand geleden dachten we van wel, maar nu zijn we toch weer aan het twijfelen

en wat zie ik nu, nog een ventje in een stuit... wat is dat toch eind november/begin december...
pi_73467229
Mja, Groofsken, tot 2 weken geleden werkte ik meer dan 50 uur per week, nu de gewone 38. Ik steek het alleszins daarop waardoor ik nu zeker geen zo'n weken meer zal doen op het werk.

We kunnen ons momenteel in een drietal namen vinden, maar we hebben ze in een andere volgorde van voorkeur geplaatst, dus dat wordt nog even afwachten
pi_73467377
Leo, een zoon, wat leuk! Geniet nog maar ff lekker na van je echo!
pi_73467414
Leonieke, wat leuk, een knul!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 7 oktober 2009 @ 20:12:53 #115
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_73467428
Wat leuk Leo, een menneke!
pi_73467451
Leonieke op haar blauwe wolk
  woensdag 7 oktober 2009 @ 20:15:35 #117
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_73467534
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 20:07 schreef leonieke het volgende:
Mja, Groofsken, tot 2 weken geleden werkte ik meer dan 50 uur per week, nu de gewone 38. Ik steek het alleszins daarop waardoor ik nu zeker geen zo'n weken meer zal doen op het werk.

We kunnen ons momenteel in een drietal namen vinden, maar we hebben ze in een andere volgorde van voorkeur geplaatst, dus dat wordt nog even afwachten
Pfff, 50 uur, dat gaat toch ook eigenlijk nergens over . Ik vind de helft op dit moment al veel .

woensdag 7 oktober 2009 @ 20:18:21 #118
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_73467648
Ik ga maar eens afwassen , en dan heerlijk bijkomen van drie dagen werken .

woensdag 7 oktober 2009 @ 20:32:40 #119
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_73468212
jeuj voor leonieke en haar kereltje!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_73468386
Leonieke wat een goed nieuws! Zowel van de echo als van je bloeddruk

Ik ben ook weer goedgekeurd bij de verloskundige. Baby groeit goed, hoofd naar beneden en is ingedaald. Mijn bloeddruk is prima en ik was een halve kilo bij. Stickertje erbij!

Morgen de kraamintake. Ben benieuwd... (ze wilde m'n slaapkamer zien )
  woensdag 7 oktober 2009 @ 20:44:03 #121
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_73468610
Leonie wat gaaf! Een menneke!
  woensdag 7 oktober 2009 @ 21:15:26 #122
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_73469765
Leonieke krijgt een zoon!
Wat fijn dat je bloeddruk zo gedaald is. Goed ook dat het door het 20% (!!!) minder werken al zo veel scheelt!

Ook een voor de anderen die een sticker van de VK gekregen hebben!

Morgen ga ik voor het eerst naar de VK. Vind 't best spannend! Zie ongeloofelijk op tegen het bloedprikken terwijl ik tot een paar maanden geleden altijd vrijwillig bloedgaf. Heb nu het idee dat ze me eerst zo'n pyjamaatje met de mouwen aan de achterkant dichtgeknoopt aan moeten doen voordat ze met een naald bij me in de buurt kunnen komen. Maar ja, dat prikt dan weer zo lastig he.

Ik wilde trouwens nog even m'n fotootje van de echo van vorige week van het 3D onderzoek laten zien. Voor de duidelijkheid: Het is een 2D foto, geen 3D.

Ter vergelijking:
10-09-2009
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
01-10-2009
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op die laatste foto is 't kindje 2,1cm groot!

Vriendlief heeft 't kindje trouwens Teigetje gedoopt omdat het volgend jaar het Jaar van de Tijger is volgens de Chinese astrologie. Hoe hij daar ineens bijkwam, geen idee, maar ik vind 't cute.
A grand adventure has begun.
pi_73471091
Voor Teigetje! Mooi om te zien hoor Keshet, en veel succes/plezier morgen.
  woensdag 7 oktober 2009 @ 22:15:42 #124
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_73472035
Leonieke, wat fijn! Een goede echo, en dan ook een zoon, zoals verwacht!
Gefeliciteerd!

keshet wat een verschil in die 3 weken, zeg! wel een mooi teigetje
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_73472047
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 18:49 schreef Aoraki het volgende:

Poppejans, ons ventje ligt ook in een stuit, dat is toevallig. Ik ben erg benieuwd of hij nog gaat draaien... Maar idd, als een keizersnede het ergste is... Alleen jammer dat je dan wat langer in het ziekenhuis moet blijven.
Dat is wel een groot nadeel ja.. en een hele buikwond enzo waardoor je ws minder gauw op de been bent dan bij een normale bevalling.
Maar ik maak me er (nog) niet druk om, zal hoe dan ook wel goed komen. En ik voel hem vandaag echt overal en helemaal heen en weer bewegen dus die heeft nog ruimte zat

Incantrix, daarom mag mijn kat dus niet op de slaapkamer. Die gaat dus op mn hoofd zitten, zielig miauwen, behang kapot maken,kopjes geven, jagen op de hond die bij ons in bed slaapt onder dekbed, enzzzzz

Leonieke, een jochie, een mannetje!!! waaaaah echt superleuk joh!
geweldig!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')