schuddeldoukquote:Op woensdag 7 oktober 2009 17:16 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Wat is bij jullie een vaatdoekje dan?
Pfff, 50 uur, dat gaat toch ook eigenlijk nergens overquote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:07 schreef leonieke het volgende:
Mja, Groofsken, tot 2 weken geleden werkte ik meer dan 50 uur per week, nu de gewone 38. Ik steek het alleszins daarop waardoor ik nu zeker geen zo'n weken meer zal doen op het werk.
We kunnen ons momenteel in een drietal namen vinden, maar we hebben ze in een andere volgorde van voorkeur geplaatst, dus dat wordt nog even afwachten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.01-10-2009SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op die laatste foto is 't kindje 2,1cm groot!![]()
![]()
Vriendlief heeft 't kindje trouwens Teigetje gedoopt omdat het volgend jaar het Jaar van de Tijger is volgens de Chinese astrologie. Hoe hij daar ineens bijkwam, geen idee, maar ik vind 't cute.
A grand adventure has begun.
Dat is wel een groot nadeel ja.. en een hele buikwond enzo waardoor je ws minder gauw op de been bent dan bij een normale bevalling.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:49 schreef Aoraki het volgende:
Poppejans, ons ventje ligt ook in een stuit, dat is toevallig. Ik ben erg benieuwd of hij nog gaat draaien... Maar idd, als een keizersnede het ergste is... Alleen jammer dat je dan wat langer in het ziekenhuis moet blijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |