Oh, dat is echt zo heerlijk mama_papa. Vorige zwangerschap heb ik daar twee keer een uur gelegen, alleen maar genieten inderdaad. Ik dacht alleen maar: "Neem de tijd jongens, oefen maar goedquote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:46 schreef mama_papa het volgende:
Word ik net gebeld door het Fontys Paramedische Hogeschool, mag ik gewoon vrijdag om 10:00 een gratis echo laten maken!!!!!![]()
Ik krijg nog een presentje en wat foto's mee als dank dat ik mee wil doen, WAUW wat gaaaaaf!!![]()
Succes met de echo leonieke!
Joh wat leuk dat jij al geweest benquote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:07 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Oh, dat is echt zo heerlijk mama_papa. Vorige zwangerschap heb ik daar twee keer een uur gelegen, alleen maar genieten inderdaad. Ik dacht alleen maar: "Neem de tijd jongens, oefen maar goed". En het was nog interessant ook. Heel veel plezier. Helaas valt mijn termijn dit keer niet goed met de periode van de cursus anders had ik het zeker weer gedaan
.
Ze zijn in september weer begonnen met een nieuwe groep en ze willen mensen die inderdaad om en nabij de 20 weken zwanger zijn. Ik ben alweer bijna 32 weken, wat dat betreft wel jammer.
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:43 schreef amaranta het volgende:
Ik wil je ook wel vertellen hoe je moet puffen, want de-ze-wee-komt-nooit-meer-te-rug en al-tijd-is-kort-jak-je-ziek.
En zoals een kind laatst zei: baren doet pijn juf.
Ik kreeg twee foto's mee, en ik ben geweest met 18 weken en met 22 weken geloof ik ongeveer. De eerste keer waren ze minder ver in de cursus, dus hoefden ze ook minder te doen. Ze hebben een opdrachtenblaadje en bij mij moesten twee studenten na elkaar al die opdrachten uitvoeren, omtrek hoofdje meten, lengte bovenbeenbotquote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:10 schreef mama_papa het volgende:
[..]
Joh wat leuk dat jij al geweest benNog 2 keer ook! Wauw!
Heb je nog wat info erover, hoeveel foto's je mee krijgt bv, wat ze precies gaan doen enzo
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:22 schreef Groofsken het volgende:
pffff, ik ben ook aan het aftellen...
Nog twee weken (en vrijdag maar dat telt niet) en dan is het vakantie. Dan nog een week, maar die telt ook niet echt meer vind ik. Dus eigenlijk heb ik over twee weken verlof
.
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ikke niet, ze zullen bij mij alles willen voorkomen om zoiets te doen, teveel kans op verklevingenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:26 schreef amaranta het volgende:
[..]
Krijg jij een geplande keizersnee? Of doel je op Xenia, die dus eerder beviel en ehm... die andere schat laatst.
en ik ook; 17 november mijn laatste werkdagquote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:26 schreef amaranta het volgende:
[..]Ik ook, maar dan nog 1 weekje langer dan jij (16 november)
Herfstvakantie JeeeeJ, heb er zin in!
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:27 schreef Sorbootje het volgende:
BJ, wat kan dat heerlijk zijn he, dagen afstrepen.![]()
Ik word hier trouwens nauwlettend in de gaten gehouden vanaf de monitor... Mijn katten gaan erg balen als mijn verlof weer voorbij is!hahaaaaa wat fantastisch! en wat een mooie kat!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
laatste loodjes mama'squote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:32 schreef Spees_Eend het volgende:
*kuch* sorry dat ik hier post, normaal bookmark ik jullie gewoon netjes zonder te posten (ben niet zwanger of proberende) maar ik wil graag eens weten wat LLM betekent!
Iedereen een fijne zwangerschap toegewenst en miss dynabyte heel veel succes vrijdag
![]()
niet gaan doen hoor..... dan maar gewoon tot de 26ste door zonder te bloeden....quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:34 schreef lily het volgende:
lekker heh, die verlof vooruitzichten
Ik moet nog een dag of 28 werken, denk ik.
26 november laatste werkdag (klinkt nog heel ver weg....)
Mits ik niet heel erg ga bloeden natuurlijk (mijn placenta ligt nog frontaal voor de uitgang)
ga ik doenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:36 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
niet gaan doen hoor..... dan maar gewoon tot de 26ste door zonder te bloeden....
heit en memquote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:36 schreef Vlindur het volgende:
Goeiemiddag!!
Oh Tan..![]()
Sorbo, wat heb je een enge kat!![]()
Troel,Voor je keukentje!
Ik ben 28 weken zwanger!!![]()
![]()
Binnen 12 weken zijn we heit en mem!Thnx ladies!
![]()
Ik kwam er zonet achter dat ik theoretisch nog maar 7 keer hoef te werken! (Ik werk (helaas) alleen op de woensdag) Het gaat hier goed. Hij is super druk en morgen moeten we weer op controle. Vrijdag avond ga ik naar mijn zus (woont in Naaldwijk) en dan gaan we zaterdag shoppen in Den Haag. Heb er zin an!![]()
I know, maar ze kan ook heel lief kijken hoorquote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:36 schreef Vlindur het volgende:
Sorbo, wat heb je een enge kat!![]()
Binnen 12 weken zijn we heit en mem!Thnx ladies!
![]()
Oh wat leuk dat je vriend ook een Fries is!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:38 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
heit en mem![]()
ons kindje krijgt ook een pake en beppe en een opa en oma![]()
(vriendlief is geboren en getogen Fries)
en morgen zijn wij ook alweer 28 wekendus dan ga ik ook weer jompelen haha
(en die dag erna voor Davinia)
Waar woon je dan?! We moeten es een Friesland meet doen!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:42 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
I know, maar ze kan ook heel lief kijken hoor
Heit en Mem... Ik geloof niet dat ik er ooit aan wen, hoe lang ik ook in Friesland woon. Nou ja, heit en mem gaat nog wel, maar van die kleine kindjes die in de supermarkt roepen: Memmieeeeeeee of Heitieeeeee
*ril*
Van de andere kant, ik houd er ook niet van als kinderen mammie of pappie zeggen.. Misschien ligt het wel gewoon aan mij!
Haha confronterend hè?!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:56 schreef freecell het volgende:
Ik spreek behoorlijk goed ABN, maar ik betrap me er, nu de hummel een beetje leert praten, op dat ik toch wel veel Groningse dingen zeg
Hihi! Vallen je ook woorden echt op? En welke dan?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:56 schreef freecell het volgende:
Ik spreek behoorlijk goed ABN, maar ik betrap me er, nu de hummel een beetje leert praten, op dat ik toch wel veel Groningse dingen zeg
Mama, waar komen de kindjes weg?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 17:00 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Hihi! Vallen je ook woorden echt op? En welke dan?
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:56 schreef mama_papa het volgende:
Vlindur: Gefeliciteerd!!!
Groofsken: Wat leuk! Ga ik ook proberen te vragen of ze van een bepaald beeld een foto willen afdrukkenHoop van het gezichtje
![]()
Kiekquote:Op woensdag 7 oktober 2009 17:00 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Hihi! Vallen je ook woorden echt op? En welke dan?
Whehequote:Op woensdag 7 oktober 2009 17:01 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Mama, waar komen de kindjes weg?
nee hoor, gelukkig kan ie nog schuiven...quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:39 schreef freecell het volgende:
Lily balen dat dat ding nog niet opgeschoven isKan het nog? Of wordt het nu sowieso keizersnede?
He joh, we hebben hier een taalquote:Op woensdag 7 oktober 2009 17:08 schreef martine1984 het volgende:
Wat is bij jullie een vaatdoekje dan?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 17:11 schreef freecell het volgende:
[..]
Kiek![]()
Hij geeft mij iets en zegt 'kiek'
En de kans dat hij ooit snapt wat een vaatdoekje is is ook vrij klein ben ik bang
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:38 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
heit en mem![]()
ons kindje krijgt ook een pake en beppe en een opa en oma![]()
(vriendlief is geboren en getogen Fries)
en morgen zijn wij ook alweer 28 wekendus dan ga ik ook weer jompelen haha
(en die dag erna voor Davinia)
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 17:16 schreef Tan het volgende:
@lily, ik moest even teruglezen waar freecell het over het met dat dingIk dacht 'ze kan toch niet serieus de baby bedoelen?'
![]()
Op dit moment ga van het ergste uit en krijg ik dus nog minstens een bloedtransfusie en moet ik eerder bevallen, maar als ik het een keer zonnig bekijk denk ik idd dat ik volgend jaar nog wel haalquote:Op woensdag 7 oktober 2009 17:18 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]zo leuk idd!
Vlindur, laten ze jou sowieso niet overtijd lopen, of hebben jullie daar al afspraken over? of kan jij net als de rest van het "pleps" overtijd gaan?
Hier ook hypermobiel en eds is vlgs mij nooit officieel vastgesteld maar als je hypermobiel bent heb je zowieso vlgs mij eds maar dan een bepaald type ofzo.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:39 schreef freecell het volgende:
Keshet: ik had nog helemaal niet aan de combi EDS en zwangerschap gedachtDat zal toch niet heel veel uitmaken? Gewoon hypermobiel of EDS?
Das ok raar dan. JIj bent eerder uitgerekend dan ik, ik stop 4 weken van te voren en ik hoef de 16de al niet meer te werken! Dus dan hoef ik nog maar....14 dagen!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:28 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
en ik ook; 17 november mijn laatste werkdagdat schiet ineens wel hard op!
zal eens ff dagen gaan tellen....
omg nog maar 16 dagen werken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |