abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 7 oktober 2009 @ 13:27:25 #26
35189 Troel
scherp en bot
pi_73455026
Zelfs een geplande keizersnee zegt niets
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_73455200
Twinkly als je zo beroerd voelt gewoon afbellen meid... kruip met een boek op de bank en doe t lekker rustig aan.

mama_papa wat leuk dat je een school project kunt zijn... een keertje extra naar je kleine meisje kijken is nooit weg. ik heb Puk al 20 weken niet meer gezien en dat is veel te lang.
  woensdag 7 oktober 2009 @ 13:33:23 #28
35189 Troel
scherp en bot
pi_73455245
Nou, ik weet hoe moeilijk het is om af te bellen enzo, maar ik ben echt nog steeds erg blij dat ik zaterdag die beslissing genomen heb voor het bezoek wat 's avonds zou komen. Ik zou niets waard geweest zijn en op de zondagmiddag was het erg gezellig en zo hebben we tenminste allemaal wat aan het bezoek gehad
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 7 oktober 2009 @ 13:35:32 #29
35189 Troel
scherp en bot
pi_73455323
Stuiter stuiter stuiter we hebben een keuken
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_73455407
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 13:35 schreef Troel het volgende:
Stuiter stuiter stuiter we hebben een keuken
  woensdag 7 oktober 2009 @ 13:39:05 #31
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_73455451
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 13:02 schreef Tan het volgende:
Asyniur, wat leuk zeg! Ik hoop ons bedje ook lang door te geven. We hebben nog wel de reiswieg waar mijn pop van vroeger in heeft gelegen. Mijn babypop had gewone babymaten (zelfs kledingmaat 62), dus vandaar dat ik ook een echte reiswieg had, die wieg is dus ooit ook gekocht voor die pop. Er hebben inmiddels al heel veel kinderen in gelegen... al mijn eigen kinderen, die van vriendinnen, van familie en van de achterburen van vroeger
Ik heb nog niet gekeken op zolder, ik hoop dat 'ie inmiddels nog in goede staat is.

Wat leuk!
Ik ben ook benieuwd in welke staat het bedje is en hoe het er uit ziet...
Maar ik vind het wel een tof idee dat het er nog is
  woensdag 7 oktober 2009 @ 13:40:15 #32
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_73455489
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 13:06 schreef mama_papa het volgende:
Tan: Het zijn studenten die het gaan doen, die moeten dus nog alles leren. De mevrouw aan de telefoon zei ook dat het soms wat klungelig eraan toe kan gaan, maar daar heb ik totaal geen problemen mee Kan ik onze kleine meid weer even zien en dan gewoon ook nog wat foto's mee krijgen is natuurlijk helemaal leuk!
Oh wat leuk zeg Dat geklungel lijkt me juist erg grappig

@Troel, zo reden wij maandag voor niets heen voor een 'Lack' plank (niet die grote, maar een nieuwe, variant, heel klein). Op de site stond dat ze er 65 hadden, maar er bleek een leveringsprobleem te zijn. Dat keukentje is trouwens wel heel leuk, je bedoelt toch dat houten kinderkeukentje?

Pff, zit hier even helemaal confuus. Ik zocht voor mijn web-log een oud logje dat ik schreef na het overlijden van Ayden. Toen stuitte ik ook op een oud log waarop de video's te zien zijn waarop hij nog leefde. En ik was zo stom om ze te gaan bekijken, hetgeen ik dus niet meer gedaan heb sinds ik dat logje over die video's plaatste. De combinatie van beelden van mijn eigen zoontje dat daar vocht voor zijn leven - met geluiden van zijn huiltje, dat ik zelf nooit heb gehoord - en de zwangerschapshormonen die mijn emoties volledig beheersen, is niet echt ideaal te noemen Anderzijds doet het me beseffen hoe blij en dankbaar ik ben dat dit kindje nu helemaal gezond lijkt te zijn.
  woensdag 7 oktober 2009 @ 13:40:25 #33
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_73455498
Leuk Troel!

Twinkly, ik zou ook gewoon afbellen en lekker met een boek op de bank kruipen... of in bed
  woensdag 7 oktober 2009 @ 13:40:28 #34
35189 Troel
scherp en bot
pi_73455502
De kleine hier komt de eerste tijd in het wiegje te liggen waar ook Bert en zijn vader in gelegen hebben.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 7 oktober 2009 @ 13:41:20 #35
35189 Troel
scherp en bot
pi_73455543
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 13:40 schreef Tan het volgende:

[..]

Oh wat leuk zeg Dat geklungel lijkt me juist erg grappig

@Troel, zo reden wij maandag voor niets heen voor een 'Lack' plank (niet die grote, maar een nieuwe, variant, heel klein). Op de site stond dat ze er 65 hadden, maar er bleek een leveringsprobleem te zijn. Dat keukentje is trouwens wel heel leuk, je bedoelt toch dat houten kinderkeukentje?

Mijn mams heeft er zelfs voor de zekerheid 2 meegenomen (je weet nooit of er een beschadiging opzit ) en als het niet nodig is kunnen we altijd terugbrengen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 7 oktober 2009 @ 13:42:16 #36
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_73455583
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 13:40 schreef Tan het volgende:
Pff, zit hier even helemaal confuus. Ik zocht voor mijn web-log een oud logje dat ik schreef na het overlijden van Ayden. Toen stuitte ik ook op een oud log waarop de video's te zien zijn waarop hij nog leefde. En ik was zo stom om ze te gaan bekijken, hetgeen ik dus niet meer gedaan heb sinds ik dat logje over die video's plaatste. De combinatie van beelden van mijn eigen zoontje dat daar vocht voor zijn leven - met geluiden van zijn huiltje, dat ik zelf nooit heb gehoord - en de zwangerschapshormonen die mijn emoties volledig beheersen, is niet echt ideaal te noemen Anderzijds doet het me beseffen hoe blij en dankbaar ik ben dat dit kindje nu helemaal gezond lijkt te zijn.
Ach meissie toch
Ik moest toen al huilen bij het horen van je huilende ventje dat zo zijn best deed...
Ik kan me niet eens voorstellen hoe jij je moet voelen...
ik heb ook even terug gezocht en het verhaal van zijn geboorte nog eens gelezen. Je hebt het toen zo mooi opgeschreven en wat was is het toch een mooi manneke!

[ Bericht 8% gewijzigd door Asyniur op 07-10-2009 13:56:34 ]
  woensdag 7 oktober 2009 @ 13:44:52 #37
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_73455660
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 13:08 schreef Troel het volgende:

[..]

Ware het niet dat er een afwijkingskans van zoveel % op echo's zit

Ik zou gewoon de data middelen
Jamaar, jamaar, met drie uitgerekende data heb je wel meer kans om op de uitgerekende datum te bevallen!

asy, wat leuk dat het wiegje terecht is (of was het iemand anders? )
en geniet van je eerste "ik hoef vandaag niks"-dag! Voor zover mogelijk

Tan, wat heftig zo weer ineens! Dikke voor jou!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  woensdag 7 oktober 2009 @ 14:26:25 #38
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_73456906
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 13:27 schreef Troel het volgende:
Zelfs een geplande keizersnee zegt niets
Krijg jij een geplande keizersnee? Of doel je op Xenia, die dus eerder beviel en ehm... die andere schat laatst.
pi_73456924
Tan
  woensdag 7 oktober 2009 @ 14:28:07 #40
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_73456950
Tan ik zit al met tranen in mn ogen van je bericht. Hoe moet jij je dan voelen. Dikke knuffel liieverd.
  woensdag 7 oktober 2009 @ 14:31:31 #41
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_73457036
Jullie zijn lief

Ach, het gaat ook wel hoor Het zijn dan even van die momenten. Die video's komen nu gewoon zoveel harder aan dan toen het nog zo pas gebeurd was. De foto's heb ik heel vaak nog weer opnieuw bekeken, maar die video's zijn zoveel confronterender!

Fijn Troel dat het keukentje is gelukt (allebei de keukentjes ). Hout is mooi En staat ook veel leuker dan die plastik keukentjes. Wij hebben hier ook een houten, al is die wel rood (zo'n ouderwets model, van Brio), maar daar wordt nog steeds bijna dagelijks mee gespeeld!
pi_73457165
Tan
  woensdag 7 oktober 2009 @ 14:39:57 #43
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_73457284
Ik wil eigenlijk zo'n basisschool keukentje. En dan het liefst met alles erbij. Dus de wasmachine en de hele mikmak. Maar daar heb ik natuurlijk geen plaats voor.
Maargoe, IN IEDER geval wel een houten keukentje.
  woensdag 7 oktober 2009 @ 14:41:48 #44
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_73457344
Maar die van de Ikea is ook gaaf, heb net ff zitten blieken.

Mama-Papa wat leuk van die echo, toen ik belde was ik al te laat ofja, als ik 20 weken was ofzo dan waren er geen lessen of wat dan ook.
Moet je in Eindhoven?

Ymme, had je al gemist, was het leuk?
  woensdag 7 oktober 2009 @ 14:43:39 #45
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_73457410
BJ, betaal jij voor die zw.gym? De cursus die ik doe is namelijk gratis. En als het niet leuk is dan zou ik gewoon niet meer gaan. Het is geen verplichting. Ik wil je ook wel vertellen hoe je moet puffen, want de-ze-wee-komt-nooit-meer-te-rug en al-tijd-is-kort-jak-je-ziek.
En zoals een kind laatst zei: baren doet pijn juf.
En: nee, het is niet leuk om op je eigen verjaardag pijn te hebben (toenik zei dat ik de 24ste jarig was en zij op de poll had geschreven dat ik op die dag zou bevallen)
  woensdag 7 oktober 2009 @ 14:44:37 #46
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_73457436
amaranta: ik dacht dat de mevrouw aan de telefoon zei dat dit het hele jaar was??? Ik ga inderdaad naar Eindhoven, maak er meteen een shop dag van met mn moeder
05-02-2010 00:58 is onze dochter Tessa geboren!!!
26-05-2010 gaan we trouwen!!!!!!!
  woensdag 7 oktober 2009 @ 14:48:34 #47
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_73457561
Mijn 20 weken vielen in de zomervakantie. Dus dan zijn er waarschijnlijk geen lessen

Eindhoven als je nog tips wilt.....
pi_73459005
He bollies, goeiedag allemaal...
Net thuis van een dagje cursus en behoorlijk op nu, maar wel bijgelezen!

Tan, wat een emoties zeg... Ik heb jouw verhaal en dat van ayden nooit helemaal meegekregen, maar het klinkt zo wel heel heftig hoor. Ik heb er wel respect voor hoe makkelijk en open jij daarover post.

Twinkly en davinia (toch) voor de baaldag! Maar goed, ook die mogen gewoon hoor. En dan mag je ook best je bezoek afbellen en lekker op bank of in bed kruipen!

LLM's... Tja, nog niet echt beweging geloof ik, maar jullie tijd komt echt... Nog ff en je hebt die kleine hummel in je handen

Trix toch weer aan het nachtbraken... Bah zeg. ook voor jou.

En keshet ook beterschap vanaf hier!

Tara moet gewoon vrij baan geven zodat freecell kan zeggen wat ze gaan krijgen!

En Leo veel plezier/succes bij het gluren zo! En wel melden met pics erna!

ik ga mijn middagdutje doen!
  woensdag 7 oktober 2009 @ 16:04:42 #49
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_73459836
Lijnloos, ik heb een prima dag, hoor!
Vanochtend is mn vader meegegaan met babyzwemmen. was leuk.

keshet, beterschap!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  woensdag 7 oktober 2009 @ 16:07:41 #50
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_73459933
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 12:46 schreef mama_papa het volgende:
Word ik net gebeld door het Fontys Paramedische Hogeschool, mag ik gewoon vrijdag om 10:00 een gratis echo laten maken!!!!!
Ik krijg nog een presentje en wat foto's mee als dank dat ik mee wil doen, WAUW wat gaaaaaf!!

Succes met de echo leonieke!
Oh, dat is echt zo heerlijk mama_papa. Vorige zwangerschap heb ik daar twee keer een uur gelegen, alleen maar genieten inderdaad. Ik dacht alleen maar: "Neem de tijd jongens, oefen maar goed ". En het was nog interessant ook. Heel veel plezier. Helaas valt mijn termijn dit keer niet goed met de periode van de cursus anders had ik het zeker weer gedaan .

Ze zijn in september weer begonnen met een nieuwe groep en ze willen mensen die inderdaad om en nabij de 20 weken zwanger zijn. Ik ben alweer bijna 32 weken, wat dat betreft wel jammer .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')