quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:35 schreef Troel het volgende:
Stuiter stuiter stuiter we hebben een keuken
Wat leuk!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:02 schreef Tan het volgende:
Asyniur, wat leuk zeg! Ik hoop ons bedje ook lang door te geven. We hebben nog wel de reiswieg waar mijn pop van vroeger in heeft gelegen. Mijn babypop had gewone babymaten (zelfs kledingmaat 62), dus vandaar dat ik ook een echte reiswieg had, die wieg is dus ooit ook gekocht voor die pop. Er hebben inmiddels al heel veel kinderen in gelegen... al mijn eigen kinderen, die van vriendinnen, van familie en van de achterburen van vroeger
Ik heb nog niet gekeken op zolder, ik hoop dat 'ie inmiddels nog in goede staat is.
Oh wat leuk zegquote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:06 schreef mama_papa het volgende:
Tan: Het zijn studenten die het gaan doen, die moeten dus nog alles leren. De mevrouw aan de telefoon zei ook dat het soms wat klungelig eraan toe kan gaan, maar daar heb ik totaal geen problemen meeKan ik onze kleine meid weer even zien en dan gewoon ook nog wat foto's mee krijgen is natuurlijk helemaal leuk!
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:40 schreef Tan het volgende:
[..]
Oh wat leuk zegDat geklungel lijkt me juist erg grappig
@Troel, zo reden wij maandag voor niets heen voor een 'Lack' plank (niet die grote, maar een nieuwe, variant, heel klein). Op de site stond dat ze er 65 hadden, maar er bleek een leveringsprobleem te zijn. Dat keukentje is trouwens wel heel leuk, je bedoelt toch dat houten kinderkeukentje?
Ach meissie tochquote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:40 schreef Tan het volgende:
Pff, zit hier even helemaal confuus. Ik zocht voor mijn web-log een oud logje dat ik schreef na het overlijden van Ayden. Toen stuitte ik ook op een oud log waarop de video's te zien zijn waarop hij nog leefde. En ik was zo stom om ze te gaan bekijken, hetgeen ik dus niet meer gedaan heb sinds ik dat logje over die video's plaatste. De combinatie van beelden van mijn eigen zoontje dat daar vocht voor zijn leven - met geluiden van zijn huiltje, dat ik zelf nooit heb gehoord - en de zwangerschapshormonen die mijn emoties volledig beheersen, is niet echt ideaal te noemen![]()
Anderzijds doet het me beseffen hoe blij en dankbaar ik ben dat dit kindje nu helemaal gezond lijkt te zijn.
Jamaar, jamaar, met drie uitgerekende data heb je wel meer kans om op de uitgerekende datum te bevallen!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:08 schreef Troel het volgende:
[..]
Ware het niet dat er een afwijkingskans van zoveel % op echo's zit
Ik zou gewoon de data middelen
Krijg jij een geplande keizersnee? Of doel je op Xenia, die dus eerder beviel en ehm... die andere schat laatst.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:27 schreef Troel het volgende:
Zelfs een geplande keizersnee zegt niets
Oh, dat is echt zo heerlijk mama_papa. Vorige zwangerschap heb ik daar twee keer een uur gelegen, alleen maar genieten inderdaad. Ik dacht alleen maar: "Neem de tijd jongens, oefen maar goedquote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:46 schreef mama_papa het volgende:
Word ik net gebeld door het Fontys Paramedische Hogeschool, mag ik gewoon vrijdag om 10:00 een gratis echo laten maken!!!!!![]()
Ik krijg nog een presentje en wat foto's mee als dank dat ik mee wil doen, WAUW wat gaaaaaf!!![]()
Succes met de echo leonieke!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |