abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73451633
Zwangerschap en geboorte 573

09 oktober 2009: Sorbootje (meisje)
10 oktober 2009: het-is-mij
11 oktober 2009: Martine1984 (jongen)
13 oktober 2009: Rubey (meisje)
16 oktober 2009: Sproet-je (meisje)
27 oktober 2009: lunastar
03 november 2009: Troel en Bert (jongen)
03 november 2009: Twinkly (jongen)
11 november 2009 DutchieBre (papa)
14 november 2009: ziggyziggyziggy (papa)
16 november 2009: WupWup (meisje)
29 november 2009: Poppejans (jongen)
03 december 2009: Aoraki (jongen)
04 december 2009: Incantrix (jongen)
05 december 2009: Groofsken (jongen)
06 december 2009: Meimeltje (jongen)
12 december 2009: Bucko
12 december 2009: Amaranta
22 december 2009: Lijnloos (meisje)
26 december 2009: Sidn3y
27 december 2009: lily
30 december 2009: Vlindur (jongen)
31 december 2009: Beessie-Jen

2010

01 januari 2010 DaviniaHR en PhysicsRules (meisje)
04 januari 2010: Tan
09 januari 2010: CalamityJane
12 januari 2010: Faja-lobi (jongen)
26 januari 2010: flowerbox
29 januari 2010: Reintji (papa) (tweeling)
05 februari 2010: Co_OL (papa)
11 februari 2010: sindell (meisje)
14 februari 2010: octopussy (meisje)
14 februari 2010: mama_papa (meisje)
15 februari 2010: Ymme (jongen)
15 februari 2010: DJRandall
17 februari 2010: Sc0rPi0n (papa)
18 februari 2010: Asyniur
*** 19 februari 2010: Happyme28 en Marky ***
20 februari 2010: freecell
01 maart 2010: Leonieke
07 maart 2010: Chantal20
09 maart 2010: Webkim
07 april 2010: _NIKKI_
26 april 2010: sterrenmunt
26 april 2010: kwib (papa)
-- mei 2010: Keshet
22 mei 2010: Baldria
31 mei 2010: CrazyPrincess
07 juni 2010: PinkPrincess
11 juni 2010: Becky1983

***vermeldingen zijn (as) officiele fokbaby's(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

Over tikkers en tellers en babybanners.
Als jouw naam nog niet blauw is, maar je wil wel met je tellertje in de Openings Post dan moet je hem hier even in het topic neergooien, dan kan een van de modjes het aanpassen.

De laatste posts:
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 11:24 schreef Asyniur het volgende:

[..]

ow en ik heb (hele kleine) aambeien
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 11:26 schreef Sorbootje het volgende:
Mijn moeder belt nu elke dag, minimaal één keer. Ze is echt nog nerveuzer dan ik.. zo lief!
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 11:26 schreef octopussy het volgende:
Keshet, beterschap. Lekker veel slapen en veel thee/water drinken doet wonderen voor je lichaam.

Oh en over het geslacht. Het lijkt me zo moeilijk om het stil te houden als je het zelf weet. Waarom wil Tara het eigenlijk geheim houden? Ik vind het zo fijn om het nu over 'mijn meisje' te hebben

Xenia, ik had nog niet gereageerd op de foto van je dochter. Wat een plaatje is het zeg
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 11:32 schreef WupWup het volgende:
Leonieke, ik blijf me erover verbazen dat je nog niet één duidelijke uitgerekende datum hebt gekregen. Hoe berekent je gynaecoloog dan iedere keer je zwangerschapsduur

Freecell wat fijn een goede 20-wekenecho En je kan gewoon de ooglens zien op die foto, echt mooi!

Xenia welkom thuis (toch?)! Mooi meisje heb je daar hoor!

Incantrix is het niet een idee om je slaapkamerdeur eens dicht te gaan gooien, zodat de katten niet meer komen zeuren? Het is even een weekje door de klaagzangen heen (avond, nacht en ochtend ), maar daarna heb je wel rust.. (hier 3 katten die voorheen ook bij ons op de kamer sliepen, maar sinds een paar maanden dus niet meer)

Martine volgens mij is iedereen verloskundige als je zwanger bent Je krijgt dát geslacht want je draagt zo-en-zo; je gaat zóveel dagen overtijd of je bevalt juist veel te vroeg want dat was bij die-en-die ook het geval; en je bevalling gaat op die-en-die manier verlopen want de goudvis zwom linksom in z'n kom.
pi_73451924
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 11:32 schreef WupWup het volgende:
Leonieke, ik blijf me erover verbazen dat je nog niet één duidelijke uitgerekende datum hebt gekregen. Hoe berekent je gynaecoloog dan iedere keer je zwangerschapsduur
Misschien wel even vermelden dat ik naar een universitair ziekenhuis ga en de drie uitgerekende data er zijn gekomen omdat drie mensen er zich over uitgesproken hebben:
1. dokter op fertiliteit (op basis van datum inseminatie)
2. echoscopiste (op basis van echo)
3. gynaecologe van op dienst gynaecologie (op basis van ...? )

Nu is het gewoon spannend of ik vandaag een andere echoscopiste krijg of niet En dus misschien een vierde datum
quote:
Martine volgens mij is iedereen verloskundige als je zwanger bent Je krijgt dát geslacht want je draagt zo-en-zo; je gaat zóveel dagen overtijd of je bevalt juist veel te vroeg want dat was bij die-en-die ook het geval; en je bevalling gaat op die-en-die manier verlopen want de goudvis zwom linksom in z'n kom.
En dit vind ik nu eens een schitterende uitspraak Volgens heel veel mensen wordt het bij mij een jongen, maar vraag me niet waar ze dat idee vandaan gehaald hebben.
Soit, als het een jongen wordt, wil ik wel weten waarom iedereen dat dacht en als het een meisje is wil ik hun gezicht zien als ik het vertel

De echo is trouwens pas om 15u40 (maar damn, het is een utopie om nog maar te denken dat ik iets van werk ging verzet krijgen vandaag )
pi_73452086
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 11:48 schreef leonieke het volgende:

[..]

Misschien wel even vermelden dat ik naar een universitair ziekenhuis ga en de drie uitgerekende data er zijn gekomen omdat drie mensen er zich over uitgesproken hebben:
1. dokter op fertiliteit (op basis van datum inseminatie)
2. echoscopiste (op basis van echo)
3. gynaecologe van op dienst gynaecologie (op basis van ...? )

Nu is het gewoon spannend of ik vandaag een andere echoscopiste krijg of niet En dus misschien een vierde datum
[..]

En dit vind ik nu eens een schitterende uitspraak Volgens heel veel mensen wordt het bij mij een jongen, maar vraag me niet waar ze dat idee vandaan gehaald hebben.
Soit, als het een jongen wordt, wil ik wel weten waarom iedereen dat dacht en als het een meisje is wil ik hun gezicht zien als ik het vertel

De echo is trouwens pas om 15u40 (maar damn, het is een utopie om nog maar te denken dat ik iets van werk ging verzet krijgen vandaag )
Misschien dan maar het beste uitgaan van de datum van de gyn, aangezien die ook gaat beslissen wanneer je te vroeg bevalt of overtijd loopt

Ach, bij mij zei ook íedereen dat het een jongen zou zijn (inclusief wijzelf) en het bleek toch echt een dame. En nog steeds komen onbekenden me vertellen dat ik een jongen krijg, want ik draag zo naar voren...
pi_73452125
Over voorspellen.... de huisarts die de bevallingen deed toen mijn moeder zwanger was (jaren 60 dus), was daar zogenaamd erg goed in:

Tijdens de zwangerschap zei hij bijvoorbeeld dat het een jongetje zou worden en dat hij dat ook even bij de uitgerekende datum in zijn agenda zou zetten, en schreef vervolgens in bijzijn van de aanstaande moeder wat in zijn agenda.

Als het idd een jongentje was dan wisten mensen nog dat de dokter het goed voorspeld had, als het toch een meisje bleek te zijn dan kon hij in zijn agenda laten zien dat hij het wel goed voorspeld had.
Hij zei dus het een, en schreef het ander op
pi_73452430
Hallo iedereen...

Ben even een paar dagen niet online geweest. We hebben kermis gehad in ons dorp. En dus 3 dagen feest in een feesttent (zaal) met liveband etc etc.

Ga straks eens bij lezen.
pi_73452510
Ik zou juist uitgaan van de datum van de echoscopiste. Een meting is volgens mij toch nog het nauwkeurigst.
pi_73452621
Veel plezier vanmiddag Leonieke!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_73452851
Keshet wat een mega post weer! beterschap...
Leonieke veel plezier straks... ik ben benieuwd of jij op een blauwe of een roze wolk gaat zweven.
Sorbootje vandaag is nog niet voorbij, dus wie weet komt je kleintje vandaag nog. Mijn schoonmoeder zegt dat Puk vandaag geboren wordt... maar ik geloof er niet in. ( nog maar max 18 dagen voor dat ik mama ben.. en voor jou nog maar 16 toch?)

Hier toch terug naar bed gegaan en pas net 20 minuten geleden er weer geklauterd... weer een halve dag voorbij. Nog maar hooguit 6 uurtjes te gaan voor dat mn lief weer thuis is uit zn werk. Maar voel me toch weer iets beter dan vanmorgen... slapen heeft me goed gedaan. Straks een warme douche en dan met een boek op de bank.
pi_73452889
Leonieke, succes straks bij je echo...
(maar je kan toch ook uitgaan van de datum vanaf je IUI/KI 40 weken verder? toch?)

Wordt dit jouw topic Sorbootje? Ik ben benieuwd!
pi_73452932
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 12:18 schreef martine1984 het volgende:
Keshet wat een mega post weer! beterschap...
Leonieke veel plezier straks... ik ben benieuwd of jij op een blauwe of een roze wolk gaat zweven.
Sorbootje vandaag is nog niet voorbij, dus wie weet komt je kleintje vandaag nog. Mijn schoonmoeder zegt dat Puk vandaag geboren wordt... maar ik geloof er niet in. ( nog maar max 18 dagen voor dat ik mama ben.. en voor jou nog maar 16 toch?)

Hier toch terug naar bed gegaan en pas net 20 minuten geleden er weer geklauterd... weer een halve dag voorbij. Nog maar hooguit 6 uurtjes te gaan voor dat mn lief weer thuis is uit zn werk. Maar voel me toch weer iets beter dan vanmorgen... slapen heeft me goed gedaan. Straks een warme douche en dan met een boek op de bank.
De laatste loodjes zijn het zwaarst..

4 jaar geleden was ik precies zover als jij nu bent! Ik was van Amber ook op 11 oktober uitgerekend.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_73452967
Leonieke succes bij de echo zo dadelijk.

Freecell mooie echo en een goede ook, gelukkig! Wat is het geslacht eigenlijk of weten jullie dat niet?
  woensdag 7 oktober 2009 @ 12:26:47 #12
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_73453058
Net naar de VK geweest, helemaal goed gekeurd!
Ik ga toch voor de thuisbevalling en voor borstvoeding en voor 3 uur per dag kraamzorg
Ben nu 3 kg aangekomen (in 4 weken tijd!) Vind het een hoop, maar daarvoor was ik nog steeds op hetzelfde gewicht

05-02-2010 00:58 is onze dochter Tessa geboren!!!
26-05-2010 gaan we trouwen!!!!!!!
  woensdag 7 oktober 2009 @ 12:35:33 #13
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_73453282
Free, wat fijn dat de 20-wk echo goed was!!! Toch wel een wonder iedere keer
En hier lijkt het wel te kloppen, dat de pijn redelijk stabiel is, mits ik me zeer koest hou. Groeispurtdagen daargelaten, maar dat was bij eli ook niet helemaal relaxed.

Ach, en het “je bent openbaar bezit als je zwanger bent” kan ook wel geestig zijn, ergens. En als je dan een keer superbot reageert, kan je het op de hormonen gooien!

Leonieke, succes met je echo vanmiddag!

Vlindur, 28 weken! Mijlpaal!!

Mn kraampakket is binnen!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_73453543
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 12:05 schreef octopussy het volgende:
Ik zou juist uitgaan van de datum van de echoscopiste. Een meting is volgens mij toch nog het nauwkeurigst.
niet als je geinsemineerd bent...

mama_papa goedgekeurd
  woensdag 7 oktober 2009 @ 12:46:11 #15
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_73453603
Word ik net gebeld door het Fontys Paramedische Hogeschool, mag ik gewoon vrijdag om 10:00 een gratis echo laten maken!!!!!
Ik krijg nog een presentje en wat foto's mee als dank dat ik mee wil doen, WAUW wat gaaaaaf!!

Succes met de echo leonieke!
pi_73453860
Wat leuk mama_papa! Voor een gratis echo zou ik ook wel proefkonijn willen zijn

Vlindur, mijlpaal Je kindje is levensvatbaar!

Davinia al het kraampakket, ik heb hem vluchtig bekeken en gauw weer weggezet haha

Leonieke, heeeel veel plezier, ben reuzebenieuwd! Hopelijk kom je terug met heel goed nieuws en mooie fotootjes

Ik ben net weer terug van vk, bloeddruk prima en Poppejantje groeit nog steeds volgens het boekje.
Alleen lag hij nu in stuit, met zn billen onderin. Dus spannend of hij nog de goede kant op zal draaien, maar daar maak ik mezelf absoluut niet druk om.
Mocht hij de eerstvolgende keer nog in stuit liggen, krijg ik een echo en eventueel draaipoging en gesprek bij gyn. We zien wel! Komt hoe dan ook vast wel goed, zou me geel fluit uitmaken als het toch een keizersnee moet worden.

Heb heel vaak een hikbuik, echt dagelijks! Net alweer, die stuitligging klopt wel want ik voel het hikken ook hoog in buik.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  woensdag 7 oktober 2009 @ 12:56:24 #17
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_73453945
Het babybedje waar mijn man nog in heeft gelegen is terecht!
pi_73454024
Lol maffe dokter Soneal, zo kan ik het ook

Succes bij de echo straks Leonieke. Het lijkt mij ook dat de echoscopiste het nauwkeurigst kan zien hoever het kindje in de ontwikkeling is want tot een bepaalde week (weet ik zo niet meer welke) groeien alle embryo's in hetzelfde tempo.

Asyniur wat gaaf!!!

Iedereen met stickertjes:

Ik ben echt uit mijn hum, kan om alles wel huilen. Kan nu ook niet gaan slapen want mijn tante komt zo langs.
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  woensdag 7 oktober 2009 @ 13:02:42 #19
35189 Troel
scherp en bot
pi_73454172
Twinkly, als het echt niet gaat: afbellen!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 7 oktober 2009 @ 13:02:59 #20
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_73454188
Wat leuk mama_papa, wat gaan zij er mee doen dan? Kijken naar specifieke ontwikkelingen van de baby?

Asyniur, wat leuk zeg! Ik hoop ons bedje ook lang door te geven. We hebben nog wel de reiswieg waar mijn pop van vroeger in heeft gelegen. Mijn babypop had gewone babymaten (zelfs kledingmaat 62), dus vandaar dat ik ook een echte reiswieg had, die wieg is dus ooit ook gekocht voor die pop. Er hebben inmiddels al heel veel kinderen in gelegen... al mijn eigen kinderen, die van vriendinnen, van familie en van de achterburen van vroeger
Ik heb nog niet gekeken op zolder, ik hoop dat 'ie inmiddels nog in goede staat is.

@Twinkly... soms ook lekker om eens aan toe te geven... huildagen (en wat Troel zegt, gewoon afbellen als het niet gaat en lekker met een kop warme choco met slagroom in bed duiken )
  woensdag 7 oktober 2009 @ 13:05:16 #21
35189 Troel
scherp en bot
pi_73454264
Ik ben echt helemaal hyper. Probeer al tijden een keukentje van de IKEA te pakken te krijgen, meerdere malen voor niets geweest en nu is er dan iemand onderweg naar Amsterdam om er eentje op te halen

Ik hoop zo dat ze op tijd is

*duim duim duim*

Ik hoef denk ik niet te zeggen dat mijn middagdutje niet veel waard zal zijn vandaag
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 7 oktober 2009 @ 13:06:38 #22
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_73454319
Tan: Het zijn studenten die het gaan doen, die moeten dus nog alles leren. De mevrouw aan de telefoon zei ook dat het soms wat klungelig eraan toe kan gaan, maar daar heb ik totaal geen problemen mee Kan ik onze kleine meid weer even zien en dan gewoon ook nog wat foto's mee krijgen is natuurlijk helemaal leuk!
  woensdag 7 oktober 2009 @ 13:08:39 #23
35189 Troel
scherp en bot
pi_73454398
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 12:58 schreef Twinkly het volgende:
Succes bij de echo straks Leonieke. Het lijkt mij ook dat de echoscopiste het nauwkeurigst kan zien hoever het kindje in de ontwikkeling is want tot een bepaalde week (weet ik zo niet meer welke) groeien alle embryo's in hetzelfde tempo.
Ware het niet dat er een afwijkingskans van zoveel % op echo's zit

Ik zou gewoon de data middelen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_73454647
Heb nog weer een heel deel v vorig topic gemist:
Freecell, wat een gave echofoto jammer dat je niet mag verklappen wat het geslacht is, ben erg benieuwd!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_73454828
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 13:08 schreef Troel het volgende:

[..]

Ja ok, maar ze kunnen volgens mij tot een week of 12 wel uitgaan van de gemiddelden. Een week verschil in dat vroege stadium is in verhouding een behoorlijk verschil in grootte dus lijkt me dat ze wel goed kunnen inschatten in welke week je zit.

Maar ach, een uitgerekende datum is ook maar voor 5% van de vrouwen van toepassing.
  woensdag 7 oktober 2009 @ 13:27:25 #26
35189 Troel
scherp en bot
pi_73455026
Zelfs een geplande keizersnee zegt niets
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_73455200
Twinkly als je zo beroerd voelt gewoon afbellen meid... kruip met een boek op de bank en doe t lekker rustig aan.

mama_papa wat leuk dat je een school project kunt zijn... een keertje extra naar je kleine meisje kijken is nooit weg. ik heb Puk al 20 weken niet meer gezien en dat is veel te lang.
  woensdag 7 oktober 2009 @ 13:33:23 #28
35189 Troel
scherp en bot
pi_73455245
Nou, ik weet hoe moeilijk het is om af te bellen enzo, maar ik ben echt nog steeds erg blij dat ik zaterdag die beslissing genomen heb voor het bezoek wat 's avonds zou komen. Ik zou niets waard geweest zijn en op de zondagmiddag was het erg gezellig en zo hebben we tenminste allemaal wat aan het bezoek gehad
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 7 oktober 2009 @ 13:35:32 #29
35189 Troel
scherp en bot
pi_73455323
Stuiter stuiter stuiter we hebben een keuken
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_73455407
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 13:35 schreef Troel het volgende:
Stuiter stuiter stuiter we hebben een keuken
  woensdag 7 oktober 2009 @ 13:39:05 #31
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_73455451
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 13:02 schreef Tan het volgende:
Asyniur, wat leuk zeg! Ik hoop ons bedje ook lang door te geven. We hebben nog wel de reiswieg waar mijn pop van vroeger in heeft gelegen. Mijn babypop had gewone babymaten (zelfs kledingmaat 62), dus vandaar dat ik ook een echte reiswieg had, die wieg is dus ooit ook gekocht voor die pop. Er hebben inmiddels al heel veel kinderen in gelegen... al mijn eigen kinderen, die van vriendinnen, van familie en van de achterburen van vroeger
Ik heb nog niet gekeken op zolder, ik hoop dat 'ie inmiddels nog in goede staat is.

Wat leuk!
Ik ben ook benieuwd in welke staat het bedje is en hoe het er uit ziet...
Maar ik vind het wel een tof idee dat het er nog is
  woensdag 7 oktober 2009 @ 13:40:15 #32
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_73455489
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 13:06 schreef mama_papa het volgende:
Tan: Het zijn studenten die het gaan doen, die moeten dus nog alles leren. De mevrouw aan de telefoon zei ook dat het soms wat klungelig eraan toe kan gaan, maar daar heb ik totaal geen problemen mee Kan ik onze kleine meid weer even zien en dan gewoon ook nog wat foto's mee krijgen is natuurlijk helemaal leuk!
Oh wat leuk zeg Dat geklungel lijkt me juist erg grappig

@Troel, zo reden wij maandag voor niets heen voor een 'Lack' plank (niet die grote, maar een nieuwe, variant, heel klein). Op de site stond dat ze er 65 hadden, maar er bleek een leveringsprobleem te zijn. Dat keukentje is trouwens wel heel leuk, je bedoelt toch dat houten kinderkeukentje?

Pff, zit hier even helemaal confuus. Ik zocht voor mijn web-log een oud logje dat ik schreef na het overlijden van Ayden. Toen stuitte ik ook op een oud log waarop de video's te zien zijn waarop hij nog leefde. En ik was zo stom om ze te gaan bekijken, hetgeen ik dus niet meer gedaan heb sinds ik dat logje over die video's plaatste. De combinatie van beelden van mijn eigen zoontje dat daar vocht voor zijn leven - met geluiden van zijn huiltje, dat ik zelf nooit heb gehoord - en de zwangerschapshormonen die mijn emoties volledig beheersen, is niet echt ideaal te noemen Anderzijds doet het me beseffen hoe blij en dankbaar ik ben dat dit kindje nu helemaal gezond lijkt te zijn.
  woensdag 7 oktober 2009 @ 13:40:25 #33
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_73455498
Leuk Troel!

Twinkly, ik zou ook gewoon afbellen en lekker met een boek op de bank kruipen... of in bed
  woensdag 7 oktober 2009 @ 13:40:28 #34
35189 Troel
scherp en bot
pi_73455502
De kleine hier komt de eerste tijd in het wiegje te liggen waar ook Bert en zijn vader in gelegen hebben.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 7 oktober 2009 @ 13:41:20 #35
35189 Troel
scherp en bot
pi_73455543
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 13:40 schreef Tan het volgende:

[..]

Oh wat leuk zeg Dat geklungel lijkt me juist erg grappig

@Troel, zo reden wij maandag voor niets heen voor een 'Lack' plank (niet die grote, maar een nieuwe, variant, heel klein). Op de site stond dat ze er 65 hadden, maar er bleek een leveringsprobleem te zijn. Dat keukentje is trouwens wel heel leuk, je bedoelt toch dat houten kinderkeukentje?

Mijn mams heeft er zelfs voor de zekerheid 2 meegenomen (je weet nooit of er een beschadiging opzit ) en als het niet nodig is kunnen we altijd terugbrengen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 7 oktober 2009 @ 13:42:16 #36
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_73455583
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 13:40 schreef Tan het volgende:
Pff, zit hier even helemaal confuus. Ik zocht voor mijn web-log een oud logje dat ik schreef na het overlijden van Ayden. Toen stuitte ik ook op een oud log waarop de video's te zien zijn waarop hij nog leefde. En ik was zo stom om ze te gaan bekijken, hetgeen ik dus niet meer gedaan heb sinds ik dat logje over die video's plaatste. De combinatie van beelden van mijn eigen zoontje dat daar vocht voor zijn leven - met geluiden van zijn huiltje, dat ik zelf nooit heb gehoord - en de zwangerschapshormonen die mijn emoties volledig beheersen, is niet echt ideaal te noemen Anderzijds doet het me beseffen hoe blij en dankbaar ik ben dat dit kindje nu helemaal gezond lijkt te zijn.
Ach meissie toch
Ik moest toen al huilen bij het horen van je huilende ventje dat zo zijn best deed...
Ik kan me niet eens voorstellen hoe jij je moet voelen...
ik heb ook even terug gezocht en het verhaal van zijn geboorte nog eens gelezen. Je hebt het toen zo mooi opgeschreven en wat was is het toch een mooi manneke!

[ Bericht 8% gewijzigd door Asyniur op 07-10-2009 13:56:34 ]
  woensdag 7 oktober 2009 @ 13:44:52 #37
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_73455660
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 13:08 schreef Troel het volgende:

[..]

Jamaar, jamaar, met drie uitgerekende data heb je wel meer kans om op de uitgerekende datum te bevallen!

asy, wat leuk dat het wiegje terecht is (of was het iemand anders? )
en geniet van je eerste "ik hoef vandaag niks"-dag! Voor zover mogelijk

Tan, wat heftig zo weer ineens! Dikke voor jou!
  woensdag 7 oktober 2009 @ 14:26:25 #38
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_73456906
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 13:27 schreef Troel het volgende:
Zelfs een geplande keizersnee zegt niets
Krijg jij een geplande keizersnee? Of doel je op Xenia, die dus eerder beviel en ehm... die andere schat laatst.
pi_73456924
Tan
  woensdag 7 oktober 2009 @ 14:28:07 #40
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_73456950
Tan ik zit al met tranen in mn ogen van je bericht. Hoe moet jij je dan voelen. Dikke knuffel liieverd.
  woensdag 7 oktober 2009 @ 14:31:31 #41
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_73457036
Jullie zijn lief

Ach, het gaat ook wel hoor Het zijn dan even van die momenten. Die video's komen nu gewoon zoveel harder aan dan toen het nog zo pas gebeurd was. De foto's heb ik heel vaak nog weer opnieuw bekeken, maar die video's zijn zoveel confronterender!

Fijn Troel dat het keukentje is gelukt (allebei de keukentjes ). Hout is mooi En staat ook veel leuker dan die plastik keukentjes. Wij hebben hier ook een houten, al is die wel rood (zo'n ouderwets model, van Brio), maar daar wordt nog steeds bijna dagelijks mee gespeeld!
pi_73457165
Tan
  woensdag 7 oktober 2009 @ 14:39:57 #43
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_73457284
Ik wil eigenlijk zo'n basisschool keukentje. En dan het liefst met alles erbij. Dus de wasmachine en de hele mikmak. Maar daar heb ik natuurlijk geen plaats voor.
Maargoe, IN IEDER geval wel een houten keukentje.
  woensdag 7 oktober 2009 @ 14:41:48 #44
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_73457344
Maar die van de Ikea is ook gaaf, heb net ff zitten blieken.

Mama-Papa wat leuk van die echo, toen ik belde was ik al te laat ofja, als ik 20 weken was ofzo dan waren er geen lessen of wat dan ook.
Moet je in Eindhoven?

Ymme, had je al gemist, was het leuk?
  woensdag 7 oktober 2009 @ 14:43:39 #45
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_73457410
BJ, betaal jij voor die zw.gym? De cursus die ik doe is namelijk gratis. En als het niet leuk is dan zou ik gewoon niet meer gaan. Het is geen verplichting. Ik wil je ook wel vertellen hoe je moet puffen, want de-ze-wee-komt-nooit-meer-te-rug en al-tijd-is-kort-jak-je-ziek.
En zoals een kind laatst zei: baren doet pijn juf.
En: nee, het is niet leuk om op je eigen verjaardag pijn te hebben (toenik zei dat ik de 24ste jarig was en zij op de poll had geschreven dat ik op die dag zou bevallen)
  woensdag 7 oktober 2009 @ 14:44:37 #46
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_73457436
amaranta: ik dacht dat de mevrouw aan de telefoon zei dat dit het hele jaar was??? Ik ga inderdaad naar Eindhoven, maak er meteen een shop dag van met mn moeder
  woensdag 7 oktober 2009 @ 14:48:34 #47
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_73457561
Mijn 20 weken vielen in de zomervakantie. Dus dan zijn er waarschijnlijk geen lessen

Eindhoven als je nog tips wilt.....
pi_73459005
He bollies, goeiedag allemaal...
Net thuis van een dagje cursus en behoorlijk op nu, maar wel bijgelezen!

Tan, wat een emoties zeg... Ik heb jouw verhaal en dat van ayden nooit helemaal meegekregen, maar het klinkt zo wel heel heftig hoor. Ik heb er wel respect voor hoe makkelijk en open jij daarover post.

Twinkly en davinia (toch) voor de baaldag! Maar goed, ook die mogen gewoon hoor. En dan mag je ook best je bezoek afbellen en lekker op bank of in bed kruipen!

LLM's... Tja, nog niet echt beweging geloof ik, maar jullie tijd komt echt... Nog ff en je hebt die kleine hummel in je handen

Trix toch weer aan het nachtbraken... Bah zeg. ook voor jou.

En keshet ook beterschap vanaf hier!

Tara moet gewoon vrij baan geven zodat freecell kan zeggen wat ze gaan krijgen!

En Leo veel plezier/succes bij het gluren zo! En wel melden met pics erna!

ik ga mijn middagdutje doen!
  woensdag 7 oktober 2009 @ 16:04:42 #49
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_73459836
Lijnloos, ik heb een prima dag, hoor!
Vanochtend is mn vader meegegaan met babyzwemmen. was leuk.

keshet, beterschap!
  woensdag 7 oktober 2009 @ 16:07:41 #50
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_73459933
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 12:46 schreef mama_papa het volgende:
Word ik net gebeld door het Fontys Paramedische Hogeschool, mag ik gewoon vrijdag om 10:00 een gratis echo laten maken!!!!!
Ik krijg nog een presentje en wat foto's mee als dank dat ik mee wil doen, WAUW wat gaaaaaf!!

Succes met de echo leonieke!
Oh, dat is echt zo heerlijk mama_papa. Vorige zwangerschap heb ik daar twee keer een uur gelegen, alleen maar genieten inderdaad. Ik dacht alleen maar: "Neem de tijd jongens, oefen maar goed ". En het was nog interessant ook. Heel veel plezier. Helaas valt mijn termijn dit keer niet goed met de periode van de cursus anders had ik het zeker weer gedaan .

Ze zijn in september weer begonnen met een nieuwe groep en ze willen mensen die inderdaad om en nabij de 20 weken zwanger zijn. Ik ben alweer bijna 32 weken, wat dat betreft wel jammer .
  woensdag 7 oktober 2009 @ 16:10:55 #51
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_73460032
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 16:07 schreef Groofsken het volgende:

[..]

Oh, dat is echt zo heerlijk mama_papa. Vorige zwangerschap heb ik daar twee keer een uur gelegen, alleen maar genieten inderdaad. Ik dacht alleen maar: "Neem de tijd jongens, oefen maar goed ". En het was nog interessant ook. Heel veel plezier. Helaas valt mijn termijn dit keer niet goed met de periode van de cursus anders had ik het zeker weer gedaan .

Ze zijn in september weer begonnen met een nieuwe groep en ze willen mensen die inderdaad om en nabij de 20 weken zwanger zijn. Ik ben alweer bijna 32 weken, wat dat betreft wel jammer .
Joh wat leuk dat jij al geweest ben Nog 2 keer ook! Wauw!
Heb je nog wat info erover, hoeveel foto's je mee krijgt bv, wat ze precies gaan doen enzo
pi_73460059
Tan dat moet moeilijk zijn, die filmpjes. Dat je kindje nu gezond lijkt te zijn is geweldig, maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat dit geen pijn meer doet!
pi_73460090
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 14:43 schreef amaranta het volgende:
Ik wil je ook wel vertellen hoe je moet puffen, want de-ze-wee-komt-nooit-meer-te-rug en al-tijd-is-kort-jak-je-ziek.
En zoals een kind laatst zei: baren doet pijn juf.
Ik denk dat ik mijn cursus ga afbellen. Ik heb 'm niet meer nodig

Beetje druk vandaag, dus weinig tijd om te reageren.

Leo, je ligt nu te kijken naar je kleintje. Ik denk aan je Ik denk voor jullie ook een jongetje
  woensdag 7 oktober 2009 @ 16:15:41 #54
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_73460162
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 16:10 schreef mama_papa het volgende:

[..]

Joh wat leuk dat jij al geweest ben Nog 2 keer ook! Wauw!
Heb je nog wat info erover, hoeveel foto's je mee krijgt bv, wat ze precies gaan doen enzo
Ik kreeg twee foto's mee, en ik ben geweest met 18 weken en met 22 weken geloof ik ongeveer. De eerste keer waren ze minder ver in de cursus, dus hoefden ze ook minder te doen. Ze hebben een opdrachtenblaadje en bij mij moesten twee studenten na elkaar al die opdrachten uitvoeren, omtrek hoofdje meten, lengte bovenbeenbot , dat soort dingen. Je ligt met een aantal mensen op dezelfde kamer en bij elk bed zitten dan dus twee studenten en er lopen twee docenten ofzo rond om te helpen (en kritiek te leveren soms ook ). En jij kunt gewoon ongegeneerd naar het scherm staren, naar je beebje . Aan het einde mocht ik inderdaad een klein cadeautje uitzoeken. de eerste keer had ik een slabbertje en de tweede keer een knuffeltje. Dat stelt niks voor hoor, maar was wel een leuke verrassing die jij nu al weet . Ik heb bij beide keren twee foto's meegekregen. Volgens mij heb ik zelfs gevraagd of ze van een bepaald beeld een fotootje wilde maken .
  woensdag 7 oktober 2009 @ 16:20:17 #55
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_73460291
jeeeeh Vlinder 28 weken mijlpaal!!!

@icantrix; dus toch stiekem weer wakker geweest wat enorm jammer.... en ik heb vrij redelijk geslapen, bedankt voor het vragen,lief van je

@lijnloos; nu lekker ff relaxen dan? benen omhoog en bijkomen???

@Tan, een dikke , wat een moeilijk moment..... en ik vind het vogelhuisje echt een hele lieve gedachte...

@LLM's ; alles nog rustig begrijp ik..... *gaat weer in de afwachtmodus*

ik ben weer uitgewerkt... nu zo lekker ff met de beentjes omhoog op de bank vanavond lekker helemaal vrij..

en over de zwangerschapsgym, niet gratis, maar wel heel goedkoop (30 euro totaal) en ik denk dat ik die 7 lessen nog wel ga redden... en sommige tips zijn wel handig...
maja echt leuk is anders

Ik heb vandaag lekker dagen weggestreept in mijn agenda (ivm het minder gaan werken)...
wta een heeeeeeeeeeeeeeerlijk gevoel zeg! het wordt ineens een stuk overzichtelijker!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  woensdag 7 oktober 2009 @ 16:22:18 #56
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_73460351
pffff, ik ben ook aan het aftellen...

Nog twee weken (en vrijdag maar dat telt niet) en dan is het vakantie. Dan nog een week, maar die telt ook niet echt meer vind ik . Dus eigenlijk heb ik over twee weken verlof .
  woensdag 7 oktober 2009 @ 16:26:18 #57
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_73460513
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 16:22 schreef Groofsken het volgende:
pffff, ik ben ook aan het aftellen...

Nog twee weken (en vrijdag maar dat telt niet) en dan is het vakantie. Dan nog een week, maar die telt ook niet echt meer vind ik . Dus eigenlijk heb ik over twee weken verlof .
Ik ook, maar dan nog 1 weekje langer dan jij (16 november)
Herfstvakantie JeeeeJ, heb er zin in!
pi_73460566
BJ, wat kan dat heerlijk zijn he, dagen afstrepen.

Ik word hier trouwens nauwlettend in de gaten gehouden vanaf de monitor... Mijn katten gaan erg balen als mijn verlof weer voorbij is!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 7 oktober 2009 @ 16:28:55 #59
35189 Troel
scherp en bot
pi_73460613
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 14:26 schreef amaranta het volgende:

[..]

Krijg jij een geplande keizersnee? Of doel je op Xenia, die dus eerder beviel en ehm... die andere schat laatst.
Ikke niet, ze zullen bij mij alles willen voorkomen om zoiets te doen, teveel kans op verklevingen Doelde inderdaad op Xenia (en was McLaura niet ook te vroeg?)

Tan

Ow en het keukentje is helemaal
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 7 oktober 2009 @ 16:28:58 #60
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_73460615
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 16:26 schreef amaranta het volgende:

[..]

Ik ook, maar dan nog 1 weekje langer dan jij (16 november)
Herfstvakantie JeeeeJ, heb er zin in!
en ik ook; 17 november mijn laatste werkdag dat schiet ineens wel hard op!
zal eens ff dagen gaan tellen....

omg nog maar 16 dagen werken
  woensdag 7 oktober 2009 @ 16:30:42 #61
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_73460686
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 16:27 schreef Sorbootje het volgende:
BJ, wat kan dat heerlijk zijn he, dagen afstrepen.

Ik word hier trouwens nauwlettend in de gaten gehouden vanaf de monitor... Mijn katten gaan erg balen als mijn verlof weer voorbij is!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hahaaaaa wat fantastisch! en wat een mooie kat!!
  woensdag 7 oktober 2009 @ 16:32:01 #62
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_73460733
*kuch* sorry dat ik hier post, normaal bookmark ik jullie gewoon netjes zonder te posten (ben niet zwanger of proberende ) maar ik wil graag eens weten wat LLM betekent! Iedereen een fijne zwangerschap toegewenst en miss dynabyte heel veel succes vrijdag
pi_73460755
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 16:32 schreef Spees_Eend het volgende:
*kuch* sorry dat ik hier post, normaal bookmark ik jullie gewoon netjes zonder te posten (ben niet zwanger of proberende ) maar ik wil graag eens weten wat LLM betekent! Iedereen een fijne zwangerschap toegewenst en miss dynabyte heel veel succes vrijdag
laatste loodjes mama's
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 7 oktober 2009 @ 16:34:16 #64
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_73460810
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 16:32 schreef Vicky het volgende:

[..]

laatste loodjes mama's
aaaah.. danku... daar was ik niet opgekomen
pi_73460819
lekker heh, die verlof vooruitzichten

Ik moet nog een dag of 28 werken, denk ik.
26 november laatste werkdag (klinkt nog heel ver weg....)

Mits ik niet heel erg ga bloeden natuurlijk (mijn placenta ligt nog frontaal voor de uitgang)
  woensdag 7 oktober 2009 @ 16:36:20 #66
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_73460862
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 16:34 schreef lily het volgende:
lekker heh, die verlof vooruitzichten

Ik moet nog een dag of 28 werken, denk ik.
26 november laatste werkdag (klinkt nog heel ver weg....)

Mits ik niet heel erg ga bloeden natuurlijk (mijn placenta ligt nog frontaal voor de uitgang)
niet gaan doen hoor..... dan maar gewoon tot de 26ste door zonder te bloeden....
pi_73460869
Goeiemiddag!!

Oh Tan..
Sorbo, wat heb je een enge kat!
Troel, Voor je keukentje!

Ik ben 28 weken zwanger!!
Binnen 12 weken zijn we heit en mem! Thnx ladies!

Ik kwam er zonet achter dat ik theoretisch nog maar 7 keer hoef te werken! (Ik werk (helaas) alleen op de woensdag) Het gaat hier goed. Hij is super druk en morgen moeten we weer op controle. Vrijdag avond ga ik naar mijn zus (woont in Naaldwijk) en dan gaan we zaterdag shoppen in Den Haag. Heb er zin an!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_73460903
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 16:36 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

niet gaan doen hoor..... dan maar gewoon tot de 26ste door zonder te bloeden....
ga ik doen

bloeden doe ik nu soms al (maar nog niet het langs de benen lopende gedoe, zeg maar)
  woensdag 7 oktober 2009 @ 16:38:45 #69
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_73460955
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 16:36 schreef Vlindur het volgende:
Goeiemiddag!!

Oh Tan..
Troel, Voor je keukentje!

Ik ben 28 weken zwanger!!

Ik kwam er zonet achter dat ik theoretisch nog maar 7 keer hoef te werken! (Ik werk (helaas) alleen op de woensdag) Het gaat hier goed. Hij is super druk en morgen moeten we weer op controle. Vrijdag avond ga ik naar mijn zus (woont in Naaldwijk) en dan gaan we zaterdag shoppen in Den Haag. Heb er zin an!
heit en mem
ons kindje krijgt ook een pake en beppe en een opa en oma
(vriendlief is geboren en getogen Fries)
en morgen zijn wij ook alweer 28 weken dus dan ga ik ook weer jompelen haha
(en die dag erna voor Davinia )
pi_73460991
Yay Vlindur! 28 weken!

Keshet: ik had nog helemaal niet aan de combi EDS en zwangerschap gedacht Dat zal toch niet heel veel uitmaken? Gewoon hypermobiel of EDS?

Lily balen dat dat ding nog niet opgeschoven is Kan het nog? Of wordt het nu sowieso keizersnede?
pi_73461083
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 16:36 schreef Vlindur het volgende:

I know, maar ze kan ook heel lief kijken hoor

Heit en Mem... Ik geloof niet dat ik er ooit aan wen, hoe lang ik ook in Friesland woon. Nou ja, heit en mem gaat nog wel, maar van die kleine kindjes die in de supermarkt roepen: Memmieeeeeeee of Heitieeeeee

*ril*

Van de andere kant, ik houd er ook niet van als kinderen mammie of pappie zeggen.. Misschien ligt het wel gewoon aan mij!
pi_73461112
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 16:38 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

heit en mem
Oh wat leuk dat je vriend ook een Fries is! Die van ons krijgt ook een opa, oma en een pake en beppe
Mijn ouders zijn niet Friestalig. Pappie is Sneekers en moeders is Brabants Wij gaan onze zoon trouwens wel Friestalig opvoeden. Maar bij opa en opa enzo wel gewoon Nederlands oid. We zien wel hoe het loopt

Leuk he, dat we allemaal een dag na elkaar zijn uitgerekend!
pi_73461129
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 16:42 schreef Sorbootje het volgende:

[..]

I know, maar ze kan ook heel lief kijken hoor

Heit en Mem... Ik geloof niet dat ik er ooit aan wen, hoe lang ik ook in Friesland woon. Nou ja, heit en mem gaat nog wel, maar van die kleine kindjes die in de supermarkt roepen: Memmieeeeeeee of Heitieeeeee

*ril*

Van de andere kant, ik houd er ook niet van als kinderen mammie of pappie zeggen.. Misschien ligt het wel gewoon aan mij!
Waar woon je dan?! We moeten es een Friesland meet doen!
pi_73461394
in een dorpje precies tussne LWD en Sneek. De trein stopt er
  woensdag 7 oktober 2009 @ 16:56:44 #75
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_73461457
Vlindur: Gefeliciteerd!!!

Groofsken: Wat leuk! Ga ik ook proberen te vragen of ze van een bepaald beeld een foto willen afdrukken Hoop van het gezichtje Erg leuk zeg! En het gaat me niet om het presentje Het is al leuk genoeg dat ik ons dochtertje weer even mag vewonderen en de foto's is natuurlijk helemaal geweldig!!
pi_73461463
Ik spreek behoorlijk goed ABN, maar ik betrap me er, nu de hummel een beetje leert praten, op dat ik toch wel veel Groningse dingen zeg
pi_73461522
Ik heb besloten dat ik gewoon 9e ben in het lijstje Die twee papa's posten toch never nooit.
pi_73461534
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 16:56 schreef freecell het volgende:
Ik spreek behoorlijk goed ABN, maar ik betrap me er, nu de hummel een beetje leert praten, op dat ik toch wel veel Groningse dingen zeg
Haha confronterend hè?!
pi_73461559
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 16:56 schreef freecell het volgende:
Hihi! Vallen je ook woorden echt op? En welke dan?
pi_73461580
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 17:00 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Mama, waar komen de kindjes weg?
pi_73461791

[ Bericht 100% gewijzigd door martine1984 op 07-10-2009 17:09:44 ]
pi_73461832
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 16:56 schreef mama_papa het volgende:
Vlindur: Gefeliciteerd!!!

Groofsken: Wat leuk! Ga ik ook proberen te vragen of ze van een bepaald beeld een foto willen afdrukken Hoop van het gezichtje

Hier werkte dat dus
pi_73461858
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 17:00 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Kiek
Hij geeft mij iets en zegt 'kiek'
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 17:01 schreef Sorbootje het volgende:

[..]

Mama, waar komen de kindjes weg?
Whehe

En de kans dat hij ooit snapt wat een vaatdoekje is is ook vrij klein ben ik bang
pi_73461870
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 16:39 schreef freecell het volgende:
Lily balen dat dat ding nog niet opgeschoven is Kan het nog? Of wordt het nu sowieso keizersnede?
nee hoor, gelukkig kan ie nog schuiven...

jij nog gefeliciteerd met jullie goede 20 weken echo
pi_73461919
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 17:08 schreef martine1984 het volgende:
He joh, we hebben hier een taal

En ik kan beter Nederlands praten dan sommige meiden uit Haarlem die het altijd over 'kennen' ipv kunnen hadden
pi_73461972
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 17:11 schreef freecell het volgende:

[..]

Kiek
Hij geeft mij iets en zegt 'kiek'

En de kans dat hij ooit snapt wat een vaatdoekje is is ook vrij klein ben ik bang
Wat is bij jullie een vaatdoekje dan?

Hier is plassen en poepen "miegen' of 'pisje' en 'skiete' en dat vind ik echt heel erg en dat ga ik de kleine dus ook echt niet aanleren. Dat wordt dus gewoon plassen en poepen En kiek is toch schattig
  woensdag 7 oktober 2009 @ 17:16:43 #87
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_73461973
Sorbootje... Die kat

@lily, ik moest even teruglezen waar freecell het over het met dat ding Ik dacht 'ze kan toch niet serieus de baby bedoelen?' Ik dacht aan stuitliggingen enzo. Maar nee, de placenta, wel vervelend zeg. Wat zijn de vooruitzichten in het gunstigste geval? Dat het opschuift en je gewoon normaal thuis kunt bevallen?
pi_73461980
Zou wel tof zijn als hij nog even een eindje omhoog schoof
  woensdag 7 oktober 2009 @ 17:18:08 #89
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_73462010
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 16:38 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

heit en mem
zo leuk idd!

Vlindur, laten ze jou sowieso niet overtijd lopen, of hebben jullie daar al afspraken over? of kan jij net als de rest van het "pleps" overtijd gaan?

freecell, ging jij je niet laten checken op eds en zo?
pi_73462111
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 17:16 schreef Tan het volgende:
@lily, ik moest even teruglezen waar freecell het over het met dat ding Ik dacht 'ze kan toch niet serieus de baby bedoelen?'

Als "het ding" naar boven schuift is er helemaal niks aan de hand, en kan ik thuis bevallen.
Blijft ie zitten waar ie zit dan blijf ik "medisch" en wordt het een keizersnee

Maar mijn grootste zorg zijn de (grote) bloedingen en het stolsel (lees zo groot als een kikker) verlies tussendoor en de ziekenhuisopnames eventueel....
pi_73462119
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 17:18 schreef DaviniaHR het volgende:

[..]

zo leuk idd!

Vlindur, laten ze jou sowieso niet overtijd lopen, of hebben jullie daar al afspraken over? of kan jij net als de rest van het "pleps" overtijd gaan?
Op dit moment ga van het ergste uit en krijg ik dus nog minstens een bloedtransfusie en moet ik eerder bevallen, maar als ik het een keer zonnig bekijk denk ik idd dat ik volgend jaar nog wel haal
Het is moeilijk te voorspellen iig.. Ik heb geen flauw idee. Ik zal het morgen even na vragen. Ik schrijf het gelijk op!
pi_73462838
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 16:39 schreef freecell het volgende:
Keshet: ik had nog helemaal niet aan de combi EDS en zwangerschap gedacht Dat zal toch niet heel veel uitmaken? Gewoon hypermobiel of EDS?
Hier ook hypermobiel en eds is vlgs mij nooit officieel vastgesteld maar als je hypermobiel bent heb je zowieso vlgs mij eds maar dan een bepaald type ofzo.
Heb me daar eigenlijk nooit zo goed in verdiept tot de laatste tijd en sinds de zw.schap dat ik denk, s ff in de gaten houden en een x met de reumatoloog om tafel.
Toen dat bij mij geconstateerd werd kwam ook het gedoe met schildklier en radioactief jodium etc. dus genoeg aan de kop.
Maar iig, heb dus ook tijd bij manueel therapeut gelopen en ook paar x daar gekomen dat ik zei, vlgs mij zit het niet goed en stond het scheef zeg maar links en rechts en van onder en boven schuin zeg maar en met manueel therapie is dat goed gegaan.
Tijdens de zw.schap zijn idd de banden al weker waardoor je er vlgs haar meer last van kunt hebben, met de bevallign zou het een voordeel kunnen zijn omdat je bekken dan makkelijker te bewegen is zeg maar (ik hoop het over nu en 2 wkn te kunnen bevestigen ) maar na die tijd moet je wel weer extra sporten en oefeningen doen om juist die banden die normaal al verslapt zijn en nu dus nog extra goed te versterken en goed sporten was dus haar advies om de boel zo snel mogelijk weer wat steviger te krijgen omdat dit gewoon nog meer verslapt is dan normaal.
Gister ook met de vk over gehad over de bevalling, ze varen toch op het lichaam en op de bevallende vrouw tenzij bijv. fysio ofzo bepaalde houdingen heeft afgeraden of dat je zelf weet dan gaat er makkelijk iets uit de kom of als je iets niet goed kunt volhouden.
HEb wel ff gevraagd of ze in het zkh een baarkruk hebben want soms met eds kun je minder krachtige weeen hebben schijnbaar en dan is natuurlijk een baarkruk wel handig ivm zwaartekracht.

Hopelijk is het een niet te wazig verhaal geworden.

@ Keshet, ben je ook hypermobiel?
En gaat het al wat beter met je?
pi_73463095
Voor de dames die naar een manueel therapeut zijn geweest ivm bekkenproblemen en scheef stand, hoe hebben jullie dat ervaren? En dan met name de dagen erna? Ik ben maandag voor het eerst bij hem geweest en hij heeft lopen duwen en trekken als of zijn leven er vanaf hing en ik kan al 2 dagen bijna niet lopen. Vanaf mijn onderrug tot aan mijn knieen doet het pijn, het voelt beurs en of ik klem heb gezeten tussen 2 liftdeuren. Durf nou niet zo goed maandag opnieuw me door de mangel te laten halen.

Oh en ik heb me online even uitgeleefd bij de prenatal. ze hebben een heel leuk bosdieren boxkleed, speelbal en knisperboekje welke ik heb aangeschaft. Hoef ik ook de deur niet ervoor uit. Slechts manlief even langs de prenatal sturen om de blije doos op te halen.

Verders gaat het met onze kleine man wel goed volgens mij, schopt er flink op los. Vooral in mijn lies vind hij het leuk om te schoppen.
  woensdag 7 oktober 2009 @ 18:06:09 #94
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_73463209
faja, ik heb geen scheefstand of echte BI, maar de osteopaat heeft bij mij echt wel geholpen.
al heb ik de eerste dag van de eerste behandeling wel een compleet stijve poot gehad, maar daarna was het wel echt beter.

maar wellicht gooit een osteopaat iets minder geweld in de strijd dan een manueel therapeut. kweenie.

mss kan je vragen of hij de volgende keer iets zachter met je is? hij zal toch wel vragen hoe het was na de behandeling, lijkt me?
pi_73463267
sorry, was helemaal even vergeten te reageren.

Lily, dat vroeg ik me nou af en wou het je nog vragen maar heb je antwoord al gelezen. ik vroeg me dus af of je wel op de gewone manier kon bevallen als de placenta de uitgang blokkeert maar zo te lezen wordt het dan een keizersnede.

Tan, het lijkt me ook heel moeilijk hoor.Vol met hormonen en dan zulke emotioneel beladen foto's en filmpjes kijiken. Aan de andere kant ook mooi dat je dat hebt van Ayden.
  woensdag 7 oktober 2009 @ 18:11:08 #96
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_73463335
Pfff, nou, met mijn duffe kop strakjes met kraamvisite ( ) want middagtukje is ook al mislukt.. Maar ik mag wel een heel vers beebje gaan ontmoeten, dus dat is erg yay!

Wupwup, ik heb er wel eens over zitten denken om de katten er helemaal uit te gooien (ehm, nouja, de slaapkamer dan), maar tot nu toe heb ik het hart nog niet gehad, ik vind het zo zielig (en ook wel erg gezellig, tot ze willen eten zijn ze echt wel heel lief zeg maar ).. Ik ga er toch maar weer eens over nadenken inderdaad..

BJ, fijn dat jij een beetje ok hebt geslapen, hopelijk zet de deze trend zich voort

Sorbootje, wauw, da's een mooie poesie!

Troel, McLaura was inderdaad ook voor haar afgesproken datum al begonnen

En Vlindur, leuk, in Den Haag en Naaldwijk! Zal in gedachten naar je zwaaien!

Euhm, ik ben het heel erg kwijt voor de rest. En hummerdehum, er zou om 6 uur iemand langskomen voor een vragenpanel waar ik lid van ben, maar die is er nog niet en we moeten dus wel om 8 bij onze vrienden zijn.. Sjucht..
3!
  woensdag 7 oktober 2009 @ 18:27:08 #97
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_73463731
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 16:28 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

en ik ook; 17 november mijn laatste werkdag dat schiet ineens wel hard op!
zal eens ff dagen gaan tellen....

omg nog maar 16 dagen werken
Das ok raar dan. JIj bent eerder uitgerekend dan ik, ik stop 4 weken van te voren en ik hoef de 16de al niet meer te werken! Dus dan hoef ik nog maar....14 dagen!
WOW!
(is Evas verjaardag!!!)

edit: ik dacht dat ik groofsken aan het quoten was
pi_73464151
Ik geloof dat ik het even niet meer leuk vind. Mijn buik voelt alsof hij elk moment kan ontploffen, alsof het gewoon niet meer past. Mijn geduld is op. Ik wil mijn meisje zien en voelen en ruiken. Ik wil weer lekker kunnen zitten/lopen/liggen en ik wil mijn lijf terug.

Bleegh en ik verveel me.

pi_73464283
Alle decembermama's die binnenkort verlof hebben hihi
Mijn laatste werkdag is 30 oktober, maar als ik zie wat ik nog allemaal moet doen om alles netjes over te dragen heb ik liever een week later verlof haha.
pi_73464339
Sterkte Sorbootje....ze komt er nu vast snel uit!!
Knuffel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')