Mooi aantal wel.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:52 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Na 368686 posts snapt tong80 nog altijd het forum niet
Als je zo'n clip opneemt vraag je er ook wel om he!?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:04 schreef InTrePidIvity het volgende:
Volgens mij is deze kerel niet helemaal 100%, beetje tactloos om 'm dan op tv te laten zien
Op FOK! werd hij al flink afgezeken, maar dat is FOK!.
Daar kan ik nooit genoeg van krijgen. Elke scene minimaal 40x al gezien en toch blijf ik er maar steeds om lachen alsof het de eerste keer is.quote:
Ik kende ze ook niet.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:51 schreef marcodej het volgende:
Ben ik de enige die nog nooit van Trio Bier gehoord had?
Nee hoor. Hoewel 'zanger' Jan Eilander me heel bekend voorkwam.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:51 schreef marcodej het volgende:
Ben ik de enige die nog nooit van Trio Bier gehoord had?
Heeft de Docu over Herman Brood gemaakt.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:43 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee hoor. Hoewel 'zanger' Jan Eilander me heel bekend voorkwam.
quote:Vanavond zijn te gast: Agnes Jongerius, Freek Vonk, Maarten Baas en Nico Dijkshoorn. Han Bennink en Cesar Zuiderwijk verzorgen de muziek en Marike Jager schuift aan als tafeldame.
Inderdaad zeg, wat een enthousiasmequote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:59 schreef DrDentz het volgende:
Ojee! Ik zag de hyperactieve slangenman zitten.
Ze heeft echt een verschrikkelijke lach. Met d'r mond dicht ziet ze er best lief uit.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:08 schreef T3rr0r het volgende:
[..]
Ik zou haar geven. No doubt. Het liefst zingend.
En zij dan dat hoedje van Matthijs op.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:08 schreef T3rr0r het volgende:
[..]
Ik zou haar geven. No doubt. Het liefst zingend.
Goede drummer maar een ontzettend lastige kerel.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:14 schreef koemleit het volgende:
als k dat had geweten was ik niet gekomen haha.
Volgens mij is dat wel inherent aan de jazz-muziek, toch?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Creatiever en muzikaler dan Cesar.
Zeker weten.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:19 schreef Maloney het volgende:
Marike mag blijven!
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:20 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Volgens mij is dat wel inherent aan de jazz-muziek, toch?
Giovanca heeft gewoon tien keer meer inhoud dan die lelijke zangeres die er vandaag zat.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:37 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Eindelijk een zangeres die wel iets toevoegt.
Dat was met Giovanca net iets anders.
Wat heeft Marike nou helemaal toegevoegd deze uitzending dan?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:37 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Eindelijk een zangeres die wel iets toevoegt.
Dat was met Giovanca net iets anders.
Knap zijn en Han Bennink de Wilson Pickett gegeven.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:45 schreef marcodej het volgende:
[..]
Wat heeft Marike nou helemaal toegevoegd deze uitzending dan?
DWDD is de Voor de Vuist Weg van deze tijd met Matthijs in de rol van Willem Duysquote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:45 schreef RobertoCarlos het volgende:
Verschrikkelijke o-jee-een eng dier- op-tv!!
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:45 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ze zei anders inderdaad verdomd weinig. Ik dacht eerst dat Aaf er zat omdat het zo stil wasquote:
Precies daarom:quote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
DWDD is de Voor de Vuist Weg van deze tijd met Matthijs in de rol van Willem Duys
Helemaal niets dus.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:45 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dit dus.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:47 schreef Heufd het volgende:
[..]
Knap zijn en Han Bennink de Wilson Pickett gegeven.
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:25 schreef rubbereend het volgende:
kunnen ze die evalutatie van morgen op de redactie ook niet gewoon uitzenden?
En hoe ze afscheid namquote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:06 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Jakhals tegen rappende tbs'er: "Hoe lang moet je nog?"
Vond er niks bijzonders aan... Zo kun je er nog wel duizenden verzinnenquote:
Die grandfather (?) klok was wel echt gruwelijk vet.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 08:17 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Vond er niks bijzonders aan... Zo kun je er nog wel duizenden verzinnen
quote:Gasten in de uitzending zijn: Ella Vogelaar, Robert de Hoog, de cast van de musical 'Dromen zijn bedrog', Jodie Kean en tafelheer is Giel Beelen.
het wordt tijd dat ze de blaastest op straat invoeren, dan had ze het nooit gehaald naar de studioquote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:39 schreef SigmundFreud het volgende:
Het is PvdA-week geloof ik. Niet bepaald interessant. Vogelaar ziet er ook al niet florissant uit.
Dan is Vogelaar wel lekker lenig.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:43 schreef kawotski het volgende:
Er is er maar 1 die aan de stoelpoten zaagt en dat is zij zelf.. (maar des te beter)
Hopelijk treedt Hamer direct af.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:43 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Intelligente vrouw. Een keer of negentig beter dan Hamer.
Ja zeer intelligent om zo op tv lekker zuur te doen.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:43 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Intelligente vrouw. Een keer of negentig beter dan Hamer.
Mülisch, altijd grappig, maar Neerlands beste schrijver ooit? W.F. Hermans had die prijs natuurlijk de afgelopen veertig jaar moeten krijgen.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:45 schreef Roi het volgende:
Neeee niet alweer dat gezeik dat hij de Nobelprijs niet krijgt...
Wat een zure aflevering.
Joël heet hij geloof ik.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:09 schreef DrDentz het volgende:
Is die gast die nu op het bankje zit 'die gast met die vader' van Idols een paar jaar geleden? Zijn vader vond hem helemaal geweldig geloof ik.
tja, VARAquote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:39 schreef SigmundFreud het volgende:
Het is PvdA-week geloof ik. Niet bepaald interessant. Vogelaar ziet er ook al niet florissant uit.
Ja.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:18 schreef InTrePidIvity het volgende:
Komt Louis van Gaal, hoorde ik dat nou goed?
Waarom, al zovaak gezien gehoordquote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:26 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ja.
Hopelijk trapt hij nog flink na richting Ronald Koeman.
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:00 schreef InTrePidIvity het volgende:
Die reclame is wel erg geniaal zeg
omg morgen van Gaal dag, op de Radio van dit is de dag, dan DWDD en nog bij Paul de Leeuwquote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:18 schreef InTrePidIvity het volgende:
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:18 schreef InTrePidIvity het volgende:
Dit:quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:17 schreef tong80 het volgende:
Heb het item met Lammers moeten missen. Wat was er zo slecht aan ?
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:03 schreef RobertoCarlos het volgende:
![]()
![]()
Jaaaa, die heeft net een autobiografie uit, waarin hij lekker om zich heen schopt! Wordt sappig met MMH!!
Tuurlijk, typisch DWDD weer om overdreven veel aandacht te besteden aan de linkse partijen.... waarom niet eens lekker wroeten in de populistische partijen?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:27 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Dat geneuzel over de PvdA ben ik flink zat
volgens mij is dat voor vorig seizoen eens onderzocht, en er zaten uiteindelijk meer "rechtse" gasten aan tafel dan linkse......quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 08:19 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Tuurlijk, typisch DWDD weer om overdreven veel aandacht te besteden aan de linkse partijen.... waarom niet eens lekker wroeten in de populistische partijen?
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:15 schreef Veerboot het volgende:
Zit Van Gaal nou vanavond gewoon bij DWDD én Pauw & Witteman?
inderdaad haha.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:37 schreef marcodej het volgende:
Die bakjes koffie van MM worden steeds groter!
Krabbéquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:47 schreef Arcee het volgende:
Hè bah, die vreselijke Jeroen Krabbé.
Eens kijken met wat voor omhooggevallen snobverhaal-ie deze keer weer aan komt zetten.:')
nou daar komtie danquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:47 schreef Arcee het volgende:
Hè bah, die vreselijke Jeroen Krabbé.
Eens kijken met wat voor omhooggevallen snobverhaal-ie deze keer weer aan komt zetten.:')
Als ze dat denken luisteren ze gewoon niet goed.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:11 schreef marcodej het volgende:
Huh, denken mensen in het publiek nou dat hij ook vreemdging met de vrouw van die speler?
Morgen is hij bij Paul de Leeuw..quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:23 schreef golfer het volgende:
Wat een vreselijke man is die Van Gaal toch. Maar hij weet z'n niet zelf geschreven boekje wel aardig te promoten.
En Hans is niks veranderd, en alle drie Barbara Streisand fans! Ik vond dat filmpje van het optreden van Barbara Streisand waar MM daar ook was en duidelijk te zien was wel leuk!quote:
Dit wordt spitsuur bij uitzendinggemist voor mijquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:32 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Morgen is hij bij Paul de Leeuw..
Percies. MN begon over precies dezelfde onderwerpen als die al in het sportjournaal waren geweest. Valt me tegen van um..quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:21 schreef Paul het volgende:
Vond het niet zo bijzonder eigenlijk dat interview met van Gaal weer dat geouwehoer over Koeman
-Edit- ..ik las op Paul zijn twitter dat hij zondag met zijn vrouw Truus te zien is..In Lieve Paul PS.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:32 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Morgen is hij bij Paul de Leeuw..
quote:Zondag van gaal met truus, zijn vrouw in Lieve Paul. Ben benieuwd wat je daar van gaat vinden. En wat een goede keuze kwa dir.
Die was inderdaad in die setting, op dat moment, te lachwekkendquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:02 schreef Ambrosius het volgende:
Hoe heette Alzheimer met z'n voornaam![]()
.
Ben ik het mee eens, het is dat Louis op den duur vanzelf de regie overnam door zijn boek te laten zien, en de filosofie erachter vertelde, maar Matthijs begon alleen maar over vreemdgaan, Cruijff en nog meer van dat soort zaken..quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:50 schreef dolfg het volgende:
Vond het een slecht gesprek van Matthijs.
Vreemdgaan, Koeman en Cruyff, dat gaat dan drie keer niet over de trainer van Gaal maar om de mensen om hem heen.
Pauw en Witteman deden het een stuk beter!
Dat zei ik dus, waren uitgekauwde onderwerpen..... valt me tegen van Mattijsquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 10:42 schreef Kidney_bean01 het volgende:
[..]
Die was inderdaad in die setting, op dat moment, te lachwekkend
[..]
Ben ik het mee eens, het is dat Louis op den duur vanzelf de regie overnam door zijn boek te laten zien, en de filosofie erachter vertelde, maar Matthijs begon alleen maar over vreemdgaan, Cruijff en nog meer van dat soort zaken..
quote:Te gast in de uitzending zijn: Remco Campert, Bart Chabot, Jan Mulder, Gerard Joling en Beau van Erven Dorens. De muziek wordt verzorgd door Lavinia Meijer.
Ben een fan van hem op tvquote:Op maandag 12 oktober 2009 17:44 schreef qonmann het volgende:
Jan Mulder weer, hopen dat ie zijn bek houdt
Kom jij nog wel eens op je ouwe leeftijd ?quote:
jan modus on NUMMER 1 !!!quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:44 schreef qonmann het volgende:
inderdaadquote:Op maandag 12 oktober 2009 17:44 schreef qonmann het volgende:
quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
inderdaadvervelende schreeuwlelijk
NUMMMER 5quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:07 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja vind ik ook altijd leuk hoe hij de nummers noemt
Ja tuurlijk 5 nummersquote:Op maandag 12 oktober 2009 19:07 schreef Paul het volgende:
[..]
NUMMMER 5!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111111111111111111
Je bent briljant somsquote:Op maandag 12 oktober 2009 19:24 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat denk ik ook dat hij over DSB zal praten.
No,no,no,noquote:Op maandag 12 oktober 2009 19:31 schreef rubbereend het volgende:
nou tis nog steeds niet best met Amy Winehouse
Aldus Balkenende een half jaar geleden over Scheringaquote:“Je bent een voorbeeld voor ons allemaal, je speelt een geweldige rol in de financiële sector. Ik vind dat fantastisch. We zijn trots op je!’
En toch ga ik hem kijken op uitzendinggemist. Of misschien juist wel daardoorquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:01 schreef RobertoCarlos het volgende:
Wat een verschrikkelijke schijtaflevering. Kon me geen moment boeien.
quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:13 schreef RobertoCarlos het volgende:
Morgen in DWDD: Yorien vd Herik en Michael van Praag
Ik heb hetzelfde. Kan er niets aan doen, maar ik zit gewoon mee te gieren.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:23 schreef UFOtje het volgende:
Prachtige uitleg van Bart Chabot over zijn penis in vloeibare chocolade. En dat gegier van Joling werkt altijd heel aanstekelijk op mij, hoe fout het ook mag wezen!
Mooi he. Tuig van de richel. Recht in de cameraquote:Op maandag 12 oktober 2009 19:54 schreef superjojo het volgende:
Jort maakt het imago van Zwitserleven in een halve minuut kapot
Zó erg is het toch niet? Die bewaar je normaal altijd voor begrafenissen.quote:
Nee, de echtequote:
Altijd leukquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:41 schreef Black-Hole het volgende:
Herman Brusselmans komt weer eens langs vanavond.
quote:Vanavond zijn te gast: Herman Brusselmans, Jorien van den Herik, Michael van Praag en Harry van Raaij. Muziek wordt verzorgd door Simone Lamsma en tafelheer is Hugo Borst.
En? Staat er nog wat in?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:21 schreef Haaibaaike het volgende:
Zojuist nieuwsbrief gekregen van DWDD..
...? En?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:21 schreef Haaibaaike het volgende:
Het ging me om VDBquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 01:38 schreef Arcee het volgende:
[..]
Zó erg is het toch niet? Die bewaar je normaal altijd voor begrafenissen.
Ja ik las het in de krant.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:21 schreef Haaibaaike het volgende:
Wat een figuur.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:43 schreef Drexl het volgende:
Herman Brusselmans
In de uitzending van 13 oktober komt Herman Brusselmans in de uitzending voor een afscheidsinterview. Ter ere van zijn tijdelijke afscheid. Voor een periode van twee jaar zal de schrijver zich opsluiten in zijn huis voor een langdurige retraîte.
Wordt ongetwijfeld lachen
kijken of ie woord houdtquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:43 schreef Drexl het volgende:
Herman Brusselmans
In de uitzending van 13 oktober komt Herman Brusselmans in de uitzending voor een afscheidsinterview. Ter ere van zijn tijdelijke afscheid. Voor een periode van twee jaar zal de schrijver zich opsluiten in zijn huis voor een langdurige retraîte.
Wordt ongetwijfeld lachen
O, als dat alles is.... Beetje onzin om daarvoor een nieuwsbrief uit te brengenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:32 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Wat jij hier gequoted hebt welke mensen komen duh!!
Die lul van Max denkt ook wel heel erg dat 'ie het is.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:39 schreef DatMeenJeNiet het volgende:.
Ietsjes minder vervelend doen mag wel Huug.
Volgens mij denkt Hugo dit ook.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:40 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Die lul van Max denkt ook wel heel erg dat 'ie het is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |