Mooi aantal wel.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:52 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Na 368686 posts snapt tong80 nog altijd het forum niet
Als je zo'n clip opneemt vraag je er ook wel om he!?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:04 schreef InTrePidIvity het volgende:
Volgens mij is deze kerel niet helemaal 100%, beetje tactloos om 'm dan op tv te laten zien
Op FOK! werd hij al flink afgezeken, maar dat is FOK!.
Daar kan ik nooit genoeg van krijgen. Elke scene minimaal 40x al gezien en toch blijf ik er maar steeds om lachen alsof het de eerste keer is.quote:
Ik kende ze ook niet.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:51 schreef marcodej het volgende:
Ben ik de enige die nog nooit van Trio Bier gehoord had?
Nee hoor. Hoewel 'zanger' Jan Eilander me heel bekend voorkwam.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:51 schreef marcodej het volgende:
Ben ik de enige die nog nooit van Trio Bier gehoord had?
Heeft de Docu over Herman Brood gemaakt.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:43 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee hoor. Hoewel 'zanger' Jan Eilander me heel bekend voorkwam.
quote:Vanavond zijn te gast: Agnes Jongerius, Freek Vonk, Maarten Baas en Nico Dijkshoorn. Han Bennink en Cesar Zuiderwijk verzorgen de muziek en Marike Jager schuift aan als tafeldame.
Inderdaad zeg, wat een enthousiasmequote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:59 schreef DrDentz het volgende:
Ojee! Ik zag de hyperactieve slangenman zitten.
Ze heeft echt een verschrikkelijke lach. Met d'r mond dicht ziet ze er best lief uit.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:08 schreef T3rr0r het volgende:
[..]
Ik zou haar geven. No doubt. Het liefst zingend.
En zij dan dat hoedje van Matthijs op.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:08 schreef T3rr0r het volgende:
[..]
Ik zou haar geven. No doubt. Het liefst zingend.
Goede drummer maar een ontzettend lastige kerel.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:14 schreef koemleit het volgende:
als k dat had geweten was ik niet gekomen haha.
Volgens mij is dat wel inherent aan de jazz-muziek, toch?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Creatiever en muzikaler dan Cesar.
Zeker weten.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:19 schreef Maloney het volgende:
Marike mag blijven!
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:20 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Volgens mij is dat wel inherent aan de jazz-muziek, toch?
Giovanca heeft gewoon tien keer meer inhoud dan die lelijke zangeres die er vandaag zat.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:37 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Eindelijk een zangeres die wel iets toevoegt.
Dat was met Giovanca net iets anders.
Wat heeft Marike nou helemaal toegevoegd deze uitzending dan?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:37 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Eindelijk een zangeres die wel iets toevoegt.
Dat was met Giovanca net iets anders.
Knap zijn en Han Bennink de Wilson Pickett gegeven.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:45 schreef marcodej het volgende:
[..]
Wat heeft Marike nou helemaal toegevoegd deze uitzending dan?
DWDD is de Voor de Vuist Weg van deze tijd met Matthijs in de rol van Willem Duysquote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:45 schreef RobertoCarlos het volgende:
Verschrikkelijke o-jee-een eng dier- op-tv!!
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:45 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ze zei anders inderdaad verdomd weinig. Ik dacht eerst dat Aaf er zat omdat het zo stil wasquote:
Precies daarom:quote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
DWDD is de Voor de Vuist Weg van deze tijd met Matthijs in de rol van Willem Duys
Helemaal niets dus.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:45 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dit dus.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:47 schreef Heufd het volgende:
[..]
Knap zijn en Han Bennink de Wilson Pickett gegeven.
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:25 schreef rubbereend het volgende:
kunnen ze die evalutatie van morgen op de redactie ook niet gewoon uitzenden?
En hoe ze afscheid namquote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:06 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Jakhals tegen rappende tbs'er: "Hoe lang moet je nog?"
Vond er niks bijzonders aan... Zo kun je er nog wel duizenden verzinnenquote:
Die grandfather (?) klok was wel echt gruwelijk vet.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 08:17 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Vond er niks bijzonders aan... Zo kun je er nog wel duizenden verzinnen
quote:Gasten in de uitzending zijn: Ella Vogelaar, Robert de Hoog, de cast van de musical 'Dromen zijn bedrog', Jodie Kean en tafelheer is Giel Beelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |