Op 299 een tvp plaatsen.quote:Op maandag 5 oktober 2009 16:33 schreef DaMart het volgende:
Nog even snel een tvp, voor ik een deel mis!
Spaarrekeningquote:
Net op tijdquote:Op maandag 5 oktober 2009 16:33 schreef DaMart het volgende:
Nog even snel een tvp, voor ik een deel mis!
Ik zei dat ik het deze week wist. Ik ga morgen naar Utrecht, zal dan even met eer-ik overleggen hoe of wat.quote:
quote:Op maandag 5 oktober 2009 16:31 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Luxe paarden zitten reeds thuis
Moet je wel spaargeld hebbenquote:
Mja, nog wel.quote:
Ja joh, ik zat maar te vervelenquote:Op maandag 5 oktober 2009 16:36 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik zei dat ik het deze week wist. Ik ga morgen naar Utrecht, zal dan even met eer-ik overleggen hoe of wat.
Ik heb nog een Telesppaarrekening. Dat is een verouderd product, en wordt ook niet meer aangeboden. Alleen als je er eentje hebt, mag je hem nog houden. Nu wilde ik hem laatst laten omzetten naar een internetspaarrekening, maar ik zag nog net op tijd dat het rentepercentage op mijn huidege rekening net iets hoger is... dus dat omzetten doe ik maar nietquote:Op maandag 5 oktober 2009 16:37 schreef OA het volgende:
[..]
Mja, nog wel.
Ik kon destijds een pakket afsluiten als afgestudeerd hbo'er met een hoge rente. Binnenkort heb ik 'te veel' spaargeld en dan wordt de rente automatisch met 0,8% verlaagdDan ben ik dus weg, weet alleen nog niet waar heen
Rabo. Daar word je pas "gestraft" als je meer dan een miljoen op je rekening hebt.quote:Op maandag 5 oktober 2009 16:37 schreef OA het volgende:
[..]
Mja, nog wel.
Ik kon destijds een pakket afsluiten als afgestudeerd hbo'er met een hoge rente. Binnenkort heb ik 'te veel' spaargeld en dan wordt de rente automatisch met 0,8% verlaagdDan ben ik dus weg, weet alleen nog niet waar heen
ja, nu is mijn koNijnsvoer bijna op!quote:
Ik noemde geen bedrag, toch?quote:Op maandag 5 oktober 2009 16:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Rabo. Daar word je pas "gestraft" als je meer dan een miljoen op je rekening hebt.
Daarom heb ik alles daarboven maar bij Van Lanschot gedaan.quote:Op maandag 5 oktober 2009 16:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Rabo. Daar word je pas "gestraft" als je meer dan een miljoen op je rekening hebt.
Ik weet dat jij bepaalde connecties hebtquote:
quote:
quote:Op maandag 5 oktober 2009 16:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daarom heb ik alles daarboven maar bij Van Lanschot gedaan.
quote:
quote:
huh?quote:
quote:
Mijn sla met mango.quote:
wie is kutzooi?quote:Op maandag 5 oktober 2009 16:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
kutzooi bijt een stuk van een vulling van kies af
quote:Op maandag 5 oktober 2009 16:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
kutzooi bijt een stuk van een vulling van kies af
quote:
quote:
ik vind mango altijd een beetje...eeeuh..snottig/slijmig maar dat kan aan mij liggen en de mango's die ik uit kiesquote:
Als je ze kan induwen zijn ze al rijp. Dus ik koop ze meestal net wat minder rijp, als ik weet dat ik ze pas een paar dagen later eetquote:Op maandag 5 oktober 2009 16:57 schreef Nijns het volgende:
[..]
ik vind mango altijd een beetje...eeeuh..snottig/slijmig maar dat kan aan mij liggen en de mango's die ik uit kies
quote:
quote:Orly
Uit Wikipedia, de vrije encyclopedie
Dit artikel gaat over de Franse gemeente Orly. Voor het internetfenomeen, zie O RLY?
is dat dat snottige? over-rijp?quote:Op maandag 5 oktober 2009 16:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als je ze kan induwen zijn ze al rijp. Dus ik koop ze meestal net wat minder rijp, als ik weet dat ik ze pas een paar dagen later eet
Dan is ie al aardig heen ja.quote:
Ik weet wat je bedoeld, maar ken de site zo 1 2 3 niet meer. Het was ook met kerstpoppetjes later toch?quote:Op maandag 5 oktober 2009 17:00 schreef Nijns het volgende:
Hoe heet die website waar je een uitgeknipt hoofd van een foto op een popje kan plakken en kan laten dansen? Kan het niet meer herinneren..
tquote:Op maandag 5 oktober 2009 17:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik weet wat je bedoeld, maar ken de site zo 1 2 3 niet meer. Het was ook met kerstpoppetjes later toch?
quote:
ja, die had ik al gezien. maar ik kan de 'normale' nu dus niet meer vindenquote:Op maandag 5 oktober 2009 17:04 schreef Pheno het volgende:
Ah, de kerstpoppetjes zijn even uit de roulatie: elfyourself.com
je wilt niet moonwalken zoals die link hierboven?quote:Op maandag 5 oktober 2009 17:07 schreef Nijns het volgende:
[..]
ja, die had ik al gezien. maar ik kan de 'normale' nu dus niet meer vinden
neequote:Op maandag 5 oktober 2009 17:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
je wilt niet moonwalken zoals die link hierboven?
Ik heb voor de rest niet gekeken: ik zocht op "dancing photo".quote:Op maandag 5 oktober 2009 17:12 schreef Nijns het volgende:
[..]
neeje kan verschillende dansjes kiezen op die site
Ja, ik heb ook wel gezocht via google maar ik kan het niet vindenquote:Op maandag 5 oktober 2009 17:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb voor de rest niet gekeken: ik zocht op "dancing photo".
Zullen we dan samen maar gaan "dansen"?quote:
ja, is goedquote:Op maandag 5 oktober 2009 17:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zullen we dan samen maar gaan "dansen"?
don't stop movin' baby, you're the one that drives me crazyquote:
heb ik je nu niet verleidt?quote:
quote:Op maandag 5 oktober 2009 17:21 schreef Pheno het volgende:
Oeh. Totdat die gf weer uit zijn nest komt zeker.
Psst, die exportdude is er weer.quote:
quote:
huh?quote:
wie is dat nou danquote:
Dat is ook weer waar. kan ie mooi de drankjes bijschenken.quote:Op maandag 5 oktober 2009 17:31 schreef Nijns het volgende:
[..]
huh?
hm, gf is er weer.. maar die is wel gewend om naar seks te kijken
quote:Op maandag 5 oktober 2009 17:31 schreef Nijns het volgende:
[..]
huh?
hm, gf is er weer.. maar die is wel gewend om naar seks te kijken
quote:
ja, lekkere mixjesquote:Op maandag 5 oktober 2009 17:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is ook weer waar. kan ie mooi de drankjes bijschenken.
eerst betalen anders krijg je niks te drinkenquote:Op maandag 5 oktober 2009 17:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is ook weer waar. kan ie mooi de drankjes bijschenken.
mixjesquote:
je gaat me toch niet zeggen dat je dat niet begrijpt hequote:
ik dacht dat we vrienden warenquote:Op maandag 5 oktober 2009 17:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
eerst betalen anders krijg je niks te drinken
ssst...is voor het BrEeZaH-gehaltequote:
oowwww, jaaaaaa: jij! maar ik zie jou gewoon al gf, niks exportquote:Op maandag 5 oktober 2009 17:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je gaat me toch niet zeggen dat je dat niet begrijpt he
sorry, ik ga al dus dan kan de kwaliteit weer omhoogquote:
die moeten ook gewoon betalenquote:
quote:[..]
ssst...is voor het BrEeZaH-gehalte
Hij is zo'n importbelg, dus export NL'er.quote:Op maandag 5 oktober 2009 17:36 schreef Nijns het volgende:
[..]
oowwww, jaaaaaa: jij! maar ik zie jou gewoon al gf, niks export
of heb ik het nu fout?
dan heb je de PM's met embedded camming niet gezien!quote:
exportnederlander of importbelgquote:Op maandag 5 oktober 2009 17:36 schreef Nijns het volgende:
[..]
oowwww, jaaaaaa: jij! maar ik zie jou gewoon al gf, niks export
of heb ik het nu fout?
cc. En later weer terug laten draaienquote:Op maandag 5 oktober 2009 17:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
eerst betalen anders krijg je niks te drinken
en die zijn superquote:Op maandag 5 oktober 2009 17:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
dan heb je de PM's met embedded camming niet gezien!
hier is het alleen contantquote:Op maandag 5 oktober 2009 17:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
cc. En later weer terug laten draaien
Niet? Even jivenquote:Op maandag 5 oktober 2009 17:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
nou zijn wij alleen nog over pinguin![]()
en nee ik ga niet met jouw dansen
quote:
is ie zo oudquote:Op maandag 5 oktober 2009 17:43 schreef Pheno het volgende:
Ik ga die psp maar weer aanzwengelen
En straks sporten. Zwetende vrouwen
D. Maar dat is dus fout. T dus.quote:
Ben jij niet de woeste ongeschoren uitbater die geile grijpgrage mannetjes in het steegje achter de club in elkaar trapt?quote:Op maandag 5 oktober 2009 18:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
ga me maar eens scheren en dan dadelijk de club openen
Daarom dus:quote:
quote:
quote:Op maandag 5 oktober 2009 18:43 schreef OA het volgende:
[..]
Ben jij niet de woeste ongeschoren uitbater die geile grijpgrage mannetjes in het steegje achter de club in elkaar trapt?
Boh gekquote:Op maandag 5 oktober 2009 18:43 schreef OA het volgende:
Ben jij niet de woeste ongeschoren uitbater die geile grijpgrage mannetjes in het steegje achter de club in elkaar trapt?
marcquote:
70 euriquote:Op maandag 5 oktober 2009 19:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Boh gek
Als tietenbak mag je voor een knaak naar binnen, als man betaal je 75 euri. Dan wil ik grijpen en voelen ook![]()
En wat mag je daar voor dan?quote:
eten drinken en gebruik maken van de faciliteiten van het pandquote:
Er is ook een plee.quote:Op maandag 5 oktober 2009 19:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
gebruik maken van de faciliteiten van het pand
dan moet je op de gangbang komenquote:
En de dames behoren alleen tot de faciliteiten als zij er mee instemmen?quote:Op maandag 5 oktober 2009 19:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
eten drinken en gebruik maken van de faciliteiten van het pand
3quote:
quote:Op maandag 5 oktober 2009 19:32 schreef OA het volgende:
[..]
En de dames behoren alleen tot de faciliteiten als zij er mee instemmen?
Daar kom ik voor 70 euri vast niet inquote:Op maandag 5 oktober 2009 19:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan moet je op de gangbang komen![]()
dan mag je zelfs neuken
Maar wel goed dat de vrouwen nog enigszins beschermd worden, ook al gaan ze zelf naar de club toequote:Op maandag 5 oktober 2009 19:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
eindelijk iemand die het begrijpt
Ja maar goed, tenzij je als vrouw veul loemp bent, ga je ook naar zo'n tent om gevoeld te worden. Denk ik danquote:Op maandag 5 oktober 2009 19:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
eindelijk iemand die het begrijpt
Nee het is 70 euri lappen en dan onbeperkt eten en drinken. Gratis condooms ook geloof ik toch?quote:Op maandag 5 oktober 2009 19:40 schreef OA het volgende:
Maar gewoon wat drinken aan de bar zit er niet in?
Gratis zitten en alleen de drank betalen dus?
jawel die kost ook 70 euroquote:Op maandag 5 oktober 2009 19:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar kom ik voor 70 euri vast niet in
ze zitten hier zelfs veiliger dan dat ze naar een gewoon cafe gaanquote:Op maandag 5 oktober 2009 19:40 schreef OA het volgende:
[..]
Maar wel goed dat de vrouwen nog enigszins beschermd worden, ook al gaan ze zelf naar de club toe
dat mag wel maar je moet voor minimaal 70 euro drinkenquote:Op maandag 5 oktober 2009 19:40 schreef OA het volgende:
Maar gewoon wat drinken aan de bar zit er niet in?
Gratis zitten en alleen de drank betalen dus?
dat wel maar ze bepalen nog steeds zelf wie eraan hun komtquote:Op maandag 5 oktober 2009 19:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar goed, tenzij je als vrouw veul loemp bent, ga je ook naar zo'n tent om gevoeld te worden. Denk ik dan
het enigste wat je eventueel nog extra moet betalen zijn sigaretten uit de automaatquote:Op maandag 5 oktober 2009 19:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee het is 70 euri lappen en dan onbeperkt eten en drinken. Gratis condooms ook geloof ik toch?
Maar met de looks van LL biets je de hele avond je peukies voor nop bijelkaarquote:Op maandag 5 oktober 2009 19:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
het enigste wat je eventueel nog extra moet betalen zijn sigaretten uit de automaat
quote:Op maandag 5 oktober 2009 19:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar met de looks van LL biets je de hele avond je peukies voor nop bijelkaar
Oh ja?quote:Op maandag 5 oktober 2009 19:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
er lopen er dan knapperen rond
Damn, das een hoop. Wat is het goedkoopste? Je moet er dan wel het maximale uit halenquote:Op maandag 5 oktober 2009 19:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat mag wel maar je moet voor minimaal 70 euro drinken
Prijzen heeftie dus nietquote:Op maandag 5 oktober 2009 20:13 schreef OA het volgende:
[..]
Damn, das een hoop. Wat is het goedkoopste? Je moet er dan wel het maximale uit halen
Ja, euhmm, uiteraardquote:
Je begrijpt het business model daar nog niet helemaal he?quote:
Wat schenk je aan sterke drank?quote:Op maandag 5 oktober 2009 19:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat mag wel maar je moet voor minimaal 70 euro drinken
Jawel. Ik bedoel dus: uiteraard, je betaalt een all-in prijs en dus zijn er geen aparte prijzenquote:Op maandag 5 oktober 2009 20:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je begrijpt het business model daar nog niet helemaal he?
Das zeer gunstigquote:Op maandag 5 oktober 2009 20:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alles waar je om vraagt neem ik aan
Preciesquote:Op maandag 5 oktober 2009 20:17 schreef OA het volgende:
[..]
Jawel. Ik bedoel dus: uiteraard, je betaalt een all-in prijs en dus zijn er geen aparte prijzen
Geen zin in puzzeltjes. Wat bedoel je? Lood smelt bij 327 ºC dat weet ik dan weer wel.quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:24 schreef wel.o.k het volgende:
![]()
![]()
aangezien gravitatiekrachten tegenwoordig van invloed zijn op mijn navigatie systeem ga ik eens lekker met vloeibaar lood spelen.
Wanneer werkten er dan geen gravitatiekrachten op je navigatiesysteemquote:Op maandag 5 oktober 2009 20:24 schreef wel.o.k het volgende:
![]()
![]()
aangezien gravitatiekrachten tegenwoordig van invloed zijn op mijn navigatie systeem ga ik eens lekker met vloeibaar lood spelen.
Hij gaat solderen omdat hij zijn navigatieding uit zijn klauwen heeft laten tyfenquote:Op maandag 5 oktober 2009 20:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geen zin in puzzeltjes. Wat bedoel je? Lood smelt bij 327 ºC dat weet ik dan weer wel.
Ah ja tuurlijkquote:Op maandag 5 oktober 2009 20:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Hij gaat solderen omdat hij zijn navigatieding uit zijn klauwen heeft laten tyfen.
check.quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Hij gaat solderen omdat hij zijn navigatieding uit zijn klauwen heeft laten tyfen.
Wat een toeval! Ik ook.quote:
whehehequote:Op maandag 5 oktober 2009 19:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja?Oh dan kom ik nog wel even kijken voor die paar tientjes
bijnaquote:Op maandag 5 oktober 2009 20:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alles waar je om vraagt neem ik aan
quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Das zeer gunstig. Dan kom ik voor die 70 ballen wel een paar glaasjes Glenfiddich 50YO drinken
. Kost 'm maar 5000 pond per fles inkoop
.
quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:26 schreef MPG het volgende:
[..]
zolang je het zelf opruimtquote:Op maandag 5 oktober 2009 21:10 schreef marcb1974 het volgende:
Ow, gf, voor die 70 euro, mag ik dan ook je vloer volkotsen? Dat krijg je al snel als je voor minimaal 70 euro moet zuipen
iig succesquote:Op maandag 5 oktober 2009 21:09 schreef wel.o.k het volgende:
wat een fucking kleine soldeer pennetjes aan z'n stekker![]()
22 stuks op anderhalve centimeter
[ afbeelding ]
Nou ja, zit dat niet eens bij de prijs inbegrepenquote:
Zal wel niet zo veel meer geneukt worden nadienquote:
dat nietquote:Op maandag 5 oktober 2009 21:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou ja, zit dat niet eens bij de prijs inbegrepen
ligt eraan waar hij het doetquote:Op maandag 5 oktober 2009 22:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zal wel niet zo veel meer geneukt worden nadien
Je mag wel de wc-bril slopenquote:Op maandag 5 oktober 2009 21:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou ja, zit dat niet eens bij de prijs inbegrepen
Stel je niet aan. Wat dacht je wat ik moet doen met Spoor Nquote:Op maandag 5 oktober 2009 21:09 schreef wel.o.k het volgende:
wat een fucking kleine soldeer pennetjes aan z'n stekker![]()
22 stuks op anderhalve centimeter
[ afbeelding ]
Kies je zelf voorquote:Op maandag 5 oktober 2009 22:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Stel je niet aan. Wat dacht je wat ik moet doen met Spoor N
Weet ik, ik klaag er ook niet over. Soldeerstation gekocht en gaaaaaan.quote:
Nee, de hele avond op m'n kratje op de parkeerplaats gaan zitten wachten terwijl mijn vriendin zich voor 5 euri de hele avond laat vollopen, en 14 keer uitwonen, totdat ze er om half 7 nogeens naar buiten stuikt, en ik de puin weer mag opruimen. DAT schiet op.quote:Op maandag 5 oktober 2009 22:17 schreef OA het volgende:
Niemand dwingt je dan ook om daadwerkelijk naar binnen te gaan.
DOPINGDOPINGDOPINGquote:Op maandag 5 oktober 2009 22:20 schreef Pheno het volgende:
Zo, er lag 3 liter zweet onder mijn fiets
quote:Op maandag 5 oktober 2009 22:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Je mag wel de wc-bril slopen.
Die heeft GF namelijk al meerdere keren vervangen.
dat kan moet je alleen een vrouwtje hosselen die meegaatquote:Op maandag 5 oktober 2009 22:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar idd wat OA zei. Kan je niet een soort Light Access hebben of zo. Dat je voor 30 euri gewoon biertjes kan laaien aan de bar en een beetje wat kan eten, en verder een beetje de kat uit de boom kijken?
eigenlijk welquote:Op maandag 5 oktober 2009 22:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga echt geen fucking 70 goddamn euri betalen om met mijn puisterige nerdenkop binnen te komen terwijl ik weet dat 14 gloeiend natte blonde snollen dat voor hetzelfde bedrag ook kunnen. Dat hoef ik toch niet echt uit te gaan leggen mag ik hopen.
quote:Op maandag 5 oktober 2009 22:17 schreef OA het volgende:
Niemand dwingt je dan ook om daadwerkelijk naar binnen te gaan.
Dat zit er niets anders op. Kleed je als vrouw!quote:Op maandag 5 oktober 2009 22:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, de hele avond op m'n kratje op de parkeerplaats gaan zitten wachten terwijl mijn vriendin zich voor 5 euri de hele avond laat vollopen, en 14 keer uitwonen, totdat ze er om half 7 nogeens naar buiten stuikt, en ik de puin weer mag opruimen. DAT schiet op.
Als je met vriendin komt, kost het je nog maar 25 of 35 euries, afhankelijk van hoe laat dat je begint.quote:Op maandag 5 oktober 2009 22:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, de hele avond op m'n kratje op de parkeerplaats gaan zitten wachten terwijl mijn vriendin zich voor 5 euri de hele avond laat vollopen, en 14 keer uitwonen, totdat ze er om half 7 nogeens naar buiten stuikt, en ik de puin weer mag opruimen. DAT schiet op.
hoi, ik heb zin om naar een parenclub te gaan. Maar het is goedkoper als jij meegaat. Ik heb ruilmateriaal nodig jesnaptzelluffffquote:Op maandag 5 oktober 2009 22:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
dat kan moet je alleen een vrouwtje hosselen die meegaat![]()
Dat zal GF een zorg zijn, als ze maar betalen!quote:Op maandag 5 oktober 2009 22:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik bedoel, serieus, wat heeft dat soort volk in hun hoofd zitten?
Die hebben we ook niet meer online gezien sinds we weten dat ze in jouw ban is. Necrofiel.quote:Op maandag 5 oktober 2009 22:31 schreef Pheno het volgende:
Parenclub? Nee, dank je, ik neuk alleen mijn vrouw.
Die komt hier niet neequote:Op maandag 5 oktober 2009 22:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die hebben we ook niet meer online gezien sinds we weten dat ze in jouw ban is. Necrofiel.
Dat was best disturbing eigenlijk dat hele verhaalquote:Op maandag 5 oktober 2009 22:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die komt hier niet nee
Verstandig ook, met al die potentiële hethuptjes.
Zekerquote:Op maandag 5 oktober 2009 22:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat was best disturbing eigenlijk dat hele verhaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op maandag 5 oktober 2009 22:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Silence
"gz", zou ik op bnet tijdens een potje Diablo 2 zeggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Hehe, mooiquote:Op maandag 5 oktober 2009 22:39 schreef Pheno het volgende:
Even een mislukte rel kijken. Leuk, soms dat ONZ.
hk zie naks mit my niuwe bril
Ah okee, dank voor de toelichtingquote:Op maandag 5 oktober 2009 22:47 schreef Pheno het volgende:
1. gz
slang for congratulations, used alot on diablo II
person 1 "hey i just grew a level"
person 2 "gz"
Ik moest het even opzoeken, zo staat het ook in de urban dictionaryquote:
En nagedaan wat zij doenquote:Op maandag 5 oktober 2009 23:10 schreef Pheno het volgende:
Je hebt drie uur lang naar studio sport gekeken?
dat was een snel potje cricket.quote:
jij mag ook binnen hoorquote:Op maandag 5 oktober 2009 22:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik kijk wel naar de pasquote:Op maandag 5 oktober 2009 22:22 schreef OA het volgende:
[..]
Dat zit er niets anders op. Kleed je als vrouw!
quote:Op maandag 5 oktober 2009 22:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Als je met vriendin komt, kost het je nog maar 25 of 35 euries, afhankelijk van hoe laat dat je begint.
je begrijpt nog niet het conceptquote:Op maandag 5 oktober 2009 22:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
hoi, ik heb zin om naar een parenclub te gaan. Maar het is goedkoper als jij meegaat. Ik heb ruilmateriaal nodig jesnaptzelluffff
quote:Op maandag 5 oktober 2009 22:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik bedoel, serieus, wat heeft dat soort volk in hun hoofd zitten?
quote:Op maandag 5 oktober 2009 22:29 schreef OA het volgende:
[..]
Dat zal GF een zorg zijn, als ze maar betalen!
waarom zeg jij "of zo"quote:Op maandag 5 oktober 2009 22:31 schreef Pheno het volgende:
Parenclub? Nee, dank je, ik neuk alleen mijn vrouw. Of zo. En ik heb zelf al een prima groot bed daar voor.
ja dat is en was een raar verhaalquote:Op maandag 5 oktober 2009 22:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat was best disturbing eigenlijk dat hele verhaal
whehehequote:
quote:Top 100 van maandag 5 oktober 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
05. 195 Pheno
30. 098 Dr_Flash
36. 088 goldfinger1963
43. 078 Bengeltje
55. 071 OA
67. 066 Ladylike
80. 058 wel.o.k
Beetje doorspammen, Frits Timquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 06:49 schreef vrolijke-frits het volgende:
Teleurstellend lijstje inderdaad
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 05-10-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 114 Pheno
02. 078 goldfinger1963
03. 067 OA
04. 064 Ladylike
05. 056 wel.o.k
06. 049 vrolijke-frits
07. 047 Dr_Flash
08. 045 Nijns
09. 022 MPG
10. 021 MaleDuck
11. 021 john-frusciante
12. 013 marcb1974
13. 006 DaMart
14. 005 Muck
15. 005 Frutsel
16. 002 JortK
17. 002 Aarti
18. 001 BrandX
Reeks-statistieken!
gf gaat wel weer met zijn vrinden chatten vanavond.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 06:49 schreef vrolijke-frits het volgende:
Teleurstellend lijstje inderdaad
Vriendin heeft om 09.00 uur college dus vroeg op. Ik heb pas om 15.15 college. Maar goed, je moet er wat voor over hebbenquote:
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 07:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
gf gaat wel weer met zijn vrinden chatten vanavond.
Held dat je d'r bent!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 07:28 schreef Pheno het volgende:
Ohayo gozaimasu, natuurlijk.
Het is hier rustig. Geen kip te bekennen en mijn eerste gedachte was dan ook: "is het bedrijf weg?".
De wekker is niet afgegaan, dus ik lag te wachten op de "bliep, *radio aan". Maar dat kwam maar niet. Kijk toch eens op de klok na een tijdje, is het al 6 uurMaar tochy op tijd op het werk, als plichtgetrouwe werknemer
Ze keken naar een zweedse versie van James Bond- Octopussy?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 07:31 schreef marcb1974 het volgende:
http://www.hln.be/hln/nl/(...)uwen-in-Zweden.dhtml
Ja inderdaad. Maar die overuren kun je wel gewoon schrijven neem ik aan?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 07:58 schreef Pheno het volgende:
Ik verveel me. En dan een vergadering buiten mijn werktijd hebben, dus wel moeten blijven. Nou ja, betaald fokken dan maar.
quote:
Die neem ik tijd voor tijd. Vrije tijd > geld.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 07:59 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Maar die overuren kun je wel gewoon schrijven neem ik aan?
Dan verdien jij genoeg dusquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 08:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die neem ik tijd voor tijd. Vrije tijd > geld.
Zou ik ook zeker doen!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 08:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die neem ik tijd voor tijd. Vrije tijd > geld.
Zou zij het andersom ook doen?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 07:30 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Vriendin heeft om 09.00 uur college dus vroeg op. Ik heb pas om 15.15 college. Maar goed, je moet er wat voor over hebben
Dat is inderdaad mooi. Vooral de reacties die je vaak krijgt danquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 08:05 schreef vrolijke-frits het volgende:
I just love jumping in to conclusions
Welke smaak?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 08:06 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik had net trouwens een super lekkere senseo
eensquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 08:07 schreef Pheno het volgende:
lekker en senseo kan niet in een zin zonder ontkenning.
"Aufmachen!". Oh, Ich bin nicht da.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 08:10 schreef OA het volgende:
en de eerste Duitser hing alweer aan de telefoon.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 08:07 schreef Pheno het volgende:
Ben ik normaal ook van mening, maar het viel me mee. Zo beter?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 08:07 schreef Pheno het volgende:
Het was niet voor mij, dus ik kon het meteen afschuivenquote:
Immer gerade aus!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 08:12 schreef OA het volgende:
[..]
Het was niet voor mij, dus ik kon het meteen afschuiven
Je moet ook 2 pads voor een kleine bak doen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 08:11 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Extra Dark Roast gewoon, maar het was sterk.
Drink dan theequote:Op dinsdag 6 oktober 2009 08:13 schreef OA het volgende:
[..]
Je moet ook 2 pads voor een kleine bak doen.
En niet net als mijn collega '1 pad regular voor een grote bak, anders is het zo sterk'
![]()
Hehe. Op zoek naar een nieuwe baan?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 08:16 schreef Pheno het volgende:
Ik ga mijn cv nog maar eens doorkijken, je moet wat op zo'n dag.
hij solliciteert zich sufquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 08:20 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hehe. Op zoek naar een nieuwe baan?
Gegronde klachtquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 08:27 schreef Pheno het volgende:
Zelfs gf neemt me niet aan. Ik zou te veel naar tieten kijken.
wie, wat?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 08:27 schreef vrolijke-frits het volgende:
Waarom zeurt iedereen om die polders?
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 08:27 schreef vrolijke-frits het volgende:
Waarom zeurt iedereen om die polders?
zeeland, westerschelde, haven van antwerpenquote:
moggequote:
nee hoor, je valt er midden in.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 08:36 schreef Ladylike het volgende:
Dat gejank over polders heb ik gelukkig gemist dan
Mogguh Pheno
mogguhquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 08:38 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
mogge![]()
[..]
nee hoor, je valt er midden in.
Heb geen idee waar je het over hebtquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 08:38 schreef vrolijke-frits het volgende:
Het is ook geen 'hot issue' hoor, maar het viel me weer even op.
Limburg heeft geen journaal?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 08:42 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mogguh
Oh, interessant...
[..]
Heb geen idee waar je het over hebt
Beetje actualiteitquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 08:42 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mogguh
Oh, interessant...
[..]
Heb geen idee waar je het over hebt
Achter drie pcs fokken.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 08:45 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Geen idee wat 's mans werk is
alleen regionaal, over vlaaien enzoquote:
Het spijt mequote:
Google Translatequote:Op dinsdag 6 oktober 2009 08:46 schreef Pheno het volgende:
Oh ja, iets nieuwere versie cv, maar moet ik ook nog vertalen. Joy.
Eigenaar van een parenclubquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 08:45 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Geen idee wat 's mans werk is
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 08:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Eigenaar van een parenclub
Ik was eerst vaste barmeid, maar werkte te veel, nu sta ik achter de bar bij GF als niemand anders kan komen werken
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 08:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
alleen regionaal, over vlaaien enzo
[..]
Het spijt me
ik weet alleen dat Obama die ouwe gek niet wilde ontmoeten, totdat hij met china heeft gebabbeld
Echt waarquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 08:48 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]Echt waar, of ben je met me aan het dollen?
Fristiquote:
Mooiquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 08:53 schreef OA het volgende:
Zo, het dagelijks overleg is weer achter de rug!
Soms loopt het leven funnyquote:
Ik gooi 'm ff op vanavond aan tafel, goed?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 08:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Soms loopt het leven funny
7 november weer werken bij GF, kom je ook met het vrouwtje?
frits is gewoon gf.quote:
Gewoon zomaar, tijdens het eten?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 08:57 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik gooi 'm ff op vanavond aan tafel, goed?
Goed bezig!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 08:55 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
AO, inderdaad ja. Straks ga ik aan de studie hoor
Topquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 08:57 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik gooi 'm ff op vanavond aan tafel, goed?
whehehe GMTAquote:
Ach, deze periode m'n scriptie schrijven. Een beetje inzet is wel nodig dusquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 08:59 schreef OA het volgende:
[..]
Goed bezig!
Ik sloeg nog wel eens een dagje over...
Valt niet mee hoor, steeds met het juiste account reageren.quote:
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 08:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
[..]
whehehe GMTA
Maar ik dacht: hou je eens voor de verandering in...
Tell me about itquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:01 schreef OA het volgende:
[..]
Valt niet mee hoor, steeds met het juiste account reageren.
In die periode heb ik me wel ingezet!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:00 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ach, deze periode m'n scriptie schrijven. Een beetje inzet is wel nodig dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |