het blijft koffiequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:10 schreef Dragorius het volgende:
Ik heb net mijn koffie (melk + suiker) gemixed met een beker Choco Deluxe...mag ik me hier dan wel vertonen?
Grappig dat je daar over begint...quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Ook in Zweden hebben ze gewoon douches hoor.
Ik drink geitenmelk nu. En lust geen koffiequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:10 schreef Dragorius het volgende:
Ik heb net mijn koffie (melk + suiker) gemixed met een beker Choco Deluxe...mag ik me hier dan wel vertonen?
LLquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hier
ik ga nog een kop koffie pakken en maar weer verder, kwam even tvp plaatsen
ow en nu maak ik um vol
ja LL was me voorquote:
eerst was het DaNinja maar nou is het DaMuckquote:
Nee, ze was na je.quote:
Vooruit dan maar, voor deze keerquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:10 schreef Dragorius het volgende:
Klinkt eerder als aansluiting op de wc-potquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:11 schreef OA het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het water rechtstreeks uit de vijver kwam. Het was gelig en het stonk![]()
Ligt maar net aan het 'vergrijp'quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
eerst was het DaNinja maar nou is het DaMuck
Was het maar m'n eigen zeik.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Klinkt eerder als aansluiting op de wc-pot.
Ja hoor, gelukkig druk opt werk, gaat de tijd lekker snelquote:
Gandhi?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik drink geitenmelk nu. En lust geen koffie
quote:
Nee, niet de melk van Ghandi....quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:14 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Gandhi?
zie google
Normaal drink ik ook thee maar had even een kickstartje nodig
* gf geeft een hamer aanquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:14 schreef Pheno het volgende:
Zo, 250 GB gebackupped en 650GB gecontrolleerd of het nog steeds up to date was.
Nu die schijf eens een rotschop verkopen.
Mooi, weer een theeklantquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:14 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Gandhi?
zie google
Normaal drink ik ook thee maar had even een kickstartje nodig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |