Ik ben zoooo blij dat ik tegenwoordig met de fiets naar het werk kanquote:Op woensdag 2 september 2009 10:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, kan gebeuren dat een trein uitvalt. Alleen de verbinding Den Haag-Woerden is belabberd. En dan rijden er tig treinen per uur naar Gouda Goverwelle... laat die lekker een station verder rijden of zo.
Ik had het gezicht van die vent wel willen zienquote:Op woensdag 2 september 2009 10:20 schreef Frutsel het volgende:
[..]
zeg die vent:"Wat voor eindcijfer wil je?"
ik zeg:" Iedereen wil al nummer zeven! "
hij:"Nr zeven dus?"
ik:"Ben je gek , dan moet ik de prijs delen"
hij:"Huh? het zijn unieke nr's hoor"
ik:"Ja duh en iedereen heeft zeven"
hij:""
ik: Doe me maar nr zes![]()
quote:
Ik zei gisteren toch al dat ik nog een Oostenrijk-TT hadquote:
Ik heb een hekel aan files. Zonder doe ik er een uur over van huis naar werk en vice versa. Met files zo anderhalf uur of nog langer. En aangezien ik met de trein ook anderhalf uur onderweg ben, pak ik de trein wel. Kan ik nog een boek lezen of met de laptop spelenquote:Ik ben zoooo blij dat ik tegenwoordig met de fiets naar het werk kan
files en OV zijn klote
Wiki is trouwens bijgewerkt met dit topic en het vorige.quote:
het kan ook een zwitserse TT zijnquote:Op woensdag 2 september 2009 10:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Ik zei gisteren toch al dat ik nog een Oostenrijk-TT had.
Ik zat NIET in Oostenrijkquote:Op woensdag 2 september 2009 06:44 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Wie zaten gisteren op een zonovergoten bergterras, met een kop koffie of thee in de hand te genieten van het Alpenpanorama dat zich tot ver uitstrekte?
[..]
Ik verkoop mijn boeken niet. Prima naslagwerken voor in mijn professionele loopbaanquote:Op woensdag 2 september 2009 08:08 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik woon niet in de buurt van mijn school, dus ik verkoop ze liever via internet
wel.o.k!![]()
Alleen voor MPG is het een Zwitserse en geen Oostenrijkse TTquote:Op woensdag 2 september 2009 10:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
het kan ook een zwitserse TT zijn
net als de spaghettiquote:Op woensdag 2 september 2009 10:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Alleen voor MPG is het een Zwitserse en geen Oostenrijkse TT.
Jullie weten trouwens dat de Chinezen het jodelen hebben uitgevonden?.
Ik wilde nog een disclaimer toevoegen:quote:Op woensdag 2 september 2009 10:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik zat NIET in Oostenrijk. Mijn posts kwamen gewoon vanuit het kille, koude Nederland
.
Fuck youquote:
Van de spaghetti weet ik niets af. Maar wel van het jodelen.quote:
Niet zo klagen hoorquote:Op woensdag 2 september 2009 10:30 schreef MPG het volgende:
En wanneer is die godvergeten k**(&^&^%$^ - hype van die Oostenrijk-TT's nu eindelijk afgelopen![]()
![]()
?
quote:Op woensdag 2 september 2009 10:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik wilde nog een disclaimer toevoegen:
"Bovenstaande geldt niet voor MPG, die jaloers thuis zat te mokken."
quote:Op woensdag 2 september 2009 10:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Van de spaghetti weet ik niets af. Maar wel van het jodelen.
Er was een groep Chinezen die op vakantie was in de Alpen. Ze hadden een transistorradio meegenomen. En begeleid door klanken van muziek, wandelden ze door de bergen. Toen ze aan het uitrusten waren, zetten ze de radio op de grond. Een van de Chinezen schopte per ongeluk tegen de radio, die de afgrond in kletterde. En toen stond daar boven op die Berg een groep Chinezen, en hun weeklanken waren tot in de verre omtrek te horen: O-de-ladio!
quote:Op woensdag 2 september 2009 10:36 schreef OA het volgende:
[..]
Niet zo klagen hoor.
Goedemorgen trouwens!![]()
Ik ga toch niet werken in die richting en als ik iets wel weten zoek ik het wel op op internetquote:Op woensdag 2 september 2009 10:29 schreef MPG het volgende:
Ik verkoop mijn boeken niet. Prima naslagwerken voor in mijn professionele loopbaan.
Ik heb ze ook niet verkocht. Het kan altijd van pas komen inderdaad!quote:Op woensdag 2 september 2009 10:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik verkoop mijn boeken niet. Prima naslagwerken voor in mijn professionele loopbaan.
ik heb ze ook niet verkocht, kon er prima de bbq mee aanmaken.quote:Op woensdag 2 september 2009 10:41 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb ze ook niet verkocht. Het kan altijd van pas komen inderdaad!
en het MBO nog minderquote:Op woensdag 2 september 2009 10:50 schreef Nijns het volgende:
Denk dat het wel uitmaakt of je HBO of Uni hebt gedaan. Bij de uni heb je meer kans in de toekomst allerlei verslagen te moeten schrijven waar je het voor kan gebruiken, bij het HBO is dat minder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |