Daagquote:
* Nijns geeft Fha een speelgoedjequote:
quote:
quote:
Bolle is druk bezig met het begraven van mijn bordquote:
daar lijkt het wel op heel de dag regen gehadquote:
de auto gesaboteerdquote:Op dinsdag 1 september 2009 15:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
gelukkig heeft de Jumbo gratis koffie en thee
als ik thuis was geweest had ik gewoon jullie auto gesaboteerd terwijl je in de Jumbo was, zodat je wel een kopje MOEST drinken
Ik woon potverdorie nog geen 100 meter van de winkel af![]()
quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
vlak voor mn vakantie
5 dagen en dan vaak ook nog de 2 nachten erna werken was toch te veel voor mij en mn gezin.
Het enige dat de kleine zei: mamma weer werken?
mamma weer weg?
Niet gaan werken mamma
niet weg gaan mamma
je mag altijd nog komen invallenquote:Op dinsdag 1 september 2009 15:49 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Yep, toen ben ik eens goed gaan praten of het die paar centen (sorrie GF, maar je weet wat ik bedoel) waard was en dat was het niet.
Zei gisteren tegen mn pa: ik ga toch weer een bijbaan zoeken, want ik moet gewoon meer inkomen hebben.
Waarop die meteen zn pinpas trok en zei: hier, ga maar boodschappen doen enzo, jij gaat jezelf niet meer zo uitputten
Volgens mij zijn er in die batstent van je al meer huwelijkse beloften gebroken dan LL in de rest van haar leven auto's kan saboteren, of ze moet 137 wordenquote:Op dinsdag 1 september 2009 20:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
de auto gesaboteerd![]()
dat mag heul nie
Ik zou dat eerst even met "de kleine" afstemmen als ik jou was. Kan lastig wordenquote:Op dinsdag 1 september 2009 20:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
je mag altijd nog komen invallen
denk het ookquote:Op dinsdag 1 september 2009 20:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zou dat eerst even met "de kleine" afstemmen als ik jou was. Kan lastig worden
Tip:quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
denk het ook
maar die is ook om te kopen![]()
En dan deel je niet ff?!quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:36 schreef DaMart het volgende:
Zo, de zelfgekweekte balkonaardbeien zijn ook op... was een heerlijke milkshake!
Volgende keer danquote:Op dinsdag 1 september 2009 20:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, ik had net genoeg aardbeien voor 1 milkshake... en ze waren best zuur om te eten en zo.
Dat duurt nog evenquote:
Meer planten kweken, en zorgen dat ze meer zon krijgen dusquote:Op dinsdag 1 september 2009 20:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, ik had net genoeg aardbeien voor 1 milkshake... en ze waren best zuur om te eten en zo.
Of milkshakes maken van slaajquote:Op dinsdag 1 september 2009 20:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Meer planten kweken, en zorgen dat ze meer zon krijgen dus.
Och, jee, ja, als jij dat wiltquote:
Wel leuk kleurtje krijg je danquote:
Wordt een soort tzatziki dan he, alleen veel smerigerquote:
geeft niksquote:Op dinsdag 1 september 2009 21:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wordt een soort tzatziki dan he, alleen veel smeriger
Ga daar maar rustig vanuit. Maar als 7,9% te weinig is neem je toch een kasteelbiertje, een kanon of een HJ Grand Prestige?quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Voor het eerst sinds mensenheugenis is er sinds enige tijd weer Bavaria 8*6 te krijgen in de winkels. Vroegah was het altijd zo dat dat zo heette omdat er 8,6 % alcohol in zat. Kijk ik op dat blikkie: 7,9 %![]()
Zal wel te maken hebben met een accijnsgrens in eoa grote exportmarkt?
HJGP is dan wel het lekkerste ja. Een echte Barley Winequote:Op dinsdag 1 september 2009 22:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Ga daar maar rustig vanuit. Maar als 7,9% te weinig is neem je toch een kasteelbiertje, een kanon of een HJ Grand Prestige?
quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:12 schreef Fha het volgende:
HJ grand prestige!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Klopt. Maar er is ook een hoop wat ik wel lust en HJ GP hoort daar ZEKER bijquote:Op dinsdag 1 september 2009 22:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Pardon??Ik dacht dat jij van alles niet lustte?
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 01-09-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 050 Ladylike
02. 044 wel.o.k
03. 038 Nijns
04. 037 MaleDuck
05. 032 goldfinger1963
06. 030 Fha
07. 022 Dr_Flash
08. 021 MPG
09. 017 OA
10. 010 DaMart
11. 010 marcb1974
12. 003 Frutsel
13. 001 dndiek
14. 001 Sjowhan
15. 001 Pheno
Reeks-statistieken!
is er tegenwoordig geen boekenmarkt meer op school?quote:Op woensdag 2 september 2009 07:55 schreef Nijns het volgende:
Goedemorgen
Zo, school is klaar: boeken op internet!
Ik woon niet in de buurt van mijn school, dus ik verkoop ze liever via internetquote:Op woensdag 2 september 2009 07:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
is er tegenwoordig geen boekenmarkt meer op school?
mogge LLquote:Op woensdag 2 september 2009 08:15 schreef Ladylike het volgende:
Mogguh mensen
achterstand is bijgewerkt
Nu hopen dat de directeur niets te doen heeft voor me, dan wordt het een relaxte dag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |