het blijft koffiequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:10 schreef Dragorius het volgende:
Ik heb net mijn koffie (melk + suiker) gemixed met een beker Choco Deluxe...mag ik me hier dan wel vertonen?
Grappig dat je daar over begint...quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Ook in Zweden hebben ze gewoon douches hoor.
Ik drink geitenmelk nu. En lust geen koffiequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:10 schreef Dragorius het volgende:
Ik heb net mijn koffie (melk + suiker) gemixed met een beker Choco Deluxe...mag ik me hier dan wel vertonen?
LLquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hier
ik ga nog een kop koffie pakken en maar weer verder, kwam even tvp plaatsen
ow en nu maak ik um vol
ja LL was me voorquote:
eerst was het DaNinja maar nou is het DaMuckquote:
Nee, ze was na je.quote:
Vooruit dan maar, voor deze keerquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:10 schreef Dragorius het volgende:
Klinkt eerder als aansluiting op de wc-potquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:11 schreef OA het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het water rechtstreeks uit de vijver kwam. Het was gelig en het stonk![]()
Ligt maar net aan het 'vergrijp'quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
eerst was het DaNinja maar nou is het DaMuck
Was het maar m'n eigen zeik.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Klinkt eerder als aansluiting op de wc-pot.
Ja hoor, gelukkig druk opt werk, gaat de tijd lekker snelquote:
Gandhi?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik drink geitenmelk nu. En lust geen koffie
quote:
Nee, niet de melk van Ghandi....quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:14 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Gandhi?
zie google
Normaal drink ik ook thee maar had even een kickstartje nodig
* gf geeft een hamer aanquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:14 schreef Pheno het volgende:
Zo, 250 GB gebackupped en 650GB gecontrolleerd of het nog steeds up to date was.
Nu die schijf eens een rotschop verkopen.
Mooi, weer een theeklantquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:14 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Gandhi?
zie google
Normaal drink ik ook thee maar had even een kickstartje nodig
Dan drink je nog altijd meer koffie dan Pheno en DaMart, dus ja. Goedgekeurd.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:10 schreef Dragorius het volgende:
en heb je sneller weekendquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ja hoor, gelukkig druk opt werk, gaat de tijd lekker snel
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
In dat kader is Pheno in dit topic PhePohunter, natuurlijk.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan drink je nog altijd meer koffie dan Pheno en DaMart samen, dus ja. Goedgekeurd.
Hey schatjequote:
jfquote:
Jazeker.quote:
als het maar koffie is het goedquote:
het ijs in Starbucks vond ik nog wel te pruimen. Maar dan alleen het ijs zonder koffiesmaakjes.quote:
Ieuw. Een ontopic postquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:10 schreef Dragorius het volgende:
Alles is toegestaan hier. Het gaat al lang niet meer over koffiequote:
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
het ijs in Starbucks vond ik nog wel te pruimen. Maar dan alleen het ijs zonder koffiesmaakjes.
alleen als MPG en Muck naar starbucks gaan hebben we het er over koffiequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:20 schreef OA het volgende:
[..]
Alles is toegestaan hier. Het gaat al lang niet meer over koffie
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:21 schreef OA het volgende:
MPG, Giel! genomineerd voor Gouden Radioring
Giel
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:26 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
Moggel LL,nijns,wel ok,JF en de rest
pijnlijk maar waar...quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:20 schreef OA het volgende:
[..]
Alles is toegestaan hier. Het gaat al lang niet meer over koffie
Hallo mevrouwquote:
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:26 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
Moggel LL,nijns,wel ok,JF en de rest
al die thee klanten in een koffie topic kon ook niet goed gaanquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:27 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
pijnlijk maar waar...
[..]
Hallo mevrouw
Wat doe je afstandelijkquote:
En dat dusquote:
Halllo!!! Nog meer blauw in de KSCquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:31 schreef Dragorius het volgende:
Het is hier wel gezellig, dat scheelt
KSC is sowieso de meest blauwe SC voor de schermenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:32 schreef Nijns het volgende:
[..]
Halllo!!! Nog meer blauw in de KSC
Welkom!
Resultaat van de 'schoonheid' discussie denk ik...quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:32 schreef Nijns het volgende:
[..]
Wat doe je afstandelijk
[..]
En dat dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |