quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:26 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
Moggel LL,nijns,wel ok,JF en de rest
pijnlijk maar waar...quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:20 schreef OA het volgende:
[..]
Alles is toegestaan hier. Het gaat al lang niet meer over koffie
Hallo mevrouwquote:
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:26 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
Moggel LL,nijns,wel ok,JF en de rest
al die thee klanten in een koffie topic kon ook niet goed gaanquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:27 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
pijnlijk maar waar...
[..]
Hallo mevrouw
Wat doe je afstandelijkquote:
En dat dusquote:
Halllo!!! Nog meer blauw in de KSCquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:31 schreef Dragorius het volgende:
Het is hier wel gezellig, dat scheelt
KSC is sowieso de meest blauwe SC voor de schermenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:32 schreef Nijns het volgende:
[..]
Halllo!!! Nog meer blauw in de KSC
Welkom!
Resultaat van de 'schoonheid' discussie denk ik...quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:32 schreef Nijns het volgende:
[..]
Wat doe je afstandelijk
[..]
En dat dus
Een zwarte kweekvijver voor de blauwenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:34 schreef MPG het volgende:
[..]
KSC is sowieso de meest blauwe SC voor de schermen.
Refresh my mind pleasequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:34 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Resultaat van de 'schoonheid' discussie denk ik...
En een donkerblauwequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Jullie haten me gewoon daar achter de schermen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:34 schreef MPG het volgende:
[..]
En de meest oranjequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:34 schreef MPG het volgende:
[..]
ze moeten ook ergens kunnen spammenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:34 schreef MPG het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jullie haten me gewoon daar achter de schermen.
Nijmegenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jullie haten me gewoon daar achter de schermen.
quote:
Ll noemde hij schoonheid en jou niet. (waarom onthoud ik dat toch)quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:36 schreef Nijns het volgende:
[..]
Refresh my mind please![]()
ik dacht dat we vrienden waren
[..]
En een donkerblauwe
dat zijn we tochquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:41 schreef Dragorius het volgende:
Wel jammer dat jullie nooit in het leukste subforum van Fok! zijn zegZo kan ik jullie toch geen notes geven?
welk forum is dat dan?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:41 schreef Dragorius het volgende:
Wel jammer dat jullie nooit in het leukste subforum van Fok! zijn zegZo kan ik jullie toch geen notes geven?
Waarom zou jij notes zetten in TTK dan?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:41 schreef Dragorius het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |