Tja, dan moet je me maar gewoon voor laten gaan, zoals wettelijk geregeld is, dan heb je geen enkel probleem.quote:Op maandag 5 oktober 2009 14:49 schreef Conflict het volgende:
Stomme lul ben je dan. Ik zou je de tyfus slaan als je mijn auto zou beschadigen!
Internetheldquote:Op maandag 5 oktober 2009 14:49 schreef Conflict het volgende:
Stomme lul ben je dan. Ik zou je de tyfus slaan als je mijn auto zou beschadigen!
Ik zal er aan denken als ik je een keer zonder licht op de fiets zie zittenquote:Op maandag 5 oktober 2009 14:51 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Tja, dan moet je me maar gewoon voor laten gaan, zoals wettelijk geregeld is, dan heb je geen enkel probleem.
Er reed niemand achter 'm. Hij reed langzaam genoeg om makkelijk te kunnen stoppen.quote:Op maandag 5 oktober 2009 14:52 schreef _Led_ het volgende:
Ik heb een hekel aan automobilisten die niet stoppen voor overstekers bij een zebrapad.
Maar soms kan het gebeuren dat je het net even te laat ziet en zit te twijfelen of het nou slim is om met gierende banden te stoppen of even snel door te rijden.
Abrupt stoppen is immers ook gevaarlijk als er iemand achter je rijdt.
'k Heb m'n rijbewijs al 16 jaar.quote:Op maandag 5 oktober 2009 14:57 schreef Sulletjes het volgende:
Jij bent vast nog te jong voor een rijbewijs?
Dus? Is dat een reden voor automobilisten om door te rijden voor over zebrapaden overstekende voetgangers? Nee.quote:heb je al eens gekeken hoe menig fietser soms door de stad heen crosst?
Ik heb geen idee hoe ik dan zou reageren, maar waarschijnlijk zou ik toch wel redelijk gaan flippen als je met je tengels aan m'n vehikel kwam.quote:Op maandag 5 oktober 2009 14:53 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Er reed niemand achter 'm. Hij reed langzaam genoeg om makkelijk te kunnen stoppen.
Heb geen medelijden met dit soort asociale figuren.
quote:Op maandag 5 oktober 2009 14:52 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Ik zal er aan denken als ik je een keer zonder licht op de fiets zie zitten
Gelukkig heeft die asociale bestuurder voortaan geen medelijden meer met asociale overstekers die asociale deuken in zijn asociale auto schoppen.quote:Op maandag 5 oktober 2009 14:53 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Er reed niemand achter 'm. Hij reed langzaam genoeg om makkelijk te kunnen stoppen.
Heb geen medelijden met dit soort asociale figuren.
Goed gedaan TSquote:Op maandag 5 oktober 2009 14:48 schreef spijkerbroek het volgende:
Tja, als ik over een zebrapad loop, waar je me ziet lopen, al ver vantevoren, en je gaat dan alsnog gas bij geven en de bocht wat ruimer nemen om voor me langs te kunnen, dan moet je niet raar kijken als ik een schop tegen je zijkant geef, meneer in lelijke rode auto.
En als je dan daarna remt en quasi-boos in je achteruitkijkspiegel naar me kijkt, maar niet besluit uit te stappen, kan je niet zien dat er wel degelijk een deukje in je zijkant zit.
Veel plezier ermee!
Samenvatting: mensen in auto's die je al ver vantevoren zien oversteken op een zebrapad, maar besluiten dat ze er toch nog wel even voorlangs willen, zijn kansloos en kijken later vreemd op dat ze een deuk in de zijkant van de auto hebben.
Ja, want ik kijk daar altijd of er een auto aankomt die mijn kant op wil, en dat was nu het geval. Ik keek hem aan en hij keek mij aan. En toen besloot hij gas bij te geven.quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:01 schreef El_Psycho het volgende:
Maar even over de asociale bestuurder: Kon je wel zien aan de bestuurder dat hij je van tevoren gezien had?
Of het een DAFje is of een maybach, dat boeit me niet. Als het redelijk ongevaarlijk is voor mij, krijgen ze allemaal een trap of een stomp.quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:03 schreef appelsjap het volgende:
Als t een dure auto was had je het wss ook niet gedurft
Grapjasquote:Op maandag 5 oktober 2009 15:09 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Of het een DAFje is of een maybach, dat boeit me niet. Als het redelijk ongevaarlijk is voor mij, krijgen ze allemaal een trap of een stomp.
?quote:
Goede beslissing, slecht richtingsgevoel.quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:08 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ja, want ik kijk daar altijd of er een auto aankomt die mijn kant op wil, en dat was nu het geval. Ik keek hem aan en hij keek mij aan. En toen besloot hij gas bij te geven.
Dan is het inderdaad een asociale bestuurder. Geeft je alleen nog steeds het recht niet om met je tengels aan andermans spullen te komen.quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:08 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ja, want ik kijk daar altijd of er een auto aankomt die mijn kant op wil, en dat was nu het geval. Ik keek hem aan en hij keek mij aan. En toen besloot hij gas bij te geven.
Ik durf echt voor een miljoen te wedden dat de rode auto niet meer dan 10k kost.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |