abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73391390
Tja, als ik over een zebrapad loop, waar je me ziet lopen, al ver vantevoren, en je gaat dan alsnog gas bij geven en de bocht wat ruimer nemen om voor me langs te kunnen, dan moet je niet raar kijken als ik een schop tegen je zijkant geef, meneer in lelijke rode auto.
En als je dan daarna remt en quasi-boos in je achteruitkijkspiegel naar me kijkt, maar niet besluit uit te stappen, kan je niet zien dat er wel degelijk een deukje in je zijkant zit.

Veel plezier ermee!

Samenvatting: mensen in auto's die je al ver vantevoren zien oversteken op een zebrapad, maar besluiten dat ze er toch nog wel even voorlangs willen, zijn kansloos en kijken later vreemd op dat ze een deuk in de zijkant van de auto hebben.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  maandag 5 oktober 2009 @ 14:48:57 #2
167923 appelsjap
All the above
pi_73391412
Stoere jongen. Ik mag jou wel. DAT JE DAT GEWOON DURFT! OMG>
Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende:
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
pi_73391434
Stomme lul ben je dan. Ik zou je de tyfus slaan als je mijn auto zou beschadigen!
pi_73391482
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 14:49 schreef Conflict het volgende:
Stomme lul ben je dan. Ik zou je de tyfus slaan als je mijn auto zou beschadigen!
Tja, dan moet je me maar gewoon voor laten gaan, zoals wettelijk geregeld is, dan heb je geen enkel probleem.
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_73391493
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 14:49 schreef Conflict het volgende:
Internetheld

Een terechte schopje
Ripped her heart out right before her eyes! Eyes over easy, eat it! Eat it! Eat it!
  maandag 5 oktober 2009 @ 14:52:09 #6
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_73391510
Ik heb een hekel aan automobilisten die niet stoppen voor overstekers bij een zebrapad.

Maar soms kan het gebeuren dat je het net even te laat ziet en zit te twijfelen of het nou slim is om met gierende banden te stoppen of even snel door te rijden.
Abrupt stoppen is immers ook gevaarlijk als er iemand achter je rijdt.

En als je een deuk in mijn auto schopt kom ik persoonlijk je been amputeren.
zzz
  maandag 5 oktober 2009 @ 14:52:52 #7
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_73391538
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 14:51 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Tja, dan moet je me maar gewoon voor laten gaan, zoals wettelijk geregeld is, dan heb je geen enkel probleem.
Ik zal er aan denken als ik je een keer zonder licht op de fiets zie zitten
zzz
pi_73391564
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 14:52 schreef _Led_ het volgende:
Ik heb een hekel aan automobilisten die niet stoppen voor overstekers bij een zebrapad.

Maar soms kan het gebeuren dat je het net even te laat ziet en zit te twijfelen of het nou slim is om met gierende banden te stoppen of even snel door te rijden.
Abrupt stoppen is immers ook gevaarlijk als er iemand achter je rijdt.
Er reed niemand achter 'm. Hij reed langzaam genoeg om makkelijk te kunnen stoppen.
Heb geen medelijden met dit soort asociale figuren.
  maandag 5 oktober 2009 @ 14:54:54 #9
269077 Lano
V van Vrouw
pi_73391602
HELD!
ฝัน
pi_73391680
Jij bent vast nog te jong voor een rijbewijs?
heb je al eens gekeken hoe menig fietser soms door de stad heen crosst?
  maandag 5 oktober 2009 @ 14:59:35 #11
227106 BarbaRob
Meisjes plagen...
pi_73391755
Alles moet kapot!!!
pi_73391805
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 14:57 schreef Sulletjes het volgende:
Jij bent vast nog te jong voor een rijbewijs?
'k Heb m'n rijbewijs al 16 jaar.
quote:
heb je al eens gekeken hoe menig fietser soms door de stad heen crosst?
Dus? Is dat een reden voor automobilisten om door te rijden voor over zebrapaden overstekende voetgangers? Nee.
En nee, ik keur het gedrag van fietsers ook af als zij door het verkeer crossen, maar daar gaat dit topic niet over.
pi_73391810
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 14:53 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Er reed niemand achter 'm. Hij reed langzaam genoeg om makkelijk te kunnen stoppen.
Ik heb geen idee hoe ik dan zou reageren, maar waarschijnlijk zou ik toch wel redelijk gaan flippen als je met je tengels aan m'n vehikel kwam.

Maar even over de asociale bestuurder: Kon je wel zien aan de bestuurder dat hij je van tevoren gezien had?
pi_73391831
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 14:52 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Ik zal er aan denken als ik je een keer zonder licht op de fiets zie zitten
  maandag 5 oktober 2009 @ 15:03:33 #15
105095 ElectricEye
Je Maintiendrai
pi_73391891
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 14:53 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Gelukkig heeft die asociale bestuurder voortaan geen medelijden meer met asociale overstekers die asociale deuken in zijn asociale auto schoppen.
De volgende keer gaat-ie asociaal hard door je heen!
Sic transit gloria mundi
--- --- --- --- --- --- ---
I drink, therefore I am!
  maandag 5 oktober 2009 @ 15:03:55 #16
167923 appelsjap
All the above
pi_73391898
Als t een dure auto was had je het wss ook niet gedurft
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
pi_73391904
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 14:48 schreef spijkerbroek het volgende:
Tja, als ik over een zebrapad loop, waar je me ziet lopen, al ver vantevoren, en je gaat dan alsnog gas bij geven en de bocht wat ruimer nemen om voor me langs te kunnen, dan moet je niet raar kijken als ik een schop tegen je zijkant geef, meneer in lelijke rode auto.
En als je dan daarna remt en quasi-boos in je achteruitkijkspiegel naar me kijkt, maar niet besluit uit te stappen, kan je niet zien dat er wel degelijk een deukje in je zijkant zit.

Veel plezier ermee!

Samenvatting: mensen in auto's die je al ver vantevoren zien oversteken op een zebrapad, maar besluiten dat ze er toch nog wel even voorlangs willen, zijn kansloos en kijken later vreemd op dat ze een deuk in de zijkant van de auto hebben.
Goed gedaan TS
MOKUM XXX RATED
pi_73392028
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 15:01 schreef El_Psycho het volgende:
Maar even over de asociale bestuurder: Kon je wel zien aan de bestuurder dat hij je van tevoren gezien had?
Ja, want ik kijk daar altijd of er een auto aankomt die mijn kant op wil, en dat was nu het geval. Ik keek hem aan en hij keek mij aan. En toen besloot hij gas bij te geven.
pi_73392075
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 15:03 schreef appelsjap het volgende:
Als t een dure auto was had je het wss ook niet gedurft
Of het een DAFje is of een maybach, dat boeit me niet. Als het redelijk ongevaarlijk is voor mij, krijgen ze allemaal een trap of een stomp.
  maandag 5 oktober 2009 @ 15:09:45 #20
167923 appelsjap
All the above
pi_73392094
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 15:09 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Of het een DAFje is of een maybach, dat boeit me niet. Als het redelijk ongevaarlijk is voor mij, krijgen ze allemaal een trap of een stomp.
Grapjas
pi_73392116
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 15:09 schreef appelsjap het volgende:
Grapjas
?
Ik ben bloedserieus.
  maandag 5 oktober 2009 @ 15:10:43 #22
44920 TallMan
Permanent brain failure
pi_73392121
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 15:08 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Ja, want ik kijk daar altijd of er een auto aankomt die mijn kant op wil, en dat was nu het geval. Ik keek hem aan en hij keek mij aan. En toen besloot hij gas bij te geven.
Goede beslissing, slecht richtingsgevoel.

Ow, en eigen rechter spelen
geheelonthouder met geheugenverlies
Mensen die zeggen dat domme vragen niet bestaan stellen ze zelf.
pi_73392123
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 15:08 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Dan is het inderdaad een asociale bestuurder. Geeft je alleen nog steeds het recht niet om met je tengels aan andermans spullen te komen.
  maandag 5 oktober 2009 @ 15:11:17 #24
167923 appelsjap
All the above
pi_73392145
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 15:10 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

?
Ik ben bloedserieus.
Ik durf echt voor een miljoen te wedden dat de rode auto niet meer dan 10k kost.
  maandag 5 oktober 2009 @ 15:12:20 #25
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_73392181
Ik neem dit topic even mee naar KLB.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')