quote:Op maandag 5 oktober 2009 16:23 schreef Ladylike het volgende:
Frutsewutsje![]()
Ik ga hier de boel eens op het gemak afsluiten
quote:Op maandag 5 oktober 2009 16:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nogal. *laatste prijscheck doen: oh, 50 euro duurder, klik op "ik ga er mee akkoord".
Nou, uh. Nee.
LLquote:Op maandag 5 oktober 2009 16:23 schreef Ladylike het volgende:
Frutsewutsje![]()
Ik ga hier de boel eens op het gemak afsluiten
Als het niet zo veel gedoe zou zijn om overal wijzigingen door te geven, zou ik het doen jaquote:Op maandag 5 oktober 2009 15:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik zou ter plekke mijn rekening opzeggen en naar de rabo gaan.
Ik heb het gedaan. Dikke hap met die banken die denken dat alles zo maar kan.quote:Op maandag 5 oktober 2009 16:30 schreef OA het volgende:
[..]
Als het niet zo veel gedoe zou zijn om overal wijzigingen door te geven, zou ik het doen ja
Naar huis!quote:
Het is dat ik nog een redelijke rente krijg...quote:Op maandag 5 oktober 2009 16:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb het gedaan. Dikke hap met die banken die denken dat alles zo maar kan.
Ja fuckers. Vriend eer-ik heeft overigens goede ervaringen met de Rabobank, vraag hem er eens naarquote:Op maandag 5 oktober 2009 16:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb het gedaan. Dikke hap met die banken die denken dat alles zo maar kan.
Ik zit al weken thuisquote:Op maandag 5 oktober 2009 16:31 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Luxe paarden zitten reeds thuis
quote:Op maandag 5 oktober 2009 16:30 schreef Pheno het volgende:
Zo, nu een bakje koNijnsvoer eten. Sla, mosterdressing en een geitenkaasje.
Koffie. Datum. Tijdstip.quote:Op maandag 5 oktober 2009 16:31 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Luxe paarden zitten reeds thuis
Rente op je bankrekeningquote:Op maandag 5 oktober 2009 16:32 schreef OA het volgende:
[..]
Het is dat ik nog een redelijke rente krijg...
Ik heb er ook prima ervaringen mee. Dat gezeik van mijn vorige bank (ABN Amroquote:Op maandag 5 oktober 2009 16:32 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja fuckers. Vriend eer-ik heeft overigens goede ervaringen met de Rabobank, vraag hem er eens naar
Die krijg ik bij rabo ook.quote:Op maandag 5 oktober 2009 16:32 schreef OA het volgende:
[..]
Het is dat ik nog een redelijke rente krijg...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |