Prutsersquote:Op maandag 5 oktober 2009 16:00 schreef Pheno het volgende:
Hotel geboekt: kom je op de laatste pagina bij het boeken wordt opeens de prijs gewijzigd met 50 euro. Doei
Nu alsnog een andere site gevonden waar de oude prijs nog gold, handige sjakies.
Nogal. *laatste prijscheck doen: oh, 50 euro duurder, klik op "ik ga er mee akkoord".quote:
Bij die van mijn zus paste alleen de voet van Ken in de kont van Barbiequote:
je had een type foutquote:Op maandag 5 oktober 2009 16:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bij die van mijn zus paste alleen de voet van Barbie in de kont van Ken
Whehehehequote:Op maandag 5 oktober 2009 16:05 schreef john-frusciante het volgende:
http://www.geefme.nl/m208(...)e+motor+gekocht.html
wat een idioot
Barbie en Ken lagen gewoon op elkaar onder een dekentje, maar voor mij was dat al heftigquote:Op maandag 5 oktober 2009 16:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bij die van mijn zus paste alleen de voet van Ken in de kont van Barbie
Kutkwaliteit, ik verwacht minstens HD.quote:Op maandag 5 oktober 2009 16:05 schreef john-frusciante het volgende:
http://www.geefme.nl/m208(...)e+motor+gekocht.html
wat een idioot
hoop bij geleerdquote:Op maandag 5 oktober 2009 16:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Whehehehe
[..]
Barbie en Ken lagen gewoon op elkaar onder een dekentje, maar voor mij was dat al heftig
ja wat wil je met een 1.0 mp camera. heb je die motor gezien, daar heeft allah nog mee geredenquote:Op maandag 5 oktober 2009 16:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kutkwaliteit, ik verwacht minstens HD.
Nou, dan kan ik zo met jou mee naar maquote:
quote:
Erger nog: je post erquote:
quote:
Ik word meteen als ongevoelig bestempeld, er is nog hoop!quote:
Whehehequote:Op maandag 5 oktober 2009 16:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik word meteen als ongevoelig bestempeld, er is nog hoop!
quote:Op maandag 5 oktober 2009 16:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik word meteen als ongevoelig bestempeld, er is nog hoop!
whehehequote:Op maandag 5 oktober 2009 16:20 schreef john-frusciante het volgende:
Dit moeten ze op meerdere kantoren doen, wat een giller![]()
http://www.geefme.nl/m170(...)en+glas+in+deur.html
quote:Op maandag 5 oktober 2009 16:23 schreef Ladylike het volgende:
Frutsewutsje![]()
Ik ga hier de boel eens op het gemak afsluiten
quote:Op maandag 5 oktober 2009 16:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nogal. *laatste prijscheck doen: oh, 50 euro duurder, klik op "ik ga er mee akkoord".
Nou, uh. Nee.
LLquote:Op maandag 5 oktober 2009 16:23 schreef Ladylike het volgende:
Frutsewutsje![]()
Ik ga hier de boel eens op het gemak afsluiten
Als het niet zo veel gedoe zou zijn om overal wijzigingen door te geven, zou ik het doen jaquote:Op maandag 5 oktober 2009 15:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik zou ter plekke mijn rekening opzeggen en naar de rabo gaan.
Ik heb het gedaan. Dikke hap met die banken die denken dat alles zo maar kan.quote:Op maandag 5 oktober 2009 16:30 schreef OA het volgende:
[..]
Als het niet zo veel gedoe zou zijn om overal wijzigingen door te geven, zou ik het doen ja
Naar huis!quote:
Het is dat ik nog een redelijke rente krijg...quote:Op maandag 5 oktober 2009 16:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb het gedaan. Dikke hap met die banken die denken dat alles zo maar kan.
Ja fuckers. Vriend eer-ik heeft overigens goede ervaringen met de Rabobank, vraag hem er eens naarquote:Op maandag 5 oktober 2009 16:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb het gedaan. Dikke hap met die banken die denken dat alles zo maar kan.
Ik zit al weken thuisquote:Op maandag 5 oktober 2009 16:31 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Luxe paarden zitten reeds thuis
quote:Op maandag 5 oktober 2009 16:30 schreef Pheno het volgende:
Zo, nu een bakje koNijnsvoer eten. Sla, mosterdressing en een geitenkaasje.
Koffie. Datum. Tijdstip.quote:Op maandag 5 oktober 2009 16:31 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Luxe paarden zitten reeds thuis
Rente op je bankrekeningquote:Op maandag 5 oktober 2009 16:32 schreef OA het volgende:
[..]
Het is dat ik nog een redelijke rente krijg...
Ik heb er ook prima ervaringen mee. Dat gezeik van mijn vorige bank (ABN Amroquote:Op maandag 5 oktober 2009 16:32 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja fuckers. Vriend eer-ik heeft overigens goede ervaringen met de Rabobank, vraag hem er eens naar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |