trustenquote:
Hier ook, hardquote:
Ze hebben die dingen niet op voorraad, omdat het personeel ze anders gewoon weggeeftquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:13 schreef OA het volgende:
Godver, ik moet een nieuw inlogapparaat hebben voor internetbankieren.
Het kost 8 euro, dus ik heb het zo lang mogelijk uitgesteld, maar nu zijn de cijfertjes niet meer leesbaar
Jullie bezuinigen op de stoelenquote:Op maandag 5 oktober 2009 14:51 schreef OA het volgende:
M'n collega stort net door een tafel heen...
Dansen jullie op de tafels ofzo?quote:Op maandag 5 oktober 2009 14:51 schreef OA het volgende:
Het zijn 2 tafels die haaks op elkaar staan. Middels een halfrond hoekstuk zitten ze aan elkaar. De bevestigingen onder de tafel zitten blijkbaar los, waardoor het hoekstuk er tussenuit viel toen ze er op leunde.quote:
quote:Op maandag 5 oktober 2009 14:51 schreef OA het volgende:
quote:
ter vervanging van de tampon met drankquote:
Dan zal Bubba vreemd staan te kijken als hij zijn zeepje voor zo'n moslim laat vallen.quote:
o ja, de woka tamponquote:Op maandag 5 oktober 2009 15:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ter vervanging van de tampon met drank
Sex wordt nog eens gevaarlijk zo!quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan zal Bubba vreemd staan te kijken als hij zijn zeepje voor zo'n moslim laat vallen.
huh?quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ter vervanging van de tampon met drank
Welke steen?quote:
Wat is de grap van een tampon met drank? Die stop je in je poes en dan wordt de alcohol sneller opgenomen in je bloed of zo?quote:
quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat is de grap van een tampon met drank? Die stop je in je poes en dan wordt de alcohol sneller opgenomen in je bloed of zo?
of bij gebrek aan vagina, in de anusquote:Op maandag 5 oktober 2009 15:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat is de grap van een tampon met drank? Die stop je in je poes en dan wordt de alcohol sneller opgenomen in je bloed of zo?
Doei MDquote:
quote:
voor dubbel pret alle 2quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
of bij gebrek aan vagina, in de anus
en dan ook nog oraal een litertje vodka erbij ofzoquote:
Niet iedereen is uitgerust met beide ingangenquote:
Ik welquote:Op maandag 5 oktober 2009 15:33 schreef OA het volgende:
[..]
Niet iedereen is uitgerust met beide ingangen
o shit, ik was een man hier.quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:33 schreef OA het volgende:
[..]
Niet iedereen is uitgerust met beide ingangen
thuis niet hequote:
Ik liet barbie en ken altijd neukenquote:Op maandag 5 oktober 2009 15:42 schreef wel.o.k het volgende:
heb zaterdag en zondag met barby's gespeeld
quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:44 schreef Aarti het volgende:
wat een raar onderwerp om bij in te stappen
koffietijd had toch ook wel eens vreemde onderwerpen?quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:44 schreef Aarti het volgende:
wat een raar onderwerp om bij in te stappen
quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik liet barbie en ken altijd neuken
Nja ik deed dat als kindquote:Op maandag 5 oktober 2009 15:45 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
niet met mijn kinderen erbij.
als het nou jongens waren....
quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nja ik deed dat als kind
Iets zegt me dat ik de tirolers van mijn vader te vaak heb bekeken als kind zijnde
Ik spreek iig over een jaar of 20-22 geledenquote:Op maandag 5 oktober 2009 15:49 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Tirolers
daar hoor je ook niets meer van
hehe, heel herkenbaar.quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik spreek iig over een jaar of 20-22 geleden
man wat gaat de tijd toch hard
Ik kan me de tijd nog herrinneren dat ik de VHS banden aan het zoeken was.
De truc om het ding precies ver genoeg terug/vooruit te spoelen zodat niemand iets in de gaten zou hebben...
En de keer dat ik betrapt werd door mn zus
Vroegahquote:Op maandag 5 oktober 2009 15:55 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hehe, heel herkenbaar.
ik ben alleen nooit betraptdus ik ontken alles
he bah wat een vies meisje ben jequote:Op maandag 5 oktober 2009 15:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik spreek iig over een jaar of 20-22 geleden
man wat gaat de tijd toch hard
Ik kan me de tijd nog herrinneren dat ik de VHS banden aan het zoeken was.
De truc om het ding precies ver genoeg terug/vooruit te spoelen zodat niemand iets in de gaten zou hebben...
En de keer dat ik betrapt werd door mn zus
Ik zou ter plekke mijn rekening opzeggen en naar de rabo gaanquote:Op maandag 5 oktober 2009 14:50 schreef OA het volgende:
[..]
Ze hebben die dingen niet op voorraad, omdat het personeel ze anders gewoon weggeeft.
5 tot 6 werkdagen duurt het slechts en aan te vragen middels internetbankieren...Gelukkig mocht ik een pc bij de bank gebruiken, toch nog een beetje service
.
Prutsersquote:Op maandag 5 oktober 2009 16:00 schreef Pheno het volgende:
Hotel geboekt: kom je op de laatste pagina bij het boeken wordt opeens de prijs gewijzigd met 50 euro. Doei
Nu alsnog een andere site gevonden waar de oude prijs nog gold, handige sjakies.
Nogal. *laatste prijscheck doen: oh, 50 euro duurder, klik op "ik ga er mee akkoord".quote:
Bij die van mijn zus paste alleen de voet van Ken in de kont van Barbiequote:
je had een type foutquote:Op maandag 5 oktober 2009 16:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bij die van mijn zus paste alleen de voet van Barbie in de kont van Ken
Whehehehequote:Op maandag 5 oktober 2009 16:05 schreef john-frusciante het volgende:
http://www.geefme.nl/m208(...)e+motor+gekocht.html
wat een idioot
Barbie en Ken lagen gewoon op elkaar onder een dekentje, maar voor mij was dat al heftigquote:Op maandag 5 oktober 2009 16:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bij die van mijn zus paste alleen de voet van Ken in de kont van Barbie
Kutkwaliteit, ik verwacht minstens HD.quote:Op maandag 5 oktober 2009 16:05 schreef john-frusciante het volgende:
http://www.geefme.nl/m208(...)e+motor+gekocht.html
wat een idioot
hoop bij geleerdquote:Op maandag 5 oktober 2009 16:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Whehehehe
[..]
Barbie en Ken lagen gewoon op elkaar onder een dekentje, maar voor mij was dat al heftig
ja wat wil je met een 1.0 mp camera. heb je die motor gezien, daar heeft allah nog mee geredenquote:Op maandag 5 oktober 2009 16:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kutkwaliteit, ik verwacht minstens HD.
Nou, dan kan ik zo met jou mee naar maquote:
quote:
Erger nog: je post erquote:
quote:
Ik word meteen als ongevoelig bestempeld, er is nog hoop!quote:
Whehehequote:Op maandag 5 oktober 2009 16:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik word meteen als ongevoelig bestempeld, er is nog hoop!
quote:Op maandag 5 oktober 2009 16:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik word meteen als ongevoelig bestempeld, er is nog hoop!
whehehequote:Op maandag 5 oktober 2009 16:20 schreef john-frusciante het volgende:
Dit moeten ze op meerdere kantoren doen, wat een giller![]()
http://www.geefme.nl/m170(...)en+glas+in+deur.html
quote:Op maandag 5 oktober 2009 16:23 schreef Ladylike het volgende:
Frutsewutsje![]()
Ik ga hier de boel eens op het gemak afsluiten
quote:Op maandag 5 oktober 2009 16:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nogal. *laatste prijscheck doen: oh, 50 euro duurder, klik op "ik ga er mee akkoord".
Nou, uh. Nee.
LLquote:Op maandag 5 oktober 2009 16:23 schreef Ladylike het volgende:
Frutsewutsje![]()
Ik ga hier de boel eens op het gemak afsluiten
Als het niet zo veel gedoe zou zijn om overal wijzigingen door te geven, zou ik het doen jaquote:Op maandag 5 oktober 2009 15:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik zou ter plekke mijn rekening opzeggen en naar de rabo gaan.
Ik heb het gedaan. Dikke hap met die banken die denken dat alles zo maar kan.quote:Op maandag 5 oktober 2009 16:30 schreef OA het volgende:
[..]
Als het niet zo veel gedoe zou zijn om overal wijzigingen door te geven, zou ik het doen ja
Naar huis!quote:
Het is dat ik nog een redelijke rente krijg...quote:Op maandag 5 oktober 2009 16:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb het gedaan. Dikke hap met die banken die denken dat alles zo maar kan.
Ja fuckers. Vriend eer-ik heeft overigens goede ervaringen met de Rabobank, vraag hem er eens naarquote:Op maandag 5 oktober 2009 16:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb het gedaan. Dikke hap met die banken die denken dat alles zo maar kan.
Ik zit al weken thuisquote:Op maandag 5 oktober 2009 16:31 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Luxe paarden zitten reeds thuis
quote:Op maandag 5 oktober 2009 16:30 schreef Pheno het volgende:
Zo, nu een bakje koNijnsvoer eten. Sla, mosterdressing en een geitenkaasje.
Koffie. Datum. Tijdstip.quote:Op maandag 5 oktober 2009 16:31 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Luxe paarden zitten reeds thuis
Rente op je bankrekeningquote:Op maandag 5 oktober 2009 16:32 schreef OA het volgende:
[..]
Het is dat ik nog een redelijke rente krijg...
Ik heb er ook prima ervaringen mee. Dat gezeik van mijn vorige bank (ABN Amroquote:Op maandag 5 oktober 2009 16:32 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja fuckers. Vriend eer-ik heeft overigens goede ervaringen met de Rabobank, vraag hem er eens naar
Die krijg ik bij rabo ook.quote:Op maandag 5 oktober 2009 16:32 schreef OA het volgende:
[..]
Het is dat ik nog een redelijke rente krijg...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |